Amazon Lex vestlusroboti arvustus

Kokkuvõte: Amazon Lex on vestlusrobot, mida saab kasutada mitmesugustes valdkondades. See suudab töödelda mitmesuguseid sisendeid ning vastata täpselt ja asjakohaselt. Selle maksumus ja hinnastruktuur võivad olla segased, kuid Amazon Lex on tasuta kuni 10 000 teksti- ja 5000 kõnepäringu jaoks kuni 12 kuuks. Teenuse kasutamiseks peate olema oma Amazon Web Services kontoga sisse logitud. Amazon Lexi rakendamine iOS-i ja Androidi seadmete jaoks on võimalik. Üldiselt on see stabiilne ja taskukohane valik.
Amazon Lex vestlusroboti arvustus
Compare Amazon Lex vestlusroboti arvustus with other in: How Amazon Lex vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
39 reviews

Amazoni veebiteenuste pakutavad vestlusrobotid on väärtuslikuks tööriistaks ettevõtetele, kes soovivad parandada kommunikatsiooni ja koostööd. Rakendus on intuitiivne, hõlpsasti kasutatav ja pakub protsesside lihtsustamiseks mitmesuguseid funktsioone.

Pricing
Starting from:
$ tasuta   kuus
Free trial: Yes
Free version: Yes

Santiago Montaldo

Editor's rating

Santiago Montaldo
Overall rating
4
Kasutajakogemus
4
Hind
3
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Lihtsasti mõistetav registreerumisprotsess
  • AWS-is on saadaval mitmesugused täiendavad teenused
  • Rikkalik teadmusbaas ja õpetused
  • Kasutajasõbralik liides

Cons

  • Vajadus lisada arveldusandmed, kuigi vestlusrobot on tasuta
  • Keeruline veebiintegratsioon
  • Segane ja raskesti mõistetav hinnakujundus

Amazon Lex vestlusroboti funktsiooniga alustamine

Amazon Lexi teenus on Amazoni veebiteenuste (AWS) tööriist, mis muudab vestlusrobotite ja muude vestlusliideste loomise lihtsaks, kasutades loomuliku keele mõistmise ja automaatse kõnetuvastuse abil. Seda kasutades saate luua vestlusroboteid, mis mõistavad teksti- ja häälsisendeid ning reageerivad sellele vastavalt.

AWS (Amazon Web Services) Vestlusroboti installiprotsessi alustamiseks peate esmalt seadistama AWSi konto. Niisiis suundusin nende veebisaidile, et alustada registreerumisprotsessiga. Esiteks paluti mul sisestada juurkasutaja meiliaadress ja AWS-i konto nimi.

Selles etapis, pärast nupu „Kinnita e-posti aadress” klõpsamist, tuleb teil meilile saadetud koodi abil oma e-posti aadress kinnitada. Olin positiivselt üllatunud, et sain koodi peaaegu kohe kätte. Kui see tehtud, oli aeg seadistada juurkasutaja parool.

AWS-i registreerimine

Edasi liikudes suunati mind registreerumisprotsessi viiest etapist teisele. Selles osas pidin esitama täiendavaid isiklikke andmeid, nagu täisnimi, telefoninumber, riik või piirkond ja palju muud.

Samuti pidin nõustuma AWS-i kliendilepingu tingimustega.

AWS registreerumine - kontaktteave

Samm nr 3 puudutas arveldusinfo esitamist, mida ma ka tegin. Ma ei armasta ettevõtetele oma arveldusandmeid anda, eriti kui tahan ainult mõnda tööriista proovida. Kuid ma arvan, et poleks saanud seda vältida, nii et pärast kaardiandmete kinnitamist jätkasin registreerimisprotsessiga.

AWS- registreerimine - arveldusinfo

4. sammus paluti mul oma isikut kinnitada, esitades kinnitamiseks oma telefoninumbri kas häälkõne või tekstisõnumiga. Valisin tekstisõnumi valiku ja sain peaaegu koheselt SMS-i, mis oli tore kergendus.

AWSi registreerimine - kinnitamine

Lõpuks palus registreerimisprotsessi viimane ehk 5. etapp mul valida soovitud toe plaani. Kokku on valida nelja tüübi vahel:

  • põhitugi (tasuta),
  • arendaja tugi (alates 29 dollarist kuus),
  • ettevõtte tugi (alates 100 dollarist kuus),
  • organisatsiooni tugi (alates 15 000 dollarist kuus).

Jätkasin pikema mõtlemiseta ja valisin tasuta toe tüübi ning jätkasin registreerumisprotsessi lõpuleviimist.

AWSi registreerimine - toe plaani valimine

Kogu 5 etapiline registreerimisprotsess võttis mul kokku umbes 15 minutit, mis oli üsna talutav. AWS palus mul esitada mõned üksikasjad, mida ma ei pea vajalikuks, kuid see oli ainus viis konto loomiseks. Seega pidin neid nõudeid täitma.

Mis puutub registreerimisprotsessi endasse, siis see ei olnud problemaatiline, nagu näiteks IBM Watson Assistant vestlusroboti tööriista puhul. Ütleksin, et kõik oli selge ja otsekohene, nii et võite olla kindel, et saate sellega hakkama.

AWS Haldamise konsool

Amazon Lex vestlusroboti funktsioonid ja rakendamine

Olles veetnud mõne minuti tutvudes tarkvara päris atraktiivse (aga ka tehnilise) visuaalse kujundusega, sain lõpuks võimaluse sukelduda sügavale vestlusroboti funktsioonidesse.

Minu esimesed muljed kasutajaliidest pärast AWS-i halduskonsooli sisselogimist olid üsna positiivsed. Navigeerisin kohe teenuste vahekaardile, et leida Amazon Lex vestlusrobot, ja hakkasin selle funktsioone uurima.

Kõigepealt otsustasin vaadata mõnda saidi vasakus servas saadaolevat seotud ressurssi. Need olid: dokumentatsioon, blogid ja vahekaart „mis on uut”. Olin positiivselt üllatunud saadaoleva kasuliku teabe hulga üle.

AWSi blogi

Näiteks blogijaotis sisaldab erinevaid artikleid erinevatel teemadel, mis minusugustele uutele vestlusroboti kasutajatele võivad olla äärmiselt kasulikud.

Dokumentatsioonis on ka väga palju teavet, mida hindab iga Amazon Lexi kasutaja.

Amazon Lexi dokumentatsioon

Mis puutub saadaolevatesse funktsioonidesse, siis pean tunnistama, et mul oli hea meel näha enamiku saadaolevate funktsioonide õpetusi ja juhiseid. Allpool näete funktsiooni “konfigureeri roboti sätteid” näidet ja selle kõrval olevat teksti “teave”. Tekstiikoon kuvab klõpsamisel paremal pool kasulikke juhendeid.

Mõned funktsioonid, mille uurimine mulle väga meeldis, on jõudeoleku seansi ajalõpp, näidisrobotid ja lihtne roboti vigade reaalajas testimine.

AWS vestlusrobotite näited

Rääkides vigadest, siis kahjuks leidsin ühe, mida ma ei osanud parandada. Täpsemalt oli mul ühe vestlusroboti puhul probleeme mitme keele seadistamisega. Erinevate valikute keerukus tekitas minus segadust, jättes mind kergelt ärritatuks. Lõpuks lugesin selle kohta mõningaid saadaolevaid ressursse, kuna ma ei saanud oma tasuta klienditoe tellimuse raames ühegi elava agendiga rääkida.

AWS mitmekeelse vestlusroboti vastus

Kokkuvõttes oli Amazon Lexi suhteliselt lihtne kasutada, välja arvatud mõned segadust tekitavad aspektid, mis kogemust halvasid.

Toimivus ja kasulikkus

Otsustasin hinnata Amazon Lexi toimivust ja kasulikkust kolmel viisil: selle täpsus, minu rahulolu kasutajana ja võime ülesandeid edukalt täita. Täpsuse osas suutis Amazon Lex mõista ja tõlgendada mitmesuguseid sisendeid ning vastata asjakohasel viisil. See hõlmas konteksti mõistmist, kavatsuse äratundmist ja täpse teabe esitamist. Järgmiseks hindan oma rahulolu kasutajana umbes 7 punktiga 10-st. Üldiselt oli see positiivne, koos mõne ärritava aspektiga, näiteks mitme keele seadistamise probleem. Lõppude lõpuks suutis Amazon Lex ülesandeid edukalt täita, mis oligi selle eesmärk. Seetõttu olen vestlusrobotiga üsna rahul.

Amazon Lex vestlusroboti hinnakujundus

Amazon Lexi hinnastruktuur on pisut keeruline ja selle läbi töötamiseks kulus veidi aega. Sellest oli raske aru saada, kuna lugesin, et tegemist on tasuta tööriistaga.

Ma ei saanud tegelikult aru, kui palju ma maksan ja mille eest. Siiski leidsin infot, et Amazon Lex on kuni 10 000 teksti- ja 5000 kõnepäringu jaoks tasuta, kuni 12 kuuks.

Allpool leiate kolme erinevat tüüpi teenuse hinnakujunduse.

Vestluste voogesituse hinnakujundus

Kogu kasutaja sisend töödeldakse ühes voogesituse API-kõnes, mis tähendab, et vestlusrobot kuulab aktiivselt ja oskab ennetavalt vastata.

Maksumus: 0,0065 dollarit 1 kõneintervalli (15 sekundi) kohta

Maksumus: 0,0020 dollarit ühe tekstipäringu kohta

Taotluste ja vastuste interaktsioonide hinnakujundus

Selle plaani puhul töödeldakse iga kasutaja sisendit eraldi API-kõnena. Teilt võetakse tasu selle põhjal, kui palju taotlusi teie robot kõne API või teksti API kaudu selle tulemusel teeb.

Maksumus: 0,004 dollarit 1 kõneintervalli kohta

Cost: 0.00075 dollarit 1 tekstipäringu kohta

Automatiseeritud vestlusroboti kujundaja hinnakujundus

Saate automaatselt luua vestlusroboteid vestluste ärakirjade abil, kasutades Amazon Lex Automated Chatbot Designerit.

Cost: 0.50 dollarit minuti eest

Lõpetuseks

Üldiselt on mul Amazon Lexiga vastuoluline kogemus, kuid pigem positiivne. Mulle meeldis vestlusroboti kasutamine ja selle funktsioonide katsetamine, kuid tundsin ka, et see on üsna tehniline. Pisut häiris, et pidin oma arveldusinfo sisestama. Positiivne on aga see, et hindan kindlasti õpetuste ja ressursside kättesaadavust, mistõttu oli vestlusrobotit lihtne selgeks õppida ja kasutada. Kokkuvõttes nautisin selgete ja intuitiivsete liideste kättesaadavust täiel rinnal, samuti rohket tuge ja dokumentatsiooni, mis aitab kasutajatel vestlusroboti funktsioonides navigeerida. Kui otsite suhteliselt odavat, kuid stabiilset lahendust, proovige seda kindlasti.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas Amazon Lexiga alustada?

Amazon Lexile pääseb juurde AWS-i halduskonsooli kaudu, navigeerides kategooriasse “Tehisintellekt”. Amazon Lexi kasutamiseks peab teil olema Amazon Web Services konto. Kui teil seda veel pole, palutakse teil registreerumisprotsessi ajal see luua. Lisateabe saamiseks vaadake Amazon Lex V2 alustamisjuhendit.

Kuidas luua Amazon Lexi vestlusroboteid mobiilseadmetele?

SDK-d on saadaval iOS-i ja Androidi seadmete jaoks ning neid pakub Amazon Lex. Nende SDK-de abil saate arendada roboteid mobiilsete kasutusjuhtude jaoks. Lisaks saab Amazon Cognito’t kasutada kasutaja autentimise võimaldamiseks.

Millised on Amazon Lexi kõige levinumad kasutusjuhud?

Amazon Lexi levinumad kasutusjuhtumid hõlmavad teaberoboteid, iseteenindusega häälvestluse roboteid ja -assistente, seadmejuhtimise roboteid, ettevõtte tootlikkuse roboteid, tehinguroboteid ja palju muud.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Kas otsite oma ettevõtte jaoks vestlusroboti tööriista? Liituge meiega, et saada Tidio vestlusroboti üksikasjalik ülevaade ja vaadake, kas see on teie vajadustele vastav tööriist.

Tidio vestlusroboti arvustus

Tidio on hea vestlusroboti tarkvaralahendus, millel on neli erinevat hinnaplaani, mis pakuvad erinevaid funktsioone ja teenuseid. Tidio vestlusroboti hinnad algavad tasuta plaanist, kuid kasutajad saavad lisada teisi funktsioone vastavalt vajadusele. Tidio on kerge kasutada ja hallata ning sobib hästi veebisaitidele, kes soovivad pakkuda klientidele mugavat ja kiiret klienditeeninduse kogemust. Kuid mõningaid kasutajate probleeme võib põhjustada brauseri vahemällu salvestamine, mis võib põhjustada tõrkeid ja vigu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo