IBM Watson Assistant vestlusroboti arvustus

IBM Watsoni vestlusrobot võimaldab lihtsalt kohandada vastuseid domineerivatele küsimustele ja toetab loomulikke vestlusi erinevatel sotsiaalmeediaplatformidel. Registreerimisprotsess võib olla tülikas ja lisainformatsiooni sisestamine võib olla ebamugav, kuid tööriista integreerimine teiste rakendustega on lihtne. Robotil on tasuta plaan, kuid tõhusam kasutamine nõuab tasulist plaani. Lihtsad mallid võivad olla veidi pettumust valmistavad, kuid Watson Assistant on üsna kasutajasõbralik ja suudab pakkuda head jõudlust ja kasulikkust.
IBM Watson Assistant vestlusroboti arvustus
Compare IBM Watson Assistant vestlusroboti arvustus with other in: How IBM Watson Assistant vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
264 reviews

IBM Watson Assistant on tööriist, mis kasutab vestluslikku AI-d. See põhineb süvaõppel, loomuliku keele töötlemisel ja masinõppel. IBM pakub vestlusroboti teenust ettevõtetele, kes soovivad vähendada klienditeeninduse ülesannetele kuluvat aega. IBM Watson Assistantis on lihtne navigeerida ja hallata, kuid mõnda valdkonda saaks täiustada.…

Pricing
Starting from:
$ 0-140   kuus
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Kasutajakogemus
4
Hind
4
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Saadaval tasuta plaan
  • Lihtne navigeerida
  • Tasuta paketi kohta palju funktsioone

Cons

  • Liiga vähe õpetusi ja juhendeid
  • Väljakutsed krediitkaardi ja käibemaksukohustuslase numbri teabe autoriseerimisel
  • Liiga lihtsad mallid (mitte tingimata halb)
  • Keeruline integreerimine kolmandate osapoolte rakendustega

IBM Watson Assistant funktsiooniga alustamine

IBM Watson AI Assistant vestlusroboti tarkvara mõistab teie taotlusi, kohaneb teie domeeniga, tuvastab lihtsas keeles vastuseid, käsitleb loomulikke vestlusi ilma katkestusteta ja palju muud. Lisaks saab IBMi tehisintellekti robotit juurutada mitmetesse sotsiaalmeediakanalitesse, nagu Intercom, Slack, Facebook Messenger, SMS koos Twilioga, WhatsApp ja isegi Amazon Alexa.

Tarkvaraga alustamiseks läksin vestlusroboti veebisaidile ja alustasin registreerimisprotsessiga. Vestlusroboti kasutamiseks peate looma IBM Cloudi konto, esitades järgmised üksikasjad:

  • e-posti aadress (tuleb kinnitada enne registreerumisprotsessiga jätkamist),
  • ees ja perekonnanimi,
  • riik või regioon.

Samuti palutakse teil nõustuda üldtingimustega ning nõustuda turundusteabe saamisega (viimane on valikuline).

Looge oma IBM Cloudi konto

Järgmises etapis kutsutakse teid tutvuma erinevate privaatsuse teavitustega ja nõustuma andmete töötlemisega. Kui see on tehtud, on aeg teie isik kinnitada. Taas paluti mul esitada mitmesuguseid üksikasju, nagu soovitud konto tüüp, ettevõtte teave, arveldusinfo ja krediitkaardi teave. Alguses olin sellest veidi heidutatud, kuna tahtsin ainult vestlusrobotit testida. Sellise tundliku teabe, nagu krediitkaadi teave, esitamine oli minu jaoks ebamugav.

IBM Cloud - identiteedi kinnitamine
IBM Cloud nurjunud kaardi valideerimine

Minu üllatuseks juhtus midagi pettumust valmistavat. Ma ei saanud konto loomisel ühtegi oma krediitkaarti autoriseerida. Veelgi enam, minu käibemaksukohustuslase numbrit ei olnud üheski konfiguratsioonis võimalik kontrollida, mis ärritas mind veelgi. Seetõttu võttis kogu registreerimisprotsess umbes tund aega ja pean tunnistama, et see ei olnud sugugi sujuv. Ma ei oodanud neid probleeme, kuid need ilmusid siiski. See võib olla tingitud sellest, et minu kaardid ja ettevõte on registreeritud Poolas, kuid see ei tohiks olla probleem. Registreerumine ei tohiks teile probleeme tekitada, isegi kui olete seda tüüpi tööriistadega uustulnuk, kui teil on olemas mandaadid, mida IBM aktsepteerib.

Mis puutub liidesesse, siis see oli üsna kasutajasõbralik. Kuigi ma ei ole IBMi kasutatavate tumedate värvide suur fänn, oli tööriistas lihtne navigeerida.

IBM Watson Assistanti funktsioonid ja juurutamine

Pärast registreerimisprotsessi mõningaid tõrkeid oli lõpuks aeg tutvuda kõigi funktsioonidega, mida IMB Watson Assistant pakub. Mul oli eriti hea meel neid katsetada, kuna varem lugenud arvustused olid kahte lehte.

Alustasin sellest, et vaatasin rakenduses ringi, et näha, milline on kasutajakogemus ja visuaalne kujundus. Olles skeptiline valdavate tumedate värvide suhtes, avastasin üllatusega, et see ei tundunud nii hirmuäratav, kui olin arvanud.

Ma ei ütleks, et kõike oli väga lihtne leida, kuid mõne ajaga sai see kõik tuttavaks. Mind pani proovile tööriista integreerimine teiste kolmandate osapoolte rakendustega. Kui teil pole API-de ja integratsioonidega kogemusi, võite siin ära eksida.

IBM-i vestlusbot pakub tasuta plaani raames kasutamiseks laia valikut funktsioone, näiteks:

  • veebivestlus,
  • SMS ja MMS,
  • sõnumside kanalite integreerimine,
  • kohandatud kanali API,
  • kuni 1000 aktiivset kasutajat kuus,
  • 3 assistanenti,
  • 7 päeva analüüsiandmete säilitamist,
  • tööstusharu juhtiv NPL (loomuliku keele töötlemine),
  • klienditoe integreerimine,

ja palju muud.

Mis puutub kogetud probleemidesse, siis jäi silma üks. Kuigi ma ei ütleks, et see oli vestlusroboti probleem, vaid pigem minu kogemus teiste vestlusrobotite kasutamisel. Minu probleem oli selles, et minu arvates olid vestlusrobotil liiga lihtsad mallid. See ei pruugi olla kõigi jaoks probleem. Ma arvan, et ootasin lihtsalt IBMi-suguse ettevõtte pakutavalt vestlusrobotilt rohkem.

Teiseks häiris mind pisut juhendite ja õpetuste puudumine, mis oleks kindlasti muutnud sisseelamisprotsessi minu jaoks meeldivamaks. Võrreldes mõne muu katsetatud lahendusega, on IBM-i vestlusroboti arendajatel veidi maad järele jõuda. Kuigi mõned õpetused on olemas, tunnen, et need võiksid olla kasutajale selgemad.

Toimivus ja kasulikkus

Kokkuvõttes on IBMi vestlusrobot suhteliselt lihtne kasutada ja saate tulemusi testida juba selle konfigureerimise ajal. Lisaks ei võta mudeli koolitamine palju aega. Pärast vestlusroboti testimist ühel oma testveebisaidil jäin tulemustega üsna rahule. Pealegi oli mul hea meel näha, et vestlusrobot suutis alati kasutaja sisendist aru saada ja sellele täpselt vastata, isegi kui see oli keeruline.

IBM Watson Assistanti hinnakujundus

Esiteks on IBM Watson Assistantil täiesti tasuta kasutatav versioon. Lisaks saavad kasutajad tellida tasulisi plaane. Allpool on kõik saadaolevad plaanid ja nende üksikasjad.

Lite plaan ($0/kuus)

See plaan pakub mitmekesisuse osas üsna vähe funktsioone. Mõned näited hõlmavad veebivestlust, SMS-i ja MMS-i, integratsiooni sõnumsidekanalitega, kohandatud kanali API-sid ja kuni 1000 igakuist aktiivset kasutajat.

Watson Assistant Lite hinnakujundus

Plus plaan (from $140/kuus)

Plus paketi valik algab 140 dollarist kuus. See on kena segu tasuta ja ettevõtte plaanist. Selle põhifunktsioonid hõlmavad 30-päevast analüüsiandmete säilitamist, 24-tunnist seansi timeouti limiiti ja võimalust otsida olemasolevast sisust.

Watson Assistant prooviperiood ja Plus plaan

Enterprise plaan (kohandatud hind/ kuus)

Veelgi enamatele funktsioonidele juurdepääsu saamiseks võite tellida IBMi suurettevõtte plaani, mis on kohandatud hinnaga. Lisaks sellele, mis on juba kahes eelmises plaanis sisaldunud, annab Enterprise plaan teile juurdepääsu andmete eraldamisele, sisseelamise toele, partii kavatsuste klassifitseerimisele, HIPAA-le, tööaja SLA-le, segmentide integreerimisele ja muule.

Watson Assistant Enterprise hinnaplaan

Lõpetuseks

Kokkuvõtteks võib öelda, et mulle meeldis väga IBM Watsoni vestlusroboti testimine. Minu arvates piisab sellest tööriistast (selle tasuta versioonis) kõigile, kes teevad vestlusrobotitega oma esimesi samme, aga ka neile, kes soovivad teha pisut keerukamaid liigutusi. Arvestades, et tööriist pakub tasuta prooviperioodi ja isegi tasuta paketti, ei tee see teile vist palju liiga, kui otsustate seda proovida, isegi kui see teile lõpuks ei meeldi.

Levinud mured ja probleemid

Soovin luua tasuta IBM Cloudi konto ilma krediitkaarti või arveldusteavet esitamata.

Ilma arveldusteavet esitamata ei saa tasuta IBM Cloudi kontot luua. IBM Cloud pakub aga tasuta teenusetaset, mis võimaldab kasutajatel mõnda oma teenustest tasuta proovida. Tasuta tasemele pääsemiseks peavad kasutajad esitama arveldusteabe, kuid IBM ei võta neilt tasu tasuta versioonis sisalduvate teenuste kasutamise eest seni, kuni need jäävad selle piiridesse.

Product reviews

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks NapoleonCati? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgenti pakub mitmeid tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, sissetulevate kõnekeskuste, kaebuste haldamise ja e-posti haldamise süsteeme. Lisaks on võimalik saada tuge portaali kaudu, samuti jälgida süsteemi olekut ja esitada ettepanekuid. LiveAgenti ajaveeb annab võimaluse õppida uusi asju, samuti leida kasulikke mallide, trükiste ja veebiseminaride näiteid. Sotsiaalmeedias võib leida värskemaid uudiseid ja soodustusi. LiveAgenti saab kasutada ka mobiiltelefonis ning seda on võimalik integreerida erinevate platvormidega.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Kas otsite oma ettevõtte jaoks vestlusroboti tööriista? Liituge meiega, et saada Tidio vestlusroboti üksikasjalik ülevaade ja vaadake, kas see on teie vajadustele vastav tööriist.

Tidio vestlusroboti arvustus

Tidio on hea vestlusroboti tarkvaralahendus, millel on neli erinevat hinnaplaani, mis pakuvad erinevaid funktsioone ja teenuseid. Tidio vestlusroboti hinnad algavad tasuta plaanist, kuid kasutajad saavad lisada teisi funktsioone vastavalt vajadusele. Tidio on kerge kasutada ja hallata ning sobib hästi veebisaitidele, kes soovivad pakkuda klientidele mugavat ja kiiret klienditeeninduse kogemust. Kuid mõningaid kasutajate probleeme võib põhjustada brauseri vahemällu salvestamine, mis võib põhjustada tõrkeid ja vigu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo