Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.
Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
242 reviews

Re:amaze pakub suurepärast sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara funktsionaalsust, mis pakub isegi Twitteri integratsiooni. Uurige meie allolevast ülevaatest, mida tarkvara veel hästi teeb.

Pricing
Starting from:
$ 29   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
4.5
Hind
3
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Väga kiire ja lihtne integreerimine sotsiaalmeedia kanalitega
  • Suurepärane liides
  • Suurepärased piletite organiseerimise võimalused
  • Pole vigu, pole probleeme

Cons

  • Piletid ei pruugi kajastada iga suhtluskanali funktsionaalsust
  • Pole kõige odavam lahendus

Re:amaze sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine

Re:amaze võimaldab teil alustada tasuta prooviversiooniga, nii et te ei pea kohe tasulist plaani valima. Kui olete oma andmed registreerimisvormi sisestanud, aitab Re:amaze teil kõik vajaliku seadistada. Tarkvara pakkus mulle võimalusi vestluse, e-posti, SMS-i/MMS-i, KKK-de või sotsiaalmeedia seadistamiseks. Valisin sotsiaalmeedia valiku, kuna see on see, millele me käesolevas ülevaates keskendume. Samuti on võimalus seadistuse osa täielikult vahele jätta.

Re:amaze - hakkame pihta

Järgmise sammuna pärast sotsiaalmeedia seadistuse valimist saate integreerida oma Facebooki, Instagrami ja Twitteri. Kõiki kolme protsessi on väga lihtne lõpetada. Facebooki konto integreerimine on üsna tavaline, nagu ka Twitteri integreerimine. Instagrami integreerimine andis mulle mõned nutikad võimalused sõnumite ja teavituste importimiseks. Kõigi kolme integreerimise lõpuleviimiseks kulub sõna otseses mõttes sekundeid ja ma ei kogenud selle käigus mingeid probleeme.

Re:amaze - sotsiaalmeedia seadistamine

Kui olete lõpetanud ja jätkate järgmise sammuga, tuletab Re:amaze meelde, et kõik funktsioonide seaded on rakenduse seadetes saadaval. Pärast seda suunatakse teid otse sotsiaalmeedia piletisüsteemi ja võite hakata sellega tutvuma. Re:amaze toob üle teie sõnumid automaatselt, mis on suurepärane. Enamik teisi sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvaralahendusi pakuvad samuti seda võimalust, kuid see ei tööta alati usaldusväärselt.

Re:amaze - sotsiaalmeedia piletisüsteem

Re:amaze’i piletite korrastamine on suurepärane ja ulatub päris sügavale. Saate pileteid kategoriseerida mitte ainult nende kanalite järgi, vaid igal kanalil on veel oma alamkategooriad. Nii saate hõlpsalt sotsiaalmeedia pileteid sorteerida ja vaadata ainult neid, mida soovite. Piletite korraldamise alamkategooriad hõlmavad ootel, tellitud, lahendamata, määramata, lahendatud, arhiveeritud, osalevat ja paljusid muid pileteid.

Re:amaze - piletite organiserrimine

Re:amaze sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid

Re:amaze pakub sotsiaalmeedia integratsioone igas plaanis, aga ka muid kliendisuhtlusega seotud funktsioone. Sotsiaalmeedia integratsioonid on otse ühendatud Re:amaze piletiüsteemiga, mis pakub suurepäraseid organiseerimisvõimalusi ja lihtsat piletite kategoriseerimist nii kanalite kui ka pileti staatuse alusel. Enamik sotsiaalmeedia suhtlemise funktsioone edastatakse piletisüsteemi ja saate neid kasutada sotsiaalmeedia piletites. Nende hulka kuuluvad piletihaldusfunktsioonid või ka kontaktifunktsioonid.

Re:amaze - lisa uus kontakt

Lisaks sotsiaalmeedia piletisüsteemi funktsioonidele saate tugineda ka muule. Üks neist on automatiseerimisfunktsioonid, mis hõlmavad vastusemalle, töövooge, kliendi kavatsuste funktsioone ja roboteid. Re:amaze pakub ka aruandlusfunktsioone vestluste ja sõnumite jaoks, samuti töövooge, silte ja personali toimivusnäitajaid. Viimased kolm on saadaval ainult kallimates plaanides.

Re:amaze - analüütika ülevaade

Re:amaze sotsiaalmeedia funktsioonid ja kasutajakogemus

Re:amaze’iga töötamine tundub alguses nii ja naa. See on suurepärase välimusega süsteem, mille puhul tundub, et see teeb kõike suurepäraselt. Esimese probleemina märkasin, et ma ei saanud ühtegi teadet sissetuleva Messengeri sõnumi kohta. Pidin süsteemi värskendama ja postkastist käsitsi teatisi otsima. Kui ma selle leidsin, läks asi pileti liidesega taas paremaks. Hiljem avastasin, et peate märguanded käsitsi aktiveerima, mis tundub pisut veider valik. See funktsioon peaks minu arvates töötama automaatselt.

Re:amaze - piletisisene liides

Vastamiskogemus on üsna meeldiv. Võin klõpsata failide ja manuste lisamisele või lohistada need otse sõnumisse. Mul oli ka võimalus lisada vastusemalle, emotikone ja valida olekumuudatusi, mis rakendub sõnumile vastamisel. See ei ole kõige rikkalikum funktsioonide komplekt, mida ma sotsiaalmeedia klienditeeninduse piletisüsteemis kunagi näinud olen, kuid see pakub enamasti kõike, mida vajate tõhusaks suhtlemiseks.

Re:amaze - märge piletis

Vastamiskogemus on üsna meeldiv. Võin klõpsata failide ja manuste lisamisele või lohistada need otse sõnumisse. Mul oli ka võimalus lisada vastusemalle, emotikone ja valida olekumuudatusi, mis rakendub sõnumile vastamisel. See ei ole kõige rikkalikum funktsioonide komplekt, mida ma sotsiaalmeedia klienditeeninduse piletisüsteemis kunagi näinud olen, kuid see pakub enamasti kõike, mida vajate tõhusaks suhtlemiseks.

Re:amaze - vastamise funktsioonid

Funktsionaalsus jääb piletite puhul samaks, olenemata sellest, kas need pärinevad Facebookist, Instagramist või Twitterist. See on ühest küljest hea, sest see eemaldab vastamisest tuleneva segaduse ja võimaldab teil mugavalt töötada iga sotsiaalmeedia pileti kalla, olenemata selle allikast. Teisest küljest tundub, et Re:amaze unustab, et iga sotsiaalmeediavõrgustik pakub erinevaid funktsioone, mis võiksid hästi toimida Re:amaze’i sotsiaalmeedia piletisüsteemis.

Re:amaze - instagrami pilet

Re:amaze’i sotsiaalmeedia funktsionaalsus on üldiselt üsna hea ja pakub pidevat ja usaldusväärset töövoogu ilma luksumisteta. Tõenäoliselt ei hämmasta Re:amaze teid aga nii palju, kui võiksite oodata. Integratsioone on ülilihtne teostada, kuid sotsiaalmeedia piletisüsteemi kogemus tundub mõne muu lahendusega võrreldes pisut nõrk. See ei tähenda, et see poleks väga funktsionaalne, pigem vastupidi. Tundub, et Re:amaze’il puudub lihtsalt mingisugune “vau” tegur.

Re:amaze hinnakujundus

Re:amaze pakub kolme peamist hinnaplaani ja veel kahte plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele. Iga plaan pakub sotsiaalmeedia funktsioone, mis tähendab, et saate juurdepääsu Facebooki, Instagrami ja Twitteri integratsioonile olenemata sellest, millise neist valite. Peamine asi, millele peate oma otsustusprotsessi ajal keskenduma, on muud funktsioonid, mis on erinevad igas Re:amaze’i hinnaplaanis. Vaatame ja uurime, mida pakutakse.

Basic

Basic plaan maksab igakuise arveldusega meeskonnaliikme kohta 29 dollarit kuus või aastase arveldamisega meeskonnaliikme kohta 27,55 dollarit kuus. Saate piiramatult e-posti postkaste, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia kanalid, avalikud ja sisemised KKK-d, töövoo automatiseerimise, vastuste mallid, veebisaitide integreerimise, vestlusrobotid, ennetavad sõnumid, põhiaruandluse, klientide kavatsused ja palju muud

Pro

Pro pakett maksab igakuise arveldusega meeskonnaliikme kohta 49 dollarit kuus või iga-aastase arveldamisega meeskonnaliikme kohta 46,55 dollarit kuus. Saate kõik põhiplaani funktsioonid, aga ka mitu brändikontot, saidi külastajate reaalajas vaated, täpsema aruandluse, SMS-i ja kõnekanalid, kohandatud hostitud domeeni, kohandatavad meili välimused, olekulehe ja palju muud.

Plus

Pluss pakett maksab igakuise arveldusega meeskonnaliikme kohta 69 dollarit kuus või iga-aastase arveldusega 65,55 dollarit kuus meeskonnaliikme kohta. Saate kõik eelmiste plaanide funktsioonid, aga ka reaalajas ekraani jagamise, osakonnad, töötajate tulemuslikkuse aruandluse, töötajate vahetused ja puhkusepäevad, kohandatavad töötajate rollid, klientide rahulolu hinnangud, vestlusesisesed videokõned, valikulise klassikalise vestlusrežiimi, KKK. artikli muutmise ajaloo ja palju muud.

Starter

Starter maksab 59 dollarit kuus, saadaval on ainult igakuine arveldus. See pakub kõiki põhiplaani funktsioone piiramatule arvule meeskonnaliikmetele ja kindla hinnaga. Kuid sellega kaasneb limiit 500 vestlust kuus.

Enterprise

Enterprise plaan pakub teie vajadustele kohandatud hinnakujundust. See on suunatud mastaapsust nõudvate ettevõtete kasvatamisele.

Lõpetuseks

Re:amaze pakub kõike, mida vajate sotsiaalmeediaga tegelemiseks, ja sellel on isegi integratsioon Twitteriga, mis pole kuigi levinud. Integreerimisprotsess on äärmiselt kiire ja lihtne ning Re:amaze pakub väga head sisseehitatud juhendit, mis aitab teil seadistamise eest väga lihtsalt hoolt kanda. Ka sotsiaalmeedia piletisüsteem on suurepärane, kuid ma ei saa lahti tundest, et mnidagi jääb puudu. See aga ei tohiks takistada teid pidamast tarkvara väga võimekaks lahenduseks oma sotsiaalmeedia klienditoele.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa oma Facebooki lehte Re:amaze'iga ühendada

Seda probleemi põhjustavad kõige sagedamini teie Facebooki ettevõtte lehel määratud kasutajarollid. Saate oma lehe ühendada ainult siis, kui teil on täielik administraatorijuurdepääs. See on kõige tõenäolisem põhjus, miks te ei näe Re:amaze’i integratsioonis oma Facebooki ettevõtte lehte. Peate kontrollima oma lehe rolle ja veenduma, et annaksite Re:amaze’ile kõik vajalikud õigused oma lehe haldamiseks.

Re:amaze ei too üle Instagrami kommentaare ega otsesõnumeid

See probleem võib olla seotud teie Instagrami kontoga. Veenduge, et see oleks määratud ettevõtte kontole, vastasel juhul ei saa Re:amaze teie kontoga ühendust luua. Kontrollige oma Instagrami rakenduses oma konto sätteid. Avage seaded ja minge kontode keskusesse ning vaadake, kas teie konto on ettevõttekonto.

Product reviews

Inimesed kasutavad sotsiaalmeediat regulaarselt. Vaadake meie statistikat, kuidas teie ettevõte saab kasutajate käitumisest kasu saada.

Kasutajad ja harjumused

Tekstil on erinevaid peatükke, mis käsitlevad erinevaid teemasid nagu klienditeenindus, sotsiaalmeedia, teadmusbaas ja hinnakujundus. Teoses räägitakse palju erinevatest statistikatest ning ettevõtetest kogevad LinkedInis rohkem seotust. Lisaks on tekstis lihtsustatud hinnakujunduse kohta ning antud ülevaateid LiveAgent tarkvara kohta tugiportaalidest ja teistest integreerimistest.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Ms Alternatives Categories - Crisp Et

Ms Alternatives Categories - Crisp Et

Twitter teatas, et API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuri värskendamine tõi kaasa erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000. Kõnekeskuse numbrivalijad on muutunud populaarseks müügi- ja väljaminevate numbrivalijatena. VoIP telefonisüsteemid võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab lihtsalt konfigureerida.

Ms Alternatives Categories - Groove Et

Ms Alternatives Categories - Groove Et

This article covers various topics related to customer service tools, including Twitter integration, chatbots, WhatsApp support, call center phone dialers, and CRM software. LiveAgent's use of WhatsApp and the increasing popularity of chatbots for customer service are discussed, as well as the importance of having a good ticketing system. The article also provides reviews of CRM software and call center phone dialers, as well as comparisons of Zendesk and ServiceNow as customer service tools.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo