Statusbrew sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgent on populaarne tarkvara klienditeeninduse, VoIP telefonisüsteemide, iseteeninduse ja kaebuste haldamise süsteemide jaoks. LiveAgentil on ka partnerprogramm ning ettevõte on pälvinud auhindu ja sertifikaate. LiveAgent pakub ka veebiseminare, trükkimisteste ja kulude kalkulaatorit. Klientidele pakutakse ka kliendiportaali ja e-posti haldusüsteemi. LiveAgent on Quality Unit LLC toode ning ettevõttel on ka GDPR-i turvalisuspoliitika.
Statusbrew sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Statusbrew sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Statusbrew sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
344 reviews

Statusbrew on sotsiaalmeedia haldamise ja sotsiaalmeedia klienditeeninduse lahendus, mis aitab ettevõtetel oma klientidega ühendust hoida. Jätkake meie ülevaate lugemist ja vaadake, kuidas see töötab ja kas peaksite seda proovima.

Pricing
Starting from:
$ 69   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.5
Kasutajakogemus
2.5
Hind
4
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Lihtne integreerida ja kasutada
  • Üksikasjalik aruandlus

Cons

  • Prooviperioodil jääte maksumüüri taha
  • Aeg-ajalt on piltide üleslaadimisel probleeme

Statusbrew’ga alustamine

Statusbrew kasutajaks registreerumine oli uskumatult lihtne. Ilma, et ma oleksin oma e-posti aadressi kinnitanud, tervitati mind organisatsiooni seadistusakna ja automaatse reaalajas vestluse tervitusega.

Statusbrew - seadistage oma organisatsioon

Kui olin nõutud teabe täitnud, esitas Statusbrew mulle veel mõned küsimused, et saada teavet minu kujutletava ettevõtte kohta, et paremini mõista mu vajadusi ja eelistusi.

Statusbrew - mõned detailid teist

Pärast olulise teabe esitamist palus Statusbrew mul kohe teises hüpikaknas ühendada oma sotsiaalmeedia.

Statusbrew - ühendame teie sotsiaalmeedia

Seega asusin asja kallale. Alustasin oma ettevõtte Facebooki kontoga. Esiteks palus see mul lubada Statusbrew Facebookis, et rakendus pääseks ligi minu kontole ja saaks oma töö tegemiseks vajalikud õigused.

Statusbrew - Facebooki autoriseerimine

Klõpsasin paar korda suurt sinist nuppu, logisin oma kontole sisse ja voilà! Mul Facebooki leht oli ühendatud.

Statusbrew - ühendatud Facebooki leht

Seejärel liikusin edasi Instagrami. Protsess oli peaaegu sama, välja arvatud see, et mulle esitati mõned täiendavad küsimused minu ettevõtte ja minu ettevõtte Instagrami lehe kohta. Selle lõpuleviimiseks kulus vaid mõni sekund ja minu Instagram oli seadistatud.

Statusbrew - ühendatud Instagram

Twitteri konto ühendamiseks oli vaja ainult minu mandaate, ilma täiendavate küsimuste või lubadeta. Ja nii ma lõpetasin oma oluliste sotsiaalmeediakontode seadistamise ja olin valmis ringi vaatama ja uurima, milleks Statusbrew võimeline.

Statusbrew - ühendatud sotsiaalmeedia

Statusbrew sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid

Statusbrew pakub brauseripõhist rakendust ning iOS-i ja Androidi rakendust. Kasutasin brauseri valikut, kuid niipalju kui ma näen, on liides ka mobiili jaoks hästi optimeeritud.

Viimistletud välimusega ja kasutajasõbralik armatuurlaud tagab kiire juurdepääsu kõigele vajalikule.

Statusbrew - armatuurlaud

Liidese jaotises nimega Suhtle näete kõiki eelnevaid klientide interaktsioone, isegi enne Statusbrew’i ühendamist oma profiilidega.

Statusbrew - suhtlemise liides

Käepärased aruanded annavad ülevaate teie sotsiaalmeedia tegevustest, kaasamisest ja muust vajalikust teabest. Lisaks on aruanded üsna võimsad, kuna võimaldavad teil uurida iga sotsiaalmeedia kanalit eraldi. Saate koostada märksõnaaruandeid, uurida räsimärkide statistikat ja palju muud.

Statusbrew - aruannete ülevaade

Mulle meeldis ka seadete ja konfiguratsioonide arv, millega kasutajad saavad mängida, et kohandada oma kogemust tarkvaraga vastavalt oma vajadustele.

Statusbrew - seaded ja konfiguratsioonid

Statusbrew sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus

Pärast seda, kui olin oma sotsiaalmeedia kontod edukalt Statusbrew’ga sidunud, lasin “kliendil” kirjutada kommentaari, otsesõnumit ja jätta arvustuse minu kujuteldava teetoa ettevõtte kohta. Kuigi oleksin olnud tänulik mõningate hüpikakende eest, mis hoiataksid mind sissetuleva kliendisuhtluse kohta, ilmus kõik koheselt jaotisesse Suhtle.

Statusbrew - kliendi sõnum

Statusbrew võimaldab kasutajatel saata pilte, GIF-e ning lisada avalikke ja sisemisi märkmeid. Kuigi tarkvara ei käitu nagu tavaline piletisüsteem, on sellel mõned sarnased funktsioonid. Saate määrata suhtlusele prioriteedi, lisada jälgijaid, selle sulgeda või edasi lükata ja nii edasi.

Statusbrew’i võimalused avaldasid mulle suurt muljet. Kuigi ma ei nimetaks seda süsteemi niivõrd klienditeenindustarkvaraks, kuivõrd sotsiaalmeedia haldamise lahenduseks, võidakse seda aga tõenäoliselt klienditeeninduseks kasutada.

Ja siis tekkis mul probleem. Juhtpaneelile minnes näete loendust, millal teie proovikonto aegub.

Ja kuigi Statusbrew väitis, et saan tarkvara järgmise viieteistkümne päeva jooksul tasuta kasutada, üllatas mind see, et ma pean selle kasutamise jätkamiseks maksma.

Statusbrew - ülenda tellimust

Üritasin internetist lahendust otsida, kuna eeldasin, et Statusbrew laseb mul tarkvara lubatud kahe nädala jooksul kasutada. Kahjuks ei leidnud ma midagi ja ainus võimalus ilma krediitkaardiandmeid sisestamata ja 2 748,00 dollarit kulutamata oli välja logida. Kuigi tahtsin selle lahenduse testimist jätkata, ei saanud ma uuesti sisse logida ega uut kontot luua.

Statusbrew hinnakujundus

Lite

See hinnaplaan on alates 69 dollarist kuus aastase arveldamise puhul või 89 dollarit kuus, kui arveldate igakuiselt. Sellel tasemel saate ühendada kuni 5 sotsiaalmeedia profiili ja süsteemi haldavad maksimaalselt 2 kasutajat.

Standard

Statusbrew võimaldab teil seadistada 10 sotsiaalmeediaprofiili ja 5 kasutajat hinnaga 129 dollarit kuus litsentsi kohta aastamaksena või 179 dollarit kuus litsentsi kohta igakuiselt. Saate modereerida Facebooki ja Instagrami reklaamide kommentaare, kasutada automaatset kommentaaride haldust ja palju muud.

Premium

Statusbrew’i Premium pakett maksab 229 dollarit kuus litsentsi kohta aastamaksena või 299 dollarit kuus igakuise arveldamisega ning see võimaldab teil seadistada 15 sotsiaalmeedia profiili ja võimaldab neid hallata kaheksal kasutajal. Sellel tasemel saate kasutada kõike eelmistest pakettidest ja lisafunktsioone, nagu klientide sentimentide analüüs, kinnitamise ja määramise töövood ning palju muud.

Enterprise

Statusbrew kõige jõulisemal paketil on kohandatud hinnakujundus, nii et kui olete huvitatud, peate võtma ühendust nende müügimeeskonnaga ja taotlema toote demo. Lisaks kõikidele Premium paketi funktsioonidele sisaldab Enterprise isikupärastatud meeskonnakoolitust, kohandatud integratsioone, spetsiaalset kontohaldurit ja muid täiustatud funktsioone.

Lõpetuseks

Kui ma seda arvustamise protsessi alustasin, eeldasin et annan Statusbrewile üsna kõrge hinnangu. Miks ma ei peaks? Liides oli kena ja reageeriv ning võimaldas mul isegi Office’i GIF-e edasi-tagasi saata. Kontolt väljaviskamine ja prooviperioodi ajal maksmise nõudmine rikkus aga minu kogemuse.

Oleksin soovitanud Statusbrew’d eelkõige sotsiaalmeedia haldamiseks ja isegi klienditeeninduse lahendusena, kui teie ettevõte kasutab sotsiaalmeediat peamise kliendisuhtluskanalina. Kuid ma ei saa seda teha, kui ma pole kindel, et saate tarkvara ise testida, enne kui Statusbrew teie raha küsib.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa Facebookis privaatsõnumiga vastata.

On mõned võimalikud põhjused, mis selle probleemi esile võivad kutsuda. Esimene on see, et saate privaatselt vastata ainult 7 päeva jooksul alates kuupäevast, mil kasutaja postitas või kommenteeris. Lisaks saab privaatsõnumeid saata ainult üks kord postituse või kommentaari kohta ning Facebook lubab privaatseid vastuseid ainult tekstipostituste ja kommentaaride puhul. Privaatsõnumitega ei saa vastata fotokommentaaridele, arvustustele jne. Viimane põhjus, miks te ei saa privaatsõnumiga vastata, on kasutaja privaatsusseaded. Need määravad, kas avalikele kommentaaridele ja postitustele on privaatsed vastused lubatud.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks NapoleonCati? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgenti pakub mitmeid tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, sissetulevate kõnekeskuste, kaebuste haldamise ja e-posti haldamise süsteeme. Lisaks on võimalik saada tuge portaali kaudu, samuti jälgida süsteemi olekut ja esitada ettepanekuid. LiveAgenti ajaveeb annab võimaluse õppida uusi asju, samuti leida kasulikke mallide, trükiste ja veebiseminaride näiteid. Sotsiaalmeedias võib leida värskemaid uudiseid ja soodustusi. LiveAgenti saab kasutada ka mobiiltelefonis ning seda on võimalik integreerida erinevate platvormidega.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo