Tidio sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgent on tarkvara, mis pakub klientide tugiteenuse lahendusi. Ettevõte pakub mitmeid rakendusi, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, Iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem, klientide haldamise portaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub LiveAgent ka VoIP telefonisüsteeme. LiveAgent on Quality Unit LLC toode. Veebisait kasutab küpsiseid, et parandada kasutajakogemust. Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.
Tidio sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Tidio sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Tidio sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
2122 reviews

Tidio võib teid sotsiaalmeedia klienditoe tarkvarana väga hästi teenida, kuid sellel puudub üks peamistest funktsionaalsustest. Lisateavet Tidio sotsiaalmeedia võimaluste kohta leiate meie ülevaatest.

Pricing
Starting from:
$ 19   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: 1

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
4
Hind
4.5
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Sujuv sotsiaalmeedia integreerimine
  • Piletisüsteemi suurepärane disain
  • Organiseeritud ja lihtne kasutada
  • Tarkvara on tasuta

Cons

  • Puudub Twitteri integreerimine
  • Võib tasulise plaaniga muutuda kulukaks

Tidio sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine

Tasuta konto võimaldab Tidioga hõlpsasti alustada. Saate seda kasutada nii kaua kui soovite ja ülendada siis, kui tunnete, et olete selliseks sammuks valmis. Registreerimiseks on vaja e-posti aadressi, parooli ja veebisaiti. See võib osutuda tülikaks ettevõtete omanikele, kes ei oma ega soovi omada veebisaiti, kuid see on arusaadav, kuna Tidio keskendub peamiselt vestlusrobotitele, mille õigeks toimimiseks on veebileht vajalik. Kui olin registreerimise lõpetanud, suunati mind otse Tidio veebirakendusse.

Tidio - avatud postkast

Kui ma jõudsin oma postkasti, teavitas Tidio mind minu aktiivsetest vestlustest. Mis veelgi parem, tarkvara pakkus integreerimist e-posti, Tidio vidina ja Facebooki ning Instagramiga. Sellelt lehelt on näha kõik Tidio pakutavad sotsiaalmeedia funktsionaalsused. Siinkohal võite jätkata Tidioga tutvumist või sukelduda sotsiaalmeedia integreerimise protsessidest. Alustasin kõigepealt oma Facebook Messengeri integreerimisega.

Tidio - ühenda Facebook Messenger

Kui klõpsasin Facebook Messengeri integreerimisel, suunati mind uuele ekraanile, kus nägin integreerimise eeliseid ja selgitust, kuidas integratsioon toimib ning milline näeb välja ühendamisprotsess. Integreerimisprotsess on üsna tavaline, pidin vaid sisse logima ja andma Tidio’le vastavad load minu Messengeri andmete käsitlemiseks. Tidio pakub ka võimalust ühendada Messengeri integratsioon oma vestlusrobotiga. Keeldusin sellest valikust, kuna käsitlesin vestlusroboteid juba Tidio vestlusroboti arvustuses.

Tidio - logi sisse oma Facebooki kontole

Instagrami integreerimisel võite oodata sama või vähemalt väga sarnast integreerimisprotsessi. Ekraan on sisuliselt sama, mis Facebook Messengeri integreerimiselgi. Instagrami suhtluse haldamiseks peate sisse logima ainult oma Instagrami kontole ja andma Tidiole juurdepääsu. Ma ei sattunud Instagrami integreerimise ajal probleemidesse ja kõik toimis väga hästi.

Tidio - Instagrami integreerimine

Üldiselt pakub Tidio mõlema sotsiaalmeedia kanali integreerimiseks uskumatult lihtsat ja intuitiivset viisi. Enne kui asun selle ülevaate testimise osasse, vaatame üle, milliseid sotsiaalmeedia funktsioone võite Tidolt oodata, ning milliseid lisafunktsioone saate, kui otsustate seda kasutada oma peamise sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvarana.

Tidio sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid

Tidio ei ole küll keskendunud sotsiaalmeedia klienditeenindusele, kuid pakub siiski väga head funktsionaalsust, mis ei jää konkurentsist palju maha. Üks osa sellest on piletisüsteem, mis koondab kogu teabe mis tahes tüüpi integreeritud sidekanalitest. Piletisüsteem pakub ka üsna standardset alamfunktsioonide komplekti, mis võimaldab tõhusalt vastata ja juurde pääseda kontaktandmetele. See funktsioon töötab hästi ka sotsiaalmeedia integratsioonidega.

Tidio - edukas sotsiaalmeedia integreerimine

Muud funktsioonid hõlmavad analüütikat, külastajaid ja üsna ulatuslikke seadeid. Analüütika pakub olulisi andmeid, mis annavad hea ülevaate üldistest kommunikatsiooni toimingutest, samas kui külastajate funktsioon kuvab teavet selle kohta, kes teie veebisaiti parasjagu külastavad. Kõige mainimisväärsem funktsioon on siiski vestlusrobotid, mida saate oma sotsiaalmeedia kanalitega integreerida ja lasta neil enda eest suhtlust hallata. Tidio pakub väga head vestlusroboti funktsionaalsust, nii et see võib olla teie sotsiaalmeedia teenustele huvitav täiendus.

Tidio - vestlusrobotite strateegiad

Tidio sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus

Testisin Tidio sotsiaalmeedia funktsioone põhjalikult ja arvan, et kogemus on väga hea. Vestluse simuleerimise eesmärgil saadetud sõnum ilmus kohe Tidio’sse. Vähe sellest, ekraan lülitus kohe vestlusaknasse, nii et ma ei pidanud raiskama aega vastava menüünupu leidmiseks, et sinna iseseisvalt jõuda. Nii keskendute vestlustele, mis on iga suhtluslahenduse puhul alati plussiks. Teisest küljest võib see teid eemale tõmmata pooleli olevast ülesandest. Igal juhul on see huvitav lisand.

Tidio - pilet Messengerist

Kui klõpsate nupul Liitu vestlusega, saate alustada vastamisega. Liides on väga hästi kujundatud. Minu kontaktteave oli paremal pool, ekraani keskosa keskendus sõnumitele. Huvitav ja kõigi piletitüüpide puhul kasutatav funktsioon, on võimalus vajutada klaviatuuril klahvi “/”, et kutsuda välja valmis kirjutatud vastuste loend. See võimaldab teil püsida vestluses, ilma et peaksite lahkuma klaviatuurilt ja otsima vastavat nuppu liidesest.

Tidio - valmis kirjutatud vastused

Suurepärane kogemus jääb kestma ka Instagrami päringuid käsitledes. Messengeri piletite ja Instagrami piletitega tegelemisel pole suurt vahet, süsteem töötab samamoodi. Tidio näitab pileti päritolu täpselt. Lisaks saate alati kasutada segmenteerimist tänu vasakpoolsele postkasti menüüveerule ja valida sõnumeid ainult kindlatest allikatest.

Tidio - pilet Instagramist

Tidio piletite kaudu vestlemine on meeldiv kogemus, mis ei vedanud mind alt. Kogu süsteem on väga hästi välja töötatud ja sellel pole sisuliselt probleeme. Ükskõik, kas vastate Instagrami või Messengeri kaudu, saate kindlasti meeldiva kogemuse. Tidio reageerib väga hästi igat tüüpi sotsiaalmeedia suhtlusele ja annab alati märku, kui postkasti midagi uut saabub.

Tidio - vasta piletile

Tidio hinnakujundus

Tidio pakub nelja hinnaplaani, sealhulgas tasuta valikut. Enamik neist on keskendunud Tidio vestlusroboti funktsioonidele. Kuna sotsiaalmeedia funktsionaalsus on kaasatud isegi tasuta valikusse, keerleb teie otsuste tegemine suure tõenäosusega teiste Tidio funktsioonide ja ka igakuiselt käsitletavate vestluste arvu ümber. Vaatame iga plaani üle ja uurime, mida need oma maksumuse eest pakuvad.

Tasuta

Tasuta pakett on täiesti tasuta ja pakub reaalajas vestlusi 50 kasutajaga, vestlusroboti vestlusi 100 kasutajaga, e-posti tuge, piletisüsteemi, töölaua- ja mobiilirakendusi, kolmanda osapoole rakenduste integreerimist, külastajate teavet ja JavaScripti API-t.

Communicator

Communicator nime kandev plaan maksab 15,83 dollarit kuus operaatori kohta aastase maksena või 19 dollarit kuus operaatori kohta igakuise maksena. See annab teile piiramatult reaalajas vestlusi, kuni 5 operaatorit, e-posti ja ööpäevaringse reaalajas vestluse toe, kõik tasuta plaani funktsioonid, osakonnad, analüüsi, Shopify integratsiooni, reaalajas kirjutamise, vaadatud lehed, reaalajas külastajate loendi, õigused ja märkmed.

Chatbots

Chatbots plaan maksab sama palju kui Communicator plaan, kuid see keskendub veidi rohkem vestlusrobotite suhtlusele. Saate 1000 päästikuga vestlusrobotid, e-posti ja ööpäevaringse reaalajas vestluse toe, kõik tasuta paketi funktsioonid, 35+ vestlusroboti malli, visuaalse vestlusroboti redaktori ja Zapieri integratsiooni.

Tidio+

Tidio+ plaan tõstab hinnasilti märkimisväärselt, see maksab 329 dollarit kuus, olenemata sellest, kas valite aastase või igakuise arvelduse. See plaan pakub teile piiramatul hulgal reaalajas vestlusi, kohandatud arvu operaatoreid, kohandatud arvu vestlusrobotite kaasamist, ööpäevaringset e-posti tuge, ööpäevaringset vestlustuge, hädaolukorra telefonituge, kõiki Communicatori ja Chatboti plaanide funktsioone, Tidio AI vastuseroboteid, mitme saidi tuge, kohandatud integratsioone, meiliturundust ja palju muud.

Lõpetuseks

Tidiol puhul on väga raske vigu leida. Sotsiaalmeedia funktsionaalsus on suurepärane, kogu süsteem töötab väga hästi ja saate alustada tasuta, ilma krediitkaarti vajamata ning peidetud varjukülgedeta. Tidio Facebook Messengeri ja Instagrami integratsioonid on suurepärased, kuid võite puudust tunda Twitterist, sest see on ainus integratsioon, mida te siit ei leia. Kui te seda ei vaja, ei tohiks miski takistada teil Tidio valimist.

Levinud mured ja probleemid

Facebooki API-t ei laaditud

Kui saite veateate “Facebooki API-t ei saanud laadida”, proovige järmist lahendust. Avage Facebook > Seaded & Privaatsus ja seejärel Privaatsuskeskus. Järgmiseks avage Facebook > Facebooki seaded ja valige Ettevõtte integreerimine. Leidke Tidio ja eemaldage see loendist, seejärel volitage uuesti Messengeri integreerimine Tidios. Kui olete Firefoxi kasutaja, soovitab Tidio integreerida Chrome’i kaudu, kuna see probleem näib olevat Firefoxi kasutajate jaoks levinum.

Probleemid Instagrami sõnumite vastuvõtmisega

Kui teil on probleeme Tidio platvormil Instagrami sõnumite vastuvõtmisega, kontrollige kindlasti, kas lubasite Instagramis Tidiol suhtlust hallata. Avage oma Instagrami rakendus ja avage Seaded > Privaatsus > Sõnumid. Veenduge, et liugur “Luba juurdepääs sõnumitele” oleks sisse lülitatud.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks NapoleonCati? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgenti pakub mitmeid tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, sissetulevate kõnekeskuste, kaebuste haldamise ja e-posti haldamise süsteeme. Lisaks on võimalik saada tuge portaali kaudu, samuti jälgida süsteemi olekut ja esitada ettepanekuid. LiveAgenti ajaveeb annab võimaluse õppida uusi asju, samuti leida kasulikke mallide, trükiste ja veebiseminaride näiteid. Sotsiaalmeedias võib leida värskemaid uudiseid ja soodustusi. LiveAgenti saab kasutada ka mobiiltelefonis ning seda on võimalik integreerida erinevate platvormidega.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo