Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Zendesk pakub erinevaid plaane, mille hinnad ja funktsioonid erinevad. Kõik paketid sisaldavad Facebooki ja Twitteri integreerimist. Support Team pakett maksab 19 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab piletisüsteemi integratsiooni, e-posti ja sotsiaalmeediaga ning muid funktsioone. Support Professional pakett maksab 49 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõike eelmisest paketist ning lisafunktsioone. Support Enterprise pakett maksab 99 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõikide eelnevate pakettide funktsioone ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, tööruumidele, andmesalvestusele ja teistele funktsioonidele. Zendesk on tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Probleemide korral tuleb võtta ühendust Zendeski toega.
Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
12421 reviews

Zendesk on väga tuntud kasutajatoe ja sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara. Vaadake meie arvustust, et näha kuidas see sotsiaalmeediat käsitleda suudab.

Pricing
Starting from:
$ 19   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
2.5
Kasutajakogemus
2
Hind
3.5
Rakendamine
2

Key takeaways

Pros

  • Meeldiv liides
  • Võrdlemisi lihtne kasutada

Cons

  • Väga vigane, enamasti mittetoimiv Facebooki integratsioon
  • Reaalajas vestluse toega tegeleb vestlusrobot

Zendeski sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine

Zendeskiga alustamine on minu jaoks juba väga tuttav protsess, kuna sain testida mõningaid nende muid funktsioone teistes arvustuste kategooriates. Piisab lihtsast registreerimisest ja oma e-posti aadressi kinnitamisest. Zendesk küsib muu hulgas ka paar küsimust teie ettevõtte, kasutajate arvu ja selle kohta, kuidas teie kliendid teiega ühendust võtavad. Kui olete Zendeski veebirakendusse sisenenud, saate kasutada põhjalikke ringkäigu ja õpetuste valikuid või alustada iseseisvalt.

Zendeskiga alustamine

Ma jätsin õpetuse vahele, kuna olen selle varem juba läbinud, kuid soovitan seda kõigile uutele Zendeski kasutajatele. Zendesk on hästi läbimõeldud lahendus, mida on enamasti lihtne kasutada, kuid uutel kasutajatel võib alguses olla iga tööriista seadistamisel pisut raskusi. See juhtus ka minu puhul – lihtsa e-posti piletisüsteemiga alustamine on palju lihtsam kui sotsiaalmeediaga. Peamine probleem, mis takistas mind sotsiaalmeedia integratsioonide leidmisel, oli seotud teatud valede valikutega kasutajakogemuse kujundamisel.

Zendeski piletisüsteem

Näiteks juhendi piletisüsteemi jaotises mainitakse sotsiaalmeedia pileteid, kuid see ei paku ühtegi võimalust kanalite hõlpsaks ühendamiseks. Sama kehtib rakenduste poe ja isegi seadete kohta. Sotsiaalmeedia kanali seaded leiate seadete alt, kuid see valik on kuidagi veidralt peidus Admin Centeri all, mis on sisuliselt teine kuid erineva nimega ​​seadete jaotis.

Zendesk - Facebooki lehed

Kui olete leidnud sotsiaalmeedia kanalite lisamise võimaluse, on edasi kõik sujuv. Lisasin oma Facebooki testlehe. Protsess on üsna lihtne, peate valima ainult oma Facebooki konto, Facebooki lehed, millega soovite ühenduse luua, ja andma Zendeskile load oma andmete haldamiseks. Kui klõpsate nupul Valmis, peaks teie leht olema Zendeskiga ühendatud. Minu puhul see nii ei olnud, kuna sain veateate, et lehte ei saa Zendeskiga ühendada.

Zendeski ühendamine Facebookiga

Proovisin oma Zendeski kontot mitu korda Facebooki lehega ühendada, lootes et probleem laheneb iseenesest, kuid midagi sellist ei juhtunud ja olin täiesti ummikus. Zendesk pakub hulgaliselt erinevaid veebijuhendeid, mis käsitlevad seda probleemi erinevate nurkade alt, kuid selle probleemi konkreetsele variandile õige lahenduse otsimine pole ei lihtne ega meeldiv. Zendeski veebisaidil saadaolev veebivestlus oleks suurepärane klienditoe saamise võimalus, kui seda ei juhiks piiratud vastustega vestlusrobot.

Error connecting Zendesk to Facebook

Paari päeva pärast otsustasin uuesti proovida. Facebooki integreerimine töötas ja mul kulus selle lõpetamiseks vaid paar sekundit. Ma ei tea, mis minu probleemi justkui võluväel lahendas, kuid kahtlustan, et see oli lihtsalt seotud brauseri vahemäluga. Mul õnnestus ka Twitteri testkonto integreerimine ja protsessi lõpuleviimiseks kulus vaid minut. Sellega olin valmis asuma Zendeski sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsionaalsust testima. Enne tegeliku testi juurde asumist vaatame mõnda Zendeski sotsiaalmeediaga seotud funktsiooni.

Zendeskiga ühendatud Twitteri konto

Zendeski sotsiaalmeedia funktsioonid ja funktsionaalsused

Zendeski piletisüsteem võimaldab kasutajatele Facebooki ja Twitteri kaudu saadud sõnumite üle täielikku kontrolli. Iga teade muudetakse sotsiaalmeedia teenuse piletiks, mida saab hõlpsasti lahendada Zendeski piletisüsteemi universaalsest postkastist. Sotsiaalmeedia kontodelt saadud piletites peaksid toimima kõik saadaolevad piletifunktsioonid.

Igal piletil kuvatakse oluline klienditeave, kasutaja saab seda elementi redigeerida ja soovi korral puuduvat teavet täita. Zendeski süsteem täidab automaatselt sissetulevatelt piletitelt kogutud teabe, sealhulgas sildid. Sellelt väljalt saate hallata ka pileti olekut ja prioriteeti. Zendesk toetab valmiskirjutatud sõnumite saatmist ka sotsiaalmeedia klienditoe piletites. Teatud funktsioonid võivad piletiti erinevalt toimida, olenevalt sellest, millisest sotsiaalmeedia kanalist need saabusid.

Zendeski sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus

Pärast seda, kui olin oma Facebooki ja Twitteri kontod pooleldi edukalt Zendeskiga integreerinud, oli aeg neid kanaleid testida ja hankida nendega töötamise kogemus. Sain tavalist kasutusjuhtumit simuleerida nii kalli kolleegi abiga Twitteri kaudu kui ka Facebooki kaudu endale sõnumite saatmisega, kasutades muud kontot. Vaatame kõigepealt Twitteri pileteid.

Zendesk - lahendamata piletite ülevaade

Kolleeg saatis mulle Twitteri kontole sõnumi ja ma ootasin, millal see piletisüsteemi ilmub. Algul sõnum ei ilmunud, kuna see oli peidetud minu Twitteri konto sõnumipäringutesse. Kuigi see pole Zendeski probleem, peaksid kõik kasutajad sellest teadlikud olema, kuna see võib põhjustada frustratsiooni ja probleeme. Pärast sõnumipäringu vastuvõtmist toimis kõik sujuvalt ja ilma täiendavate tõrgeteta.

Zendesk - Twitteri piletile vastamine

Piletisüsteem käsitles Twitteri sõnumit nagu iga teist piletit ning rõõm oli seda universaalses piletisüsteemi postkastis näha. Mind üllatas veidi see, et mul ei olnud võimalust kasutada manuste funktsioone, kuigi Twitteri sõnumside toetab piltide ja GIF-ide saatmist. Sellegipoolest töötasid vastused üsna hästi ja isegi kui integratsioon pole täiuslik, ei tohiks see muid suuri probleeme põhjustada. Mainimised säutsudes töötavad väga hästi ja kõik need kuvatakse piletisüsteemis minuti jooksul.

Zendesk - Twitteri mainimised piletitena

Facebooki integreerimine ei töötanud minu jaoks üldse. Ma pole täiesti kindel, kas Messenger on selle integratsiooni osa või mitte, kuid sõnumeid ei tulnud. Sama kehtib ka kommentaaride ja põhimõtteliselt kõigi muude funktsioonide kohta. Minu Facebooki leht oli õigesti ühendatud või nii paistis, nii et ma ei mõista selle probleemi põhjust. Mul polnud muud võimalust integratsiooni proovida, nii et kokkuvõtteks pean ütlema, et Zendeski Facebooki integratsioon ei ole professionaalseks kasutamiseks stabiilne ega kasutatav.

Zendeski hinnakujundus

Zendeskil on väga lai valik hinnaplaane, mis põhinevad erinevatel kasutusjuhtudel. Vaatame siiski ainult mõnda neist plaanidest, eriti neid, mis keskenduvad mitme kanaliga piletisüsteemile koos sotsiaalmeedia kanalitega. Oluline on mainida, et kõik mainitud plaanid hõlmavad Twitteri ja Facebooki integreerimist, nii et teie otsus taandub sellele, kas vajate ka muud tüüpi funktsioone. Vaatame neid kõiki ja vaatame, milliseid funktsioone nad teie ettevõttele pakuvad.

Support Team

Support Team on odavaim saadaolev pakett, mille hinnasilt on 19 eurot agendi kohta kuus (iga-aastase arveldusega). See pakub olulisi funktsioone – piletisüsteemi integratsiooni e-posti, Facebooki ja Twitteriga. Lisaks saate juurdepääsu reeglitele, ajaloole ja kliendi üksikasjadele, analüüsidele, rohkematele integratsioonidele ja paarile muule funktsioonile.

Support Professional

Support Professionali plaan maksab teile iga-aastase arveldusega 49 eurot agendi kohta kuus. See plaan sisaldab kõike eelmisest plaanist ja lisab muid funktsioone – lahtiolekuajad, küsitlused, mitme keele tugi, teenusetaseme lepingud ja palju muud.

Support Enterprise

Ettevõtlusplaan on Zendeski klienditoe plaanidest kõige kallim. See maksab iga-aastase arveldusega agendi kohta 99 eurot kuus. Saate juurdepääsu kõikidele kahe eelmise plaani funktsioonidele ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, kohandatavatele tööruumidele, kolmanda osapoole andmesalvestusvõimalustele, testkeskkonnale, lubade haldamise funktsioonidele ja muule.

Lõpetuseks

Zendesk on väga tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Twitteri integreerimine võimaldab teil käsitleda põhilisi vastuseid mainimistele ja sõnumitele, samas kui Facebooki integreerimine paneb teid õnnelikuna tundma, kui see üldse töötab. Zendesk on suurepärane lahendus paljude kasutajatoe kasutusjuhtumite jaoks, kuid kui teil on vaja keskenduda sotsiaalmeediale, peaksite selle asemel kaaluma muid lahendusi.

Levinud mured ja probleemid

Kas ma saan Instagrami Zendeski piletisüsteemiga kasutada?

Kuigi Zendeskil pole natiivset Instagrami integratsiooni, saate Zendeskile hankida kolmanda osapoole integratsiooni Zendeski rakenduste poest. Teil peab juba olema Zendeski konto ja minge Marketplace’i. Installige Instagrami rakendus. Seejärel avage Seaded, klõpsake valikul Lisa konto ja logige sisse oma Instagrami kontole.

Facebooki integreerimise viga

Kui saate oma Facebooki konto Zendeskiga integreerimisel veateate, proovige tühjendada vahemälu või väljuda brauserist 15 minutiks või kauemaks. Pärast aja möödumist naaske Zendeski rakendusse ja proovige oma Facebooki konto uuesti integreerida. Kui teil on endiselt probleeme integreerimisega, peate tõenäoliselt võtma ühendust Zendeski toega.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks NapoleonCati? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgenti pakub mitmeid tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, sissetulevate kõnekeskuste, kaebuste haldamise ja e-posti haldamise süsteeme. Lisaks on võimalik saada tuge portaali kaudu, samuti jälgida süsteemi olekut ja esitada ettepanekuid. LiveAgenti ajaveeb annab võimaluse õppida uusi asju, samuti leida kasulikke mallide, trükiste ja veebiseminaride näiteid. Sotsiaalmeedias võib leida värskemaid uudiseid ja soodustusi. LiveAgenti saab kasutada ka mobiiltelefonis ning seda on võimalik integreerida erinevate platvormidega.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo