Freshdeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Freshdesk pakub sotsiaalmeedia funktsioone ja integratsioone igas plaanis, sealhulgas tasuta paketis. Sotsiaalmeedia menüü all on eraldi jaotis Twitteri integratsiooni jaoks. Freshdesk ei pruugi pakkuda kõige laiemat valikut integratsioone, kuid see toimib suurepäraselt oma pakutavaga. Kui soovite funktsioone veelgi laiendada, saate alla laadida Instagrami integratsioone. Hinnakujundus sõltub teie nõudmistest, kuid tasuta kontoga saate juurdepääsu sotsiaalmeedia integreerimisele. Funktsioonidega alustamiseks sisenege veebipõhisesse kontosse ja pöörduge menüüs sotsiaalmeedia alla.
Freshdeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Freshdeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Freshdeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
8533 reviews

Freshdesk pakub suurepärast kasutuskogemust paljudes valdkondades, kuid kuidas on lood sotsiaalmeedia funktsioonide toimivusega? Lugege läbi meie ülevaade ja uurige, milline oli meie kogemus Freshdeskiga.

Pricing
Starting from:
$ 15   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
4
Hind
5
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Tasuta sotsiaalmeedia klienditeeninduse haldamine
  • Suurepärane piletisüsteem ja liides
  • Lihtne integreerimine ilma probleemideta
  • Lihtne kasutada

Cons

  • Natiivse Instagrami integratsiooni puudumine
  • Kõrgemate plaanidega võib osutuda kalliks

Freshdeski sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine

Enamik kasutajatoe tarkvara kasutajaid on Freshdeskiga juba mingil määral tuttavad. See on üks tänapäeval kõige sagedamini kasutatavaid kasutajatoe lahendusi, mitte ainult oma hästi kujundatud piletisüsteemi, vaid ka sotsiaalmeedia funktsioonide poolest. Freshdeskiga alustamine on üsna lihtne, kuna pakutakse väga kiiret registreerumisprotsessi. Saate mõne minutiga jõuda oma kasutajatoeni ja alustada liidesega tutvumist.

Teie Freshdesk on valmis

Freshdesk hoiab hästi kujundatud liides koost üsna arusaadava ja lihtsa navigeerimisega, mis ei tohiks põhjustada probleeme nii algajatele kui ka kogenud kasutajatele. Registreerumisjärgseks tutvustusekraaniks on piletisüsteem, mis aitab teil Freshdeski kohe tunda.

Kui tavaliselt toimub sotsiaalmeedia klienditeenindus piletisüsteemis, siis Freshdeskil on sotsiaalmeediale pühendatud täiesti eraldi sektsioon. Leiate selle vasakpoolselt menüüribalt, selle nimi on Sotsiaalmeedia. Kui klõpsate sellel, annab Freshdesk teile ka siin lühikese sissejuhatuse.

Freshdesk - sotsiaalmeedia tugi

Kui klõpsate nupul Alusta, saate alustada oma Twitteri konto integreerimisega. Integreerimisprotsess peaks olema piisavalt lihtne, klõpsate lihtsalt käsul Lisa Twitteri konto ja esitate kogu vajalik teabe, et süsteem saaks teie konto õigesti integreerida. Esimesel korral sain veateate ja ma ei tea selle põhjust. Teine kord töötas nii nagu pidi ja mul õnnestus oma Twitteri konto ilma probleemideta ühendada.

Freshdesk - lisa Twitteri konto

Integratsiooni menüü pakub teile ka mõnda valikut, kus saate valida, kas soovite säutsud ja otsesõnumeid piletiteks teisendada. Mängida saab veel mõne valikuga ning integratsiooni saab oma maitse järgi veidi kohandada.

Freshdesk - muuda Twitteri voogu

Selles Freshdeski jaotises ei pakuta teile Facebooki, mis on väga imelik disainivalik. Selle leidmiseks pidin tuhnima seadetes. See küll pole üüratu suur probleem, kuid on siiski mainimist väärt. Protsess on sama lihtne kui Twitteri puhul, peate lihtsalt andma Freshdeskile oma Facebooki andmete haldamiseks vajalikud load. Selle täitmiseks kulub vaid minut.

Freshdesk - lisage oma Facebooki lehed

Freshdeskil pole Instagramiga natiivset integratsiooni, kuid rakenduste poe kaudu pääsete juurde kahele integratsioonile. Esimene võimaldab agentidel hallata Instagrami kommentaare ja see maksab 35 dollarit kuus konto kohta. Teine võimaldab teil hallata otsesõnumeid Instagramist ja see on kõigile tasuta. Ma pole neid integratsioone proovinud, kuna need on tehtud kolmanda osapoole poolt, kuid alternatiivi olemasolu on tore.

Freshdeski sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonil

Freshdesk pakub põhilisi sotsiaalmeedia funktsioone Facebooki ja Twitteri integreerimise näol, mõlemad hõlmavad väga lihtsat integreerimisprotsessi. Facebooki integreerimine kasutab Freshdeski piletisüsteemi. See muudab sissetuleva Facebooki suhtluse piletiteks, nii et saate kommentaaridele ja postitustele vastata otse piletisüsteemist. Samuti saate nautida Freshdeski piletisüsteemi paljusid eeliseid ja kasutada oma Facebooki vastustes piletisüsteemi funktsioone.

Twitteri integreerimisel on Freshdeski tööriistakomplektis eraldi jaotis. Kui klõpsate vasakpoolsel menüüribal sotsiaalmeedia üksusel, pääsete juurde liidesele, mis on täielikult pühendatud Twitteri suhtluse haldamisele. Freshdesk ei paku küll natiivset integreerimist Instagrami ega ühegi sõnumsiderakendusega, kuid mõnele lisafunktsioonile pääsete juurde rakenduste poes. Pood pakub mitmesuguseid väliseid integratsioone mitte ainult sotsiaalmeedia klienditeeninduseks, vaid ka muudeks kasutusjuhtudeks.

Freshdeski sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus

Otsustasin kõigepealt testida Facebooki integratsiooni ja mul on hea meel tõdeda, et see töötab väga hästi. Kui sain oma Facebooki testettevõttelehes kliendilt sõnumi, ilmus see Freshdeski piletisüsteemis piletina. Tarnimisel ei esinenud viivitusi, seega pakub Freshdesk piletite süsteemi toimetamiseks stabiilset ja tõhusat viisi.

Freshdeski piletite ülevaade

Pärast pileti avamist on liidest lihtne kasutada. Teil on nupud vastamiseks, edastamiseks või piletitele märkmete lisamiseks. Muud funktsioonid ilmnevad pärast vastuse kirjutamist. Saate valida, kas soovite pärast vastuse saatmist muuta pileti olekut, lisada manuseid, kasutada valmiskirjutatud vastuseid või vaadata soovitatud lahendusi. Soovitatud lahenduste nupp avab liideses uue akna, mis annab teile juurdepääsu teadmusbaasi artiklitele. Samuti saate juurdepääsu klienditeabele ja piletiteabele.

Freshdesk- avatud pileti valikud

Twitteri integreerimisel on Sotsiaalmeedia menüü all eraldi jaotis. Kui avate selle jaotise, muutub kogemus varasemast pisut teistsuguseks. Kogu Twitteri suhtluse ja säutsude haldamine käib selles jaotises, sõltumata kontode arvust. Teise võimalusena loob piletisüsteem säutsudest uued piletid. Säutse saab kirjutada ilma rakendusest lahkumata ja brauseri vahekaarte vahetamata.

Freshdesk - Twitteri piletite ülevaade

Kõik mainimised kuvatakse teie süsteemis ja saate säutsudele vastata Sotsiaalmeedia vahekaardilt või piletisüsteemist. Sotsiaalmeedia vahekaart võimaldab teil kirjutada ja postitada uusi säutse spetsiaalsest jaotisest, kuid lisaks saate vastata ka igale saabuvale säutsule. Nii nagu Facebooki puhul, saate piletisüsteemist saadetud säutsudele vastamisel oma kogemuse täiustamiseks kasutada piletisüsteemi lisafunktsioone.

Freshdesk - Twitteri kommentaarile vastamine piletis

Freshdeski sotsiaalmeedia funktsioone on üsna lihtne integreerida ja need töötavad väga hästi. Twitteri eraldamine omaette jaotiseks on huvitav disainivalik, kuid see töötab suurepäraselt ja pakub säutsudele vastamiseks spetsiaalset tööruumi. Puudu on vaid natiivne Instagrami integratsioon ja kuigi saate hankida Freshdeski poest kolmanda osapoole integratsioone, on üks neist tasuline.

Freshdeski hinnakujundus

Freshdesk sisaldab sotsiaalmeedia funktsioone ja integratsioone igas plaanis, sealhulgas tasuta paketis. Seetõttu sõltub teie otsus suuresti muude funktsioonide valikust. Vaatame hinnakujundust ja vaatame, mida iga plaan pakub.

Tasuta

Tasuta plaan ei maksa teile midagi ja on saadaval kuni 10 agendile. Saate juurdepääsu e-posti ja sotsiaalmeediaga piletisüsteemile ja isegi teadmusbaasile. Muud funktsioonid hõlmavad pileti trendide aruannet, analüüse ja aruandlust, meeskonna koostöö funktsioone ja ööpäevaringset e-posti tuge.

Growth

Growth plaani hind algab 15 dollarist agendi kohta kuus ja see annab teile juurdepääsu kõigele alates tasuta plaanist. Lisaks saate automatiseerimise, kokkupõrgete tuvastamise, juurdepääsu enam kui 1000 tururakendusele, põhjalikud kasutajatoe aruanded, SLA-d, tööajad, kohandatud meiliserveri, kohandatud SSL-i ja palju muud.

Pro

Pro plaan maksab teile 49 dollarit agendi kohta kuus ja annab teile juurdepääsu kõigele eelnevast kahest plaanist. Lisaks saate kuni 5000 kaastöötajat, kohandatud rollid, kohandatud aruanded, klientide segmenteerimise, klienditeekonna funktsioonid, valmiskirjutatud vormid, kogukonna foorumid ja palju muud.

Enterprise

Enterprise plaan on kõige kallim variant, mille hinnasildiks on 79 dollarit agendi kohta kuus. Lisaks eelnevalt mainitud plaanide funktsioonidele saate juurdepääsu liivakastile, robotist assistendile, e-posti robotile, oskuspõhisele marsruutimisele, paindlikule teadmusbaasi hierarhiale, artiklisoovitustele, AI toega sotsiaalsetele signaalidele ja muule.

Lõpetuseks

Freshdesk ei pruugi pakkuda kõige laiemat valikut sotsiaalmeedia integratsioonidest, kuid see toimib suurepäraselt ka oma pakutavaga. Veel üks lisaeelis on võimalus osta või alla laadida Instagrami integratsioone, kui soovite Freshdeski funktsioone veelgi laiendada. On väga vähe asju, mida Freshdesk ei tee hästi, sealhulgas hinnakujundus. See võib olla kulukas, kuid ainult siis, kui teie kasutajatoe nõudmised on kõrgemad kui sotsiaalmeedia funktsionaalsus. Isegi tasuta kontoga saate juurdepääsu sotsiaalmeedia integreerimisele.

Levinud mured ja probleemid

Kas Freshdesk pakub Instagrami integreerimist?

Kuigi Freshdesk ei paku natiivset Instagrami integratsiooni, pääsete Freshdeski rakenduste poest juurde kahele eraldi Instagrami integratsioonile. Üks integratsioonidest keskendub kommentaaride ja mainimiste edastamisele otse teie piletisüsteemi, samas kui teise eesmärk on edastada otsesõnumid teie Freshdeski postkasti. Laadige alla mõlemad, et saada Freshdeski jaoks kõik Instagrami funktsioonid.

Ma ei saa Freshdeskis Facebookilt sõnumeid

Mõnikord võib funktsioon sõnumipäringute käsitlemisel kokku joosta. Proovige siseneda oma Facebooki ettevõtte lehele ja vaadake, kas teil on sõnumitaotlusi, mida te pole läbi töödelnud. Seda tehes peaksid sõnumid lahti minema.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Ms Alternatives Categories - Crisp Et

Ms Alternatives Categories - Crisp Et

Twitter teatas, et API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuri värskendamine tõi kaasa erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000. Kõnekeskuse numbrivalijad on muutunud populaarseks müügi- ja väljaminevate numbrivalijatena. VoIP telefonisüsteemid võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab lihtsalt konfigureerida.

Ms Alternatives Categories - Groove Et

Ms Alternatives Categories - Groove Et

This article covers various topics related to customer service tools, including Twitter integration, chatbots, WhatsApp support, call center phone dialers, and CRM software. LiveAgent's use of WhatsApp and the increasing popularity of chatbots for customer service are discussed, as well as the importance of having a good ticketing system. The article also provides reviews of CRM software and call center phone dialers, as well as comparisons of Zendesk and ServiceNow as customer service tools.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo