NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgenti pakub mitmeid tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, sissetulevate kõnekeskuste, kaebuste haldamise ja e-posti haldamise süsteeme. Lisaks on võimalik saada tuge portaali kaudu, samuti jälgida süsteemi olekut ja esitada ettepanekuid. LiveAgenti ajaveeb annab võimaluse õppida uusi asju, samuti leida kasulikke mallide, trükiste ja veebiseminaride näiteid. Sotsiaalmeedias võib leida värskemaid uudiseid ja soodustusi. LiveAgenti saab kasutada ka mobiiltelefonis ning seda on võimalik integreerida erinevate platvormidega.
NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
151 reviews

NapoleonCati sotsiaalmeedia klienditeenindusplatvorm pakub tööriistu, mis aitavad ettevõtetel pakkuda tuge ja suurendada kaasatust sotsiaalmeedias. Selles ülevaates käsitleme kõiki funktsioone, eeliseid ja puudusi.

Pricing
Starting from:
$ 31   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.3
Kasutajakogemus
4.5
Hind
4
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Kasutajasõbralik disain
  • Automatiseerimisvalikud
  • Üksikasjalik aruandlus ja analüüs

Cons

  • Puuduvad teavitused
  • Võib kalliks minna

NapoleonCatiga alustamine

NapoleonCati kasutajaks registreerumine on väga lihtne. Kui olete olulise teabe täitnud, palub tarkvara teil koheselt oma sotsiaalmeedia linkida. Ühendasin oma Facebooki ja Twitteri lehe, esitades lihtsalt oma mandaadid. Instagrami puhul pidin esmalt konfigureerima NapoleonCati load. See võttis mul aga aega vaid mõne sekundi.

NapoleonCat - ühendage hallatavad profiilid

Pärast seda olid mu sotsiaalmeedia profiilid kasutamiseks valmis.

Sealt edasi oli NapoleonCati pakutud teine samm minu konkurentide jälgimine. Näidisena valisin NapoleonCati enda Facebooki lehe. Seejärel vajutasin nuppu Alusta NapoleonCati kasutamist.

NapoleonCat - jälgige oma konkurente

Seadistamine oli uskumatult lihtne ja kiire. Mõne sekundi pärast viidi mind juhtpaneelile koos tervitava hüpikaknaga.

NapoleonCat - tervitav hüpikaken

NapoleonCati sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid

NapoleonCat sisaldab palju kasulikke funktsioone ja funktsionaalsusi, mis aitavad teil hallata oma brändi sotsiaalmeedia kohalolekut. See salvestab kõik teie kliendisuhtlused postkasti, kus saate neid täiendavalt kategoriseerida.

NapoleonCat- postkast

Loomulikult võimaldab NapoleonCat teil konfigureerida, millist tüüpi kliendisuhtlust soovite oma postkasti saada.

NapoleonCat - postkasti konfigureerimine

Kui saabub uus otsesõnum või kommentaar, lisatakse see automaatselt postkasti vahekaartidele Uus ja Ülesanded.

Lisaks kliendisuhtluse haldamisele võimaldab NapoleonCat ajastada postitusi teie ühendatud sotsiaalmeedia kanalites.

NapoleonCat- postituse ajastamine

Lahendus pakub ka erinevaid allalaaditavaid aruandeid ja analüüse. Saate luua uusi aruandeid või ajastada need hilisemaks. Loomulikult on teil võimalus neid andmeid eksportida. NapoleonCat võimaldab teil seda teha Exceli lehe või PNG-failina.

NapoleonCat - aruandlus ja analüütika

Klõpsates vasakpoolsel menüü valikul Automaatne modereerimine, saate seadistada oma sotsiaalmeedia profiilide automatiseerimise. NapoleonCat võimaldab teil konfigureerida automatiseerimisreegleid nullist või kasutada mõnda eelnevalt valmistatud malli.

NapoleonCat - automaatsed modereerimise reeglid

Viimane funktsioon, millest soovin lühidalt rääkida, on NapoleonCati funktsioonide soovitused. Siin näete väljatöötamisel funktsioone, avaldatud funktsioone ja saate soovitada puuduolevaid funktsioone. Mulle meeldis see, kuna see tagab läbipaistvuse ja võimaldab NapoleonCati klientidel tunda, et nad on osa tarkvara loomise protsessist.

NapoleonCat - funktsioonide soovitused

NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe kasutajakogemus

NapoleonCati tarkvara on väga reageeriv. Lasin näidistellijal kirjutada oma ettevõttele sõnumi ja reageerida Facebooki postitusele. Need interaktsioonid ilmusid koheselt NapoleonCati liideses.

Tundsin puudust teavituste vahekaardist. Sedasorti asi, mis annab valjult ja selgelt teada, et on saabunud uus sõnum. Siiski ei rikkunud see kindlasti minu kogemust.

NapoleonCat - suhtlused liideses

Igal interaktsioonil klõpsates on võimalik see avada ja edasi hallata. NapoleonCat võimaldab teil sellele vastata või vastata ja arhiveerida. Sisse on ehitatud ka tõlk, mis säästab palju aega.

NapoleonCat - vasta suhtlusele

Vastamine on väga kiire nii agendi kui ka kliendi kasutajaliideses. Lisaks lihtteksti saatmisele saate kasutada GIF-e ja emotikone ning lisada arvutist pilte ja faile. Lisaks saate lisada igale vestlusele sisemisi märkmeid ja saata e-posti teel vestlusi, kasutades nuppu Send to consult. Võite suhtlusele kasutaja ise määrata või lasta seda süsteemil teha. Mulle tundub see väga sarnane piletisüsteemile.

Kliendisõnumi kõrval oleval kolmel punktil klõpsates saate interaktsioonile määrata silte ja ka sentimenti. See mitte ainult ei aita teil korraldada oma kliendisuhtlust, vaid võimaldab teil luua ka üksikasjalikumaid ja kohandatud aruandeid.

NapoleonCat - määra sõnumi sildid

Klõpsates kolme punkti kõrval väikesel pulsimärgil, näete ajatemplitega tegevuste logi.

NapoleonCat- ajatemplitega suhtluse andmed

Hinnakiri

NapoleonCatil on kaks peamist tellimuspõhist taset ja nende hind sõltub ühendatavate profiilide ja kasutajate arvust, kellel on juurdepääs teie NapoleonCati kontole. Allpool käsitlen mõlema astme odavaimaid versioone, nii et pidage meeles, et teie enda konfiguratsiooni põhjal võib hind olla kõrgem.

Standard

31 dollari eest kuus saate seadistada 3 sotsiaalmeedia profiili ja teil on üks süsteemikasutaja. Arveldades kord aastas, langeb hind 25,82 dollarini kuus. See tasand võimaldab teil kasutada kuni 10 profiili ja 3 kasutajat koos lisakuludega. Saate ajastada oma sisu, määrata sissetulevad sõnumid erinevatele meeskonnaliikmetele ja töötada analüütikaga.

Pro

Selle plaaniga saate ühendada 3 sotsiaalmeediaprofiili ja ühe süsteemi kasutaja hinnaga 76 dollarit kuus või 63,31 dollarit kuus aastamaksena. NapoleonCati kõige populaarsemal tasemel on 100 sotsiaalmeediaprofiili ja 30 kasutaja limiit, seega sobib see suurematele meeskondadele, kellel on suurem sotsiaalmeedia kaasatus. See hõlmab kõiki standardpaketi funktsioone ja lisandeid, nagu postkasti otsing, automaatne modereerimine, meeskonna tulemuslikkuse aruanded, 2FA, üks-ühele liitumise koolitus ja palju muud.

Kohandatud

Alates 465 dollarist kuus võite võtta ühendust NapoleonCati meeskonnaga, et seadistada täielikult kohandatud tase. Plaan sisaldab kõiki Pro paketi funktsioone, kuid piiramatul kujul.

Lõpetuseks

NapoleonCat on intuitiivne ja reageeriv sotsiaalmeedia haldustarkvara. Kuigi võib väita, et sellega kõik piirdub, kasutatakse tarkvara usaldusväärse klienditeenindusplatvormina. NapoleonCati paljud funktsioonid ja kasutajasõbralik disain muudavad selle suurepäraseks lahenduseks igale ettevõttele, mis püüab elavdada sotsiaalmeedia kaasatust.

Kuigi miski pole vigadeta, ei jäta NapoleonCat palju soovida. Sellel on mõned funktsioonid, mida leiate enamikust piletisüsteemidest, mis asetab selle lihtsatest sotsiaalmeedia postituste ajastamise tööriistadest kõrgemale.

Levinud mured ja probleemid

Mul on raskusi sotsiaalmeedia kontode ühendamisega NapoleonCati.

Kõigepealt kontrollige iga sotsiaalmeedia konto sisselogimismandaate. Kui teil on endiselt probleeme, proovige NapoleonCati kontod lahti ühendada ja uuesti ühendada. Avage Seaded > Sotsiaalmeediakontod ja klõpsake nuppu Katkesta ühendus selle konto kõrval, mille ühenduse soovite katkestada. Logige oma kontole sisse ja lubage NapoleonCatil oma kontole juurde pääseda, klõpsates nupul Ühenda.

Minu ajastatud postitus ei ilmunud.

Selle põhjuseks võib olla paar asja. Esiteks veenduge, et NapoleonCat on endiselt ühendatud kõnealuse sotsiaalmeedia kontoga. Kui see on ühendatud, kontrollige ajastatud postituse olekut. “Ebaõnnestus” puhul võib probleem olla postituse sisus või vormingus. Võite proovida postitust redigeerida ja uuesti ajastada. Kui postitus on märgitud kui “Ootel”, võib see olla hilisemaks ajastamiseks järjekorras.

Product reviews

LiveAgent on ideaalne alternatiiv Rocket.Chatile. See pakub mitmekanalilist klienditoe kogemust erinevatele ettevõtetele üle kogu maailma.

Otsite Rocket.Chati alternatiivi?

LiveAgent on parem Rocket.Chat alternatiiv, kuna pakub 24/7 kliendituge, mitmekanalilist piletisüsteemi ja tasuta prooviperioodi. Lisaks on ta paigaldusvaba ning seda saab hallata e-kirjade, reaalajas vestluste, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia kaudu.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on hea Gorgiase alternatiiv, mis suurendab kliendirahulolu ja kasutab õiget klienditeeninduse tarkvara. Seda ei vaja krediitkaarti ja on saadaval tasuta prooviversioon 7 või 30 päevaks. Sellel on palju funktsioone ja integratsioone, nagu näiteks Shopify või sotsiaalmeedia integratsioonid.

Lp - Intercomi Alternatiiv

Lp - Intercomi Alternatiiv

Kiire vestlusvidin aitab muuta veebisaidi külastajad klientideks ning eMarketeri aruande järgi sooritab 35% külastajatest ostu pärast reaalajas vestluse kasutamist. LiveAgent on mitmekeelne ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid, mis võimaldab suhelda klientidega mugavalt. LiveAgent on tuntud oma suurepärase kasutajatoe tarkvarana, mis aitab luua sisukaid suhteid klientidega.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo