Gorgiase sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgent on e-posti haldussüsteem, mis pakub klientidele erinevaid teenuseid, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaali tarkvara. Lisaks pakub LiveAgent ka erinevaid õppevahendeid, nagu ajaveebi, sõnastikku, akadeemiat ja veebiseminare. Ettevõte on saanud mitmeid auhindu ja sertifikaate ning neil on partnerprogramm. Tugi ja müügikontaktid on saadaval ja klientidel on võimalik registreeruda LiveAgenti tasuta prooviperioodile.
Gorgiase sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Gorgiase sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Gorgiase sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
703 reviews

Gorgias pakub suurepärast sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara funktsionaalsust, kuid kas see suudab teha kõike? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas see meie testide ajal toimis.

Pricing
Starting from:
$ 10   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
4.5
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Uskumatult lihtne kasutada
  • Sotsiaalmeedia kontode ühendamine on väga lihtne
  • Töötab ilma probleemide ja vigadeta
  • Kiire integreerimisprotsess

Cons

  • Twitter on saadaval vaid kõrgemates pakettides

Gorgiase sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine

Gorgias pakub erakordselt lihtsat registreerimisprotsessi, kuid sellega kaasneb üks konks, kuna vajatakse teie veebisaidi URL-i. Mis juhtub, kui teil pole veebisaiti? Te ei saa registreerimisprotsessi lõpetada. Sellegipoolest kulus mul selle lõpetamiseks ja liidesega tutvumiseks sõna otseses mõttes vaid minut. Gorgias on ka selles osas üsna loomulik, mis on tarkvara puhul alati hea, eriti häälestusfaasis.

Gorgiase liides

Põhiekraaniks on piletisüsteem, mis võimaldab hõlpsalt keskenduda käsil olevatele ülesannetele. Gorgiasel on liideses väga vähe segavaid tegureid, mis on sotsiaalmeedia klienditeenindus- ja haldussüsteemile suurepärane pluss. Vasakult paneelilt pääsesin juurde kõigile piletisüsteemi kategooriatele, samal ajal kui põhiekraan keskendub käesolevale ülesandele. Parempoolne paneel toimib mugava seadistamise juhendina, mis viis mind läbi erinevate kanalite seadistamise, sealhulgas Facebooki ja Instagrami.

Gorgias - kõik rakendused

Kui klõpsate sotsiaalmeedia seadistusel, on liides väga lihtne ja sisaldab vaid lühikest selgitust integratsiooni toimimise kohta ning pakub võimalust Facebookiga sisse logida. Protsess on ülilihtne ja lõpetasin selle probleemideta. Suure osa seadistamise protsessist moodustavad valikud, milliseid Facebooki suhtluse osasid Gorgias teie süsteemi laadib. Seadistuse selles osas saate lubada kommentaare, mainimisi, Messengeri sõnumeid ja palju muud.

Gorgias - Facebooki lehe seadistamine

Veel tuleb ära mainida, et teie Instagrami konto peaks olema juba ühendatud teie Facebooki ettevõtte kontoga. Nii integreerib Gorgias teie Instagrami konto automaatselt koos Facebookiga. See on tõesti üks lihtsamaid integreerimisprotsesse, mida olen sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvaraga kogenud.

Gorgiase sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid

Gorgias pakub sotsiaalmeedia funktsioone Facebooki, Instagrami ja Twitteri kujul. Kõik funktsioonid pakuvad lihtsaid integreerimisprotsesse. Sotsiaalmeedia funktsionaalsus on ühendatud otse piletisüsteemiga, mis pakub rohkelt kasulikke funktsioone ja lisab teie sotsiaalmeedia suhtlusele täiendavat funktsionaalsust.

Gorgias - pileti määramine

Ainus, mida ma pole isegi tasuta prooviversiooniga proovida saanud, on Twitteri integreerimine. See on saadaval ainult kõrgemates plaanides, kuid Facebooki ja Instagrami kogemuse põhjal eeldan, et see töötab sama hästi. Gorgias pakub ka makrosid lihtsate automatiseeritud vastuste ja muude töövoogude loomiseks, reegleid piletite paremaks korraldamiseks ja palju muud, samuti piletite määramise seadeid.

Gorgias - reeglite seaded

Gorgiase sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus

Kui olete kõik oma sotsiaalmeedia kontod ühendanud, organiseerib Gorgias need piletisüsteemis korrapäraselt. Saate klõpsata erinevate jagatud vaadete vahel, et näha Messengeri sõnumeid, FB soovitusi, IG mainimisi, IG otsesõnumeid ja palju muud, või vähem, olenevalt integreerimisprotsessi käigus valitud seadetest.

Gorgias - IG otsesõnumite ülevaade

Esimese asjana proovisin sõnumit Messengeri kaudu saata ja mul on hea meel tõdeda, et see jõudis kohe piletisüsteemi, kulus vaid sekund. Vastamine toimib väga hästi ja saate kasutada selliseid funktsioone nagu manused, emotikonid või saata videoid ja pilte. Mulle meeldis, et vastusekast pakub ka makrosoovitusi, mis aitavad kiiremini vastata.

Gorgias - sõnum Facebooki kasutajalt

Instagrami integreerimine toimib sama hästi. Sõnum saabus väga kiiresti ja Gorgias kuvas teavituse ja heliefekti, mis andis märku saabuvast otsesõnumist. Funktsioonid jäävad Instagrami otsesõnumite piletisüsteemis näiliselt samaks, ainus vahe on see, et piltide asemel saab saata ainult videoid.

Gorgias - pileti vastuse valikud

Gorgiase sotsiaalmeedia piletisüsteem toimib sujuvalt ja probleemideta. Ma ei ole kogenud ühtegi viga või muud tüüpi probleemi, mis takistaks mul pileteid saada või neile vastamist. Kogu kasutajakogemus tundus väga hea. Kahju, et ma ei saanud Twitteri funktsioone proovida, kuid ülejäänud sotsiaalmeedia funktsioonide kogemuse põhjal eeldan, et Twitteri integreerimine ei töötab sama hästi.

Gorgiase hinnakujundus

Gorgias pakub hinnakujundust, mille eesmärk on skaleeruda koos teie ettevõttega. Paketid on keskendunud kindla piletite arvu ja kasutajakohtade pakkumisele kuus, samuti mõnedele lisafunktsioonidele. Kui kõik plaanid pakuvad Facebooki ja Instagrami integratsiooni, pakuvad Twitteriga integreerimist ainult kaks kõige kallimat plaani. Twitteri integratsioon pole saadaval isegi tasuta prooviversiooni ajal. Kui vajate Twitteri integreerimist, peaksite keskenduma kahele kõige kallimale plaanile, kuna need pakuvad maksimaalset sotsiaalmeedia funktsionaalsust.

Starter

Starter plaan maksab teile 10 dollarit kuus ja sellel on kolm kasutajakohta. Sisaldab 50 arveldatavat piletit kuus, Facebooki ja Instagrami integreerimist, piiratud juurdepääsu 94 rakendusega teegile, aruandlust, juurdepääsu Gorgiase akadeemiale, e-posti teel kliendituge ja palju muud.

Basic

Basic plaan võib kuuluda teile 60 dollari eest kuus kuumaksetega või 50 dollari eest kuus aastamaksetega. Sellel on 500 kasutajakohta ja annab teile juurdepääsu 300 arveldatavale piletile kuus, Facebookile ja Instagramile, 150 integratsioonile rakenduste teegile, e-postile ja reaalajas vestlusele, tööajale, toe aruandlusele ja muule.

Pro

Pro pakett maksab 360 dollarit kuus, kui maksate igakuiselt või 300 dollarit kuus aastamaksetena, saadaval on 500 kasutajakohta. Pakkumine on väga sarnane eelmisele plaanile, kuid lisaks saate juurdepääsu 2000 arveldatavale piletile kuus, klienditoe ja tuluaruannetele, Pro klienditeenindustele, klienditoe funktsioonidele ja muule.

Advanced

Advanced plaan maksab 900 dollarit või 750 dollarit kuus (kord aastas arveldamisega). Selles plaanis on samuti 500 kasutajakohta ja sisaldab 5000 arveldatavat piletit kuus. Funktsioonid hõlmavad kõike eelmistest plaanidest, kuid pakub rohkem täiustatud klienditeenindust, mis hõlmab spetsiaalset eduhaldurit.

Enterprise

Kui vajate kohandatud arvu arveldatavaid pileteid kuus, saate valida ettevõtteplaani. Kaasnevad kohandatavad funktsioonivalikud ja kohandatud hinnakujundus.

Lõpetuseks

Gorgias pakub väga mitmekülgset sotsiaalmeedia klienditeeninduse lahendust. See pakub täiuslikku kombinatsiooni lihtsast integreerimisest, suurepärasest liidesest ja kasutusmugavusest, seda kõike ühes mugavas paketis. Tarkvara pidurdab vaid Twitteri integratsiooni puudumine madalamates pakettides. Kui saate oma tööga hästi hakkama ainult Facebooki ja Instagrami kasutades, pakub Gorgias teile suurepärast kogemust.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas aktiveerida sotsiaalmeedia automaatvastaja Gorgiases?

Avage oma Gorgiase konto ja valige Seaded > Minu rakendused. Leidke ja klõpsake oma aktiivsel Facebooki integratsioonil. Pärast selle avamist leidke vahekaart Eelistused ja nipsake Automaatvastaja sisselülitamiseks lülitit. Saate valida, milline vastus teie klientidele automaatselt saadetakse. Ärge unustage klõpsata nupul Salvesta muudatused, et te ei kaotaks oma seadeid.

Kust leida sotsiaalmeedia integreerimine Gorgiases?

Kui enamus kanalite integratsioonid (nt e-post, SMS, hääl või vestlus) leiate Gorgiase seadete jaotisest Kanalid, on sotsiaalmeedia saadaval mujalt. Avage oma konto seaded ja valige App Store > Minu rakendused. Facebooki integratsiooni leiate siit. Integratsioon on seotud Instagrami integratsiooniga.

Product reviews

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoeks LiveAgenti? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

LiveAgenti sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Tekst käsitleb LiveAgent-i kliendiportaali tarkvara e-posti haldussüsteemi ja selle kasutamist. Tekstis on välja toodud ka müügikontaktide numbrid ja võimalus plaanida demo kohtumisi. LiveAgent erinevate funktsionaalsuste kasutamiseks on võimalik võtta ühendust läbi erinevate kanalite nagu messenger, WhatsApp või reaalajavestlus. Lisaks käsitletakse ka LiveAgent-i privaatsus- ja küpsise poliitikat.

Tarkvaratelefon kasutab telefonikõnede tegemiseks internetti. Seda saab installida paljudesse seadmetesse ja selle jõudlus on sama kui töötelefonil.

Tarkvaratelefoni tarkvara

Tarkvaratelefonid on vajalikud töövahendid, mis aitavad parandada ärisuhtlust ja suurendada paindlikkust. Nende eeliste hulka kuuluvad on kiirsõnumid, konverentskõned, ekraani jagamine ja failide jagamine ning tarkvara integreerimine teiste koostöövahenditega. Tarkvaratelefoni tüübid hõlmavad lauaarvuti, mobiiltelefoni, veebipõhiseid ja hübriidseid tarkvaratelefone. Kuid tarkvaratelefonidel võib olla ka puudusi, näiteks sõltuvus internetiühendusest, piiratud ühilduvus, turvariskid ja ajutised tehnilised probleemid. Seetõttu on oluline arvestada nii eeliseid kui ka puudusi, enne kui otsustate, kas tarkvaratelefon on teie organisatsioonile sobiv valik.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo