Sprout Social sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgent on klientide teeninduse tarkvara, millel on mitmeid funktsioone ja integratsioone. Ettevõte pakub ka VoIP telefonisüsteeme, ülesannete haldamise lahendusi ja e-posti juhtimist. LiveAgentil on ka partnerprogramm ja partneritele pakutakse auhindu ja sertifikaate. Tänu oma lihtsale ja funktsionaalsele disainile on LiveAgent üks populaarsematest teenindustarkvaradest.
Sprout Social sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Compare Sprout Social sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus with other in: How Sprout Social sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
3427 reviews

Sprout Sociali sotsiaalmeedia haldustarkvara aitab teil luua eduka veebipõhise brändi. Lahendus võimaldab suhelda klientide ja jälgijatega kõige populaarsematel sotsiaalmeedia platvormidel.

Pricing
Starting from:
$ 249   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Kasutajakogemus
3.5
Hind
3
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Lihtne integreerida ja kasutada
  • Abistav klienditugi
  • Üksikasjalik aruandlus ja analüüs

Cons

  • Väiksematele ettevõtetele võib see olla liiga kallis
  • Brauseri versioonis puuduvad teavitused
  • Aeg-ajalt esineb vigu

Sprout Social sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine

Sprout Social aitab üksikisikutel ja ettevõtetel hallata oma sotsiaalmeediat, püsida klientidega kursis ning kasutada kõiki sotsiaalmeedia suhtluse nüansse ühe katuse all. Tarkvara on saadaval brauseri või mobiilirakendusena.

30-päevasele tasuta prooviperioodile registreerumine oli uskumatult lihtne. Täitsin lihtsalt nõutud teabe ja lisasin veel mõned üksikasjad, et saada minu jaoks paremini kohandatud kogemus.

Sprout Social - kohanda oma kontot

Ootasin, et mind suunatakse juhtpaneelile või tervituslehele, kuid minu üllatuseks eihakanud Sprout Social asjadega keerutama ja pakkus, et ühendab kohe minu sotsiaalmeedia kontod.

Sprout Social - ühendage oma profiilid

Ausalt, sobivate seadete leidmise ja erinevates menüüdes navigeerimise koorma vahelejätmine muutis kogemuse palju kiiremaks ja nauditavamaks. Pidin vaid oma kontodele sisse logima ja oligi kõik.

Sprout Social - ühenda Facebooki leht

Nii et täitsin lihtsalt oma Facebooki mandaadid ja Sprout Social teatas, et see on valmis. Kui teil on raskusi oma lehtede ühendamisega, on neil isegi kiire tõrkeotsing otse järgmisel vahekaardil, nii et te ei pea sirvima ulatuslikku teadmusbaasi.

Sprout Social - ühenda Instagram

Instagrami ja Twitteri lisamine oli sama, nii et ma ei hakka seda üksikasjalikumalt arutama.

Kui see oli tehtud, tervitas Sprout Social mind lihvitud välimusega juhtpaneeliga, milles oli väga lihtne navigeerida. Kuna olin oma sotsiaalmeediakontode ühendamise ülesande juba lõpetanud, võisin vabalt ringi tuhnida ja vaadata nende pakutavaid erinevaid funktsioone.

Sprout Sociali juhtpaneel

Sprout Sociali sotsiaalmeedia funktsioonid ja funktsionaalsused

Sprout Social on peamiselt sotsiaalmeedia haldusplatvorm, mitte klienditoe platvorm. Nii et kui ma hindaksin ainult klienditeeninduse funktsioone, ütleksin julgesti, et need pole eriti ulatuslikud. Esimese asjana märkasin, et Sprout Social ei sisalda ühtegi tüüpi piletisüsteemi. Rohkem rõhku pannakse sellistele funktsioonidele nagu postituste ajastamine, konkurentsianalüüsi uurimine ning keskendumine teie üldisele kohalolekule sotsiaalmeedias ja brändi tervisele.

Postituste loomine on paremas ülanurgas asuva sinise Koosta nupu abil eriti lihtne. Sellel klõpsates avaneb hüpikaken, mis võimaldab hõlpsasti luua ja ajastada sotsiaalmeedia postitusi.

Sprout Social - loo uus Facebooki postitus

Loomulikult saate oma postkasti sissetulevate sõnumite, mainimiste, kommentaaride ja kõige muuga. Saate seadistada ja täpsustada oma nutikasse postkasti saabuvate sõnumite tüüpe.

Sprout Social - lubatud sõnumitüübid

Üks funktsionaalsus, mis mulle väga meeldib ja mis meenutab täisväärtuslikku kasutajatoe tarkvara, on võimalus lisada sisemisi märkmeid kõikidele kliendisuhtlustele. See on eriti kasulik agentidele ja meeskondadele, kes võivad probleemi lahendamisel koostööd teha.

Veel üks funktsioon, mis võib olla kasulik klientidega suhtlevatele meeskondadele, on Sprout Sociali funktsioon Arvustused. See võimaldab teil ühendada erinevaid arvustusplatvorme ja hallata kogu klientide tagasisidet ühest kohast, nii et te ei pea neid kõiki eraldi kontrollima.

Sprout Social - kõigi arvustuste ülevaade

Sprout Social sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus

Kõike oli kohe algusest peale väga lihtne seadistada. Lasin ühel kliendil kirjutada minu Facebooki ettevõtte lehele kommentaari ja see ilmus kohe Nutikas Postkastis.

Sprout Social - sõnumite ülevaade

Klõpsates valikul Kuva lõim, sain vastata, laikida, lisada kommenteerija oma VIP-loendisse ja täita tema kohta lisateavet.

Küll aga hämmastas mind see, et minu kommentaari saabudes polnud teavitust. Vasakpoolses menüüs on jaotis Teavitused, kuid see oli alati tühi, olenemata sellest, kas postkastis on midagi uut või mitte.

Sprout Social teavitused

Minu esimene mõte oli, et võib-olla ei käivita sissetulevad kommentaarid märguandeid vaikimisi olekus. Ma eksisin. Seaded näitasid, et kõigi interaktsioonide korral tuleb teavitus. Märkasin, et sain e-kirju iga kord, kui oli uus kommentaar või mõni muu kliendisuhtlus, kuid märguanded jäid tühjaks.

Järgmisena proovisin saata oma ettevõttele sõnumi, arvates et see ei ilmu mingil juhul märguannetes, kuid eksisin. Ja nii asusin dokumentatsiooni kallale, püüdes välja selgitada, miks teavitused ei tööta.

Mul on veidi piinlik tunnistada, kui palju tunde kulus guugeldamisele, artiklite lugemiseles ja KKK-de sirvimisele. Lõpuks andsin järele ja võtsin ühendust toega.

Kogemus Sprout Sociali klienditeenindusega oli suurepärane. Vastati kiiresti ning nad olid tõesti viisakad ja abivalmid. Kahjuks ei saagi minu probleemi lahendada. Nagu selgus, töötavad märguanded ainult mobiilirakenduses. Ja kuna kasutasin Sprout Socialit Chrome’is, ei saanud ei mina ega klienditoe esindaja sellega midagi ette võtta. Kuid nad kinnitasid mulle, et taotlevad selle funktsiooni lisamist minu nimel, nii et seda probleemi ei pruugi enam tulevikus tekkida.

Sprout Social hinnakujundus

Standard

Sprout Sociali odavaim pakett maksab 249 dollarit kuus ja iga lisakasutaja maksab 199 dollarit kuus. Sellel tasemel saate seadistada 5 suhtlusprofiili, ülesannete täitmise ja CRM-i tööriistu, iOS-i ja Androidi rakendusi, tasulisi tööriistu Facebooki postituste jaoks ja palju muud.

Professional

Järgmine tasand maksab teile 399 dollarit kuus ja kasutajate lisamine maksab igaühe jaoks 299 dollarit kuus. Sprout Sociali populaarseima plaaniga saate nautida kõiki eelmise tasandi funktsioone, lisaks piiramatuid suhtlusprofiile, konkurentsiaruandeid Facebookis, Instagramis ja Twitteris, sotsiaalmeedia kaubanduse integreerimist ja palju muud.

Advanced

499 dollarit maksva kuutasu eest, millele lisandub 349 dollarit iga lisatud kasutaja kohta, saate kasutada vestlusroboteid ja automatiseerimist, sõnumite hüppe teavitusi, Twitteri küsitlusi ja paljusid muid täiustatud funktsioone.

Suurettevõte

Selle hinnataseme arutamiseks võtke ühendust Sprout Sociali müügimeeskonnaga ja taotlege demo. Enterprise pakett sisaldab kõiki eelmise tasandi täiustatud funktsioone, lisaks ööpäevaringset prioriseeritud kliendituge, esmaklassilist nõustamist ja erinevaid esmaklassilisi lisandmooduleid.

Lõpetuseks

Sprout Social on suurepärane sotsiaalmeedia haldusteenus, mida ettevõtted ja üksikisikud saavad kasutada oma veebipõhise kohaloleku kallal. Sellised funktsioonid nagu ajagraafiku koostamine, teemaaruandlus, sisuotsija ja muud võivad olla teie sotsiaalmeedia turundusstrateegia suurepärased täiendused. Arvan siiski, et ma ei kasutaks Sprout Socialit peamise klienditoe lahendusena. Minu arvamus on, et Sprout Social teeb suurepärast tööd sellisena, milleks ta on loodud.

Kokkuvõttes on Sprout Socialis väga lihtne navigeerida, nii et isegi esmakordsetel kasutajatel ei tohiks tarkvara õppimisega probleeme tekkida. Nende klienditoe personal ja dokumentatsioon on abivalmid ja asjatundlikud, nii et isegi kui komistate probleemide otsa, ei võta nende lahendamine liiga kaua aega. Kahjuks puuduvad Sprout Socialil mõned kasutajatoe funktsioonid. Kui aga teie peamine eesmärk on tõhusalt hallata oma sotsiaalmeedia kontosid, võib see olla teie jaoks suurepärane lahendus.

Levinud mured ja probleemid

Saan Facebooki API veateate.

See tõrge ilmneb siis, kui Sprout üritab teie lehele sõnumit postitada, kuid Facebook lihtsalt ei saa seda sõnumit postitada. Ajutiste vigade tõttu ei edasta Facebook mõnikord sõnumeid ega värskendusi. Sel juhul on parem postitada sisu otse oma Facebooki lehele.

Ma ei saa kehtetute või aegunud tokenite tõttu Twitteri sõnumeid saata.

See tõrge ilmneb siis, kui peate Sproutis oma Twitteri konto uuesti volitama. Klõpsake oma Märguannete sahtlis vahekaardil Probleemid. Autoriseerige oma Twitteri konto uuesti, logides sisse ja järgides Twitteri uuesti volitamise juhiseid.

Ma ei saa teavitusi.

Brauseri versioonis ei saa praegu märguandeid seadistada. Küll aga saab kasutada iOS-i või Androidi rakendust, kus märguanded töötavad korralikult.

Product reviews

Lisage oma veebisaidile kontaktivorme ja lubage oma klientidel saata e-kirju otse Teie veebisaidilt. LiveAgentis on Teil mitmesuguseid kontaktnuppe

Kotaktivormi galerii

LiveAgent pakub erinevaid pakette, mis sobivad erinevate ettevõtete ja ärieesmärkidega. Tarkvaraga kaasnevad e-posti mallid ja tervituskirjad, mis on olulised e-kaubanduses, ning erinevad funktsioonid nagu integratsioonid, demo ja tugi. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ja läbipaistva hinnastamise süsteemi.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Sotsiaalmeedia tarkvara

LiveAgent pakub tipptasemel piletisüsteemi, mis integreerib kõik sotsiaalmeedia kontod ja lehed, muutes suhtluse lihtsaks ja hübriidsuhtluse klientidega võimalikuks. Tootlikkuse funktsioonid aitavad vastamist ja kommentaaride käsitlemist lihtsustada. Facebooki integreerimine võimaldab lehe adminnimeerimist ja kommentaaride haldamist piletite kaudu ning lojaalse veebikogukonna loomist.

Rakendades oma Shopify poele sedelisüsteemi tõstate konversiooni. Lisage LiveAgent oma kasuajatoe tarkvarasse, mis aitab teil vastata klientide nõudmistele.

Online sedelisüsteemi valik Shopify poodidele

LiveAgent'i sedelisüsteem pakub mitmeid erinevaid funktsioone, sealhulgas universaalset postkasti, mis on kohandatav ja tagab sujuva suhtluse. Hübriidne sedelivoog võimaldab ühtse identifikaatori säilitamist olenemata kanalist ning muudab suhtluse sujuvamaks üle kõigi platvormide.

Alustage oma projektijuhtimist LiveAgenti projektihaldamise svõimaluste ja integratsioonidega. Planeerige ülesandeid ning hallake agente ja osakondi.

Projektijuhtimine

Tekst räägib LiveAgenti klienditeeninduse tarkvarast, mida kasutatakse ka VOIP telefonisüsteemide juhtimiseks. Samuti on mainitud muud tarkvara, mida LiveAgent pakub, sealhulgas kaebuste haldamise süsteemi ja e-posti haldust. Tekst kajastab ka võimalust saada LiveAgentist demo, et avastada, kuidas see ettevõttele kasu võib tuua. Tekstis on ka mainitud ettevõtte kontaktandmeid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo