Parandage kliendirahulolu ja müüki pakkudes ilma sekeldusteta iseteeninduse valikuid. Arenenud iseteeninduse tugiteenuse alternatiivid pakuvad murdosa hinnaga integreeritud teadmusbaase, kliendiportaale ja koostöövahendeid.
Vaadake meie põhjalikku parimate iseteeninduse tugiteenuste võrdlust, mis põhineb kasutajate hinnangutel, funktsioonidel ja hindadel.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige parimat iseteeninduse tugiteenuse alternatiivi tasuta! Ei vaja krediitkaarti.
|
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Võrrelge Zoho Deski LiveAgentiga.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Üldine hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate poolt antud üldhinnang.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
|
4.7
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
|
4.5
Zoho Desk received an overall rating of 4.5 out of 5 by verified users on Capterra.
|
4.7
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
|
Kasutuslihtsus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
|
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st
|
4.6
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st
|
4.4
Zoho Desk is rated 4.4 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra.
|
4.7
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.7 5-st
|
Klienditeenindus
Capterra kontrollitud kasutajate hinne klienditeenindusele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
|
4.2
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
|
4.8
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
|
4.3
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.3 5-st.
|
4.9
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.9 5-st.
|
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
|
4.1
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.1 5-st.
|
4.7
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
|
4.5
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.5 5-st.
|
4.6
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.6 5-st.
|
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$15-$39/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$59-$199/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$39/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$120-$369/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$49/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
Kataloogimine/kategoriseerimine
Looge struktureeritud teadmiste hoidlad kategooriate ja alamkategooriatega.
|
LiveAgent pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
|
Zendesk pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
|
HelpJuice pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
|
Zoho Desk pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
|
Document 360 pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
|
Koostöö
Võimaldab agentidel piletite lahendamise nimel koostööd teha.
|
LiveAgent toetab koostööd.
|
Zendesk toetab koostööd.
|
HelpJuice toetab koostööd.
|
Zoho Desk toetab koostööd.
|
Document 360 toetab koostööd.
|
Sisuhaldus
Hallake teadmusbaasi sisu läbi back-end WYSIWYG redaktorite.
|
LiveAgent pakub sisuhalduse tööriistu.
|
Zendesk pakub sisuhalduse tööriistu.
|
HelpJuice pakub sisuhalduse tööriistu.
|
Zoho Desk pakub sisuhalduse tööriistu.
|
Document 360 pakub sisuhalduse tööriistu.
|
Otsustamispuu
Looge unikaalsete päästikute põhjal automatiseeritud teadmistebaasi/kliendiportaali töövood.
|
LiveAgent pakub otsustuspuu funktsiooni.
|
Zendesk pakub otsustuspuu funktsiooni.
|
HelpJuice ei paku otsustuspuu funktsiooni.
|
Zoho Desk pakub otsustuspuu funktsiooni.
|
Document 360 ei paku otsustuspuu funktsiooni.
|
Vestluspaneelid
Võimaldab kasutajatel juhtida arutelusid läbi foorumite.
|
LiveAgent pakub vestluspaneele.
|
Zendesk pakub vestluspaneele.
|
HelpJuice ei paku vestluspaneele.
|
Zoho Desk pakub vestluspaneele.
|
Document 360 pakub vestluspaneele.
|
Täistekstiotsing
Täistekstiotsing leiab teie teadmusbaasist kõik otsitava termini eksemplarid.
|
LiveAgent pakub täistekstiotsingut.
|
Zendesk pakub täistekstiotsingut.
|
HelpJuice pakub täistekstiotsingut.
|
Zoho Desk pakub täistekstiotsingut.
|
Document 360 pakub täistekstiotsingut.
|
Teadmusbaasi haldamine
Foorumiarutelude, tagasiside- ja soovituskastide, KKK-de ja artiklite koostamise haldamine, muutmine, loomine ja jälgimine.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
|
Zendesk pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
|
HelpJuice pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
|
Zoho Desk pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
|
Document 360 pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
|
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
|
Zendesk pakub iseteenindusportaali.
|
HelpJuice pakub iseteenindusportaali.
|
Zoho Desk pakub iseteenindusportaali.
|
Document 360 pakub iseteenindusportaali.
|
Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv on loodud skaleeruma Teie ettevõttega. Ükskõik, kas olete väikeettevõtja, kes tegutseb hooajaliselt või suurettevõte, LiveAgent suudab kohaneda vastavalt Teie vajadustele.
Looge hõlpsasti oma teadmiste hoidlad. Meie intuitiivne kasutajaliides on kaasaegne ja elegantne, pakkudes Teile ruumi ja paindlikkust WYSIWYG-redaktori abil kaunite läbimõeldud teadmistebaaside loomiseks.
Parimad iseteeninduse tugiteenuste alternatiivid peaksid pakkuma kõigile klientidele ja Teie organisatsiooni liikmetele piiramatut dokumentide salvestamist ja juurdepääsu. LiveAgent ei võta lisatasusid salvestusruumi, lehekülastuste ega täiendavate teadmistebaaside eest.
Meie iseteeninduse tugiteenuste alternatiiv suudab käsitseda piiramatut arvu sisemisi ja väliseid teadmusbaase. Looge integreerimisplaane, mitme kaubamärgi / toote tugiteenuse hoidlad ja palju muud.
Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv pakub mitmeid eelnevalt valmistatud ja rohkelt kohandatavaid teadmusbaasi / kliendiportaali malle. Kui soovite, et see sobiks tõeliselt Teie brändi kujunduse juhistega, kasutage kohandatud CSS / HTML-i.
Andke oma kliendiportaalile hoogu meie integreeritud reaalajas vestlusega. Võimaldage oma klientidel võtta ühendust, kui nad informatsiooni leidmisega hätta jäävad.Meie vestlus integreerub Teie teadmistebaasiga ja võib viimase võimalusena näidata kasutajatele enne ühendust võtmist kasulikke artikleid.
Iseteeninduse tugiteenus alternatiivide puhul on võtmeks läbipaistvus. Pakkuge oma klientidele piletite jälgimise süsteemi, mis võimaldab neil näha eelmisi pileteid, saadetud pileteid ja nende lahendamise progressi.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oivalist tugiteenust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent on varustatud rohkete arenenud funktsioonidega, mis aitavad Teil parandada klienditeenindust ja müüki. Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv pakub sisseehitatud kõnekeskust, mitmekanalilist piletisüsteemi, sotsiaalmeedia integratsioone ja kohalikku reaalajas vestlust.
Automatiseerige igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid aja ja sündmuste käivitusega automatiseerimise reeglitega. Alustage kliendisuhete edendamist selle asemel, et keskenduda ülesannetele, mida saab mõne klikiga automatiseerida.
Optimeeriga oma teenindusstrateegiat vastavalt reaalajas andmetele. Rõõmustage kliente probleemivabade iseteenindusvõimalustega, jäädes samas reaalajas abiks kõigis suhtluskanalites.
Pakume kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku teenust tänu meie sisseehitatud CRM-ile. Juurdepääs kogu olulisele klienditeabele ühe klõpsuga, sealhulgas varasemad tellimused ja varasemad päringud kõigis suhtluskanalites.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
LiveAgenti omate kontrolli oma iseteeninduse tugiteenuse üle. Meie pilvepõhine lahendus pakub Teile tugiteenust, mida on lihtne kasutada ja hallata. Hinnakujundus on lihtne ja maksate ainult selle eest, mida kasutate. Agente ja teenuseid saate lisada, muuta või kustutada.
LiveAgent pakub palju iseteenindusfunktsioone, nagu sisemine ja avalik teadmistebaas, agentide ja klientide foorum, otsingu vidinad ja palju muud.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel