Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kas on küllalt oma iseteeninduse tugiteenuse tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Parimad iseteeninduse tugiteenuse alternatiivid

Parandage kliendirahulolu ja müüki pakkudes ilma sekeldusteta iseteeninduse valikuid. Arenenud iseteeninduse tugiteenuse alternatiivid pakuvad murdosa hinnaga integreeritud teadmusbaase, kliendiportaale ja koostöövahendeid. 

Vaadake meie põhjalikku parimate iseteeninduse tugiteenuste võrdlust, mis põhineb kasutajate hinnangutel, funktsioonidel ja hindadel.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funktsioonid Liveagent Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
HelpJuice Zoho Desk
Võrrelge Zoho Deski LiveAgentiga.
Document 360
Üldine hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate poolt antud üldhinnang.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
4.7
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
4.5
Zoho Desk received an overall rating of 4.5 out of 5 by verified users on Capterra.
4.7
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st
4.6
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st
4.4
Zoho Desk is rated 4.4 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra.
4.7
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.7 5-st
Klienditeenindus
Capterra kontrollitud kasutajate hinne klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
4.2
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
4.8
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
4.3
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.3 5-st.
4.9
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.9 5-st.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
4.1
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.1 5-st.
4.7
HelpJuice sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
4.5
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.5 5-st.
4.6
Document 360 sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.6 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15-$39/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$59-$199/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$39/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$120-$369/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$49/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõiki pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Kataloogimine/kategoriseerimine
Looge struktureeritud teadmiste hoidlad kategooriate ja alamkategooriatega.
LiveAgent pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
Zendesk pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
HelpJuice pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
Zoho Desk pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
Document 360 pakub artiklide kataloogimist/kategoriseerimist.
Koostöö
Võimaldab agentidel piletite lahendamise nimel koostööd teha.
LiveAgent toetab koostööd.
Zendesk toetab koostööd.
HelpJuice toetab koostööd.
Zoho Desk toetab koostööd.
Document 360 toetab koostööd.
Sisuhaldus
Hallake teadmusbaasi sisu läbi back-end WYSIWYG redaktorite.
LiveAgent pakub sisuhalduse tööriistu.
Zendesk pakub sisuhalduse tööriistu.
HelpJuice pakub sisuhalduse tööriistu.
Zoho Desk pakub sisuhalduse tööriistu.
Document 360 pakub sisuhalduse tööriistu.
Otsustamispuu
Looge unikaalsete päästikute põhjal automatiseeritud teadmistebaasi/kliendiportaali töövood.
LiveAgent pakub otsustuspuu funktsiooni.
Zendesk pakub otsustuspuu funktsiooni.
HelpJuice ei paku otsustuspuu funktsiooni.
Zoho Desk pakub otsustuspuu funktsiooni.
Document 360 ei paku otsustuspuu funktsiooni.
Vestluspaneelid
Võimaldab kasutajatel juhtida arutelusid läbi foorumite.
LiveAgent pakub vestluspaneele.
Zendesk pakub vestluspaneele.
HelpJuice ei paku vestluspaneele.
Zoho Desk pakub vestluspaneele.
Document 360 pakub vestluspaneele.
Täistekstiotsing
Täistekstiotsing leiab teie teadmusbaasist kõik otsitava termini eksemplarid.
LiveAgent pakub täistekstiotsingut.
Zendesk pakub täistekstiotsingut.
HelpJuice pakub täistekstiotsingut.
Zoho Desk pakub täistekstiotsingut.
Document 360 pakub täistekstiotsingut.
Teadmusbaasi haldamine
Foorumiarutelude, tagasiside- ja soovituskastide, KKK-de ja artiklite koostamise haldamine, muutmine, loomine ja jälgimine.
LiveAgent pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
Zendesk pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
HelpJuice pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
Zoho Desk pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
Document 360 pakub teadmusbaasi haldamise funktsioone.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
Zendesk pakub iseteenindusportaali.
HelpJuice pakub iseteenindusportaali.
Zoho Desk pakub iseteenindusportaali.
Document 360 pakub iseteenindusportaali.

LiveAgenti usaldab üle 30000 ettevõtte

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Help desk templates

Loodud kasvavatele ettevõtetele

Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv on loodud skaleeruma Teie ettevõttega. Ükskõik, kas olete väikeettevõtja, kes tegutseb hooajaliselt või suurettevõte, LiveAgent suudab kohaneda vastavalt Teie vajadustele.

Lihtsasti kasutatav intuitiivne liides

Looge hõlpsasti oma teadmiste hoidlad. Meie intuitiivne kasutajaliides on kaasaegne ja elegantne, pakkudes Teile ruumi ja paindlikkust WYSIWYG-redaktori abil kaunite läbimõeldud teadmistebaaside loomiseks.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Piiramatu salvestusruum, juurdepääs ja kasutajad

Parimad iseteeninduse tugiteenuste alternatiivid peaksid pakkuma kõigile klientidele ja Teie organisatsiooni liikmetele piiramatut dokumentide salvestamist ja juurdepääsu. LiveAgent ei võta lisatasusid salvestusruumi, lehekülastuste ega täiendavate teadmistebaaside eest.

Toetab mitmeid teadmusbaase

Meie iseteeninduse tugiteenuste alternatiiv suudab käsitseda piiramatut arvu sisemisi ja väliseid teadmusbaase. Looge integreerimisplaane, mitme kaubamärgi / toote tugiteenuse hoidlad ja palju muud.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Sobitage oma kujunduse esteetikaga

Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv pakub mitmeid eelnevalt valmistatud ja rohkelt kohandatavaid teadmusbaasi / kliendiportaali malle. Kui soovite, et see sobiks tõeliselt Teie brändi kujunduse juhistega, kasutage kohandatud CSS / HTML-i.

Integreeritud reaalajas vestlus

Andke oma kliendiportaalile hoogu meie integreeritud reaalajas vestlusega. Võimaldage oma klientidel võtta ühendust, kui nad informatsiooni leidmisega hätta jäävad.Meie vestlus integreerub Teie teadmistebaasiga ja võib viimase võimalusena näidata kasutajatele enne ühendust võtmist kasulikke artikleid.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Piletite jälgimine

Iseteeninduse tugiteenus alternatiivide puhul on võtmeks läbipaistvus. Pakkuge oma klientidele piletite jälgimise süsteemi, mis võimaldab neil näha eelmisi pileteid, saadetud pileteid ja nende lahendamise progressi.

Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiive

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oivalist tugiteenust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kuid see ei ole veel kõik

LiveAgent on varustatud rohkete arenenud funktsioonidega, mis aitavad Teil parandada klienditeenindust ja müüki. Meie iseteeninduse tugiteenuse alternatiiv pakub sisseehitatud kõnekeskust, mitmekanalilist piletisüsteemi, sotsiaalmeedia integratsioone ja kohalikku reaalajas vestlust.

Customer service templates

Säästke kuni 15 tundi igal nädalal

Automatiseerige igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid aja ja sündmuste käivitusega automatiseerimise reeglitega. Alustage kliendisuhete edendamist selle asemel, et keskenduda ülesannetele, mida saab mõne klikiga automatiseerida.

Suurendage müüki reaalsete andmete ülevaatega

Optimeeriga oma teenindusstrateegiat vastavalt reaalajas andmetele. Rõõmustage kliente probleemivabade iseteenindusvõimalustega, jäädes samas reaalajas abiks kõigis suhtluskanalites.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Juurdepääs kõigile olulistele andmetele meie CRM-iga

Pakume kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku teenust tänu meie sisseehitatud CRM-ile. Juurdepääs kogu olulisele klienditeabele ühe klõpsuga, sealhulgas varasemad tellimused ja varasemad päringud kõigis suhtluskanalites.

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Miks peaksite valima LiveAgenti kui iseteeninduse tugiteenuse alternatiivi?

LiveAgenti omate kontrolli oma iseteeninduse tugiteenuse üle. Meie pilvepõhine lahendus pakub Teile tugiteenust, mida on lihtne kasutada ja hallata. Hinnakujundus on lihtne ja maksate ainult selle eest, mida kasutate. Agente ja teenuseid saate lisada, muuta või kustutada.

Milliseid iseteeninduse võimalusi pakub LiveAgent?

LiveAgent pakub palju iseteenindusfunktsioone, nagu sisemine ja avalik teadmistebaas, agentide ja klientide foorum, otsingu vidinad ja palju muud.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo