Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri aitab tagada sujuva ja vigadeta käivituse, hõlmates eesmärkide seadmist, sihtrühma määramist, sisuplaani loomist, tehnilisi ja disainielemente ning turundusstrateegiaid.
Kaua oodatud päev on lõpuks käes – teie uus veebisait on peaaegu valmis. Olete põnevil ja valmis oma lehte kõigile näitama, kuid esmalt tuleb teha veel mõned asjad.
Meie kontrollnimekirja kasutamine aitab tagada, et kõik oluline on kaetud.
Veebisaidi edukas käivitamine peab toimuma ilma vigadeta. Kontrollnimekiri tagab, et katate kõik põhipunktid ja tuvastate kiiresti kõik vead.
Kuigi keegi ei taha oma avaldamist edasi lükata, aitab põhjaliku veebisaidi käivitamise kontrollnimekirja kasutamine tagada, et midagi ei jääks kahe silma, säästes pikemas perspektiivis Teie aega ja raha.
Blogijad, väikeettevõtete omanikud ja ettevõtjad saavad kõik kasu ülesannete loendist, mis tuleb enne avaldamist täita. Meie nimekiri sobib kasutamiseks kõigile, kes otsivad projekti tegevuskava või soovivad püsida organiseerituna.
Mõelge, mida oma veebisaidilt ootate ja kuidas need eesmärgid saavutate. Et protsess oleks tõhus, vajate selget nägemust oma suundumusest. Varajane eesmärkide seadmine aitab Teil teha paremaid otsuseid ja välja selgitada, millele peate rohkem keskenduma.
Võtke aega, et mõelda, kellele see veebisait on mõeldud. Kes artikleid loeb? Kelle poole me Teie toodete või teenuste saamiseks pöördume?
Need küsimused vajavad vastuseid, et saaksite oma sihtpublikule koostada sõnumi ja kujunduse. Ilma vaatajaskonnata pole veebisaiti.
Nüüd teate, kes on Teie sihtklient ja mida nad otsivad. On aeg luua veebisaidi jaoks sisutükid. Alates ajaveebi postitustest kuni müügilehtedeni, kirjutage üles kõik mõtted. See aitab Teil oma sisuga kursis olla ja vältida lünki, mis võivad Teie saidi edu piirata.
On aeg koostada enim külastatud lehed, näiteks „meist”, „kontakt” ja „teenused”. Jaotage see saidikaardiks, et teaksite täpselt, kuhu kõik paigutada. Sealhulgas, millist teavet igal lehel esitatakse (nt tootekirjeldused) ja kuidas see on seotud saidi peamise eesmärgiga.
Edukas veebisaidi lansseerimine algab õige platvormi valimisest. Teie saidil esitatav sisu ise peaks määrama selle jaoks kõige sobivama platvormi. Paljud toetuvad WordPressile oma ajaveebide, veebipoodide ja muude saitide seadistamisel. Esimene on kasutusmugavus. Isegi vähem tehnikateadlikud inimesed saavad seda probleemideta rakendada. Teine põhjus on WordPressi kasutajate ulatuslik ja vastutulelik kogukond. Isegi kui uuel kasutajal on probleeme, näitavad lugematud foorumid, videod ja artiklid teda õiges suunas ja vastavad nende küsimustele.
Lisaks WordPressile võib saidi loomisel olla heaks valikuks ka drag-and-drop süsteemil põhinev veebisaidi koostaja. Valitud sisuhaldussüsteem (CMS) mõjutab teie veebisaidi välimust, kujundust ja funktsionaalsust, mistõttu on otsustamisprotsess ülimalt oluline.
Sotsiaalmeedia profiilide loomine aitab Teil veebisaidi liiklust suurendada ja oma sisule rohkem tähelepanu pöörata. Ärge unustage tagada, et iga platvorm sobiks teie ettevõtte brändiga.
Jätke endale vähemalt 2 kuud, et kõik suureks päevaks paika panna ja ette valmistada. Sellest ajast peale kulub paar nädalat, et sisu avaldada ja oma saidile esimesi silmapaare meelitada (sotsiaalmeedia postitused vajavad tavaliselt seda aega liikluse suurendamiseks).
Professionaalse kujunduse omamine on inimestele usaldusväärse saidi loomise lahutamatu osa. Parem on mitte kiirustada selle sammuga ega kärpida nurki kasutades varupilte. Lisaks veenduge, et Teie saidi kujundus oleks kooskõlas üldise brändinguga.
Selle abil räägite oma publikuga. Veenduge, et kõik vastaks Teie ja klientide ootustele. Ärge kartke vajadusel teiste arvamusi küsida.
Kas soovite, et Teie veebisait oleks väga minimalistlik ja sisaldaks rohkelt valget ruumi, või eelistate mitut värvi ja kujundust? Valige fondid, mida on lihtne lugeda. Võimalusel tehke küsitlus, et teada saada, millised värvilahendused on inimestele kõige atraktiivsemad. Võite teha otsuse selle põhjal, mis tundub kõige pilkupüüdvam.
Kas lisate oma veebisaidile fotosid, videoid või muusikat? Kui jah, siis veenduge, et Teil on vastavad litsentsid. Mõned pildid võivad Creative Commons Attribution litsentsi alusel olla autoriõigustest vabad, kuid teised võivad jällegi nõuda tasu. Märkige selgelt igal lehel, kas autoriõigustega kaitstud sisu kasutamisel on mingeid piiranguid ja kuidas on võimalik luba saada.
Paljud nutiseadmed pääsevad Teie veebisaidile juurde. Seega peab leht olema kohanduv, et sobituda erineva suurusega ekraanidele. Kui paigutus ei tundu õige, peate võib-olla seda nutitelefonide ja tahvelarvutite jaoks muutma. Kui Te pole kindel, kuidas Teie veebisait peaks erinevates seadmetes välja nägema, võite kasutada paljusid veebipõhiseid kohanduva disaini tööriistu.
Veenduge, et kogu Teie veebisaidi sisu oleks täpne ja originaalne. Kui on statistika allikaid, tehke need hõlpsasti leitavaks, et lugejad teaksid, kust need pärit on.
Kliendi teekond peab olema selge ja hõlpsasti jälgitav. Näiteks kas soovite, et nad võtaksid otse müügiga ühendust või täidaksid meilivormi? Selgete juhiste olemasolu aitab hoida külastajaid seotuna ja anda neile rohkem kontrolli Teie saidi tee üle.
Testige iga lehte erinevate külastajate peal, et tagada nende sujuv ja sisutihe kogemus kogu saidil. Eelarve, pingutuste ja närvide huvides tehke enne avalikuks minekut kõik vajalikud muudatused.
Kujutiste tihendamise tagamine võib kiirendada Teie veebisaidi laadimiseks kuluvat aega. See on eriti oluline, kui teil on e-kaubanduse veebileht, kuna potentsiaalsed kliendid eeldavad kiiret laadimisaega.
Veenduge, et Teie kontaktivorm töötab. See aitab vältida müügivihjete kaotamist ja tagab, et külastajad saavad Teiega alati ühendust võtta. Kontrollige kõiki vormivälju ja esitamisprotsessi.
Võib olla laastav, kui Teie saidil kuvatakse pärast käivitamist 404 lehekülg või tühjad kohad, kus sisu peaks olema. Võimalik, et Google võib juba mõnda Teie lehe vana versiooni indekseerida. Peate Google’ile teatama, et neid enam ei eksisteeri.
Võib juhtuda, et väikesed kustutatud teabe killud on endiselt külastajatele nähtavad (nt teade „selle toote tootmine on nüüdseks lõpetatud”). Negatiivse tagasiside vältimiseks veenduge, et seda kunagi ei juhtuks.
Oluline on testida, kuidas külastajad Teie saidil selle avaldamise ajal ringi liiguvad. Testige, kui hästi siselingid töötavad, ja vaadake, kust link pärineb (Te ei soovi katkiseid linke).
Piinlike vigade vältimiseks saidi avaldamisel lugege enne käivitamist kindlasti kogu sisu läbi. On hea mõte saiti ka teistele meeskonnaliikmetele näidata, sest nad võivad märgata midagi, mis on Teile kahe silma vahele jäänud.
Teie saidi kujundus peaks vastama Teie ettevõtte kaubamärgile ja missioonile. Lisaks veenduge, et Teie sait oleks kooskõlas kõigi teiste turundusmaterjalidega, nagu sotsiaalmeedia lehed või trükitud materjalid (nt voldikud või visiitkaardid).
Kontrollige, kas Teie favicon (saidi ikoon, mis asub veebibrauseri ülaosas aadressiribal) kuvatakse õigesti. See võib teiste kujundusmuudatuste vahele kergesti kaduda, nii et kontrollige alati üle.
Kontrollige kindlasti, et kõik küpsised ja asjakohased nõusolekukastid töötaksid nii nagu peaksid. See on eriti oluline, kui kasutate kolmanda osapoole teenuseid, nagu Google Analyticsi tarkvara või turundusplatvorme, mis salvestavad Teie veebisaidi andmeid (nt Mailchimp). Veenduge, et Teie veebisaidi külastamisel kuvatakse küpsiste teave õigesti.
Veebisaidi kaudu ühtse kogemuse loomiseks on vaja täiendavaid tööriistu, nagu vormid, reaalajas vestlused või sotsiaalmeedia integreerimine.
Võite kasutada lahendust, mis ühendab kõik need funktsionaalsused, näiteks LiveAgenti. See on tööriist, mis aitab Teil säästa palju aega, integreerides oma lahendused Teie veebisaidile – ja sellega on lihtne alustada.
Vaid mõne lihtsa sammuga saate rakendada reaalajas vestlust (mis kogub müügivihjeid), kõnekeskust, kasutada sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara ja hallata kõiki oma klientidega seotud suhtlusi ühest universaalsest postkastist.
LiveAgent on proovitav täiesti tasuta, nii et saate teada, kui hästi see Teie veebisaidi jaoks töötab.
Kontrollige, kas Teie maksete integreerimise pakkujad (nt Stripe) on valmis ja töötavad. Näiteks kui kasutate teenust Shopify, kontrollige, kas kõik andmed tuuakse üle õigesti, tagamaks, et klientidel pole pärast käivitamispäeva probleeme tellimustega.
Kontrollige oma veebisaidi laadimiskiirust. Kui Teil on palju pilte või videofaile, kasutage näiteks GTmetrixit või PageSpeed Insightsi, et näha, kus saab teha parandusi. See on eriti oluline, kui eeldate, et Teie saidil on palju liiklust. Veenduge, et kõik pildid oleksid optimeeritud ja et kõik videod või animatsioonid esitatakse lehe laadimisel korrapäraselt.
Veenduge, et RSS link töötab korralikult. See on ülioluline, kui omate ajaveebi ja soovite, et inimesed telliksid värskendusi või jagaksid Teie sisu oma vaatajaskonnaga.
Kui olete oma veebilehele paigaldanud jälgimiskoode, skripte või kolmanda osapoole turundustööriistu, veenduge, et ükski viga ei takistaks nende käitamist. Kontrollige neid elemente viimastel päevadel enne käivitamist, et tuvastaksite probleemid enneaegselt.
Kui Teil seda veel ei ole, on nüüd aeg integreerida analüüsitööriist (soovitame Google Analyticsit). See aitab Teil jälgida olulisi mõõdikuid, näiteks seda, kust külastajad tulevad ja kuidas nad Teie saidi leiavad. See on oluline ka otsingumootori paremusjärjestuse parandamiseks.
Kui soovite olla kindel, et Te ei jäta otsingumootoritele optimeerimise juures midagi olulist kahe silma vahele, leiate siit meie uue veebilehe SEO kontrollnimekirja.
Kui Teie sait on mobiilisõbralik, kaaluge Accelerated Mobile Pages (AMP) rakendamist. See Google’i uus algatus annab Teile nähtavuses ja mobiilseadmete SEO paremusjärjestuses tohutu tõuke. See on hädavajalik, kui Teie sait sõltub suuresti mobiili liiklusest.
Veenduge, et suudate oma saidi sisu üle hoida kontrolli. Peate suutma vajadusel tegema muudatusi. See on Teie saidi häkkimise vältimiseks ülioluline. Kui Teil pole tehnilisi oskusi, et seda ise teha, kaaluge veebiarendusettevõtte palkamist.
Veenduge, et salvestaksite oma veebisaidi sisselogimismandaadid jms ühte kohta, kus need on hõlpsasti juurdepääsetavad ja turvalised. Kui kaotate need ära või ei salvesta neid korralikult, on saidi nullist ülesehitamine raske.
Kui Te ei ole oma saidi konkreetsete jaotiste algne autor, veenduge, et Teil on nende reprodutseerimiseks autoriõiguse luba. See on eriti oluline, kui sisu sisaldab pilte või muud meediasisu (pidage meeles, et see mõjutab otsingumootorite poolt veebilehe indekseerimist).
Ärge unustage lisada tingimuste lehte ning privaatsuspoliitikat. See aitab Teil kaitsta oma saiti tulevikus juriidiliste probleemide eest, eriti kui need hõlmavad kolmandaid osapooli.
Kui kasutate Google Analyticsit, veenduge, et sisemisi IP-aadresse (st need, mis pärinevad Teie kontorist) ei lisataks veebisaidi liikluse analüütilistesse aruannetesse. Sisemised tabamused võivad tulemusi moonutada ja andmed ei pruugi kajastada tegelikku veebisaidi liiklust ja külastajaid.
Kui soovite oma saidi võrguturvalisust parandada, kaaluge investeerimist SSL sertifikaati. See annab Teile rohkem usaldusväärsust ja külastajad võivad olla kindlad, et nad on turvalisel veebisaidil. Kontrollige, kas Teie veebisaidi URL-is kuvatakse HTTPS – kui jah, tähendab see, et sait on turvaline.
Kui te ei kasuta automaatset varundamise lahendust, siis nüüd on aeg see seadistada. Peate oma saiti regulaarselt varundama, ideaaljuhul kord nädalas või sagedamini, kui tehakse olulisi muudatusi (nt lisatakse uusi lehti). See aitab minimeerida Teie veebisaidi võimalikku kahju.
Samuti tasub kontrollida, kas Teie veebisait vastab nõuetele, kui tegemist on võimalike juriidiliste probleemidega, nagu andmekaitse ja privaatsus. Kui Teil pole selleks ise teadmisi ega aega, kaaluge õiguseksperdi palkamist.
Veenduge, et saaksite oma saiti jälgida. Näiteks saadab teenus nagu Pingdom hoiatusi, kui saidil või hostimisega on probleeme, et saaksite need kiiresti lahendada ja minimeerida külastajate seisakuid.
Kui teie veebisaidi sisu hallatakse sisuhaldussüsteemi (näiteks WordPressi) kaudu, värskendage see võimaluse korral uusimale versioonile. See aitab vältida tulevasi turvaprobleeme ja hoiab ka külastajate jaoks kõik sujuvana.
Mõelge, kuidas Teie saidile juurde pääsetakse. Kas see on mobiilisõbralik? Kui ei, siis lahendage see enne käivitamist.
Võtke aega, et testida oma uut saiti kõige levinumate brauserite (Chrome, Firefox ja Safari) probleemide suhtes. Brauseri testid tagavad, et kõik probleemid tuvastatakse enne saidi käivitamist.
Ärge unustage veel kord kontrollida, et kõik Teie sisemised lingid töötaksid õigesti ja poleks katki. See tähendab iga lehe läbi klõpsamist ja käsitsi kontrollimist, et kõik URL-id lingiksid õigesse kohta. Selle teostamiseks võite kasutada ka veebis olevat katkiste linkide kontrollimise tööriista.
Lisage oma uue saidi igale lehele kindlasti asjakohased kutsed tegevusele (CTA-d). See aitab teil suunata oma vaatajaskonda läbi oma veebilehe klienditeekonna. Kui soovite oma konversioone suurendada, kasutage seda võimalust asjakohaste CTA-de lisamiseks.
Sarnaselt tuleks käituda ka sotsiaalmeediat kasutades, et iga voog töötaks õigesti. Näiteks kui jagate oma ajaveebi postitusi sotsiaalmeedias, peavad külastajad veebilehele naastes neid uuendusi nägema. Kui see aga nii pole, ei pruugi inimesed selle sisu otsimiseks väga kaua aega kulutada.
Käivitamise päeval peaksite olema täiesti valmis. Puuduvad lehed või näpunäited ei tohiks olla vajalikud. Enne käivitamist kontrollige veel kord, et kõik laivi minekuks vajalik on paigas.
Samuti veenduge, et Teil oleks palli veerema saamiseks kavandatud turuletoomise reklaam. See võib olla meilikampaania, Facebooki postitus või isegi lihtsalt teiste teavitamine, et Teie uus sait on valmis.
Viimaks, üks parimaid viise liikluse suurendamiseks ja külastajate arvu suurendamiseks on investeerida Google Adsi. Nende reklaamide suurepärane omadus on see, et need on hästi sihitud. Võite olla kindel, et Teil on iga kampaania jaoks alati asjakohane vaatajaskond.
Kui teil on aega, kaaluge ka pressiteate kirjutamist. See on suurepärane viis oma uue saidi esile toomiseks ja see võib isegi aidata Teil leida SEO eesmärgil tagasilinke.
Kõige tähtsam on reklaam. Looge uudishimu ja edastage oma publikule veenev sõnum. Tehke pakkumine, millest teie kliendid ei saa keelduda. See võib olla teie teenuste allahindlus, tasuta tootenäidised või eksklusiivne sisu.
Seda kutsutakse privaatseks veebisaidiks, mis tähendab, et selle sisu saavad vaadata ainult volitatud juurdepääsuga inimesed. Avaldamise päeval muutub teie uus sait avalikuks ja kõik saavad seda vaadata.
Uue veebisaidi reklaamimiseks on palju võimalusi. Võite kasutada sotsiaalmeediat, e-posti turundust või isegi pressiteadet – lihtsalt mõelge, mis teie sihtrühma jaoks kõige paremini sobib, ja seejärel jätkake selle ideega.
Kui teie sait läheb katki, on oluline probleem võimalikult kiiresti lahendada. See kehtib eriti siis, kui loodate, et külastajad leiavad teie teenuste või toodete veebist üles.
Graafilise disaini kontrollnimekiri
Avastage graafilise disaini kontrollnimekiri, mis juhendab teid läbi disainiprotsessi kõigi oluliste sammude alates ideede hindamisest ja kontseptsiooni valimisest kuni eelarve planeerimise ning mustandite loomiseni, et saavutada veatu lõpptulemus. Täiuslik abivahend nii algajatele kui ka kogenud disaineritele!
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team