Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sisu e-posti mallid

Oma veebisaidil või muudel platvormidel saate avaldada mitut tüüpi sisu. Saate kasutada teatud tüüpi sisu, et saada uusi jälgijaid või meelitada potentsiaalsete klientide tähelepanu, samas kui teist tüüpi sisu saab kasutada olemasolevate klientidega suhete loomiseks.

Mõned näited esimestest on suletud sisu ja uudiskirja tellimused, mis nõuavad, et kasutaja esitaks Teile artiklitele või aruannetele juurdepääsemiseks oma kontaktandmed, näiteks e-posti aadressi. Nende kontaktandmete eest peate pakkuma väärtuslikku sisu. Seejärel saate nende kontaktandmeid kasutada tulevaste turunduskampaaniate jaoks teadmisega, et nad on juba huvitatud teatud Teie pakutavatest toodetest või teenustest.

Viimaste tüüpide sisu, mis Teie olemasolevaid kliente sihivad, sisaldavad blogi postitusi, veebiseminare, juhtumiuuringuid ja väliseid artikleid ning kaubamärgi mainimisi. On oluline, et võimalikult paljud inimesed loeksid, vaataksid või kuulaksid Teie uut sisu, kuna selle peamine eesmärk on suunata Teie saidile liiklust ja parandada klientide lojaalsust.

LinkedIni veebiseminaride e-posti mall

Üks parimaid viise selleks on saata sisusõnumeid, et teavitada kliente nende olemasolust. Kui loote seda tüüpi materjale, saatke e-kirjad oma andmebaasi asjakohastele kasutajatele, sealhulgas neile, kes hiljuti Teie uudiskirja e-posti värskenduste saamiseks registreerusid.

Selle protsessi kiiremaks ja lihtsamaks muutmiseks on hea kasutada sisu e-posti malle. Toome mõned näited e-posti mallidest, mida saate kasutada iga eri tüüpi sisu jaoks, kuid kõigepealt alustame põhitõdedega.

Mis on e-posti mall?

E -posti mall on raamistik, mida saate kasutada oma e-kirja kirjutamiseks, muutes lihtsalt pakutud sisu enda omaga. Need võimaldavad Teil kiiresti ja hõlpsalt luua sisu turunduskampaaniaid, asendades lihtsalt osa tekstist ja muudest sõnumielementidest, et need vastaksid Teie kaubamärgile.

Sisu meilimallid säästavad Teie aega ja vaeva, kuna Teil on vaja e-kirja nullist kirjutamise asemel muuta ainult asjakohaseid osi. See annab Teile rohkem aega loovuseks ja uue sisu kirjutamiseks. Lisaks on väiksem vajadus kontrollida vormindamist või vigu, kuna mall aitab hoida kõike järjepidevana ja vähendab vigu.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle LiveAgentis

Isikupärastatud ja järjepidevad sisu e-kirjad

Sisu meilide isikupärastamine võib aidata parandada peamisi näitajaid, nagu klikkimise määr, mis on määratletud kui adressaatide protsent, kes liiguvad e-kirjas olevalt lingilt välisele saidile. Seda mõõdikut saate suurendada kuni 27%, saates lihtsalt adressaadile nimelise e-kirja (allikas).

See on lihtsaim isikupärastamise vorm. Sisu meilide kohandamine konkreetsetele klientidele võib aidata luua püsivat kliendikogemust. See võib omakorda suurendada Teie kaubamärgi usaldust ja lojaalsust. Lisaks nõustub 74% turundajatest, et isikupärastamine aitab kaasamist suurendada (allikas).

Sephora tagasivõitmise e-kiri
Sephora isikupärastatud e-kirjad

Isikupärastamine on laialt peetud turunduse tulevikuks. Saate oma strateegia mõju suurendada, saates kohandatud sisu ja e-kirju oma kasutajate andmebaasi teatud segmentidele. Kui pakute inimestele materjali, mis on nende jaoks kõige huvitavam ja asjakohasem, aitab see veelgi parandada Teie pakutavat kliendikogemust.

Mallide kasutamise üks eelis on see, et need aitavad Teil säilitada ühtse kujunduse välimuse. Publik võib eeldada, et mõned e-kirjade tavalised aspektid, nagu värvid, fondid ja paigutus, jäävad alati samaks. See aitab adressaatidel brändiga siduda Teie suhtlemise järjekindla stiili, nii et Teie e-kirjad paistavad silma ka üleujutatud postkastides.

Sisuga seotud meilide postitamise ajakava peaks samuti olema järjepidev, välja arvatud kohustuslikud meilid, mis saadetakse kohe, kui mõnda olulist uudist on vaja jagada. See aitab Teie adressaatidele luua familiaarsust, et nad teaksid, millal Teie sõnumeid oodata.

Ankurdatud tekst, mis suunab lugejad Teie veebisaidile välistest allikatest (tagasilink), võib samuti aidata suurendada veebiliiklust ja suurendada bränditeadlikkust. Lingid aitavad kaasa ka otsingumootori optimeerimisele (SEO), mille tulemusel kuvatakse Teie veebisait otsingumootori tulemuste lehtedel kõrgemal positsioonil.

Sisu, mida ei avaldata Teie lehel, näiteks sotsiaalmeedias, eraldi dokumendis või välises blogis või veebisaidil, peaks võimaluse korral alati sisaldama tagasilinke. Sisu meilid, mille saadate oma tellijatele uutest materjalidest teavitamiseks, peaksid vajaduse korral sisaldama ka linke Teie veebisaidile.

Kui Teie kaubamärki mainib sõltumatu organisatsioon, kuid Teie veebisaidile pole tagasilinki, peaksite saatma e-kirja autorile või omanikule, palvega lisada asjakohane ankur. Te võite isegi teksti soovitada, et protsess nende jaoks lihtsamaks teha.

Lõpuks, kui leiate mõne lugupeetud autoriteedi veebilehelt katkise lingi, millelt soovite tagasilinki, võite neile meili saata, soovitades asjakohast asendusankurit, mis suunab Teie saidile.

Sisu e-kirjade teemaread

Piiratud sisu meiliteemade read 

  • Siin on Teie soovitud [e-raamat/valge raamat]!
  • Suurepärane sisu ootab Teid, nagu lubatud
  • Vaadake meie videost näpunäiteid [valupunkti] lahendamiseks
  • Hostime reaalajas videot ja Te olete kutsutud vaatama
  • Tere tulemast [ettevõtte nimi] kursusele [teemast]
  • Täname, et registreerusite meie [igapäevaste/iganädalaste/igakuiste] meilide saamiseks [teema] kohta

Uute blogi postituste teemaread 

  • Te pole ainus, kes võitleb [valupunktiga]…
  • Kas olete väsinud soovitud tulemuste mitte saavutamisest? Oleme siin, et aidata
  • Ärge jätke neid suurepäraseid näpunäiteid [eesmärgi] saavutamiseks kasutamata!
  • Kas olete kuulnud sellest nipist [ülesande] tegemiseks?
  • Avage, et teada saada, kuidas [eesmärk] saavutada
  • Kas Teil pole aega [ülesande] jaoks? Need [X] näpunäited aitavad

Veebiseminari eelvaate teemaread

  • Salvestage kuupäev – Teie kutse [ettevõtte] veebiseminarile teemal [teema]
  • Te ei taha eelseisvast veebisündmusest [pealkiri] ilma jääda
  • Registreerumine on tehtud! Siit leiate, mida oodata…
  • [Pealkiri] veebiseminari registreerumise kinnitus ja ülevaade
  • Meeldetuletus: meie veebisündmus toimub [täna/homme/sel nädalal]
  • Ärge unustage eelseisvat [ettevõtte] veebiseminari!

Uudiskirjaga liitumise meili teemaread 

  • Tere, olete registreerunud
  • Tere tulemast uudiskirja [pealkiri] juurde
  • Avage soovitud [sisu]
  • Nüüd, kui olete liitunud…
  • Teie registreerumine on lõpule viidud, nii et kuidas oleks nende teiste [sisudega]?
  • Ettevõtte] uudiskirja tellijad on huvitatud ka…

juhtumiuuringu e-posti teemaread 

  • Juhtumiuuring selle kohta, kuidas [toode/teenus] Teid [valupunktis] aidata saab
  • Vaadake, mida saavutasime koos [olemasoleva kliendi nimi]
  • Miks peaksite meile uue võimaluse andma: juhtumiuuring
  • Kas mäletate [toote/teenuse] proovimist?
  • Kirjutame hea meelega juhtumiuuringu selle kohta, mida me koos saavutasime!
  • Jagame lugu Teie [toote/teenuse] kasutamise ajast

Väliselt avaldatud artikli e-kirja teemaread 

  • Lugege minu uut artiklit [pealkiri], mille hostijaks on meie partner
  • Kas soovite [teema] kohta rohkem teada saada? Pole probleemi!
  • Vaadake meie uut artiklit aadressil [välise avaldaja nimi]
  • Lugege kõike, mida peate [teema] kohta teadma
  • Kas avaldate meie artikli, [potentsiaalse avaldaja nimi]?
  • Meil on suurepärane idee [teema] kohta, mis Teile väga meeldib!

Uue kaubamärgi mainimise e-kirja teemaread 

  • Vaadake meie mainimist [välise väljaandja nimi] uues [artiklis/ajaveebi postituses/muus sisus]
  • Loe [teema] teema kohta rohkem meie partneri saidilt
  • Kas saaksite [pealkirja] lisada tagasilingi [ettevõttele]?
  • Aitäh mainimise eest! Siin on link, mille saate lisada…
  • Taotlus ankruteksti muutmiseks meie ettemõtet mainivas artiklis [pealkiri]
  • Kas saaksite seda tagasilinki värskendada?

Kohustusliku e-kirja teemaread 

  • Sisaldab olulist [Ettevõtte] uuendust
  • Kohustuslik lugeda: avaldus [probleemi] kohta
  • Lisatud on [ettevõtte] oluline värskendus
  • Selle sõnumi kõrval uudised teemast [probleem]
  • Külastage meie [veebisaiti/ajaveebi/muid allikaid] olulise teate saamiseks
  • [Ettevõtte] avaldus [probleemi] kohta: järgige sisemist linki

Sisu e-kirja malli ideed

Piiratud sisu e-kirja mallid

Piiratud sisu e-kirja mall 1 – tellimuse kinnitamine


Piiratud sisu e-kirja mall 2 – link videole


Piiratud sisu e-kirja mall 3 – e-kirja seeriad


Uue blogi postituse e-posti mallid

Uue blogi postituse e-posti mall 1 – empaatiline valupunkti suhtes


Uue blogi postituse e-posti mall 2 – uudishimu äratamine


Uue blogi postituse e-posti mall 3 – kuidas kindel eesmärk saavutada


Veebiseminari eelvaate mallid

Veebiseminari eelvaate e-posti mall 1 – kutse eelvaatega


Veebiseminari eelvaate e-posti mall 2 – registreerimise kinnitus koos ülevaadetega


Veebiseminari eelvaate e-posti mall 3 – meeldetuletus videotreileriga


Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Uudiskirja tellimise e-posti mall 1 – tervitus inimeselt


Uudiskirja tellimise e-posti mall 2 – sisu tellimuse vastu

Uudiskirja tellimise e-posti mall 3 – täiendava sisu reklaamimine


Juhtumiuuringu meilimallid

Juhtumiuuringu meilimall 1 – toote või teenuse kasutamise tulemused


Juhtumiuuringu meilimall 2 – proovige toodet või teenust uuesti


Juhtumiuuringu meilimall 3 – osavõtu taotlemine

Väliselt avaldatud artiklite e-posti mallid

Väliselt avaldatud artiklite e-posti mall 1 – teemale keskendumine


Väliselt avaldatud artiklite e-posti mall 2 – kirjastajale tähelepanu pööramine


Väliselt avaldatud artiklite e-posti mall 3 – idee püstitamine


Uue kaubamärgi mainimise e-posti mallid

Uue kaubamärgi mainimise e-posti mall 1 – klientide teavitamine viitavast sisust


Uue kaubamärgi mainimise e-posti mall 2 – tagasilingi lisamise palve


Uue kaubamärgi mainimise e-posti mall 3 – tagasilingi või ankru parandamise/uuendamise taotlemine


Kohustusliku e-kirja mallid

Kohustusliku e-kirja mall 1 – teadaanne sõnumi kehas


Kohustusliku e-kirja mall 2 – manustatud avaldus

Kohustusliku e-kirja mall 3 – link välisele allikale

Sisu e-posti mallid – korduma kippuvad küsimused

Mis on sisuga e-kirja ideaalne pikkus?

Teie e-kiri peaks koosnema paarist lühikesest lõigust, ulatudes 75–150 sõnani, ning seda peaks olema lihtne üle vaadata ja lühidalt mõista.

Miks peaksite sisuga e-kirju saatma?

Sisu e-kirjad on sisuturunduse kampaaniate jaoks parimad. Need võivad aidata Teil uusi kliente meelitada või suurendada müüki ja konversioone.

Mida peaksin sisu e-kirjale lisama?

Sisu e-kirjale peaksite lisama isikupärastatud tervituse, mis paneb Teie klienti hinnatuna tundma. Lisaks peaksite järgima oma toote või teenuse meeldetuletust ja tugevat CTA-d.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo