Iga kord, kui klient esitab pileti mõne Teie toote või teenuse kasutamise kohta, peavad Teie töötajad vastama ja kaotama väärtuslikku aega, mida võiks kulutada muudele ülesannetele. Siiski ei pea see nii olema. Miks?
Kõik tootepäringud ei ole nii keerulised, et vajaksid klienditeenindaja tähelepanu. Kui organisatsioonil on kliendiportaal, saavad olemasolevad kasutajad lahendada suure hulga probleeme.
Kliendiportaal on iseteenindusplatvorm, mis võimaldab klientidel infot jagada, probleemidele igal ajal lahendusi otsida ja iseseisvalt päringuid esitada. See pakub klientidele juurdepääsu veebisaidile, kus nad saavad avada lõime, värskendada oma kontaktteavet, tutvuda teadmistebaasiga, laadida alla ressursse, sirvida ajaloolisi postitusi või jagage teadmisi teiste kasutajatega.
Kuid kui olete selle portaali loonud, peate seda oma klientide seas reklaamima, juhtima nad läbi kliendiportaali konto loomise protsessi ja lõpuks julgustama kliente aktiivseteks kasutajateks saama.
Hoolikalt koostatud meilisõnumite saatmine on kõige tõhusam viis:
Kliendiportaali meilimallide kasutamine aitab Teil jõuda oma klientideni ja veenda neid liituma nende jaoks loodud kliendiportaaliga. See artikkel kogub näiteid erinevat tüüpi sõnumite kohta tõhusa klienditeeninduse suhtluse igast etapist, millele lisanduvad võimsad klienditeeninduse meili teemarea näited.
E-kirja mall on HTML-vormingus meil, mida saate kasutada oma sõnumi loomiseks, muutes pakutud sisu enda omaga. SendPulse pakub rohkem kui 130 tasuta malli, mis on kasutamiseks valmis.
Meilimall võimaldab luua meilikampaaniaid, asendades pilte, teksti, fonte ja muid elemente. SendPulse’i meilimallide galerii on jagatud temaatilisteks osadeks, nii et leiate endale sobivaima malli.
Selle asemel, et luua e-kirja malli nullist, saate hõlpsalt üles laadida oma pilte, muuta teksti ja valida oma tellijatele uut asjakohast sisu. Te ei pea raiskama aega kujundamisele ja välja selgitamisele, milline formaat kõige paremini töötab.
Iga kord, kui loote nullist uue meilimalli, peaksite kontrollima selles vigu. Alati on oht jätta olulised jaotised välja või teha vormindusvigu. Malli kasutamine tagab, et Teie e-kiri näeb välja täpselt samasugune kui eelvaade.
Lühike verifitseerimise e-kirja mall 1
You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]
Kind Regards, [company]
Lühike verifitseerimise e-kirja mall 2
We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.
Verify your email address here [verification link]
Thanks! – The [company] team
Lühike verifitseerimise e-kirja mall 3
You’re almost ready to start enjoying our customer portal.
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Best, [company]
Väärtust rõhutav verifitseerimise e-kirja mall
Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?
Complete your registration by clicking on the button below!
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Verifitseerimise e-kirja mall koos kinnitamise lingiga
Thanks for registering for our customer portal!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Thanks, the [company] team
Lihtne tervitusmeili mall
Thank you for joining our customer portal community!
We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].
We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!
If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.
Best,
The [company] team
Tervitusmeili mall koos kutsega tegevusele
I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.
The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].
So if you haven’t done that already, get started now!
[CTA]
Have a great day,
The [company] Team
Informatiivne tervitusmeili mall
Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].
Here’s a quick look at what to expect:
• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]
We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.
Zero spam, just our best content.
Best,
The [company] team
Lühike kinnitamise e-kirja mall
Thank you for joining our customer portal.
We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.
If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Täname, et täitsite registreerimise kinnitusmeili mall
Thank you for completing your customer portal registration.
This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
„Ootame huviga…” kinnitusmeili mall
Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.
See you around!
The [customer portal] team
Kinnitusmeili mall linkidega ressurssidele
We’re happy that another incredible person (you) joined our community.
To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
Parooli lähtestamise e-kirja mall 1
Reset my password [link]
If you did not forget your password, you can safely ignore this email.
Best,
The [company] team
Parooli lähtestamise e-kirja mall 2
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below.
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
Parooli lähtestamise e-kirja mall 3
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
Parooli lähtestamise e-kirja mall 4
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Yours,
The [company] team
Tagasiside e-kirja mall 1
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:
[*****]
Kind regards,
The [customer portal] team
Tagasiside e-kirja mall 2
Thanks for using [customer portal].
Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Let us know how it goes!
– The [customer portal] team
Tagasiside e-kirja mall 3
Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Tagasiside e-kirja mall 4
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
Kutse e-kirja mall 1
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
Kutse e-kirja mall 2
How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Kutse e-kirja mall 3
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
…
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
[Register now]
Best,
The [customer portal] team
Kõige kasulikumad mõõdikud uudiskirja edukuse jälgimiseks on edastamismäärad, avamismäärad, klikkimise määrad ja põrkemäärad.
Tavaliselt on head tulemused:
Need määrad ja võrdlusalused võivad aga tööstusharuti erineda. Kõige olulisemad elemendid, mis neid tulemusi mõjutavad, on kampaania andmete kvaliteet ja sisu väärtus.
Lihtteksti e-kiri sisaldab teksti ilma vorminguta. Samuti võimaldab see e-posti koopiasse manustada lihtsaid visuaale või GIF-e. HTML-meil võib sisaldada pilte, fondivärve ja muid tekstivormingu valikuid. Õige meilivorming sõltub Teie meiliturunduse strateegiast, kaubamärgist ja stiilijuhendist.
Kui saadate välja lühikese meili, näiteks kinnitusmeili või parooli lähtestamise meili, võite jääda lihtteksti versiooni juurde. Kuid meilid, mille eesmärk on julgustada adressaati mingit tegevust tegema, näiteks kutse- või tagasisidemeil, võivad HTML-vormingus saadetud sõnumid muuta need atraktiivsemaks.
See sõltub tõesti saadava meili tüübist. Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast kasutaja toimingu sooritamist, et ta saaks kinnitamist vajavat protsessi jätkata. Näiteks kui kasutaja loob oma e-posti aadressiga konto, peaks ta saama kohe kinnitusmeili, suutma oma e-posti aadressi kinnitada ja astuma järgmisi samme.
Sama kehtib ka tervitus- ja kinnitusmeilide kohta, mis tuleks saata kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud ja selle edukalt kontrollinud, et saaks registreerumisprotsessi jätkata ja portaalile võimalikult kiiresti juurde pääseda.
Parooli lähtestamise meilisõnum ei erine. Peate saatma parooli lähtestamise meili kohe pärast seda, kui kliendiportaali kasutaja on teinud päringu või palub Teilt abi uue parooli seadistamisel. Kui kasutaja peab parooli lähtestamise meili ootama kauem kui paar sekundit, võib ta alla anda ja jääda kliendiportaalile juurdepääsuta.
Kui tegemist on tagasiside e-kirjaga, sõltub see tõesti sellest, kuidas kliendid Teie kliendiportaali kasutavad. Kuid ärge oodake liiga kaua, enne kui küsite nende arvamust. Hea mõte on antud meili saatmine kuni 10 päeva jooksul pärast seda, kui klient hakkas kliendiportaali kasutama.
Kutse e-kirja saatmisel on reegel peaaegu sama. Ideaalis peaksite saatma meili paar päeva (või nädalat, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. Esmalt viige nad läbi liitumisprotsessi, laske neil oma toodet tundma õppida ja koguda saadaolevaid andmeid ning seejärel teavitage neid kliendiportaaliga liitumise võimalusest.
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel