Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kliendiportaali meilimallid

Kliendiportaali meilimallid

Iga kord, kui klient esitab pileti mõne Teie toote või teenuse kasutamise kohta, peavad Teie töötajad vastama ja kaotama väärtuslikku aega, mida võiks kulutada muudele ülesannetele. Siiski ei pea see nii olema. Miks?

Kõik tootepäringud ei ole nii keerulised, et vajaksid klienditeenindaja tähelepanu. Kui organisatsioonil on kliendiportaal, saavad olemasolevad kasutajad lahendada suure hulga probleeme.

Kliendiportaal on iseteenindusplatvorm, mis võimaldab klientidel infot jagada, probleemidele igal ajal lahendusi otsida ja iseseisvalt päringuid esitada. See pakub klientidele juurdepääsu veebisaidile, kus nad saavad avada lõime, värskendada oma kontaktteavet, tutvuda teadmistebaasiga, laadida alla ressursse, sirvida ajaloolisi postitusi või jagage teadmisi teiste kasutajatega.

Kuid kui olete selle portaali loonud, peate seda oma klientide seas reklaamima, juhtima nad läbi kliendiportaali konto loomise protsessi ja lõpuks julgustama kliente aktiivseteks kasutajateks saama.

Hoolikalt koostatud meilisõnumite saatmine on kõige tõhusam viis:

  • Klientide teavitamiseks kliendiportaali saadavusest
  • Reklaamida kliendiportaali
  • Navigeerida kliente kliendiportaali konto loomise protsessis

Kliendiportaali meilimallide kasutamine aitab Teil jõuda oma klientideni ja veenda neid liituma nende jaoks loodud kliendiportaaliga. See artikkel kogub näiteid erinevat tüüpi sõnumite kohta tõhusa klienditeeninduse suhtluse igast etapist, millele lisanduvad võimsad klienditeeninduse meili teemarea näited.

Mis on e-kirja mall?

E-kirja mall on HTML-vormingus meil, mida saate kasutada oma sõnumi loomiseks, muutes pakutud sisu enda omaga. SendPulse pakub rohkem kui 130 tasuta malli, mis on kasutamiseks valmis.

Meilimall võimaldab luua meilikampaaniaid, asendades pilte, teksti, fonte ja muid elemente. SendPulse’i meilimallide galerii on jagatud temaatilisteks osadeks, nii et leiate endale sobivaima malli.

E-kirja malli kasutamise hüved

Säästab aega ja vaeva

Selle asemel, et luua e-kirja malli nullist, saate hõlpsalt üles laadida oma pilte, muuta teksti ja valida oma tellijatele uut asjakohast sisu. Te ei pea raiskama aega kujundamisele ja välja selgitamisele, milline formaat kõige paremini töötab.

Kliendiportaali meilimallid
Aja säästmiseks salvestage meie kliendiportaali mallid oma konserveeritud sõnumitesse

Pole tarvis vormingut kontrollida

Iga kord, kui loote nullist uue meilimalli, peaksite kontrollima selles vigu. Alati on oht jätta olulised jaotised välja või teha vormindusvigu. Malli kasutamine tagab, et Teie e-kiri näeb välja täpselt samasugune kui eelvaade.

Kliendiportaali meili teemaread

Verifitseerimise e-kirjad

  • Kinnitage oma E-maili aadress
  • Kinnitage oma e-posti aadress [firmale]
  • Kinnitage oma e-posti aadress [kliendiportaali nimi]
  • Tere tulemast [kliendiportaali], palun kinnitage oma e-posti aadress
  • [Nimi], palun kinnitage oma konto
  • [ettevõte] – konto kinnitamine
  • [company] – email verification
  • [e-posti aadress] – viige lõpule registreerumine [ettevõtte/kliendiportaali] jaoks!
  • Aktiveerige oma [ettevõtte] konto
  • Kinnitusmeil
  • Teie kinnituskood
  • Teie [kliendiportaali] turvakood on: [kood]
  • Kontrollige [ettevõtte] kinnituskoodi
  • Palun kinnitage oma e-posti aadress

Tervitusmeilid

  • Meil on hea meel Teid siin näha!
  • Aitäh registreerumast 🙂
  • Tere tulemast [kliendiportaali] kogukonda
  • Tere tulemast [kliendiportaali] perekonda
  • Teretulemast pardale
  • Aitäh meiega liitumise eest!
  • Teretulemast klubisse!
  • Olete registreerunud. Siit leiate, mis järgmiseks…
  • Tere tulemast oma [kliendiportaali] kontole
  • Ootame Teid [kliendiportaali]
  • Täname, et valisite [kliendiportaali]

Kinnitamise e-kirjad

  • Kinnitus: Teie konto on loodud!
  • See on kinnitatud – tere tulemast pardale
  • Teie konto on valmis ja töötab!
  • Woohoo! See juhtub!
  • Teie [kliendiportaali nimi] konto on valmis
  • Saate kohe oma [kliendiportaali] kontot kasutama hakata
  • Nüüd pääsete oma kontole [kliendiportaalis] juurde
  • Konto [nime] jaoks on aktiveeritud
  • Täname registreerumise eest, pääsete oma kontole juurde
  • Teie registreerimine on lõppenud
  • Konto kinnitusmeil

Parooli lähtestamise e-kirjad

  • [kliendiportaal] parooli lähtestamine
  • Teie parooli lähtestamise link
  • Kas vajate abi parooli lähtestamiseks?
  • Siin on Teie [kliendiportaali] uus parool
  • Teie uus parool on vaid mõne hiireklõpsu kaugusel
  • Unustasite salasõna?
  • Taastage oma salasõna
  • Parooli taastamine
  • [nimi], see meil aitab Teil parooli lähtestada
  • Valige oma [kliendiportaali] konto jaoks uus parool
  • [kliendiportaali] parooli muutmine

Tagasisisde e-kirjad

  • Soovime teada Teie arvamust [kliendiportaali] kohta
  • Mida arvate [kliendiportaalist]?
  • Peame rääkima [kliendiportaalist], [nimi]…
  • Vaadake üle oma kogemused [kliendiportaaliga]
  • Jagage oma tagasisidet [kliendiportaalis]
  • Jagage oma mõtteid [kliendiportaali] kohta
  • Soovime teada Teie arvamust
  • Täname, et olete [kliendiportaali] aktiivne kasutaja
  • Milline on Teie kogemus [kliendiportaaliga]?
  • Tahame [kliendiportaali] täiustada. Vajame Teie abi!
  • Kuidas saaksime [kliendiportaali] täiustada?

Kutse e-kirjad

  • Kas soovite [tootest/teenusest] maksimumi võtta? Liituge [kliendiportaaliga]
  • Liituge [kliendiportaaliga] kohe. Te ei kahetse seda.
  • [kliendiportaal] ootab Teid
  • Kas teadsite, et kõikidele meie klientidele on saadaval [kliendiportaal]?
  • On aeg liituda [kliendiportaaliga]
  • Me ei taha kiidelda, kuid kasutajatele meeldib meie [kliendiportaal]
  • Siin on põhjus, miks peaksite [kliendiportaaliga] liituma
  • Olete oodatud meie portaaliga liituma!
  • Lisasime [kliendiportaali] uusi mooduleid. Liituge sellega kohe ja vaadake neid!
  • Õppige tundma kõiki funktsioone ja võimalusi, mida [toode/teenus] pakub
  • Ehitasime selle selleks, et saaksite kasvada ja õppida [toote/teenuse] kohta uusi asju
  • Mida uut õpite…

Kliendiportaali meilimallide ideed

Kliendiportaal – Verifitseerimise e-kirja mallid

Lühike verifitseerimise e-kirja mall 1


Lühike verifitseerimise e-kirja mall 2


Lühike verifitseerimise e-kirja mall 3


Väärtust rõhutav verifitseerimise e-kirja mall


Verifitseerimise e-kirja mall koos kinnitamise lingiga


Kliendiportaal – Tervitusmeilid

Lihtne tervitusmeili mall


Tervitusmeili mall koos kutsega tegevusele


Informatiivne tervitusmeili mall 


Kliendiportaal – Kinnitamise e-kirja mallid

Lühike kinnitamise e-kirja mall


Täname, et täitsite registreerimise kinnitusmeili mall


„Ootame huviga…” kinnitusmeili mall


Kinnitusmeili mall linkidega ressurssidele


Kliendiportaal – Parooli lähtestamise e-kirja mallid

Parooli lähtestamise e-kirja mall 1


Parooli lähtestamise e-kirja mall 2


Parooli lähtestamise e-kirja mall 3


Parooli lähtestamise e-kirja mall 4


Kliendiportaal – Tagasiside e-kirja mallid

Tagasiside e-kirja mall 1


Tagasiside e-kirja mall 2


Tagasiside e-kirja mall 3


Tagasiside e-kirja mall 4


Kliendiportaal – Kutse e-kirja mallid

Kutse e-kirja mall 1


Kutse e-kirja mall 2

Kutse e-kirja mall 3

Kliendiportaali e-kirja mallid – korduma kippuvad küsimused

Kuidas ma saan mõõta oma meilisuhtluse edukust?

Lahendatud pilet

Kõige kasulikumad mõõdikud uudiskirja edukuse jälgimiseks on edastamismäärad, avamismäärad, klikkimise määrad ja põrkemäärad.

  • Edastamismäär on põrkamata meilide ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Avamismäär on teie uudiskirja avanud tellijate ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Läbiklõpsamise määr on linkidel klõpsanud inimeste ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Põrkemäär on Teie uudiskirjade loendis olevate e-posti aadresside suhe, mis ei saanud Teie sõnumit, kuna nende meiliserverid või kliendid saatsid need tagasi, ja Teie loendis olevate e-posti aadresside koguarv.

Tavaliselt on head tulemused:

  • Edastamismäära puhul 95% või rohkem
  • 30%+ avamismäära puhul
  • Üle 10% läbiklikkimise määra puhul
  • Vähem kui 2% põrkemäära jaoks

Need määrad ja võrdlusalused võivad aga tööstusharuti erineda. Kõige olulisemad elemendid, mis neid tulemusi mõjutavad, on kampaania andmete kvaliteet ja sisu väärtus.

Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?

Kliendiportaali meilimallid

Lihtteksti e-kiri sisaldab teksti ilma vorminguta. Samuti võimaldab see e-posti koopiasse manustada lihtsaid visuaale või GIF-e. HTML-meil võib sisaldada pilte, fondivärve ja muid tekstivormingu valikuid. Õige meilivorming sõltub Teie meiliturunduse strateegiast, kaubamärgist ja stiilijuhendist.

Kui saadate välja lühikese meili, näiteks kinnitusmeili või parooli lähtestamise meili, võite jääda lihtteksti versiooni juurde. Kuid meilid, mille eesmärk on julgustada adressaati mingit tegevust tegema, näiteks kutse- või tagasisidemeil, võivad HTML-vormingus saadetud sõnumid muuta need atraktiivsemaks.

Lahendamise aeg

See sõltub tõesti saadava meili tüübist. Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast kasutaja toimingu sooritamist, et ta saaks kinnitamist vajavat protsessi jätkata. Näiteks kui kasutaja loob oma e-posti aadressiga konto, peaks ta saama kohe kinnitusmeili, suutma oma e-posti aadressi kinnitada ja astuma järgmisi samme.

Sama kehtib ka tervitus- ja kinnitusmeilide kohta, mis tuleks saata kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud ja selle edukalt kontrollinud, et saaks registreerumisprotsessi jätkata ja portaalile võimalikult kiiresti juurde pääseda.

Parooli lähtestamise meilisõnum ei erine. Peate saatma parooli lähtestamise meili kohe pärast seda, kui kliendiportaali kasutaja on teinud päringu või palub Teilt abi uue parooli seadistamisel. Kui kasutaja peab parooli lähtestamise meili ootama kauem kui paar sekundit, võib ta alla anda ja jääda kliendiportaalile juurdepääsuta.

Kui tegemist on tagasiside e-kirjaga, sõltub see tõesti sellest, kuidas kliendid Teie kliendiportaali kasutavad. Kuid ärge oodake liiga kaua, enne kui küsite nende arvamust. Hea mõte on antud meili saatmine kuni 10 päeva jooksul pärast seda, kui klient hakkas kliendiportaali kasutama.

Kutse e-kirja saatmisel on reegel peaaegu sama. Ideaalis peaksite saatma meili paar päeva (või nädalat, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. Esmalt viige nad läbi liitumisprotsessi, laske neil oma toodet tundma õppida ja koguda saadaolevaid andmeid ning seejärel teavitage neid kliendiportaaliga liitumise võimalusest.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas ma saan mõõta oma meilisuhtluse edukust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõige kasulikumad mõõdikud uudiskirja edukuse jälgimiseks on edastamismäärad, avamismäärad, klikkimise määrad ja põrkemäärad.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui saadate välja lühikese meili, näiteks kinnitusmeili või parooli lähtestamise meili, võite jääda lihtteksti versiooni juurde. Kuid meilid, mille eesmärk on julgustada adressaati mingit tegevust tegema, näiteks kutse- või tagasisidemeil, võivad HTML-vormingus saadetud sõnumid muuta need atraktiivsemaks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kliendiportaaliga seotud meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub tõesti saadava meili tüübist. Näiteks kui kasutaja loob konto oma e-posti aadressi kasutades, peaks ta kinnitusmeili saama kohe.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo