Woman blogging

Müügivihjete magneti kontrollnimekiri

Kas olete blogija, sisustrateeg või konversioonide optimeerija, kes soovib luua köitvat vihjemagnetit?

Kasutage seda kontrollnimekirja tagamaks, et teil oleks kõik eduka vihjemagneti elemendid.

Müügivihje magneti kontrollnimekirja olulisus

Vihjemagnetid on üks tõhusamaid viise kvalifitseeritud müügivihjete genereerimiseks ja konversioonide parandamiseks. Enam ei piisa suurepärase blogipostituse loomisest ja inimestelt nende meiliaadressi küsimisest.

Tõsine väljakutse on luua magneteid, mis tegelikult töötavad. Kuna kogu protsess on üsna keeruline, püüame seda teie jaoks võimalikult palju lihtsustada.

Meie vihjemagneti kontrollnimekiri aitab teil katta kõiki vihjemagneti loomise aspekte, mis muudavad potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks ja suunavad nad ostja teekonnale.

Kes saavad kasu vihjemagneti kontrollnimekirjast?

Kõik, kes soovivad luua tõhusat vihjemagnetit. See nimekiri aitab kontrollida, kas kõik vajalikud elemendid on paigas.

  • Blogijad: meililistide kasvatamiseks.
  • Sisustrateegid: konversioonide parandamiseks hästi valmistatud vihjemagnetiga.
  • Ettevõtete omanikud: et meelitada ligi rohkem potentsiaalseid kliente ja luua populaarne ning toimiv vihjemagnet.
  • Värbamisjuhid: kvaliteetsete taotlejate arvu suurendamiseks.
  • B2B ettevõtted: B2B ostjate genereerimiseks nt sisuturundusstrateegiate kaudu.

Tutvuge müügivihje magneti kontrollnimekirjaga

Müügivihjete magneti kontrollnimekiri

Veenduge, et teie vihjemagnet on õigele vaatajaskonnale asjakohane, küsides endalt: “Kellele see kasulik on?”.

Miks on sihtrühma valimine oluline?

Kui teie vihjemagnet pole sihtrühma jaoks asjakohane, on vähem tõenäoline, et nad on piisavalt huvitatud seda tellima ja kaasa lööma.

Social media research

Kuidas valida sihtrühma?

Vihjemagneti vaatajaskonna jaoks asjakohasemaks muutmiseks saab teha mitmeid asju:

  • Uurige, kes on teie sihtrühm ja mis neid huvitab.
  • Vaadake oma konkurendi vihjemagneteid ja mida nad pakuvad. Samuti saate kasutada sotsiaalmeediat või Google’it.
  • Kui teil on olemasolevaid kliente, küsige neilt, kas teie praegused vihjemagnetid oleksid neile kasulikud. See annab teile ülevaate sellest, kes veel võiksid sama tüüpi sisu lugeda.

Milliseid tööriistu sihtrühma valimisel kasutada?

  • sotsiaalmeedia
  • küsitlused
  • Google otsingut

Mis on peamine kasu, mida potentsiaalsed kliendid teie vihjemagneti tellimisest ja sellega suhtlemisest saavad?

Miks on väärtuspakkumise määramine oluline?

Teie vihjemagnet pole tõhus, kui see ei paku teie sihtrühmale midagi hindamatut. Seetõttu peab teie väärtuspakkumine silma paistma ja neid otse kõnetama.

LiveAgent value proof
Näide LiveAgenti väärtustest

Kuidas väärtuspakkumist määrata?

  • Mõelge, mille poolest teie toode või teenus teie konkurentide omadest erineb.
  • Millised on kõige olulisemad valupunktid, mida teie sihtrühm kogeb?
  • Millega nad hädas on, mille lahendamisel saate aidata?

Milliseid vahendeid peaksite väärtuspakkumise määramiseks kasutama?

  • konkurentide uurimine
  • kliendiuuringud
  • intervjuud

On aeg hakata mõtlema, milliseid tööriistu ja ressursse vihjemagneti loomiseks vaja läheb.

Need võivad sisaldada tarkvara, graafikat, fonte või isegi redigeeritavaid malle, kui kasutate kindlat vormingut, näiteks e-raamatut.

Knowledge Base Templates
Tasuta ressursid ja tööriistad on käepärased

Miks on ressursside ja tööriistade hindamine oluline?

Kui teil pole vihjemagneti loomiseks vajalikke tööriistu ja ressursse, on seda raske (või võimatu) teha. Õigete tööriistade puudumine võib samuti aeglustada loomisprotsessi, mis tähendab, et teie vihjemagnet ei pruugi olla õigeks ajaks käivitamiseks valmis.

Kuidas käsitleda ressursside ja tööriistade hindamist?

  • Kui te pole kindel, milliseid tööriistu ja ressursse vajate, uurige veebist või küsige teistelt oma ala professionaalidelt.
  • Otsige malle või tarkvara, mis aitavad loomisprotsessi arusaadavamaks muuta.
  • Kui teil pole aega ega ressursse, et kõike ise teha, kaaluge mingi tööosa sisseostmist.

Milliseid tööriistu peaks ressursside ja tööriistade hindamiseks kasutama?

  • Google otsing
  • konkurentide uuring
  • intervjuud

Vihjemagneti ülevaade võib olla abiks, kui loote midagi keerukamat, näiteks veebikursust või juhendit (konspekt aitab projekti õigel järjel hoida).

Miks on vihjemagneti kontuur oluline?

Kontuur sunnib teid enne edasiliikumist oma sisu läbi mõtlema ja kõik vead välja selgitama. See on ka suurepärane viis määrata, kui pikk on teie vihjemagnet.

Project plan and review
Plaani ülevaade aitab kaasa edukale lõpule (allikas: wrike.com)

Kuidas valmistada müügivihje magneti kontuuri?

  • Alustuseks kirjutage üles peamised punktid, mida soovite oma vihjemagnetis katta.
  • Seejärel looge ligikaudne ajakava, millal iga punkt tuleks läbida.
  • Vajadusel kirjutage iga punkt rohkem lahti, et luua oma vihjemagnetis eraldi sektsioonid.

Milliseid tööriistu peaksite vihjemagneti kontuuri loomiseks kasutama?

  • Word
  • esitlustarkvara (nt PowerPoint)
  • mõtete kaardistamise tööriist
  • uuringuid/intervjuusid

Kui olete kindlaks teinud, milline on teie vihjemagnet ja kellele asjakohane, on aeg alustada tegeliku loomisprotsessiga.

Sisu peab olema kasutatav, väärtuslik ja teie sihtrühmale kasulik.

Content email templates
Loominguline ja asjakohane sisu on vastupandamatu

Miks on vastupandamatu sisu loomine oluline?

Kui soovite, et neist saaksid teie tulevased kliendid, on teil vaja müügivihje magnetit, millest oleks tegelikult kasu.

Kuidas luua vastupandamatut sisu?

  • Ärge kartke mõelda kastist välja. Teie vihjemagnetid võivad võtta palju erinevaid kujusid, kuid sellel peab alati olema väärtus ja see peab aitama teie müügivihjetel nende probleeme lahendada. Piisava tellijatepoolse huviga võib see muutuda isegi millekski suuremaks.
  • Lisage sisule pilte, helifaile, infograafikat ja videosid, et muuta see köitvamaks.

Milliseid tööriistu peaksite vastupandamatu sisu loomiseks kasutama?

  • sisu loomise tööriistad, nagu Canva, Adobe Photoshop või Adobe Illustrator
  • Google Docs

Kui kõik komponendid on paigas, on aeg luua oma vihjemagneti jaoks sihtleht. Siit saavad potentsiaalsed tellijad lisateavet selle kohta, mis on teie müügivihje magnet ja kuidas nad selle kätte saavad.

Miks on vihjemagnetitele sihtlehe loomine oluline?

Sihtleht on müügivihje genereerimise protsessi oluline osa. See on esimene asi, mida potentsiaalsed tellijad näevad, seega peab see olema pilkupüüdev ja veenev.

LiveAgent landing page
LiveAgenti sihtleht

Kuidas luua sihtlehega vihjemagnetit?

  • Mõelge, milline disain ja paigutus teie vihjemagneti jaoks kõige paremini sobiksid.
  • Lisage selge ja kokkuvõtlik teave, et veenda tellijaid järgmisi samme astuma.

Milliseid tööriistu peaksite sihtlehe loomiseks kasutama?

  • Landingi.com või muud sihtlehe ehitajat
  • sihtlehe malle

Nüüd, kui teil on sisu olemas, peate mõtlema plaani selle levitamiseks.

Miks on vorming oluline?

See tagab, et kõik näeb tellijatele väljasaatmisel välja lihvitud ja professionaalne.

Marketing Email Templates
Meilid peaksid välja nägema professionaalsed ja olema kergesti loetavad

Kuidas vormindada meili edastamist või avaldamist?

  • Kui loote PDF faili, veenduge, et küljendus ja kujundus oleksid professionaalsed ja hõlpsasti navigeeritavad.
  • Kui saadate meili, kaaluge malli või millegi visuaalselt atraktiivse kasutamist, köites nii inimeste tähelepanu.

Millised tööriistad aitavad meili edastamise/avaldamise vormindamisega?

  • MailChimp
  • Adobe InDesign
  • Adobe Photoshop

Kui teie vihjemagnet on avaldatud, peaksite selle toimivust kontrollima. Mõõtke tulemusi ja võrrelge erinevaid vihjemagneti variatsioone. Testige, õppige ja täiustage.

Miks on tähtis testida ja mõõta tulemusi?

Peaksite katsetama ja mõõtma oma vihjemagneti tulemusi, et näha, milline variatsioon toimib kõige paremini. See aitab teil tulevikus vihjemagnetite tõhusust parandada.

Analytics overview LiveAgent
LiveAgenti analüütika ülevaade

Kuidas vihjemagneti tulemusi testida ja mõõta?

  • Katsetage oma vihjemagneti erinevaid variatsioone..
  • Jälgige potentsiaalseid kliente, mida oma vihjemagnetitest teatud aja jooksul omandate. See võimaldab teil näha, milline variant on teie ettevõtte jaoks parim ja mida inimesed tasuta pakkumisest otsivad.
  • Jätkake selle kontrollnimekirjaga, et teada saada, kuidas oma magneti edukust mõõta.

Milliseid tööriistu kasutada vihjemagneti testimiseks ja tulemuste mõõtmiseks?

  • Google Analytics
  • e-posti küsitlused
  • Hotjar, et vaadata, kuidas inimesed teie vihjemagnetiga suhtlevad

Kui teil on hästi töötav magnet, on aeg seda reklaamida. Jagage seda sotsiaalmeedias, oma e-kirja signatuuris ja kasutage digitaalset turundust..

Miks on müügivihje magneti reklaamimine oluline?

Kui inimesed teie vihjemagnetist ei tea, ei telli nad teie uudiskirja jne. Selle tõhususe maksimeerimiseks peate seda reklaamima.

LiveAgent social media customer service
LiveAgenti sotsiaalmeedia haldamine

Kuidas müügivihje magnetit reklaamida?

  • Jagage seda sotsiaalmeedias.
  • Lisage see oma veebisaidile või ajaveebi.
  • Saatke vihjemagnetit reklaamiv e-kiri.

Milliseid tööriistu peaksite oma vihjemagneti reklaamimiseks kasutama?

  • Kontentino, et aidata teil ajastada sotsiaalmeedia postitusi.
  • MailChimp juhtmagnetit reklaamiva meilikampaania loomiseks ja saatmiseks.
  • AWeber, et lisada oma veebisaidile või ajaveebi oma vihjemagneti registreerimisvorm.

Vihjemagneti loomise kontrollnimekiri

Teie vihjemagnet peaks lubama tuua midagi, mida teie publik soovib või vajab.

Miks on vihjemagneti pealkiri oluline?

Mõelge välja vihjemagneti pealkirjad, mis on intrigeerivad ja panevad teie vaatajaskonda rohkem tahtma.

Kuidas välja mõelda sobiv vihjemagneti pealkiri?

Mõelge, milliste probleemidega teie potentsiaalsed väljavaated praegu silmitsi seisavad, kuidas saate aidata neid lahendada, ja et see lahendus oleks midagi, mis hoiab nad pikemas perspektiivis teiega kaasatuna.

Milliseid tööriistu saab vihjemagneti pealkirjade leidmiseks kasutada?

Suurepäraste vihjemagnetitega pealkirjade leidmiseks saate kasutada mitmeid erinevaid tööriistu. Mõned populaarsemad neist on järgmised:

  • BuzzSumo
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Answer the Public

Vihjemagneti pikkuse osas pole ühte kindlat arvu, vaid see kõik sõltub pigem tehtava magneti tüübist.

Miks on müügivihje magneti pikkus oluline?

Teie vihjemagnet peaks olema väärtuse pakkumiseks piisavalt pikk, kuid mitte nii pikk, et see muutuks ülekaalukaks.

WordPress article details
WordPressi artikli üksikasjad võivad aidata sõnade arvu jälgimisel

Kuidas jõuda sõnade sihtarvuni?

Ideaalis peaksite püüdma luua vihjemagneti mis on mõne lehe pikkune. Midagi lühemat kui see ja Te ei pruugi enam piisavalt väärtust pakkuda. Kõik, mis on pikem, ja võite kaotada lugejate tähelepanu enne, kui neil on võimalus registreeruda.

Milliste tööriistade abil sõnade arvu kontrollida?

Igas tekstitöötlusprogrammis on sõnade loendamise funktsioon, mida on lihtne kasutada.

See on ülioluline samm tekstide vormindamisel, et muuta need hõlpsasti mõistetavaks.

Miks on vihjemagnetis pauside tegemine oluline?

Vihjemagneti väiksemateks tükkideks jagamine muudab selle lugejate jaoks hõlpsamini arusaadavaks ja arusaadavaks.

Kuidas sisestada vihjemagnetisse katkendeid?

Kui Teie vihjemagnet on näiteks protsessi etappide loend, aitab iga etapi jaoks pildi lisamine lugejal visualiseerida, kuidas see toimib, ja neid hõlpsamini meeles pidada.

Milliseid tööriistu tuleks kasutada vihjemagneti pauside tegemiseks?

Mõned populaarsed meetodid vihjemagneti sisu tükeldamiseks on järgmised:

  • nimekirjad
  • pealkirjad ja alapealkirjad
  • rasvane tekst
  • kaldkiri
  • pildid

See on eriti oluline, kui kirjutate ühe konkreetse märksõna jaoks pika vormiga sisu.

Miks on märksõnade kaasamine oluline?

Et aidata teie vihjemagnetil otsingumootorites kõrgemat asetust saavutada.

Google's Adwords Keyword Tool

Kuidas lisada märksõnu?

Kaasake sihtmärksõnu pealkirjas ja üle kogu dokumendi. Peamised märksõnad tuleks lisada teie vihjemagneti esimesse lõiku.

Millised tööriistad aitavad teil märksõnu leida?

Asjakohaste märksõnade leidmiseks saate kasutada palju erinevaid tööriistu, näiteks Google Adwordsi märksõnatööriista.

Sisemine linkimine on tava kaasata oma vihjemagneti sisusse linke, mis osutavad teistele teie veebisaidi lehtedele.

Miks on siselinkide kasutamine oluline?

Lugejatele lisasisu pakkumine on suurepärane viis kaasamise ja säilitamise suurendamiseks ning aitab juhtida liiklust teie muule sisule.

Internal link in LiveAgent's article

Kuidas lisada siselinke?

Teie vihjemagneti dokumendi iga peatükk peaks sisaldama vähemalt ühte sisemist linki.

Milliseid tööriistu peaksite sisemiste linkide lisamiseks kasutama?

Mõned populaarsed sisemise linkimise meetodid on järgmised:

  • ankrutekst hüperlingiga
  • allmärkused

Vihjemagneti formaat tuleks valida selle järgi, millist välimust ja tunnetust sellele soovite.

Miks on formaat oluline?

Vihjemagneti vormindus on sama oluline kui sisu ise, sest see peaks olema pilkupüüdev, mida saab tagada ainult vormindamine.

Kuidas vormingut seadistada?

Teie vihjemagneti dokument võib olla paljudes erinevates vormingutes, sealhulgas video-, heli-, PDF-vormingus, e-raamatutes või slaididega veebiseminarid/videod (slaidide jagamine).

informational email templates
Vormingu seadistamine vastavalt kontekstile

Oma vaatajaskonnale väärtust pakkudes pole tähtis, millist vormingut te kasutate. Peate lihtsalt vältima lugeja segadusse ajamist, pakkudes liiga palju erinevaid formaate.

Milliseid tööriistu peaks vormingu seadistamiseks kasutama?

Tööriistad, mis aitavad vormindamisel, on järgmised:

  • FileZigzag
  • Calibre
  • Nitro

Vajadusel lisage kontseptsioonide selgitamiseks pilte või videosisu.

Miks on oluline lisada pilte või videoid?

Piltide või videote lisamine on suurepärane viis oma vihjemagneti sisu täiendamiseks ja lugejate kaasamiseks.

LiveAgent ticketing video

Kuidas lisada pilte või videoid?

Teie allikad peaksid olema kvaliteetsed, asjakohased ja teie teemat täiendama.

Saate kasutada videoid ka lühikirjeldustena, mis julgustavad inimesi vihjemagneteid alla laadima, või sissejuhatuseks edasisele sisule.

Milliseid tööriistu piltide ja videote lisamiseks kasutada?

  • graafilise disaineri tööriistad
  • tasuta pildid
  • YouTube
  • Vimeo

Toon, hääl ja üldine stiil varieeruvad olenevalt teemast, mida vihjemagnetis käsitlete.

Miks on hääl ja toon oluline?

Teie kirjutise toon ja hääl täiustavad sisu ennast. Samuti käsitleb see paremini sihtrühmi, kuna nad saavad end sisuga seostada.

Kuidas häält ja tooni reguleerida?

Olge teadlik kahest kohandamise tasemest. Esiteks, muutke oma vihjemagnet alati kasulikuks, informatiivseks ja positiivseks. Konkreetsemal tasemel kohandage toon vastavalt oma sihtrühmale. Näiteks võite populaarse teema puhul kasutada mitteametlikumat keelt, kuid jääda professionaalseks, kui on teada, et sihtrühm järgib ärižargooni.

Milliseid tööriistu peaksite hääle ja tooni reguleerimiseks kasutama?

  • Hemingway App
  • Tone Checker
Hemingway App
Hemingway rakenduse redaktor

Valige lihtne, kergesti loetav paigutus, mis on visuaalselt atraktiivne.

Miks on paigutuse korraldamine oluline?

Vihjemagneti loomisel on oluline kaaluda, kuidas sisu korraldatakse ja paigutatakse. See aitab lugejatel teavet hõlpsamini omastada.

LiveAgent landing page

Kuidas korraldada paigutust?

Tehke plaan, valmistage ette erinevad paigutused, et näha, milline neist kõige parem välja näeb. Ärge unustage visuaalset hierarhiat.

Milliseid tööriistu kasutada?

  • täpploendit
  • pealkirju ja alapealkirju
  • pilte ja videosid

Müügivihjetel ei tohiks tekkida raskusi teie kohta lisateabe leidmisega või täiendavate küsimuste esitamisega.

Miks on vestlusnupu lisamine oluline?

See on suurepärane viis kohesema klienditoe pakkumiseks ja aitab teil ka müügivihjeid koguda. Vestlusrobotid muutuvad üha populaarsemaks, nii et selle saidile lisamine võib anda teile konkurentsieelise, kuigi miski ei ületa reaalajas vestluse tuge.

Kuidas lisada vestlusnupp vihjemagentisse?

Saate lisada oma vihjemagneti sihtlehele vestlusvidina. LiveAgentiga saate lisada reaalajas vestluse vaid mõne lihtsa sammuga:

  • Valige vestlusnupp.
  • Kohandage vestlusakent.
  • Integreerige see veebisaidiga (vähem kui minutiga).

Ja ongi kõik, vestlus on valmis teie kliente aitama!

Customize chat button in Customer service software - LiveAgent

Milliseid tööriistu vestlusnupu lisamiseks kasutada?

Lisage tugev kutse tegevusele (CTA), mis ütleb teie vaatajaskonnale, mida nad järgmiseks tegema peaksid, ja aitab lühendada nende konversiooniteed.

Miks on CTA oluline?

Hea üleskutse tegevusele on kohustuslik, kui soovite, et kõik oma vihjemagneti lugejad oleksid huvitatud ja valmis tegutsema.

LiveAgent's CTA buttons
LiveAgenti tegevusele kutsumise nupud

Kuidas esitada kutset tegevusele?

See võib olla nii lihtne nagu “laadige kohe alla” või “loe edasi”, kuid peate veenduma, et teie vihjemagnet on allalaadimiseks valmis.

  • tehke ihaldatav pakkumine
  • pange neid tundma, et nad ei saa registreerumata jätta
  • tekitage ajapiirangute või piiratud kättesaadavusega kiireloomulisuse tunne

Milliseid tööriistu CTA esilekutsumiseks kasutada?

  • AIDA mudelit
  • reklaamikirjutamise valemeid

2023. aastal tasuks kindlasti tähelepanu pöörata mobiilidele.

Miks on vihjemagneti kohandamine mobiilikasutajate jaoks oluline?

Mobiilseadmed moodustavad juba praegu olulise osa veebiliiklusest, seega ei taha te kindlasti lugejaid kaotada ainult seetõttu, et fail konkreetsetes seadmetes ei tööta.

Mobile testing illustration






Mobile-Friendly is People Friendly

Kuidas vihjemagnetit telefonile kohandada?

Peate optimeerima oma vihjemagneti sihtlehte ja vormindama teksti, et see oleks loetav ka väiksematel ekraanidel.

Milliseid tööriistu kasutada vihjemagneti kohandamiseks mobiilikasutajate jaoks?

On teatud tööriistu, mis aitavad Teil optimeerida juhtmagnetit mobiilseadmete jaoks, näiteks Google’i otsingukonsool või mobiilisõbralikkuse test.

Lugege oma vihjemagnet mitu korda üle, et veenduda, et see ei sisaldaks õigekirja- ega grammatilisi vigu.

Miks on õigekirjakontroll oluline?

Kui soovite end eksperdina tõestada, on ülimalt tähtis, et teie reklaam ei sisaldaks vigu.

Proofreading
Vigade vältimine korrektuuriga

Kuidas õigekirjakontrolli käsitleda?

Kontrollige kaks korda ja saatke oma meeskonnale sisu lõplik versioon. Kui te ei kirjuta oma emakeeles, siis palgake asjatundja, kes kontrollib vigu ja teie sisu üle vaatab, kas see kõlab loomulikuna.

Milliseid tööriistu tuleks korrektuuri tegemiseks kasutada?

  • Grammarly
  • Hemingway App
  • ProWritingAid

Kuidas vihjemagneti efektiivsust mõõta?

  • Registreerimise määr

Registreerimise määr on inimeste arv, kes tellivad teie juhtmagneti, jagatud lehe külastajate koguarvuga.

See mõõdik aitab teil mõõta, kui hästi teie magnet töötab, seega kontrollige seda regulaarselt, et näha, kas on tarvis teha muudatusi.

  • Müügivihjete vormi täitmise määr

See on teie müügivihje magneti vormi täitnud inimeste arv jagatud selle lehe külastajate koguarvuga.

  • ROI

Investeeringutasuvus (ROI) on vihjemagnetilt teenitud rahasumma, mis jagatakse selle loomise ja reklaamimise kuludega ning korrutatakse protsendiväärtuse saamiseks 100-ga.

Mida suurem on teie ROI (teisisõnu, mida rohkem tõusu teie kampaania genereerib), seda parem. Seega hoidke sellel numbril alati silm peal.

  • Allalaadimiste määr

See on nende müügivihjete protsent, kes laadisid teie müügivihje magneti pärast selle kasutajaks registreerumist alla.

Selle mõõdiku abil saate kindlaks teha, kas teie magnet täidab oma lubadust ja kas inimesed kasutavad ära seda, mille jaoks nad registreerusid.

  • Kaasatus

Nende müügivihjete protsent, kes suhtlevad teie müügivihje magnetiga pärast selle allalaadimist (jagavad sotsiaalmeedias, kommenteerivad, saadavad teile meili).

See mõõdik aitab Teil kindlaks teha, kas inimesed kasutavad ära seda, mille jaoks nad registreerusid, ja kas nad soovivad seda edasi jagada või mitte.

  • Avamismäär

Müügivihjete protsent, kes avasid teie müügivihje magneti meili.

See võib aidata teil kindlaks teha, kui hästi teie teemarida inimeste huvi äratab ja veenab neid sõnumit avama.

  • Läbiklikkimise määr

Inimeste arv, kes klõpsasid teie müügivihje magneti meilis oleval lingil, jagatud inimeste arvuga, kes selle avasid.

Kui klikkimise määr on madal, tähendab see, et inimesed ei ole teie pakutavast huvitatud. Seetõttu peate võibolla oma vihjemagneti või selle edastamise viisi ümber mõtlema.

  • Tellimuse tühistamise määr/strong>

See on müügivihjete protsent, kes otsustasid pärast müügivihje magneti kasutajaks registreerumist tulevaste meilide tellimusest loobuda.

Kui see arv on kõrge, võib see olla märk sellest, et peate oma vihjemagnetis mõned muudatused tegema (veenduge, et sisu täidab seda, mida lubab).

  • Müügivihje kvaliteet

Teie vihjemagnetist genereeritud müügivihjete kvaliteet.

See mõõdik aitab teil kindlaks teha, kas saadavad müügivihjed on kvaliteetsed või mitte. Kvaliteeti saate jälgida, vaadates konversioonimäära, registreerumismäära ja kaasamismäära.

  • Konversiooniks kuluv aeg

Keskmine aeg, mis kulub müügivihje konverteerimiseks pärast magneti kasutajaks registreerumist.

See arv näitab kulunud aega, enne kui keegi lõikab kasu sellest, milleks nad registreerusid, ja kas müügivihjed on teie sisust tegelikult huvitatud või mitte.

Müügivihje magneti kontrollnimekirja kokkuvõte

  • Valige oma sihtrühm
  • Määrake oma väärtuspakkumine
  • Hinnake vajalikke ressursse ja tööriistu
  • Looge vihjemagneti kontuur
  • Looge vastupandamatu vihjemagnet
  • Looge vihjemagneti sihtleht
  • Meili saatmise või avaldamise vorming
  • Testige ja mõõtke tulemusi
  • Reklaamige oma vihjemagnetit

Vihjemagneti loomise kontrollnimekiri

  • Mõelge välja vihjemagneti pealkiri
  • Kontrollige sõnade arvu
  • Tehke pause
  • Lisage märksõnu
  • Lisage siselinke
  • Määrake vorming
  • Lisage pildid ja videod
  • Tuvastage hääl ja toon
  • Organiseerige paigutust
  • Esitage selgelt CTA
  • Kohandage vihjemagnetit mobiilikasutajate jaoks
  • Õigekirjakontroll

Müügivihje magneti näitajad

  • Registreerimiste määr
  • Müügivihje vormi täitmise määr
  • ROI
  • Allalaadimiste määr
  • Kaasatus
  • Avamismäär
  • Läbiklikkimise määr
  • Tellimuse tühistamise määr
  • Müügivihje kvaliteet
  • Konversioonile kuluv aeg

Frequently asked questions

Kuidas luua klientide jaoks vastupandamatuid vihjemagneteid?

Sellele küsimusele ei ole ühemõttelist vastust, kuna loodava vihjemagneti tüüp sõltub teie tööstusest ja sellest, millise sisu vastu teie kliendid kõige rohkem huvi tunnevad. Muutke oma vihjemagnetid vastupandamatuks, tagades, et: sisu on kvaliteetne ja teie sihtrühma jaoks asjakohane. Pakkumine on ahvatlev ja vastab teie klientide vajadustele. CTA on selge ja hõlpsasti jälgitav. Magneti disain ja paigutus on ahvatlevad ja hõlpsasti navigeeritavad.

Kuidas saavad müügivihje magnetid teie ettevõtet kasvatada?

Kui olete loonud suure konversiooniga vihjete loomise magneti, on oluline sellele liiklust suunata. Üks võimalus seda teha on lisada selle link oma e-posti signatuuri või veebisaidile. Samuti saate reklaamida oma vihjemagnetit sotsiaalmeedias ja lisada postitustesse üleskutse tegevusele. Kui keegi registreerub teie vihjemagneti kasutajaks, peate võimalikult kiiresti tegutsema. Saate lisada ka boonussoodustuse neile, kes registreeruvad näiteks esimese 24 tunni või nädala jooksul pärast käivitamist.

Kuidas luua vihjemagneteid, mis kasvatavad konversioone?

Vihjemagneti efektiivsus sõltub teie sihtrühmast ja teie pakutavast. Siiski on mõned põhikomponendid, mis ühendavad kõiki efektiivseid magneteid. See artikkel on õpetanud teile suure konversiooniga vihjemagneti loomise vajalikke sammude ja pakkunud näpunäiteid, kuidas konkurentidest eristuda.

Milline on tõhus vihjemagnet?

Teie vihjemagnet peaks pakkuma väärtust ja olema tasuta. On ülioluline, et see sisaldaks selgeid üleskutseid tegevusele ja sellele oleks lihtne registreeruda. Teie vihjemagnet peaks olema asjakohane ka teie sihtrühma ja teie ajaveebi teema jaoks. Lisaks tuleb reklaamida seda aktiivselt sotsiaalmeedias ja muudes kanalites, et suunata liiklust.

Kuidas luua vihjemagneti kontrollnimekirja malli?

Teil pole tarvis seda teha, sest võite alati alla laadida meie vihjemagneti kontrollnimekirja. See juhendab teid läbi kõigi juhtmagneti loomiseks vajalike sammude.

Kas müügivihjete loomise magnetid toimivad?

Jah, need on suurepärane viis oma e-posti tellijate loendi ja konversioonide suurendamiseks.

Millised on teie näpunäited suure konversiooniga vihjemagneti loomiseks?

Meie näpunäited täiusliku vihjemagneti loomiseks: alustage kindla pakkumisega. Mis on üks asi, mida teie publik kõige rohkem soovib? Pakkuge seda neile nende kontaktandmete vastu. Hoidke magnet lühike. Keegi ei taha lugeda pikaks venitatud vihjemagnetit. Selle asemel asuge asja juurde ja pakkuge koheselt väärtust. Muutke see visuaalselt atraktiivseks. Inimesi tõmbavad asjad, mis näevad ilusad välja, seega veenduge, et teie vihjete loomise magnet oleks atraktiivne ja silmale meeldiv. Kasutage tõhusat tekstikirjutamist. Haakige oma lugejaid tähelepanu köitva pealkirjaga ja hoidke neid veenva sisuga kaasas. Testige, katsetage, katsetage. Ärge oletage, vaid jälgige oma vihjemagneti jõudlust ja optimeerige vastavalt.

Millised on mõned vihjemagnetite näited?

Tasuta näidispeatükk asjakohasel teemal enimmüüdud raamatust. Infograafik, millel on X parimat sammu teatud eesmärgi saavutamiseks (hariduslik vihjemagnet). Allalaaditav vihjemagnet, näiteks lühike lihtne kontroll-loendi PDF fail, mis aitab inimestel enne konkreetse projektiga alustamist veenduda, et nad katavad kõik oma alused (spikrist vihjemagnet). 30-päevane (näiteks) meilikursus.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo