Sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri

Sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri

Sotsiaalmeedia haldamine võib olla iga ettevõtte jaoks heidutav ülesanne. Kuna sotsiaalvõrgustikke on palju, on raske teada, millistele neist ja kuidas peaksite keskenduma.

See on hõlpsasti kasutatav kontrollnimekiri kõigi oma sotsiaalmeedia profiilide haldamiseks.

Sotsiaalmeedia kontrollnimekirja olulisus

Esiteks on sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri oluline, kuna see tagab, et kõik Teie põhitõed oleksid kaetud. Sotsiaalmeedia kontrollnimekirja koostamine ja järgimine aitab meeles pidada kriitilisi ülesandeid kontode haldamisel.

Veelgi enam, see muudab Teie töö sujuvamaks, võimaldades Teil keskenduda konkreetsetele tähelepanu vajavatele ülesannetele. Nii toimides saate vältida aja raiskamist tegevustele, mis ei aita Teid eesmärkide saavutamisel.

Kes saavad kasu sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekirjast?

Sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri on rakendatav paljudele inimestele, sealhulgas:

  • sotsiaalmeedia halduritele
  • turundusmeeskondadele
  • ettevõtete omanikele
  • valdkonna ekspertidele
  • sotsiaalmeedia meeskondadele

Sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri võib olla kasulik neile kõigile, kuna see aitab neil ettevõtte sotsiaalmeedia kontosid palju tõhusamalt hallata ja töös hoida. Lisaks saab kontrollnimekirja kasutada edusammude jälgimiseks ja tulemuste mõõtmiseks.

Kas soovite, et Teie sotsiaalmeedia säraks? Niimoodi teete selle teoks.

Sotsiaalmeedia kontrollnimekirja uurides leiate omale igapäevaseid, iganädalasi ja igakuiseid ülesandeid.

Sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri

Sotsiaalmeedia haldurina peaksite alustama päeva kõigi oma profiilide kontrollimisega. Teie kohustus on neid “ringe” iga päev läbida, et olla kursis toimuvaga ja sellega, mis võib Teie tähelepanu nõuda.

Miks on kõigi oma sotsiaalmeedia profiilide kontrollimine oluline?

Oma sotsiaalmeedia kontodega kursis olemine on üsna ilmselge vajadus. Nii toimides olete alati toimuvaga kursis.

Kuidas kontrollida kõiki oma sotsiaalmeedia profiile?

Esimene asi, mida teha, on alustada rutiiniga. Sotsiaalmeedia profiilide kontrollimine on osa Teie harjumusest, nii et varuge oma päeva alguses aega nende kontrollimiseks enne kui teete midagi muud.

Näpunäide: võimalusel alustage seda protsessi varahommikul, et see oleks päeva alguseks ja töökoormuse alguseks tehtud.

Iga kontot tuleb eraldi kontrollida, sealhulgas kommentaare, otsesõnumeid, jagamisi ja teavitusi. Valmistage ette kindel muster, et Te kunagi millestki olulisest ilma ei jääks.

Futurama Fry Facebook

Milliseid tööriistu kasutada kõigi oma sotsiaalmeediaprofiilide kontrollimiseks?

  • sotsiaalmeedia haldustööriistu, nagu Kontentino, Hootsuite või Sprout Social

Kui keegi võtab aega Teie sotsiaalmeedia lehele kommentaari kirjutamiseks, võtke kindlasti aega ka vastamiseks. Näidake, et hoolite.

Miks on kõigile kommentaaridele vastamine oluline?

Sotsiaalmeedia turunduse üks peamisi eesmärke on brändikogukonna loomine. Positiivsed kommentaarid aitavad luua Teie mainet ja hoida ühendust publikuga.

Internetis loodud kuvand mõjutab otseselt Teie üldist toimivust. Klientide kommentaaridele mitte vastamine on vastuvõetamatu ja see võib kahjustada Teie ettevõtte mainet.

Milline on parim viis kõigile kommentaaridele vastamiseks?

Tänage kliente positiivsete arvustuste eest. Isegi neutraalsed kommentaarid annavad võimaluse suhelda oma klientidega ja reklaamida oma ettevõtet.

Käsitlege negatiivseid kommentaare ja proovige probleem lahendada. Isegi kui Te arvamusega ei nõustu, peaksite alati säilitama professionaalse hoiaku ja mitte laskma emotsioonidel võimust võtta.

Ühendage Facebook klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Milliseid tööriistu kasutada kõikidele kommentaaridele vastamiseks?

  • Sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara LiveAgentilt – see on mitmekanaliline klienditugi, mis kogub kõik Teie jälgijate interaktsioonid mitmelt kontolt ja organiseerib need ühte postkasti.

Sotsiaalmeedia haldamise üks olulisemaid aspekte on postituste ajastamine. See tagab, et Teie kontod jäävad aktiivseks ja Te ei jäta kasutamata võimalusi oma vaatajaskonnaga ühendust võtta.

Miks on oluline postitusi iga päev ajastada?

See on üks parimaid viise järjepideva kohaloleku säilitamiseks sotsiaalmeedias. Lisaks võib see ära hoida Teie kontode stagnatsiooni.

Kuidas ajastada sotsiaalmeedia postitusi?

Esimene samm on mõista oma sihtrühma, järgmine samm on luua sisu, mis vastab nende vajadustele ja huvidele. See tähendab köitvate postituste kirjutamist sellisel toonil ja stiilis, mida inimestele lugeda meeldib. Lisage ka fotosid/videoid/infograafikat, mis nende tähelepanu köidavad.

Kui olete ideedega ummikus, saate teemadel ajurünnakuid teha, vaadates sotsiaalmeedia suundumusi või kasutades selliseid tööriistu nagu BuzzSumo. Viimane samm on ajastada oma kalendris sisu hilisemaks avaldamiseks.

allikas: postplanner.com

Milliseid tööriistu postituste ajastamiseks kasutada?

  • ajastamistööriistad, nagu Kontentino, mis avaldavad postitusi Teie eest (hulgiajastamine)
  • sotsiaalmeedia kalender, et kõik mustandid ja postitused oleksid ühes kohas ning neid oleks lihtne hallata
  • sotsiaalmeedia mallid, mis aitavad teil kiiresti erinevatele platvormidele postitusi luua
  • BuzzSumo’t sisu idee leidmisekss

Kontrollige oma mainimisi, et näha, milliseid emotsioone Teie bränd tekitab ja kas on tarvis kustutada tulekahjusid.

Miks on oluline jälgida mainimisi?

See on üks parimaid viise, kuidas saada tagasisidet oma brändi kohta ja teada saada, mida inimesed Teist räägivad. Samuti aitab see vältida kriiside tekkimist ja kiiresti reageerida ebasoodsatele sündmustele. Tulemuseks on see, et saate luua tugevamaid suhteid nii praeguste kui ka potentsiaalsete klientidega.

Kuidas mainimisi jälgida?

Protsessi automatiseerimine on parim, kuna vastasel juhul võib see osutuda äärmiselt aeganõudvaks (kui Teie kaubamärki on palju reklaamitud, pole isegi võimalik neid kõiki kontrollida). Kasutage jälgimistööriista ja looge päringuid, mida regulaarselt jälgitakse.

If you have a chance to set up real-time notifications then do so, you will be able to react quickly to any mention and prevent the situation from escalating. Thus, you will only check notifications that need your attention.

Twitter monittoring mentions1
Hallake mainimisi LiveAgentiga

Milliseid tööriistu mainimiste jälgimiseks kasutada?

  • sotsiaalmeedia haldamise tööriistu
  • sotsiaalmeedia otsingumootorid, nagu Google Alerts
  • sotsiaalmeedia jälgimise tööriistad, nagu Mediatoolkit, mis võimaldab jälgida kõiki oma mainimisi ühes kohas ja kiiresti reageerida

Teine oluline haldamise ülesanne on kõigi Teie sõnumite lugemine ja neile vastamine. See tähendab päringutele, kaebustele ja muudele sõnumitele vastamist nii kiiresti kui võimalik.

Miks on oluline vastata sõnumitele?

Sotsiaalmeedia on tõhus suhtluskanal klienditeeninduseks. Positiivse klienditeeninduskogemuse saamiseks eeldatakse aga kiiret reageerimist.

In the long run, fast replies can not only help build relationships but also lead to more sales. The more responsive and customer-focused you are, the more likely customers are to buy from you again in the future.

How to handle responding to messages?

Kui Teil on käsitlemiseks liiga palju sõnumeid, kaaluge tööriistade kasutamist, mis aitavad protsessi Teie eest automatiseerida. Näiteks võite kasutada LiveAgenti universaalset postkasti, et kõik Teie sõnumid erinevatelt sotsiaalmeediaplatvormidelt jõuaksid ühte ühisesse postkasti.
Nii saate oma kontosid paremini kontrollida ja vastuseid tõhusamalt hallata. Lisaks annab see Teile eelise konkurentide ees, kuna saate sõnumitele kiiremini vastata kui nemad.

LiveAgent support ticketing system

Milliseid tööriistu sõnumitele vastamiseks kasutada?

  • LiveAgent – selle universaalne postkast võimaldab ühendada erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ning hallata kõiki oma sõnumeid, e-kirju ja vestlusi jms ühest kohast.

Hoidke konkurentide tegemistel silm peal ja proovige neilt õppida. Vaadake, millist sisu nad avaldavad, kui sageli nad postitavad ja milliseid reaktsioone nende postitused saavad.

Miks on oluline vaadata oma konkurente?

Nägemine, mis nende jaoks töötab, on suurepärane viis oma sotsiaalmeedia strateegia jaoks ideede hankimiseks. Lisaks võib see aidata Teil tuvastada konkurentide nõrkusi ja leida võimalusi neist möödumiseks.

Kuidas vaadata konkurente?

  • Jälgige oma konkurente kõigis suuremates sotsiaalvõrgustikes – see hõlmab Twitterit, Facebooki, LinkedIni, Google+ ja Instagrami.
  • Jälgige oma konkurendi tegevust sotsiaalmeedias – kasutage märksõnade ja räsimärkide jälgimiseks tööriista, nagu Hootsuite või Sprout Social, andes Teile ülevaate sellest, millest Teie konkurendid võrgus räägivad.
  • Analüüsige nende sisu – uurige nende avaldatava sisu tüüpe (blogipostitused, postitused, IG lood, rullid, videod jne).
  • Looge oma konkurentide sotsiaalmeedia profiilidega arvutustabel, et saaksite andmeid koguda ja neid regulaarselt värskendada.
scrolling through social media - gif

Milliseid tööriistu konkurentide jälgimiseks kasutada?

  • sotsiaalmeedia jälgimise tööriistad, nagu Mediatoolkit või Mention, võimaldavadTteil jälgida konkurentide mainimisi kõigis kanalites
  • arvutustabelid, nagu Google’i arvutustabelid või Microsoft Excel

Kasutage räsimärke, et tutvuda hetketrendidega ja saada oma brändile rohkem tähelepanu. Otsige üles populaarsust koguvad hashtagid, mis on Teie niši jaoks asjakohased, ja kasutage neid oma postitustes.

Miks on oluline kasutada populaarseid räsimärke?

Populaarsed räsimärgid võivad aidata Teil jõuda suurema vaatajaskonnani ja olla võrgus nähtavamad. Samuti võivad need suurendada seotust ja aidata Teil oma kontot laiendada.

Kuidas leida populaarseid räsimärke?

Populaarsete räsimärkide leidmiseks on mitu erinevat viisi. Üks on Instagrami või muude sotsiaalmeedia platvormide otsinguriba kasutamine. Sisestage märksõna või fraas ja näete kõiki räsimärke, mida inimesed praegu kasutavad, nt. Instagram.

Teine viis trendikate räsimärkide leidmiseks on vaadata veebisaite, nagu Hashtagify, mis võimaldavad Teil sisestada märksõna või fraasi ja näidata Teile kõiki seotud räsimärke teatud aja jooksul. Võite vaadata ka Twitteri suundumusi, et saada üldisemat teavet selle kohta, mis praegu on populaarne.

allikas: pistonbroke.com

Milliseid tööriistu populaarsete räsimärkide leidmiseks kasutada?

  • Hashtagify – võimaldab leida populaarseid räsimärke igale teemale
  • Twitterit, Instagrami ja muid sotsiaalmeedia platvorme

Saate vaadata, kuidas need aja jooksul toimivad, ja kohandada oma sisustrateegiat vastavalt.

Miks on oluline jälgida märksõnu ja fraase?

Kui jälgite oma märksõnade ja fraaside toimivust, saate teada, millised neist sobivad Teie jaoks ja millised vajavad rohkem tähelepanu. Lisaks võib see aidata Teil sisustrateegiat täpsustada ja saavutada turundustegevusega paremaid tulemusi.

Kuidas jälgida märksõnu ja fraase?

Märksõnade ja fraaside jälgimiseks on mitmeid tasuta või odavaid veebitööriistu. Need pakuvad andmeid iga märksõna või fraasi otsingumahu kohta ning selliseid andmeid nagu konkureerivate lehtede arv ja keskmine hind kliki kohta.

Kui soovite üksikasjalikumaid andmeid või kui Teil on vaja jälgida märksõnu ja fraase mitmes keeles, võiksite kaaluda tasulise teenuse kasutamist. Need pakuvad tavaliselt põhjalikumaid andmeid, sealhulgas teavet otsingumootori paremusjärjestuse ja liikluse kohta.

Milliseid tööriistu märksõnade ja fraaside jälgimiseks kasutada?

  • SEMrush võimaldab Teil jälgida märksõnade ja fraaside toimivust aja jooksul, samuti näha nende konkurentsitaset ja iganädalast otsingumahtu

Peaksite põhjalikult analüüsima oma peamisi mõõdikuid ja statistikat igal nädalal. Nii näete aspekte, mis Teie sotsiaalmeedia kontodel toimivad ja mida tuleb muuta.

Miks on iganädalane statistika vaatamine oluline?

See annab Teile suure pildi oma toimivusest ja aitab Teil tuvastada negatiivsed suundumused enne, kui need väljuvad kontrolli alt. Kui Te statistikat regulaarselt ei analüüsi, ei suuda te märgata kõrvalekaldeid normist.

Kuidas vaadata oma statistikat?

On palju erinevaid tööriistu ja platvorme, mis pakuvad üksikasjalikku teavet Teie toimivuse kohta. Siiski pole nad kõik ühtemoodi head.

Parim viis statistika analüüsimiseks on kasutada platvormi, mis pakub nii ajaloolisi kui ka reaalajas andmeid. Nii saate vaadata, kuidas Teie kontod on aja jooksul toiminud, ja jälgida oma kampaaniate edenemist reaalajas.

Kuidas vaadata oma statistikat?

Milliseid tööriistu statistika vaatamiseks kasutada?

  • Google Analytics
  • Hootsuite Insights

Kord nädalas peaksite kohtuma ka oma meeskonnaga, et arutada oma sotsiaalmeedia edusamme. See aitab kõigil püsida samal lehel ja tuvastada võimalikud probleemid või parendusvaldkonnad.

Miks on oluline läbi viia iganädalasi koosolekuid?

Koosolekud hõlbustavad kogu strateegia ühiselt loomist. See on aeg ideede ja kõhkluste vahetamiseks ning edusammude kohta värskenduste edastamiseks.

Mida arutada sellistel koosolekutel?

  • Teie kampaaniate üldisest edenemisest
  • iga individuaalse kampaania tootlikusest
  • kindlate eesmärkide progressist
  • eelmisel nädalal silmitsi seistud probleemidest ja väljakutsetest
  • tuleva nädala plaanidest

Milliseid tööriistu koosolekute läbiviimiseks kasutada?

  • Google Hangouts või mõnda muud videokonverentsi tarkvara
  • Slacki üksteisega suhtlemiseks
  • Asana’t igapäevaste ülesannete jälgimiseks

Oma jõupingutusi saab tõhustada mõjutajaturunduse abil. Taoliste taktikate, nagu suusõnalise reklaami ja sotsiaalse tõestuse kasutamine, meelitab inimesed tõenäolisemalt Teie tooteid ostma ja/või Teie teenuseid kasutama.

Miks peaksite ühendust võtma tööstuse suunamudijatega?

Saate juurdepääsu nende jälgijatele ja seeläbi reklaamida oma sisu laiemale publikule ning muuta oma brändi nähtavamaks ja äratuntavamaks. Inimesed, kes jälgivad suunamudijaid, kipuvad neid usaldama, seega võivad sellised sidemed Teie müüki oluliselt mõjutada.

Kuidas ühenduda valdkonna suunamudijatega?

Esmalt otsige nad üles sotsiaalmeediast ja hakake nende kontosid jälgima. Oma mõjutajaturunduse parimate tulemuste saavutamiseks peate olema kindel, et need sobivad Teie kaubamärgiga ja et Teist saaks hea duo.

Kui olete nendega ühenduse loonud, paluge teha koostööd, rääkige ootustest, määrake kõik tingimused ja säilitage head kontakti. Arutage kampaaniat ja andke neile loominguline vabadus. Ärge kehtestage liiga palju juhiseid, sest nad tunnevad oma vaatajaskonda ja teavad, kuidas nendeni kõige paremini jõuda.

I have to use that to my advantage GIF

Milliseid tööriistu suunamudijatega ühenduse loomiseks kasutada?

  • Heepsy ja NinjaOutreach on tööriistad, mis kasutavad tehisintellekti, et sobitada Teie kaubamärk parimate mõjutajatega (samas peaksite alati ise tulemusi kontrollima)
  • kasutage suunamudijatega ühenduse võtmiseks sotsiaalmeediat

Peaksite alati pakkuma oma vaatajaskonnale võimalust kaasa lüüa – olgu see siis postituste, Instagrami lugude või mõne muu kanali kaudu.

Miks on klientidega suhtlemine oluline?

Sotsiaalmeedia kaasatust parandades tugevdate oma brändi suhteid klientidega ja loote kogukonna. See omakorda toob kaasa brändilojaalsuse, suusõnalise reklaami ja müügi kasvu.

Kuidas saab bränd rohkem kaasav olla?

  • Jälgige oma kontosid regulaarselt ja vastake kommentaaridele õigeaegselt.
  • postitage huvitavat ja kaasahaaravat sisu, mis köidab Teie jälgijate tähelepanu, õpetab neid ja paneb neid naerma
  • osalege aruteludes ja vastake jälgijate küsimustele
  • jälgige ja suhelge teiste oma valdkonna ettevõtetega
a very polite hello to you madam

Milliseid tööriistu klientide kaasamiseks kasutada?

  • kaasavat sisu (nt videoid või reele).
  • Küsimuste ja vastuste seansid või küsitlused saidil Instagram Stories
  • reaalajas striimid

Kas on nädala lõpp? Istuge maha ja koostage nimekiri ülesannetest, mida suutsite täita.

Miks on iganädalaste eesmärkide kontrollimine oluline?

See aitab Teil oma kampaaniatele keskenduda ja hoiab Teid vastutavana. Ka oma edusammude nägemine võib teid motiveerida.

Kuidas käsitleda iganädalaste eesmärkide registreerimist?

Nädala eesmärgid peaksid olema konkreetsed, mõõdetavad ja saavutatavad. Need peaksid olema kooskõlas ka Teie üldise strateegiaga. Isegi väikseimad sammud võivad anda Teile aimu, mida suutsite viimase nädala jooksul korda saata ja mille kallal peate järgmisel nädalal töötama.

Track goals on notepad

Milliseid tööriistu kasutada iganädalaste eesmärkide kontrollimiseks?

  • Asana tarkvara on suurepärane tööriist eesmärkide jälgimiseks – see annab Teile võimaluse luua ülesandeid ja jälgida nende edenemist, lisaks saate määrata tähtaegu ja mõõta nende ülesannete edukust.

Peaksite oma kampaaniat planeerima iga kuu, et saada täielik ülevaade sellest, mida proovite saavutada.

Miks on oluline planeerida sotsiaalmeedia kampaaniat?

See võimaldab Teil seada eesmärke ja mõõta nende edu. Ilma sotsiaalmeedia strateegiata ei pruugi Te olla kindel, mida mõõta või kuidas oma edusamme jälgida.

Mis peaks olema sotsiaalmeedia kampaania plaanis?

Kampaania plaan peaks sisaldama eesmärki, sihtrühma, eelarvet, ajakava ja strateegiat. Esmapilgul võib see tunduda suure tööna, kuid protsessi juhitavateks sammudeks jagamine muudab selle lihtsamaks. Järgida tuleks peamisi etappe:

  • määratlege oma kampaania eesmärgid
  • määrake oma sihtrühm
  • looge neile asjakohast sisu
  • määrake eelarve ja ajakava
  • töötage välja strateegia, kuidas oma eesmärke saavutada

Kui olete need sammud lõpetanud, võite alustada oma kampaania plaani elluviimist. Ärge unustage, et on oluline oma tulevased kampaaniad regulaarselt üle vaadata, kuna Teie eesmärgid ja sihtrühm võivad muutuda.

LiveAgent Facebook Christmas promo

Milliseid tööriistu sotsiaalmeedia kampaaniate planeerimisel kasutada?

  • sotsiaalmeedia haldamise tööriistu
  • arvutustabeleid
  • sotsiaalmeedia kampaania malle

Sisukalender võib aidata Teie ettevõttel otsustada, millist sisu sotsiaalmeediakanalites jagada ja reklaamida. Saate seda kasutada mitte ainult oma postituste, vaid ka ajaveebi postituste, meilikampaaniate ja isegi traditsiooniliste reklaamide jälgimiseks.

Miks on sisukalendri koostamine oluline?

See aitab Teil kõiki oma ideid sisu jaoks korrastada ja ette planeerida. Sisukalender aitab Teil ka veenduda, et kogu Teie sotsiaalmeedia kontode sisu on Teie üldise turundusstrateegiaga kooskõlas.

Kuidas luua sisukalendrit?

Siin on võtmeks õige tööriista olemasolu – leidke selline, mis aitab Teil kogu protsessi sujuvamaks muuta, mitte seda aeglustada.

Parimate lahenduste puhul on teil juurdepääs hulgiplaanidele ja pukseerimisvõimalusele, et kuupäevi ja postituste järjekordi hõlpsalt muuta.

Kui olete tööriista valinud, viige ideede leidmiseks läbi sisu-uuring. Kaasake oma meeskond ja korraldage koos ajurünnak – see on parim viis ideede vahetamiseks ja huvitavate kontseptsioonide väljatöötamiseks.

allikas: planitpdq.com

Milliseid tööriistu sisukalendri loomisel kasutada?

  • Kontentino – seda on lihtne kasutada ja see võib töövoogu tõesti kiirendada

Tasuline reklaam võimaldab sihtida sihtrühmi, kes pole võib-olla varem Teie postitusi näinud, suurendades seeläbi bränditeadlikkust. Peale selle on tasulised sotsiaalmeedia reklaamid suurepärane võimalus suurendada liiklust oma veebisaidil. Reklaamistrateegiaid tuleb siiski regulaarselt värskendada, et need oleksid tõhusad.

Miks on sotsiaalmeedia reklaamistrateegia värskendamine oluline?

Kohe mõju avaldava reklaami loomine on peaaegu võimatu, sest selleks, et teha kindlaks, mis töötab ja mis mitte, on vaja katse-eksitus meetodit. Peate proovima mitut seadistust, enne kui leiate oma reklaamidele sobivaima, mistõttu paljude lähenemisviiside tegemine ja nende regulaarne muutmine võtab aega, kuid on edu saavutamiseks hädavajalik.

Kuidas oma sotsiaalmeedia reklaamistrateegiat uuendada?

Teie uuendatud sotsiaalmeedia reklaamistrateegia peaks sisaldama plaani õige vaatajaskonna sihtimiseks, õigete kanalite valimiseks ja kampaaniate tulemuste mõõtmiseks.

  • kasutage erinevat tüüpi reklaame (videoid, karusselle jne)
  • sihtige kindlat vaatajaskonda (näiteks asukohapõhine sihtimine, huvidepõhine sihtimine).
  • valige õiged kanalid (nt Facebook vs LinkedIn)
  • mõõtke oma kampaaniate tulemusi (mõõdikutega, nagu näitamised, klikid ja konversioonid)
Simpsons gif

Milliseid tööriistu oma reklaamistrateegia värskendamiseks kasutada?

  • Facebook Ads Manager – luua ja jälgida reklaame, sihtida kindlaid sihtrühmi ja mõõta oma kampaaniate tulemusi
  • Google Ads

Igakuiste tööülesannete osana peaksite läbi viima ka põhjaliku sotsiaalmeedia auditi, et jälgida oma edusamme ja teha kindlaks, mida parandada.

Miks on igakuise auditi läbiviimine oluline?

See võimaldab Teil tuvastada oma sotsiaalmeedia strateegia tugevad ja nõrgad küljed. Regulaarsus muudab murdude tuvastamise lihtsamaks enne nende suurenemist.

Auditi abil saate näha, kui hästi Teil läheb, mida on vaja muuta ja millised prioriteedid peaksid edasi liikuma. Samuti näete, kui hästi olete sotsiaalmeedia kasutamiseks valmis.

Kuidas käsitleda sotsiaalmeedia auditit?

Võrrelge oma praeguseid mõõdikuid varasema toimivusega, et hinnata, kui hästi Teil läheb. Kas mõni Teie postitus või kampaania on teistest parem ja kui jah, siis mis on nende puhul erinev?

Võite avastada, et Teie kontod ei ole Teie üldise turundusstrateegiaga kooskõlas. Lisaks võib juhtuda, et Te ei sihi õiget vaatajaskonda või et Teie sisu ei kõneta neid.

Millised on peamised mõõdikud, mida peaksite jälgima?

  • kaasatuse määr
  • muljed ja haare
  • hääle osakaal
  • jälgijate kaasatus
  • viitamised
  • konversioonimäär
  • vastuste määr
allikas: sproutsocial.com

Milliseid tööriistu sotsiaalmeedia auditi läbiviimiseks kasutada?

  • Kontentino on suurepärane tööriist sotsiaalmeedia kontode auditeerimiseks – see võimaldab Teil jälgida oma kontode toimivust ja tuvastada valdkonnad, mis vajavad täiustamist
  • sotsiaalmeedia auditi mall muudab igakuise auditi läbiviimise lihtsamaks
  • arvutustabeleid, nagu Google Sheets või Excel

Kui olete auditi lõpetanud, on aeg seada paika oma tuleviku eesmärgid.

Miks on eesmärkide seadmine oluline?

Selleks, et teada saada, millises suunas liikuda oma veebipõhise kohaloleku arendamisel ja eduka sotsiaalmeedia strateegia loomisel.

Mida tuleks eesmärgi seadmise protsessi kaasata?

Protsess peaks hõlmama SMART eesmärkide seadmist (konkreetsed, mõõdetavad, saavutatavad, asjakohased ja ajaliselt piiratud) ning nende edu mõõtmiseks kasutatavate põhinäitajate (KPI) määramist.

Kontrollige regulaarselt oma eesmärkide edenemist, et teada saada, mida on vaja parandada või muuta, ja motiveerige oma meeskonda, võttes vaikseid samme.

Milliseid tööriistu sotsiaalmeedia eesmärkide jälgimiseks kasutada?

  • Asana on suurepärane tööriist ülesannete määramiseks ja eesmärkide jälgimiseks

Veebis kohaloleku ja ettevõtte suurendamine nõuab pidevat täiustamist, seega püüdke iga päev parem olla.

Miks on täiustuste tegemine oluline?

Sotsiaalmeedia haldamise täiustamine on oluline, sest see aitab Teil saavutada uusi kõrgusi ja edu. Saate täiustada oma strateegiat, erinevate platvormide kasutamist ja toodetavat sisu. Neid muudatusi tehes saate oma sihtrühmaga luua parema ühenduse ja püsiva mulje.

Kuidas oma sotsiaalmeediat täiendada?

Vaadake suundumusi ja vaadake, mida inimesed sotsiaalmeedias teevad.

LiveAgent Dashboard Overview animation

Milliseid tööriistu parenduste tegemiseks kasutada?

See sõltub sellest, kus on vaja muudatusi teha. Siiski võivad abiks olla järgmised tööriistad:

  • LiveAgenti klienditoe tarkvara sõnumite haldamiseks, kommentaaridele vastamiseks ja mitme konto jälgimiseks
  • Kontentino või muu sisukalendri sotsiaalmeedia haldamise tööriist
  • Canva’t sisu loomiseks
  • Google Adsi ja Facebook Ads Manageri reklaamide haldamiseks

Sotsiaalmeedia näpunäited konto efektiivsemalt haldamiseks

  • Kasutage tööriistu, mis lihtsustavad Teie töövoogu

Oleme välja toonud palju suurepäraseid tööriistu, mis võivad Teid tõesti aidata, ja peaksite neid kindlasti proovima.
Paljud ettevõtted teevad ühe suure vea – nad ei investeeri headesse tööriistadesse, sest arvavad, et nii saavad nad hoida natuke raha kokku. See ei saa aga olla tõest kaugemal, sest Teie töötajad võivad olla palju tootlikumad, kui neil on tööriistad, mis muudavad nende töö lihtsamaks.

Vaatame LiveAgenti – ilma selle klienditoeta tuleb ükshaaval vastata igale Facebooki sõnumile, otsesõnumile ja e-kirjale jne. See omakorda võtab palju aega, mida muidu võiks kulutada nt. sisu loomisele. Õige tööriistaga saate hallata kõiki neid pileteid ühes postkastis, suurendades seeläbi tootlikkust ja parandades reageerimisaega.

  • Installige vestlusrobot

Teine viis reageerimisaja kiirendamiseks on vestlusroboti installimine. Facebook Messenger ja WhatsApp on kaks kõige populaarsemat vestlusrobotite platvormi, millel on üle miljardi aktiivse igakuise kasutaja.
Vestlusrobotite puhul on suurepärane see, et need aitavad Teil mõningaid klienditeenindusülesandeid automatiseerida, näiteks pakkuda teavet Teie toodete või teenuste kohta ja vastata korduma kippuvatele küsimustele. See mitte ainult ei kiirenda reageerimisaega, vaid vabastab ka Teie klienditeenindajad keerukamatele ülesannetele keskendumiseks.

  • Kasutage tööriistu postituste ajastamiseks

Postituste ajastamise tööriist võib olla suureks abiks Teie sotsiaalmeedia kontode haldamisel. See võimaldab Teil oma postitusi kõigi või mõne valitud platvormi jaoks ette ajastada, mis on väga mugav, kui soovite sisu regulaarselt avaldada, kuid Teil puudub aeg selle käsitsi tegemiseks.

Kaks kõige populaarsemat tööriista on Kontentino ja Hootsuite. Mõlemad pakuvad tasuta demosid, nii et saate neid ilma kohustusteta proovida.

  • Kasutage nutikat automatiseerimist

Nutikas automatiseerimine on suurepärane viis aja säästmiseks, probleemide vältimiseks ja jõudluse suurendamiseks. Näiteks saate LiveAgenti automatiseerimisreeglite abil pileteid automaatselt teistele osakondadele üle kanda, silte lisada, rämpspostiks märkida või need lahendada.

Nii ei pea te kulutama aega lihtsalt automatiseeritavatele ülesannetele (nt samadele küsimustele korduvalt vastamine).

  • Vältige liigset postitamist

Sotsiaalmeedia haldamisel on lihtne langeda liiga palju avaldamise lõksu. Väga oluline on vältida liigset postitamist, kuna see võib Teie brändile negatiivselt mõjuda.

Mida kujutab endast liigne postitamine? See sõltub Teie kasutatavast sotsiaalmeedia platvormist ja Teie sihtrühmast.

Näiteks võib Twitterisse rohkem kui kolm korda päevas postitamistpidada ülepostitamiseks, samas kui kuus korda päevas Instagrami lugudesse postitamine võib olla hea. Parim viis välja selgitada, kui sageli peaksite postitama, on uurida ja vaadata, mis Teie jaoks töötab.

  • Kutsuge esile vastuseid

Sotsiaalmeedia üks eesmärke on kutsuda Teie jälgijatelt esile vastuseid ja ära kasutada kogukonna haldust. Looge köitvat sisu ja lisage tegevusele kutsuvaid nuppe, et julgustada oma jälgijaid Teie postitustele vastama.

Sotsiaalmeedia puhul on väga oluline luua oma brändi ümber kogukond. Hea näide on temaatilised rühmad, mis loovad uskumatult kaasahaaravaid kogukondi.

Sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekirja kokkuvõte

Igapäevaselt

  • Kontrollige kõiki oma sotsiaalmeedia profiile
  • Vastake mis tahes kommentaaridele
  • Ajastage postitusi
  • Jälgige mainimisi
  • Vastake kõigile oma sõnumitele
  • Jälgige konkurente
  • Avastage populaarseid räsimärke

Iganädalaselt

  • Jälgige märksõnu ja fraase
  • Vaadake oma statistikat
  • Viige oma meeskonnaga läbi koosolek
  • Võtke ühendust valdkonna suunamudijatega
  • Suhelge klientidega
  • Kontrollige oma iganädalasi eesmärke

Igakuiselt

  • Planeerige oma sotsiaalmeedia kampaaniat
  • Looge sisukalender
  • Uuendage oma sotsiaalmeedia reklaamistrateegiat
  • Viige läbi sotsiaalmeedia audit
  • Selgitage välja oma tuleviku eesmärgid
  • Tehke vajalikke parendusi

Sotsiaalmeedia näpunäited konto efektiivsemalt haldamiseks

  • Kasutage tööriistu, mis lihtsustavad Teie töövoogu
  • Installige vestlusrobot
  • Kasutage tööriistu postituste ajastamiseks
  • Kasutage nutikat automatiseerimist
  • Vältige liigset postitamist
  • Kutsuge esile vastuseid

Social media management checklist FAQs:

How much time does it take to manage social media?

It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.

How do I schedule my day as a social media manager?

You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.

How much time should a small business spend on social media in 2022?

It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.

Which social media platform is best for my audience?

This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.

How can you improve your social media content?

Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo