Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Lahtiolekuaegade/teenindusaegade küsimuste vastuse mallid

Lahtiolekuaegade/teenindusaegade küsimuste vastuse mallid

Erakordse klienditeeninduse pakkumine võib aidata kaasa klientide ja potentsiaalsete klientide hankimisele, kes on Teie ettevõttele lojaalsed ja soovitavad seda ka teistele.

Seoses sotsiaalmeedia levikuga on üks ettevõtetele kahtlemata kõige tulusamaid tegevusi klienditeenindusabi laiendamine sotsiaalmeedia kanalitesse. See toob kaasa mitmeid eeliseid, nagu ressursside optimeerimine, kiirus, automatiseeritud vastused ja palju muud.

Sotsiaalmeedia klienditeenindus toimib aga hästi ainult siis, kui see koosneb loogiliselt organiseeritud protsessidest. See ei tähenda ainult üldiste konserveeritud vastuste saatmist, nagu “täname Teid sõnumi eest, võtame Teiega varsti tagasi.”

Lahtiolekuaegade/teenindusaegade küsimuste vastuse mallid
Vastake Facebooki sõnumitele oma LiveAgenti juhtpaneelilt
Lahtiolekuaegade/teenindusaegade küsimuste vastuse mallid

Sotsiaalmeedia klienditeenindajate töö peab toimuma etteantud aegadel ning sotsiaalmeedia kasutajaid tuleb teavitada, millal neid kätte saab. Üks hullemaid klienditeeninduse patte on jätta klient ootama, teavitamata teda sellest, millal ta vastust võib oodata.

Sotsiaalmeedia klienditeeninduse planeerimise eelised

Kui otsustate oma klientidele sotsiaalmeedia kaudu abi osutada ja teete seda õigesti, võite oodata palju eeliseid. Allpool on mõned neist.

  • Kulud: sotsiaalvõrgustike kaudu klienditeeninduse pakkumise hind on madalam kui traditsiooniliste kanalite, näiteks kontaktikeskuste või meili kaudu, kuna üks esindaja saab korraga käsitleda mitut päringut.
  • Kiirus: sotsiaalmeedia platvormid, nagu Facebook ja Twitter, kõrvaldavad seisakuid, mis tekivad teiste klienditeeninduse kanalite puhul, mis on reeglina tingitud reageerimise viivitustest ja ooteaegadest.
  • Sotsiaalmeedia on vahetu ja ligipääsetav suhtlusvorm, kuna see võimaldab ettevõtetel rääkida klientidega takistusteta ning kanali kaudu, mille kliendid ise valivad.
  • Maine: Twitteri ja Facebooki kasutamine klienditeeninduses võib parandada ettevõtte mainet, kuna konflikte lahendatakse avalikult.
  • Lisateadmised: klienditeenindus sotsiaalmeedia kaudu võimaldab koguda reaalajas oma klientide arvamusi ja tagasisidet.

Sotsiaalmeedia ahtiolekuaegade/teenindusaegade küsimuste vastuste mallide ideed

Sotsiaalmeedia lahtiolekuaegade küsimuste vastuse mall 1 – sotsiaalmeedia klienditeeninduse jaoks


Hello [name]!

Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].

If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!

However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂

Best,
The [company] team

Sotsiaalmeedia lahtiolekuaegade küsimuste vastuse mall 2 – ettevõtte lahtiolekuajad


Hello [name],

Thank you for your message, [name]!

Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].

We’d be very happy to see you here!

If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].

Best,
[company] staff

Sotsiaalmeedia lahtiolekuaegade küsimuste vastuse mall 3 – üldine sõnum 1


Hi [name]!

Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.

Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].

Talk to you soon!
The [company] team

Sotsiaalmeedia lahtiolekuaegade küsimuste vastuse mall 4 – üldine sõnum 2


Hey [name],

We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].

That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.

It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.

Best,
The [company] social media team

Sotsiaalmeedia lahtiolekuaegade küsimuste vastuse mall 5 – kui sa ei paku sotsiaalmeedias klienditeenindust


Hi [name]!

Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.

If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.

We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!

Have a great day!

Best,
The [company] social media team

Sotsiaalmeedia lahtiolekuajad – Korduma kippuvad küsimused

Kas peaksin oma ettevõtte sotsiaalmeedia profiili kirjeldusse panema lahtiolekuajad?

Jah – kui Teie teenindusajad on piiratud, peaksite oma kliente teavitama kellaaegadest, mil saate neid aidata. Parim on lisada see teave profiili kirjeldusse. Saate need ajad lisada ka Facebooki sõnumiaknasse. Kui mõni klienditeeninduskanal on saadaval väljaspool Teie sotsiaalmeedia lahtiolekuaegu, saate sellest ka kliente teavitada ja anda teada, kuidas selle saadaoleva kontaktiviisiga ühendust võtta.

Millised on tüüpilised sotsiaalmeedia klienditeeninduse ajad?

Selle jaoks pole universaalset reeglit. Peaksite tegema selle otsuse oma töötajate kättesaadavuse (pikem tööaeg tähendab klienditeenindajate kõrgemat palka) ja klientide aktiivsuse põhjal. Näiteks kui märkate, et Teie jälgijad on kõige aktiivsemad “tavalisel” tööajal kella 9–5, on loogiline pakkuda sel ajal sotsiaalmeedia abi.

Kui aga Teie kliendid eelistavad Teie brändiga sotsiaalmeedia vahendusel ühendust võtta õhtuti ja hommikul palju päringuid ei esita, oleks mõistlikum ja mugavam Teie kasutajatele õhtuti sotsiaalmeediaabi osutada.

Kas ma peaksin pakkuma 24/7 sotsiaalmeedia teenindust?

Enamiku ettevõtete jaoks pole see vajalik. Kui aga Teie bränd tegutseb globaalselt ja Teie kliendid asuvad erinevates ajavööndites, oleks mõistlik lasta vähemalt mõnel klienditeenindajal töötada erinevates vahetustes. Mitte nii kaua aega tagasi üllatas üks rahvusvaheline lennufirma oma kasutajaid väitega, et nad osutasid sotsiaalmeedia klienditeenindust ainult kella 8.00–16.00 EDT ajavööndis, mis ei olnud seda tüüpi globaalse äri jaoks tegelikult vastuvõetav.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin oma ettevõtte sotsiaalmeedia profiili kirjeldusse panema lahtiolekuajad? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah – kui Teie teenindusajad on piiratud, peaksite oma kliente teavitama kellaaegadest, mil saate neid aidata. Parim on lisada see teave profiili kirjeldusse. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on tüüpilised sotsiaalmeedia klienditeeninduse ajad?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selle jaoks pole universaalset reeglit. Peaksite tegema selle otsuse oma töötajate kättesaadavuse (pikem tööaeg tähendab klienditeenindajate kõrgemat palka) ja klientide aktiivsuse põhjal. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin pakkuma 24/7 sotsiaalmeedia teenindust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Enamiku ettevõtete jaoks pole see vajalik. Kui aga Teie bränd tegutseb globaalselt ja Teie kliendid asuvad erinevates ajavööndites, oleks mõistlik lasta vähemalt mõnel klienditeenindajal töötada erinevates vahetustes.” } }] }

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo