Erakordse klienditeeninduse pakkumine võib aidata kaasa klientide ja potentsiaalsete klientide hankimisele, kes on Teie ettevõttele lojaalsed ja soovitavad seda ka teistele.
Seoses sotsiaalmeedia levikuga on üks ettevõtetele kahtlemata kõige tulusamaid tegevusi klienditeenindusabi laiendamine sotsiaalmeedia kanalitesse. See toob kaasa mitmeid eeliseid, nagu ressursside optimeerimine, kiirus, automatiseeritud vastused ja palju muud.
Sotsiaalmeedia klienditeenindus toimib aga hästi ainult siis, kui see koosneb loogiliselt organiseeritud protsessidest. See ei tähenda ainult üldiste konserveeritud vastuste saatmist, nagu “täname Teid sõnumi eest, võtame Teiega varsti tagasi.”
Sotsiaalmeedia klienditeenindajate töö peab toimuma etteantud aegadel ning sotsiaalmeedia kasutajaid tuleb teavitada, millal neid kätte saab. Üks hullemaid klienditeeninduse patte on jätta klient ootama, teavitamata teda sellest, millal ta vastust võib oodata.
Kui otsustate oma klientidele sotsiaalmeedia kaudu abi osutada ja teete seda õigesti, võite oodata palju eeliseid. Allpool on mõned neist.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Jah – kui Teie teenindusajad on piiratud, peaksite oma kliente teavitama kellaaegadest, mil saate neid aidata. Parim on lisada see teave profiili kirjeldusse. Saate need ajad lisada ka Facebooki sõnumiaknasse. Kui mõni klienditeeninduskanal on saadaval väljaspool Teie sotsiaalmeedia lahtiolekuaegu, saate sellest ka kliente teavitada ja anda teada, kuidas selle saadaoleva kontaktiviisiga ühendust võtta.
Selle jaoks pole universaalset reeglit. Peaksite tegema selle otsuse oma töötajate kättesaadavuse (pikem tööaeg tähendab klienditeenindajate kõrgemat palka) ja klientide aktiivsuse põhjal. Näiteks kui märkate, et Teie jälgijad on kõige aktiivsemad “tavalisel” tööajal kella 9–5, on loogiline pakkuda sel ajal sotsiaalmeedia abi.
Kui aga Teie kliendid eelistavad Teie brändiga sotsiaalmeedia vahendusel ühendust võtta õhtuti ja hommikul palju päringuid ei esita, oleks mõistlikum ja mugavam Teie kasutajatele õhtuti sotsiaalmeediaabi osutada.
Enamiku ettevõtete jaoks pole see vajalik. Kui aga Teie bränd tegutseb globaalselt ja Teie kliendid asuvad erinevates ajavööndites, oleks mõistlik lasta vähemalt mõnel klienditeenindajal töötada erinevates vahetustes. Mitte nii kaua aega tagasi üllatas üks rahvusvaheline lennufirma oma kasutajaid väitega, et nad osutasid sotsiaalmeedia klienditeenindust ainult kella 8.00–16.00 EDT ajavööndis, mis ei olnud seda tüüpi globaalse äri jaoks tegelikult vastuvõetav.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin oma ettevõtte sotsiaalmeedia profiili kirjeldusse panema lahtiolekuajad? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah – kui Teie teenindusajad on piiratud, peaksite oma kliente teavitama kellaaegadest, mil saate neid aidata. Parim on lisada see teave profiili kirjeldusse. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on tüüpilised sotsiaalmeedia klienditeeninduse ajad?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selle jaoks pole universaalset reeglit. Peaksite tegema selle otsuse oma töötajate kättesaadavuse (pikem tööaeg tähendab klienditeenindajate kõrgemat palka) ja klientide aktiivsuse põhjal. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin pakkuma 24/7 sotsiaalmeedia teenindust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Enamiku ettevõtete jaoks pole see vajalik. Kui aga Teie bränd tegutseb globaalselt ja Teie kliendid asuvad erinevates ajavööndites, oleks mõistlik lasta vähemalt mõnel klienditeenindajal töötada erinevates vahetustes.” } }] }Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel