Tutvumiskõne kontrollnimekiri

Tutvumiskõne kontrollnimekiri

Kuidas läbi viia edukas tutvumiskõne? Mida ma peaksin kaasama? Kust peaksin alustama? Need on kõik olulised küsimused, mida tuleks töö edukuse eesmärgil küsida.

Oleme koostanud nimekirja punktidest, mis tuleks edu tagamiseks läbida. Lisateabe saamiseks jätkake lugemist.

Mis on tutvumiskõne kontrollnimekiri?

Strateegiakõne ehk tutvumiskõne kontrollnimekiri on loend üksustest, mida tuleb müügiprotsessis enne kõne, selle ajal ja pärast kõnet täita.

See hõlmab selliseid ülesandeid nagu kõneks valmistumine, eelnev teabe kogumine, kõne ajal märkmete tegemine ja hilisem kontakt.

Kontrollnimekirja kasutades saate tagada, et te ei jää millestki ilma ja kasutate potentsiaalse ostja leidmisel oma aega maksimaalselt ära.

Tutvumiskõne kontrollnimekirja tähtsus

Selle kontrollnimekirja järgimine võimaldab teil potentsiaalse kliendiga koos oldud aja jooksul püsida organiseerituna ja tõhusana. Tänu sellele saate kulutada vähem aega ettevalmistamisele ja rohkem aega müümisele.

Ärge jätke tähelepanuta olulist teavet, mis võib kõne jaoks asjakohane olla.

Kes saavad kasu tutvumiskõne kontrollnimekirjast

  • müügi- ja turundusmeeskonna liikmed

Need on inimesed, kes tegelevad klientidele strateegiakõnede tegemisega, seega peaksid nad olema valmis iga kõne ajal endast parimat pakkuma.

  • müügijuht

Aja juhtimine on ülioluline, kui vastutate potentsiaalsetele klientidele helistavate inimeste meeskonna eest. See kontrollnimekiri võimaldab müügijuhtidel tõhusalt müügitaktikat lansseerida ja oma ärieesmärke saavutada.

  • müügiproffid

Müügiesindajad saavad samuti enda huvides tutvumiskõne kontrollnimekirja kasutada. Olles igaks kõneks valmis ja teades, mida neilt oodatakse, saavad nad keskenduda pigem müügile kui kõne logistikale.

Tutvuge strateegiakõne kontrollnimekirjaga

Tutvumiskõne kontrollnimekiri

Enne tutvumiskõne tegemist peate teadma, kes on telefoni teises otsas ja millist teavet neil on.

Miks on kõne planeerimine oluline?

Esiteks on oluline omada ettekujutust sellest, kes on klient ja mida ta teenuselt ootab.

Veelgi enam, kõne tegevuskava aitab teil keskenduda ja tagada kõigi oluliste teemade käsitlemise. Lõpetuseks, eelnev teabe kogumine võimaldab teil kulutada rohkem aega kõnele, esitades müügi avastamisega seotud küsimusi ja tutvudes potentsiaalse kliendiga.

LiveAgent call center support - mockup

Kuidas planeerida kõne?

Enne potentsiaalsete klientidega uue müügi avastamise protsessi alustamist veenduge, et teie kontaktide loend on ajakohane.

Kontrollige, kas potentsiaalse kliendi veebisaidile või sotsiaalmeedia lehtedele on lisatud uut teavet, et saaksite vestluse ajal asjakohaseid küsimusi esitada.

Lõpuks kaaluge võimalust lasta skripti kirjutajal koostada teie tutvumiskõnede jaoks tegevuskava.

Milliseid tööriistu kõne planeerimisel kasutada?

  • andmeid sisaldavad arvutustabelid
  • kontaktide haldamise tarkvara
  • meiliturunduse tarkvara koos automatiseeritud järjestustega müügivihjete kasvatamiseks
  • sotsiaalmeedia kuulamise tööriistad
  • potentsiaalsete klientide uurimise tööriist

Kui olete kõne planeerinud, on aeg kvalifitseerida oma potentsiaalne ostja. See hõlmab välja selgitamist, kas nad sobivad teie pakutavaga või mitte, ja järgmiste sammude otsustamist pärast kliendi leidmise protsessi lõppu.

Miks on ostja kvalifitseerimine oluline?

See võimaldab teil keskenduda neile, kes teie toote või teenuse jaoks hästi sobivad, säästes nii teie kui ka potentsiaalse kliendi aega ja energiat, sest kumbki teist ei pea läbima arutlemist ebasobilike asjade üle.

Miks on ostja kvalifitseerimine oluline?
Professionaalsete ostjate leidmine

Kuidas ostjat kvalifitseerida?

Parim viis ostja kvalifitseerimiseks on esitada küsimusi, mis aitavad teil mõista tema vajadusi ja seda, kas teie toode või teenus vastab neile või mitte. Mõned küsimused, mida saate esitada, on järgmised:

  • Millised on teie praegused ärilised väljakutsed?
  • Millised on teie eesmärgid tulevikuks?
  • Kuidas teie ettevõte praegu müügivihjeid genereerib?
  • Millist tüüpi praegust lahendust te kaalute?

Milliseid tööriistu oma ostja kvalifitseerimiseks kasutada?

  • potentsiaalse kliendi küsimustikku
  • ostupersooni malli
  • kvalifitseerimise maatrikseid

Kui olete oma ostja kvalifitseerinud, on aeg teha kindlaks tema vajadused. Peate kindlaks määrama, millised probleemidega nad praegu silmitsi seisavad, ja leidma neile kõige sobivamaid lahendusi.

Miks on potentsiaalsete klientide vajaduste diagnoosimine oluline?

See tagab, et mõistate esile kutsute vajaduse vajadusi. Vastavalt diagnoosile saate pakkuda lahendust, mis vastab nende äriprobleemidele.

Veelgi enam, teades täpselt, mida kliendid otsivad, saate oma toodet või teenust tõhusalt positsioneerida. Nende vajaduste kohta küsimine annab teile parema ülevaate ja aitab teil kindlaks teha, mis töötab ja mis mitte.

Miks on potentsiaalsete klientide vajaduste diagnoosimine oluline?
Parim on rahuldada potentsiaalse kliendi vajadusi

Kuidas diagnoosida potentsiaalse kliendi vajadusi?

Esitage küsimusi, mis aitavad teil mõista ostja ees seisvaid väljakutseid ja seda, kuidas teie toode või teenus aitab neil neist üle saada.

Mida täpsemad on küsimused, seda paremini mõistate potentsiaalse kliendi vajadusi.

Milliseid vahendeid potentsiaalsete klientide vajaduste diagnoosimiseks kasutada?

  • küsitlusi (nt. NPS)
  • müügitoru hindamisevahendeid
  • konkurentsianalüüsi
  • persooni malle

SPIN mudel on müügitehnika, mille abil saab määrata potentsiaalse kliendi ostustaatuse ja aidata sõlmida rohkem tehinguid. See tähistab situatsiooni, probleemi, tähendust ja vajadusi (Situation, Problem, Implication, and Needs).

Miks on SPIN mudeli kasutamine oluline?

See võimaldab teil tuvastada põhiteavet teie potentsiaalsete klientide kohta ja kuidas nad praegu müügiinimestele reageerivad.

Kui ostja staatus ei ühti teie omaga, peate välja selgitama, miks, et saaksite enne edasiliikumist probleemidega tegeleda.

Kuidas SPIN mudelit kasutada?

SPIN mudel töötab kõige paremini, kui esitate küsimusi, mis aitavad teil mõista, kuidas teie potentsiaalsed kliendid reageerivad ja millist teavet nad vajavad. See võimaldab teil kiiresti kohaneda ja neile tõhusamalt läheneda.

Milliseid tööriistu SPIN mudeli rakendamisel kasutada?

  • potentsiaalsete klientide küsitlusi
  • arvutustabeleid
  • tarkvara oma müügiprotsessi juhtimiseks
  • CRM tarkvara

Uurige oma potentsiaalsete klientide ettevõtet ja tutvuge nende äriprobleemidega.

Miks on küsimuste loendi eelnev koostamine oluline?

Parim viis on koostada küsimuste loend enne tähtaega. See võimaldab teil potentsiaalsete klientidega rääkides olla rohkem valmis esitama asjakohaseid küsimusi.

Kuidas enneaegselt küsimuste loendit koostada?

Koostage küsimustik, et paremini ostja vajadusi mõista.

LiveAgent’s FAQ support
Näide LiveAgenti KKK lehest

Seda tüüpi küsimuste esitamine võib olla keeruline, seetõttu on oluline eelnevalt välja selgitada, millist teavet otsite.

Milliseid vahendeid kasutada küsimuste loendi eelnevaks koostamiseks?

  • kontaktivorme ja küsimustikke
  • teie veebisaidi KKK leht
  • ostutsükli mallid
  • müügikõne spikrit

Müügiprotsessi ajal määrab kõne kestus aja, mis teil on potentsiaalsete klientidega, et saada teavet nende vajaduste kohta.

Miks on oluline määrata kõne kestus?

See on oluline aja tõhusaks kasutamiseks ning aitab teil otsustada, mida peaksite kõne ajal arutama. Lisaks annab see potentsiaalsele kliendile võimaluse oma ajakava sättida.

Setting a call duration also allows you to plan your sales pitch. You need to make sure that you are able to address all of the buyer’s questions and concerns in the scheduled time.

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
LiveAgenti kõnede salvestamise funktsioon

Kuidas määrata kõne kestust?

Parim viis kõne kestuse määramiseks on välja uurida, millal potentsiaalsed kliendid on saadaval ja millised on tema eelistatud kõneajad.

Milliseid tööriistu kõne kestuse määramiseks kasutada?

  • kalendri planeerimise tööriistu
  • kõne salvestamise tarkvara
  • ajajälgimise rakendusi

Müügis on kõne skripti juhend, mis kirjeldab, mida ja millal peaksite ütlema. Need skriptid põhinevad parimate tavade reeglitel ja seetõttu võimaldavad need agentidel pakkuda alati parimat klienditeenindust.

Miks on kõneskripti kasutamine oluline?

Kõneskriptid valmistavad teid strateegiakõne jaoks paremini ette, kuna need tõstavad esile, mida tuleb teatud punktides öelda.

Te ei pea muretsema selle pärast, mida järgmiseks öelda ja saate keskenduda potentsiaalsete klientide vajadustele.

Kuidas kõneskripti kasutada?

Lugege seda sõna-sõnalt, et saaksite keskenduda vestlusele. Stsenaariumist kõrvalekaldumine võib viia vestluse teemast kõrvale ja takistada teil potentsiaalsete klientide vajadusteste kohta õppida.

Milliseid tööriistu kõneskripti jälgimiseks kasutada

  • kõne skripte
  • kõnede ajal enese lindistamine
  • häältuvastuse tarkvara

Tööriistade kasutamine võib teie kõnede töövoogu sujuvamaks muuta ja müügiprotsessi tõhusamaks muuta. Tööriistad muudavad teie töö ka lihtsamaks, võimaldades teil keskenduda potentsiaalsete klientide vajadustele.

Call center in help desk software - LiveAgent
LiveAgentil on olemas kõik õiged kõnekeskuse funktsioonid ja integratsioonid

Miks on kõne töövoo sujuvamaks muutmiseks oluline kasutada tööriistu?

Tööriistad võimaldavad teil salvestada kogu vajaliku teabe ja märkmed, et saaksite nende juurde hiljem järelkontrollide ajal tagasi pöörduda.

Samuti hõlbustab see teie müügiprotsessis mõõdikute jälgimist, andmete analüüsimist ja mustrite tuvastamist. Tööriistad on kõnede töövoogude loomiseks üliolulised, kuna need võimaldavad teil automatiseerida teatud toiminguid, mis tavaliselt kõnede ajal aega kulutaksid.

See hõlmab selliseid toiminguid nagu kõnede salvestamine või järelmeilide saatmine.

Kuidas tööriistade abil kõne töövoogu sujuvamaks muuta?

Otsustage, millised tööriistad teie jaoks kõige paremini sobivad, ja seejärel integreerige need oma protsessidesse.
LiveAgent on üks loomulikest valikutest, kuna see integreerub enamiku kliendisuhete haldussüsteemidega ja on suurepärane viis klienditoe haldamiseks.

Millised tööriistu helistamisprotsessi sujuvamaks muutmiseks kasutada?

  • klienditoe tarkvara (LiveAgent)
  • kõne salvestamise tarkvara
  • aja jälgimise rakendusi
  • koosolekute planeerijat
  • häältuvastuse tarkvara

Ostuprotsessi teatud etapis kogevad teie kliendid erinevaid valupunkte. Neid tuvastades saate nende probleemidele vastuseid ja lahendusi pakkuda.

Miks on küsimuste sobitamine ostja teekonnaga oluline?

See protsess võimaldab klientidel end mugavamalt tunda ja annab teie agentidele võimaluse võita nende usalduse.

Et saada paremini aru, mida kliendid otsivad ja kuidas see sobib teie toote/teenuse pakkumisega.

Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent
LiveAgenti tagasiside & soovituste funktsioon

Kuidas sobitada küsimusi ostja teekonnaga?

Parim viis on jälgida eelnevaid vestlusi, küsida ostuprotsessi progressi kohta, ja seejärel kohandada oma küsimusi vastavalt.

Samuti peaksite olema valmis esitama sama küsimust erineval viisil, et saaksite erinevaid vastuseid. Esitage kindlasti avatud küsimusi.

Vältige jah või ei küsimusi, kuna need võivad anda teile vähe tagasisidet. Selles etapis on soovitatav kasutada ka uurivaid küsimusi.

Milliseid tööriistu kasutada küsimuste sobitamiseks ostja teekonnaga?

  • CRM-e
  • müügivihje hindamist
  • turunduse automatiseerimise tarkvara
  • küsimustikke/uuringuid

Potentsiaaliga kohtumist korraldades on oluline kaaluda mõlemale poolele sobivat aega ja kohta. See aitab teil vältida planeeritud kohtumiste aegade muutmisi või nende tühistamist.

Miks on müügikohtumiste korraldamine oluline?

Nii austate nende aega ja võimaldate produktiivseid vestlusi. Samuti saate oma ajakava tõhusamalt hallata ja potentsiaalsete klientidega koos oldud aega maksimaalselt ära kasutada.

Kui võtate koosoleku kokkuleppimiseks aega ja näete vaeva, aitab see võita potentsiaalsete klientide usaldust ja lugupidamist, mis aitab tehingute sõlmimisel tohutult kaasa.

Video call feature in Live chat software - LiveAgent
LiveAgenti videokõne funktsioon

Kuidas müügikohtumisi korraldada?

Müügikohtumise korraldamisel on oluline meeles pidada, et inimesed ütlevad sageli esimesena ei ajapuuduse tõttu või tunnete, et nad ei vasta teie nõuetele, seega on oluline olla järjekindel.

Kui mõni inimene ei saa osaleda, vaadake, kas keegi teine saab tema asemel koosolekule tulla.

Ajastuse koha pealt toimivad hästi argipäeva varahommikud või hilisemad pärastlõunad, sest inimesed kipuvad siis olema vähem hõivatud. Reedeid tuleks vältida, kuna neid peetakse tavaliselt nädala lõpuks. Parim asukoht sõltub teie potentsiaalsetest klientidest, kuid üldiselt sobib kontor või kohvik.

Milliseid tööriistu müügikohtumiste korraldamiseks kasutada?

  • klienditeeninduse tarkvara (LiveAgent)
  • kohtumiste planeerijat
  • videokonverentsi tarkvara
  • aja jälgimise rakendusi

Potentsiaalsete klientidega tegelemine on müügiprotsessi oluline osa, kuid võib olla keeruline mõista, mida ja millal öelda.

Miks on järelmeetmete planeerimine oluline?

Järelmeetmete ette planeerimine annab teile aega igaks vestluseks korralikult valmistuda. See näitab ka teie pühendumust nendega äri teha.

Selle tulemusena saate oma ajakava tõhusamalt hallata ja kasutada kõiki eelseisvaid võimalusi.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
LiveAgenti konserveeritud sõnumite funktsioon

Kuidas planeerida järelmeetmeid?

Parim viis on saata 24 tunni jooksul pärast kõnet teatud küsimuste või taotlustega e-kiri. Võite küsida nende äriprobleemide kohta (kui seda pole kõne ajal juba arutatud) ja planeerida aega järgmisele kohtumiseks.

Seejärel saatke 48 tunni jooksul pärast seda uus e-kiri, milles palutakse neil järgmise vestluse aeg kokku leppida.

Milliseid vahendeid järelmeetmete planeerimiseks kasutada?

  • meilimallid või konserveeritud vastused
  • e-posti automatiseerimise tööriistad
  • CRMs
  • videokonverentside või konverentskõnede tarkvara

Kui olete müügikoosoleku kokku leppinud ja oma potentsiaalse kliendiga ühendust võtnud, on aeg otsustusprotsess lõpule viia ja tehing lõpetada. Esialgu võib see tunduda raske, kuid õigete võtete korral muutub see imelihtsamaks.

Miks on tehingu lõpetamine oluline?

Tehingu sõlmimisega saate liikuda järgmisse etappi ja sooritada müügi. See suurendab ka teie võimalusi, et nad tulevikus teie juurde tagasi pöörduvad. Lisaks suurendab see teie usaldust müügimehena ja näitab teie edusamme aja jooksul.

Business deal illustration
Tehingu sõlmimine

Kuidas lõpetada tehingut?

Küsige potentsiaalselt kliendilt, kas ta on huvitatud teie pakutava toote või teenusega edasi minemast. Selgitage, kuidas see neid aidata saab, ja küsige nende võimalike murede jms kohta.

Samuti peaksite proovima stiimulina pakkuma allahindlust. Kui nad pole ikka veel ostmises veendunud, küsige neilt, kas nad teavad veel kedagi, kes võiks teie pakutavast huvitatud olla.

Milliseid tööriistu tehingu sõlmimiseks kasutada?

  • ettepaneku malle
  • müügiskripte
  • meilimalle või konserveeritud vastuseid
  • telefonikõne skripte
  • videokõne tarkvara

Milline on hea tutvumiskõne?

  • Kuulake tähelepanelikult, mida potentsiaalne klient räägib

Vajaduste ja valupunktide mõistmiseks esitage tutvumiskõne küsimusi. Olge ostjaga sõbralik, näidake üles empaatiat ja mõistmist.

Planeerige kõne ajal arutatu põhjal müügikohtumine. See võimaldab teil enne täiendavate kohustuste võtmist kinnitada, et mõlemad pooled on huvitatud koos edasi liikumisest.

  • Hoolitsege tervisliku rääkimise-kuulamise suhte eest

See samm on tõesti oluline. Võiks lihtsalt rääkida, aga see pole müügikõnede eesmärk. Pidage meeles, et ostja peaks palju rääkima, kuna see peab olema kahepoolne vestlus.

Samuti küsige kindlasti õigeid küsimusi. Kui esitate rohkem avatud, mittejuhtivaid küsimusi, saate koguda olulist teavet selle kohta, mida nad tõeliselt vajavad ja kuidas saate neid aidata.

  • Sõnastage oma küsimusi, et saada pikki vastuseid

Parimad tutvumiskõne küsimused on need, millele tuleb vastata pikkade kommentaaridega. See tähendab, et need peaksid oleme sisukad ja lahtised, et teil oleks ruumi vajadusel sügavamale kaevata.

  • Kui kõne ajal on vaikus, keskenduge kuulamisele

Kui teie tulevane klient on rääkimise või küsimuste esitamise ajal liiga kaua vaikne, pole see tingimata halb. Paljud inimesed on tinginud uskuma, et vaikus on ebamugav. See võib aga tähendada, et nad töötlevad teie poolt edastatavat teavet ja mõtlevad, kuidas nad saaksid teie toodet/teenust kõige paremini kasutada või sellele reageerida.

  • Jätkake küsimuste esitamist, kuni mõistate täielikult oma potentsiaalse kliendi vajadusi

On tõesti oluline jätkata küsimuste esitamist, kuni tunnete, et saate nende vajadustest täielikult aru. Seda tehes saate teada, et iga teie pakutav toode või teenus vastab nende vajadustele ja mis kõige tähtsam, ka nemad mõistavad seda.

  • Lõpetage kõne positiivse tooniga

Saate kasutada positiivse tooniga kõne lõpetamist ja tuletada oma potentsiaalsele kliendile meelde, et tegutsemiseks pole veel hilja. Näidake üles ka enesekindlust oma pakutava suhtes. Hea viis lõpetamiseks oleks midagi sellist, nagu “Ootan põnevusega meie järgmist kohtumist”.

tutvumisküsimused, mida küsida kõigilt potentsiaalsetelt klientidelt

Tutvumisküsimused võivad olla protsessi üsna keeruline osa, kuna soovite veenduda, et küsite õigeid küsimusi, andes teile kõige rohkem teavet. Peaksite oma küsimusi kohandama iga potentsiaalse kliendi jaoks.

  • Millist eesmärki teie ettevõte hetkel püüab saavutada?
  • Millised on peamised takistused selle eesmärgi saavutamisel?
  • Kuidas saab meie ettevõte aidata teil seda eesmärki saavutada?
  • Mis on praegu teie suurim väljakutse?
  • Millistes müügiprotsessi valdkondades on teil kõige rohkem raskusi?
  • Millal peate selle probleemi lahendama? Kas saame kuidagi aidata seda ajakava teie jaoks kiirendada?
  • Kas otsite lühiajalist lahendust või pikaajalist koostööd?
  • Mida arvate meie hinnakujundusest?

Need on vaid mõned ideed ja need sõltuvad suuresti sellest, mida müüte, kuid potentsiaalse kliendi ettevõtte tundmaõppimine on avastamisprotsessi oluline osa. Ilma küsimusteta müüte pimesi ja see on retsept katastroofiks.

Müük sõltub õigel ajal õigete küsimuste esitamisest, et hankida vajalikku teavet. Ja tutvumiskõned aitavad teil seda teavet hankida.

Millised on hetkel teie suurimad väljakutsed? Esitage seda küsimust seni, kuni saate tõeliselt aru, millega nad võitlevad ja kuidas te neil takistust ületada suudate aidata. Lisaks annab see teile aimu, kas nende toodet/teenust on vaja või mitte ja kas leidub potentsiaalne sobivus.

Tutvumiskõne kontrollnimekirja kokkuvõte

  • Planeerige kõne
  • Kvalifitseerige oma ostja
  • Diagnoosige oma potentsiaalsete klientide vajadused
  • Kasutage SPIN mudelit
  • Valmistage ette nimekiri küsimustest
  • Määrake kõne kestus
  • Järgige kõne skripti
  • Kasutage kõne töövoo sujuvamaks muutmiseks tööriistu
  • Sobitage küsimused ostja teekonnaga
  • Leppige kokku müügikohtumine
  • Planeerige järelmeetmed
  • Lõpetage tehing

Hea tutvumiskõne näpunäited:

  • Kuulake tähelepanelikult, mida potentsiaalne klient räägib
  • Hoolitsege tervisliku rääkimise ja kuulamise suhte eest
  • Pikkade vastuste saamiseks sõnastage oma küsimusi vastavalt
  • Kui kõne ajal on vaikus, keskenduge kuulamisele
  • Jätkake küsimuste esitamist, kuni mõistate täielikult oma potentsiaalse kliendi vajadusi
  • Lõpetage positiivsel toonil

Frequently asked questions

Kui palju küsimusi tutvumiskõne ajal küsida?

Tähtis on esitada piisavalt palju küsimusi, et potentsiaalset klienti täielikult mõista. Õppige tundma nende valupunkte, kuidas nad praegu üritavad neid lahendada ja kas või kuidas saate neid aidata. Üldiselt on hea mõte esitada järelküsimusi seni, kuni olete käsitlenud kõiki soovitud teemasid. Olge valmis vastama küsimustele oma ettevõtte kohta, mis teeb teid ainulaadseks ja milliseid tulemusi olete varasemate klientide jaoks saavutanud.

Kuidas ma tean, et tutvumiskõne läks hästi?

Kui teile tundub, et teie müügivestlus läks väga hästi, võib tõenäoliselt eeldada, et nii läks. Veenduge, et teie potentsiaalsed kliendid mõistavad, kuidas teie toode või teenus saab neid aidata, ja et nad oleksid huvitatud rohkem teada saama. Samuti on hea mõte jälgida oma edusamme tutvumiskõne vältel. Erinevate tööriistade abil on võimalik jälgida kõiki oma vestlusi potentsiaalsete klientidega ja iga kõne olekut. Seejärel näete, kas müügivihje on reageerinud ja rakendanud tagasiside põhjal vajalikke meetmeid.

Kuidas tutvumiskõneks valmistuda?

Üldiselt peaksite ette valmistama paar olulist kõneainet, mida soovite potentsiaalse kliendiga rääkida. Mõelge, milliseid valupunkte klient kogeb ja mida teie toode suudab lahendada. Samuti soovite olla valmis vastama kõigile kliendi küsimustele.

Mis on strateegiakõne?

Strateegiakõned näitavad, et klient on valmis teie pakkumist vastu võtma. Selle asemel, et pidada 15 minutit tasuta vestlust nagu tutvumiskõnede ajal, on strateegiakõne aeg, mil mõtlete välja oma mänguplaani. Säärased kõned võivad olla ka tasulised.

Millised on head strateegia küsimused?

Eespool käsitlesime mõningaid häid küsimusi, mida saate tutvumiskõne ajal küsida. Siiski peaksite alati meeles pidama, et kohandaksite oma küsimused konkreetselt potentsiaalsele kliendile ja tema ärile. Küsimuste kogum, mis võib ühele potentsiaalsele kliendile sobida, võib teise jaoks olla täiesti alusetu. Peate oma potentsiaalseid kliente tõeliselt tundma õppima, et avastamiskõnede ajal õigeid küsimusi esitada.

Kas peaksin strateegiakõne eest tasu nõudma?

Mõned ettevõtted võtavad tutvumiskõnede eest tasu, mõned mitte. Näiteks LiveAgentis on demod ja järelkõned tasuta. Kui soovite, et teie potentsiaalsed kliendid maksaksid, on oluline välja näidata, kuidas te oma teenuste eest tasu võtate, ja veenduda, et klient mõistaks mille eest ta maksab. Teise võimalusena võite paluda neil maksta pärast seda, kui nad on otsustanud tehinguga jätkata, või pakkuda alternatiivseid maksevõimalusi, nagu igakuised kinnipidamistasud.

Mida teha pärast strateegiakõne?

Võite saata meili, tänades neid aja eest ja andes neile teada, et saadate lähitulevikus rohkem teavet. Samuti võite soovida kokku leppida koosoleku või saata neile oma teenuseid kirjeldava ettepaneku. Isikupärastage alati potentsiaalsete klientidega suhtlemise viise, kuna kõik ei vaja samal tasemel tähelepanu.

Mida peaksin tegema, kui potentsiaalne klient küsib minult hinnakujundust?

Kui potentsiaalne klient küsib hinnakujunduse kohta, on oluline olla vastusega valmis. Võite neile öelda, et arutate hinnakujundust edasi, kui temast saab klient, või võite neile mõne paketihinna ette näidata.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo