New web SEO checklist

SEO kontrollnimekiri uutele veebilehtedele

Kas kavatsete avada uue veebisaidi? Kui jah, vaadake kindlasti läbi selle otsingumootori optimeerimise kontrollnimekirja kõik punktid. Hästi optimeeritud veebisaidi omamine on otsingumootori kõrge asetuse saavutamiseks ja liikluse suurendamiseks ülioluline. Selles kontrollnimekirjas käsitleme kõige olulisemaid samme, mida peate oma saidi SEO-sõbralikuks muutmiseks alates 1. päevast tegema.

SEO kontrollnimekirja olulisus uutele veebilehtedele

Kui Te alles alustate uue veebisaidi loomist, on oluline veenduda, et investeerite selle otsingumootorite jaoks optimeerimiseks aega ja võtate arvesse järjestuse tegureid. Hea uudis on see, et veebisaidi SEO ei pea olema keeruline ja enamikul juhtudel saab seda teha üsna kiiresti.

Väikese pingutusega saate muuta oma veebisaidi otsingumootoritele nähtavamaks ja alustada oma orgaanilise liikluse suurendamist.

Kes saab kasu uutele veebilehtedele mõeldud SEO kontrollnimekirjast?

See SEO juhend on mõeldud ettevõtetele ja veebisaitide omanikele, kes alles alustavad uue veebisaidiga. Kuid isegi kui Teie veebisait on paar aastat vana, on alati hea mõte need sammud üle vaadata, et veenduda, kas kasutate kõiki uusimaid otsingumootori optimeerimise tehnikaid.

Millised on peamised sammud, mida peate tegema?

Kuidas viia läbi SEO-d uute veebilehtede puhul?

SEO kontrollnimekiri uutele veebilehtedele

Otsingumootori optimeerimine algab märksõnade uurimisega.

Miks on oluline teostada märksõnade uuringut?

Kui Te ei korralikku märksõnade uuringut, ei järjestata teid õigete otsinguterminite järgi. Tulemuseks on see, et Teie veebisait ei saa piisavalt liiklust, mis tähendab, et see ei konverteeri nii hästi kui võiks.

Märksõnade uuringu läbiviimine on hädavajalik

Kuidas teostada märksõnade uuringut?

Kõigepealt peate kindlaks tegema oma veebisaidi teema. Kui Teil on üldine ettekujutus Teie saidi sisust, saate alustada Teie sisuga seotud sihtmärksõnade tuvastamist.

Samuti saate kasutada otsingumootoreid endid, et leida märksõnu, mida inimesed tegelikult veebist teabe otsimiseks kasutavad. Näiteks kui soovite sihtida märksõna “pitsa”, peaksite selle Google’isse sisestama ja vaatama, millised muud seotud märksõnad tulemustes kuvatakse.

Samuti saate jälgida brändi mainimisi ja konkurentsi märksõnu, et saada aimu, mida teised sihivad. Kui Teil on sihtmärksõnade loend, võite alustada nende lisamist oma sisu- ja veebisaidi arhitektuuri.

Milliseid tööriistu märksõnade uuringuks kasutada?

  • Google Ads Keyword Planner on tasuta tööriist, mis võimaldab Teil tuvastada Teie ettevõttega seotud märksõnu, saada teada, kui sageli neid otsitakse, ja näha nende konkurentsivõimet.
  • Mozi märksõnade uurija on tasuline tööriist, mis võimaldab Teil teha põhjalikumaid märksõnauuringuid. See pakub andmeid otsingumahu, konkurentsi ja muude tegurite kohta, mis aitavad Teil otsustada, kas konkreetne märksõna on sihtimist väärt või mitte.
  • Meedia jälgimise tööriistad, nagu Mediatoolkit, võimaldavad jälgida linkimata mainimisi ja näha, mida inimesed ütlevad Teie kaubamärgi kohta.

See on Teie veebisaidi otsingumootorite jaoks optimeerimise üks olulisemaid samme. Domeeninime valimisel veenduge, et see kirjeldaks täpselt Teie ettevõtet või veebisaiti.

Miks on domeeninime valimine oluline?

Iga kord, kui registreerite domeeninime, saate ka vastava IP-aadressi, millega Teie veebisait on seotud seni, kuni see Teile kuulub. See on oluline, sest otsingumootorid kasutavad veebisaitide hostimiskoha määramiseks IP-aadresse.

Choose the right domain name graphic
Domeeninime valimine määrab Teie veebilehe tuleviku

Kuidas valida domeeninime?

  • valige selline, mis kajastab täpselt Teie ettevõtet või veebisaiti
  • kasutage õiget laiendit (.com, .org, jne.)
  • hoidke see lühikesena
  • vältige sidekriipse ja numbreid
  • kaasake märksõnu, et parandada oma saidi asetust SERP-des
  • veenduge, et see oleks ostmiseks saadaval ja poleks juba võetud
  • registreerige vastav IP-aadress, et aidata selle järjestust parandada

Milliseid tööriistu domeeninime valimisel kasutada?

  • domeeninimede otsingutööriista, nagu Namecheap, GoDaddy
  • domeeninimede generaatorit nt. Shopify poolt

Järgmine samm veebisaidi optimeerimisel on valida õige veebiplatvorm. Otsuse tegemisel valige kindlasti see, mis on otsingumootorisõbralik ja võimaldab Teil oma veebisaidi SEO-d hõlpsalt parandada.

Miks on oluline kasutada otsingumootorisõbralikku veebiplatvormi?

See on tööriist, millest sõltute veel aastaid – muudate olemasolevaid lehti ja lisate uusi, eriti kui omate ajaveebi. Platvorm ei tohiks Teid mingil viisil piirata.

Teie domeeni toimivus peaks olema Teie jaoks ideaalne

Mida tuleks veebiplatvormi valimisel arvestada?

  • teie ettenähtud kasutust
  • hinnakujundust
  • õppimiskõverat
  • kohandamise võimalusi
  • arendamise abi
  • kergesti uuendatavust
  • analüütikat
  • integratsiooni teiste tööriistadega

Millised veebiplatvormid on otsingumootori sõbralikud?

Mõned kõige populaarsemad SEO-sõbralikud veebiplatvormid on järgmised:

  • WordPress
  • Wix
  • Weebly
  • Shopify

Veebisaidi seadistamisel on oluline teemasid ja pistikprogramme hoolikalt valida. Teema valimisel veenduge, et see oleks hästi kodeeritud ja mõeldud SEO jaoks.

Miks on oluline kasuta SEO-sõbralikke teemasid?

SEO-sõbralikud teemad on loodud otsingumootoreid silmas pidades. Tavaliselt on neil sisseehitatud funktsioonid, mis aitavad parandada Teie saidi asetust otsingumootori tulemuste lehtedel (SERP-id), nagu optimeeritud kood ja metaandmed.

Web developer
Valige SEO-sõbralik teema

Kuidas valida SEO-sõbralik teema ja pistikprogrammid?

Ei ole kindlat teemat, mis paneks Teid kõrgemale positsioonile või mis kahjustaks Teie SEO strateegiat. Selle asemel kaaluge selliseid tegureid nagu:

  • kodeerimise kvaliteet
  • laadimiskiirus
  • responsiivsus
  • uuenduste regulaarsus
  • SEO pistikprogrammi ühilduvus
  • testitud mitmete brauseritega

Enne otsuse tegemist kontrollige konkreetse teema arvustusi, arvamusi ja edulugusid.

Millised teemad ja pistikprogrammid on SEO-sõbralikud?

  • HubSpot WordPressi pistikprogramm
  • Yoast SEO tool
  • WPForms
  • Astra

Veebisaidi planeerimisel on oluline üles ehitada see nii, et nii lugejatel kui ka otsingumootoritel oleks lihtne navigeerida.

Miks on oluline oma saidi struktuuri planeerida?

Kui planeerite saidi struktuuri, loote tegevuskava. Lisades selge lehtede hierarhia ning kasutades märksõnarikkaid pealkirju ja kirjeldusi, saate parandada oma saidi asetust SERP-ides.

Plan site structure with others
Kasuks tuleb oma veebisaidi struktuuri planeerimine

Kuidas planeerida oma veebisaidi struktuuri?

Veebisaidi struktuuri kavandamine ja sisu korraldamine on väga aeganõudev protsess, kuid see on pingutust väärt. Alustage oma saidile soovitud lehtede loendi loomisega, seejärel looge hierarhia, alustades avalehest ja jõudes üksikuteni.

Näpunäide: Leheküljel ei tohi Teie saidil olla rohkem kui kolm klõpsu.

Milliseid tööriistu saidi struktruuri planeerimiseks kasutada?

  • Google Analytics Site Structure aruanne
  • Yoast SEO pistikprogramm
  • Shopify teema redigeerija
  • veebilehe mallid

Hästi organiseeritud ja intuitiivne navigeerimine on veebisaidi SEO jaoks ülioluline. Veenduge, et Teie menüüelemendid oleksid hõlpsasti juurdepääsetavad ja peamenüüst pääseks ligi kõikidele lehtedele. Kasutage ka navigeerimisnuppude jaoks selgeid silte, et külastajad teaksid, kuhu nad liiguvad.

Miks on oluline seada esikohale intuitiivne navigeerimine?

Nähtavad ja hõlpsasti juurdepääsetavad navigeerimismenüü üksused julgustavad külastajaid Teie veebisaiti uurima. Kui nad ei leia seda, mida nad otsivad, lahkuvad nad pettunult ega naase tõenäoliselt enam kunagi.

LiveAgent’s product navigation
LiveAgenti lehel navigeerimise näide

Kuidas kujundada intuitiivset navigatsioon?

Sellele küsimusele ei ole ühest vastust. Siiski on mõned asjad, mida saate teha, et muuta navigeerimine kasutajasõbralikumaks.

  • sildistage selgelt – külastajad teavad, kuhu minna, ilma et peaksid oletama (See suurendab tõenäosust, et nad leiavad Teie saidilt selle, mida nad vajavad.)
  • organiseerige oma menüüd loogiliselt
  • veenduge, et peamenüüst on juurdepääs kõigile lehtedele
  • asetage oma kõige olulisemad lehed menüü ülaossa
  • ärge unustage otsinguriba

Näpunäide: Mõelge kogu aeg oma külastajate käitumisele (mida nad klõpsavad, kuidas nad suhtlevad) ja ärge unustage lisada nt sotsiaalmeedia profiile, et suunata liiklust oma sotsiaalmeedia lehtedele.

Milliseid tööriistu intuitiivse navigeerimise kujundamiseks kasutada?

  • WordPressi teemadel, nagu Divi ja Avada, on ette valmistatud navigeerimismenüüd, mida saate oma vajadustele vastavaks kohandada.
  • Hotjar annab ülevaate sellest, kuidas külastajad Teie veebisaidiga suhtlevad, mida saate kasutada navigeerimise parandamiseks.
  • Google Analytics annab Teile üksikasjalikku teavet veebisaidi liikluse kohta, võimaldades Teil näha, millised lehed on kõige populaarsemad ja võimaldades seega teha vastavalt muudatusi.

Lühikesed, sisutihedad ja märksõnarikkad URL-id tõstavad Teie saidi SEO asetust.

Miks on oluline lehe URL-e optimeerida?

Märksõnade lisamine oma lehe URL-idesse võib aidata Google’il ja teistel otsingumootoritel paremini mõista, millest Teie lehed räägivad. See omakorda võib aidata Teie veebisaidil SERP-des kõrgemat asetust saada.

URL-i optimeerituna hoidmine aitab Teid SEO-ga

Kuidas saidi URL-e optimeerida?

Alustuseks peaksite kontrollima, kas Teie sisuhaldussüsteem (CMS) võimaldab Teil URL-i struktuuri muuta. Kui see on nii, seadistage kindlasti 301 ümbersuunamised oma vanadelt URL-idelt uutele.

Kui teie CMS ei luba teil URL-i struktuuri muuta, saate siiski teha mõnda asja.

  • kasutage märkmesõnu failinimedes (nt. “minu-märkmesõna-rikas-leht.html”)
  • kasutage URL-ides sõnade eraldamiseks sidekriipse (-)
  • vältige erimärkide või sümbolite kasutamist, nagu & ja %

Milliseid tööriistu lehe URL-ide optimeerimiseks kasutada?

  • Shopify pakub URL-i optimeerimise tööriista, mis võimaldab Teil muuta oma URL-ide struktuuri ja lisada neisse märksõnu.
  • WordPressil on ka mitmeid pistikprogramme, mis aitavad Teil lehe URL-e optimeerida.

Algusest peale peate pöörama tähelepanu oma saidi responsiivsusele. Inimeste arv, kes sirvib veebi oma telefonides ja tahvelarvutites on kasvamas, nii et Te ei soovi potentsiaalseid kliente kaotada veebisaidiga, mis väiksematel ekraanidel hea välja ei näe.

Miks on mobiilisõbralik disain oluline?

Google on teatanud, et nad eelistavad oma SERP-is mobiilisõbralikke saite. See tähendab, et kui Teie veebisaidil ei ole mitmekülgset kujundust, võidakse seda karistada ja see on madalamal kohal kui mobiilisõbralikud veebisaidid.

mobile app liveagent iphone
mobiilirakendus liveagentiphone

Kuidas kujundada mobiilisõbralik veebisait?

Esiteks veenduge, et kogu Teie sisu on loetav ilma sisse suumimata.
Kasutage suuri nuppe ja hõlpsasti navigeeritavaid menüüsid ning vältige flashi või muude pistikprogrammide kasutamist, mida enamik mobiilseadmeid ei toeta. Testige oma saiti erinevates seadmetes, veendumaks et see töötab hästi ja näeb ka hea välja.

Milliseid tööriistu mobiilisõbraliku veebisaidi kujundamiseks kasutada?

  • Google’il on oma tööriist nimega Google’s Mobile-Friendly Test, mis annab teada, kas Teie veebisait on mobiilikasutajatele optimeeritud.
  • Responsive Design Checker WebAIMilt, mis testib, kui hästi Teie veebisait reageerib erinevatele ekraanisuurustele.
  • Luigi’s Box Search – kasutatakse tehisintellekti abil päringute otsimiseks

Tänapäeval pole vabandust, miks Te ei kasuta oma veebisaidil SSL-sertifikaati/HTTPS-krüptimist. Kui kasutate endiselt HTTP-d, on viimane aeg uuendamiseks.

Miks on SSL sertifikaat oluline?

Google on järjest enam eelistanud veebisaite, mis kasutavad SSL-sertifikaate, seega peaksite oma veebisaidil võimalikult kiiresti sellele protokollile üle minema. Lisaks võimaldab SSL-ile üleminek kasutada oma veebisaidil Google Analyticsit ning kaitsta seda pahavara ja häkkerite eest.

Veebisaidi kaitsmine suurendab Teie veebi usaldusväärsust

Kuidas muuta veebisait SSL-ile?

Peate ostma usaldusväärselt pakkujalt SSL-sertifikaadi ja seejärel installima sertifikaadi oma veebiserverisse. Uue protokolli kasutamiseks peate värskendama ka kõiki oma veebisaidi linke.

Milliseid tööriistu kasutada SSL-ile üleminekuks?

  • Let’s Encrypt, mis on tasuta avatud lähtekoodiga SSL-sertifikaadi pakkuja.
  • WordPressi Cloudflare’i pistikprogramm, mis aitab teil oma veebisaiti ühe klõpsuga kaitsta.

Otsingumootori robotid leiavad avalikult kättesaadavad veebilehed neid indekseerides. Nad hoiavad kogu oma serveritest leitud teabe koopiaid. Kui kasutaja sooritab otsingu, kuvab mootor talle asjakohased tulemused.

Miks on roomajatele oluline Teie veebisaiti indekseerida?

Lihtsamalt öeldes, kui Teie veebisaiti pole roomatud ja indekseeritud, ei kuvata seda otsingumootori tulemuste lehtedel.

LiveAgent indexing
LiveAgenti lehe indekseerimise näide

Mida saab teha, et aidata roomajatel Teie veebisaiti indekseerida?

  • Veenduge, et kõik veebisaidi lehed oleksid roomatavad, sealhulgas veenduge, et fail robots.txt ja metasildid ei blokeeriks roomajaid.
  • Otsingumootori roomajad mõistavad Teie lehtede sisu, kui kasutate nendel õigeid pealkirju, kirjeldusi ja märksõnu.
  • Jälgige roomaja vigu ja parandage need kohe pärast nende märkamist, kuna need võivad mõjutada lehtede indekseeritavust.
  • Värskendage veebisaiti võimalikult sageli värske sisuga, et parandada indekseerimist, kuna roomajad külastavad veebisaite sagedamini uue sisu lisamisel.

Milliseid tööriistu kasutada, et aidata roomajatel teie veebisaiti indekseerida?

  • permalink structure
  • Google Search Console

Kui me räägime indekseerimisest, peate oma saidi Google’i Google Search Console’ile esitama, et otsingumootori roomajad saaksid seda teha.

Miks on Google Search Console oluline?

See võimaldab Teil näha, kuidas Teie veebisait Google’i otsingutulemustes toimib, ning aitab Teil diagnoosida ja parandada vigu, mis võivad takistada Teie veebisaidi kõrget asetust. Lisaks saate väärtuslikku teavet märksõnade kohta, mida inimesed Teie veebisaidi leidmiseks kasutavad.

Google Search Console Performance example
LiveAgenti tulemused google search console’is

Kuidas oma veebileht Google Search Console’i esitada?

Veebisaidi seadistamine Google’i Search Console’is on üsna lihtne:

  • looge Google Search Console’i veebilehel tasuta konto
  • lisage oma veebisaidi URL
  • kinnitage, et omate seda lehte
  • lisage oma veebisaidi saidikaart
  • oodake, kuni Google Teie veebisaidi indekseerib
  • alustage veebilehe toimivuse jälgimisega

Milliseid tööriistu kasutada veebisaidi Google’i otsingu konsooli esitamiseks?

  • Yoast SEO, tasuta pistikprogramm WordPressi lehtedele
  • Google Search Console’i pistikprogramm WordPressile

Tänapäeval ei ole Google teenus My Business enam valikuline funktsioon, vaid iga veebipõhise kohaloleku oluline osa.

Miks on My Business profiili loomine oluline?

Teie veebisait on üks Teie olulisemaid turundustööriistu. Lisades selle oma Google’i minu ettevõtte profiilile, muudate klientidel selle leidmise ja külastamise lihtsaks. Lisaks võib Teie profiilil kinnitatud veebisaidi olemasolu loomulikult aidata parandada ka Teie asetust SERP-is.

Google my business profile
Näide LiveAgenti minu ettevõtte profiilist

Kuidas seadistada Minu Ettevõtte profiili?

Oma veebisaidi lisamiseks Google’i Minu Ettevõtte Profiili peate esitama järgmise teabe.

  • veebilehe aadress
  • kategooriad (nt toidupood, hotell, restoran jne)
  • ettevõtte kirjeldus
  • Täitke kindlasti kõik väljad ja lisage link oma veebisaidile. Selle reklaamimiseks saate lisada ka pilte ja videosisu.

Milliseid tööriistu Google Minu Ettevõtte profiili seadistamiseks kasutada?

  • Google’i enda Google My Business profile loomise juhend, mis sisaldab samm-sammult juhiseid profiili loomise kohta ning näpunäiteid ja nippe selle parimaks kasutamiseks.
  • Hootsuite’i juhend Google’i My Business profile seadistamiseks, sealhulgas juhised nii profiili loomise kui ka muutmise kohta.

Sisustrateegia on SEO üks olulisemaid aspekte. Peate oma veebisaidile regulaarselt asjakohast sisu lisama.

Miks on sisu kvaliteet nii oluline?

Lisaks Teie kaubamärgile professionaalse kuvandi loomisele võivad kvaliteetsed sisutükid parandada ka Teie SEO-d. Need hoiavad külastajate huvi Teie ettevõtte vastu.

LiveAgent content
LiveAgenti leht pakub palju kvaliteetset sisu

Kuidas kvaliteetset sisu luua?

Sisuideed varieeruvad olenevalt Teie ettevõttest ja vaatajaskonnast, seega pole sellele küsimusele standardset vastust. Järgmised on mõned üldised näpunäited, mida sisu loomisel meeles pidada.

  • veenduge, et see oleks oluline Teie ettevõttele
  • lisage märksõnaderohkeid pealkirju ja kirjeldusi
  • veenduge, et sisu oleks hästi kirjutatud ja kergesti loetav
  • võimalusel lisage pilte ja videosid
  • ärge laadige üles sama sisu mitu korda
  • kasutage sisukordi

Kliente on võimalik veelgi rohkem kaasata ja nende tähelepanu köita. Saate lisada näiteks klientide arvustusi, et veenda külastajaid konverteeruma.

Milliseid tööriistu kvaliteetse sisu loomisel kasutada?

  • Kontentino sisukalender aitab Teil sisu planeerida ja ajastada ning jälgida selle toimivust.
  • Google’i dokumendid/tabelid aitavad Teil hõlpsasti luua ja redigeerida dokumente ja arvutustabeleid, mis võivad olla kasulikud sisu loomisel.
  • Canva on tasuta veebipõhine disainiplatvorm, mis muudab veebisaidi või ajaveebipostituste jaoks visuaalide loomise lihtsaks.
  • sisu kontroll-loend, et mitte unustada ühtegi olulist punkti.

Veenduge, et sihtige oma veebisaidi iga lehe jaoks esmast märksõna. See aitab parandada Teie SEO-d ja hõlbustab klientidel Teie saidilt otsitava teabe leidmist.

Miks on märksõnad olulised?

Kui sihite iga lehe peamist märksõna, teatab see Google’ile, et leht on konkreetselt selle teemaga seotud. Nii saate suurendada oma võimalusi otsingutulemustes kõrgemale kohale jõuda.

Õiged märksõnad jõuestavad Teie SEO-d

Kuidas leida õiged märksõnad?

  • mõelge, milliseid termineid inimesed Teie toodete või teenuste otsimiseks kasutaksid
  • kaaluge pika sabaga märksõnu, mis on konkreetsed ja sihitud fraasid, mis toovad suurema tõenäosusega kaasa konversioone
  • lisage märksõnu oma veebisaidi sisusse, pealkirjadesse, metakirjeldustesse ja päisemärgenditesse

Milliseid tööriistu kasutada peamiste märksõnade sihtimiseks?

  • Google Ads Keyword Planner
  • SEMrush on tööriist, mis pakub üksikasjalikku teavet Teie veebisaidi konkurentide, sealhulgas nende märksõnade ja reklaamistrateegiate kohta
  • Moz Keyword Explorer võimaldab Teil leida märksõnu Teie saidi sisu põhjal ja mõõta nende märksõnade raskust

Kui pakute oma tooteid või teenuseid mitmes keeles, on oluline oma veebisait nende keeleversioonide jaoks ette valmistada.

Miks on mitmekeelne SEO nii oluline?

Sest see võimaldab Teil sihtida välismaist vaatajaskonda, kes otsivad teavet Teie toodete või teenuste kohta oma emakeeles. Veebisaidi optimeerimine erinevate keelte jaoks võib aidata parandada Teie asetust ka välismaistes otsingumootorites.

Translation domains example
LiveAgenti keeletõlked

Kuidas valmistada veebilehe erinevaid keeleversioone?

  • kasutage tõlkimise pistikprogrammi või tööriista
  • veenduge, et kogu teie veebisaidi sisu, sealhulgas pealkirjad, kirjeldused ja pildid, oleks hästi tõlgitud
  • looge oma veebisaidi iga keeleversiooni jaoks eraldi lehed

Milliseid tööriistu veebilehe tõlkimiseks kasutada?

  • Google’i tõlge, mis on tasuta ja võimaldab Teil tõlkida teksti, veebisaite ja dokumente.
  • Bing Translator pakub samuti tasuta tekstide, veebisaitide ja dokumentide tõlkeid
  • WordPressi tõlkeplugin aitab Teil hõlpsasti tõlkida oma WordPressi veebisaiti erinevatesse keeltesse.

Kui rääkida oma veebisaidi optimeerimisest SEO jaoks, on oluline olla kursis viimaste Google’i uuendustega. Hea uudis on see, et enamik populaarseid veebiplatvorme sisaldavad funktsioone, mis aitavad Teil viimaste trendidega ühel järljel olla.

Miks on Google’i uusimate värskenduste kontrollimine oluline?

Kui Teie veebisait pole Google’i algoritmi praeguse versiooni jaoks optimeeritud, võite kogeda liikluse vähenemist. Kontrollides uusimaid Google’i algoritmi värskendusi, saate tagada, et Teie veebisait on konfigureeritud viisil, mis parandab teie SEO-d ja minimeerib teie riski saada Google’i poolt karistada.

Ärge unustage olla alati kursis (allikas: ezoic.com)

Kuidas olla kursis viimaste Google’i uuendustega?

Peate jälgima uusimaid Google’i värskendusi, lugedes ajaveebe nagu MOZ, Search Engine Land ja teised. Lisaks peaksite Google Analyticsi või mõne muu analüüsivahendi abil jälgima, mis Teie veebisaidiga töötab ja mis mitte.

Milliseid tööriistu kasutada uusimate Google’i värskenduste kontrollimiseks?

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google Webmaster Tools
  • MozCast

Kontrollige regulaarselt vigu ja parandage need esimesel võimalusel.

Miks on tehniliste SEO probleemide tuvastamine nõnda oluline?

Tehnilised SEO vead võivad takistada Teie veebisaidil SERP-des kõrget asetust. Mõnel juhul võivad sellised vead Teie veebisaidi isegi Google’i poolt keelata, seega on oluline need võimalikult kiiresti tuvastada ja parandada.

Check SEO errors in Google Search Console
Proovige leida kõik oma SEO vead, et parandada järjestust

Kuidas tehnilisi SEO vigu tuvastada?

  • tuvastage sisemine linkimine ja väliste linkide ehitus
  • tundke ära õhukese sisu
  • skännige märksõnade optimeerimiseks
  • veenduge, et metasildid oleksid optimeeritud
  • kontrollige dubleeritud sisu olemasolu
  • parandage katkised lingid

Milliseid tööriistu kasutada tehniliste SEO vigade tuvastamiseks ja parandamiseks?

  • Google Search Console aitab Teil leida ja parandada vead oma saidil.
  • Google Analytics annab Teile teavet Teie veebisaidi liikluse kohta, sealhulgas seda, millised lehed sisaldavad kõige rohkem vigu.
  • Screaming Frog SEO Spider roomab Teie veebisaidil ja leiab kõik vead, mis võivad Teie asetust mõjutada.

Hästi optimeeritud metakirjeldused ja pealkirjasildid on SEO protsessi kõrgelt hinnatud aspektid. Selle maksimaalseks kasutamiseks veenduge, et Teie veebisaidi pealkirjasildid ja metakirjeldused oleksid eristatavad.

Miks on originaalsed pealkirjasildid ja metakirjeldused olulised?

Kohandatud pealkirjasildid ja metakirjeldused aitavad Teil otsingumootorites kõrgemat asetust saavutada. Samuti aitavad need parandada klikkimise määra, mille tulemuseks võib olla kvaliteetsem liiklus ja rohkem konversioone.

Metakirjeldus ja pealkirjasildid on väga olulisedt

Kuidas luua unikaalseid metakirjeldusi ja pealkirjasilte?

  • kasutage iga lehe jaoks erinevaid märksõnu
  • kirjutage iga lehe jaoks ainulaadne kirjeldus
  • kasutage meeldejäävaid pealkirju, et meelitada inimesi Teie lingil klõpsama

Milliseid tööriistu kasutada ainulaadsete pealkirjamärgendite ja metakirjelduste loomiseks?

  • Meta Description Generator Frase’lt
  • AI-toega pealkirjade generaator, nt. Jarvis

Üks tegureid, mida Google veebisaitide järjestamisel arvesse võtab, on nende laadimiskiirus ja serveri reageerimisaeg (kui kaua kulub pärast veebikliendi päringu tegemist).

Miks on laadimiskiiruse kontollimine oluline?

Aeglane serveri reageerimisaeg võib kasutajakogemust negatiivselt mõjutada ja külastajad Teie veebisaidilt tõrjuda ning seega kahjustada Teie veebisaidi SEO järjestust.

Miks on laadimiskiiruse kontollimine oluline?
Proovige teha kõik, et oma lehe laadimiskiirust parandada

Kuidas veebilehe laadimiskiirust parandada?

Kui olete tuvastanud, et Teie veebisaidi laadimiskiirusega on probleeme, saate selle parandamiseks teha mõned toimingud.

  • optimeerige pildid (see on üks lihtsamaid parandusi)
  • minimeerige oma JavaScripti ja CSS-faile
  • kasutage oma veebisaidi laadimiskiiruse parandamiseks vahemällu salvestamise pistikprogrammi

Milliseid tööriistu oma veebisaidi laadimiskiiruse kontrollimiseks kasutada?

  • Google PageSpeed Insights tööriist, mis annab Teile hinde ja soovitusi laadimiskiiruse parandamiseks
  • Pingdomi kiiruse testimise tööriist

Teie veebisaidi tööaeg viitab selle saadavusele ja juurdepääsetavusele.

Miks on kõrge tööaeg oluline?

Seisakud toimuvad aeg-ajalt süsteemi hoolduse ajal. Ükski Teie domeeni külastav külastaja ei pääse siis Teie veebisaidile ligi.

See võib kaasa tuua piiranguid otsingumootoritelt, muutes Teid kasutajatele nähtamatuks. See kujutab endast tõelist probleemi, kuid saate seda mingil määral ära hoida.

Check high uptime
LiveAgenti olekuteenuste leht

Mida saab teha kõrge tööaja tagamiseks?

Saidi kõrge tööaja tagamiseks saate teha järgnevat:

  • kasutage usaldusväärset veebimajutusettevõtet
  • valige server, mis pole ülekoormatud
  • kasutage vahemällu salvestamise pluginaid
  • minimeerige oma JavaScripti ja CSS-faile
  • tagage veebisaidi turvalisus

Milliseid tööriistu kasutada kõrge tööaja tagamiseks?

  • UptimeRobot saadab Teile meiliteate, kui Teie veebisait töö katkestab

Linkides oma saidi ühe lehe teise lehega, loote sissetulevaid linke. Väljaminevad lingid on need, mis suunavad teistele veebisaitidele.

Miks on linkide loomine oluline?

Linkide loomise taktikad on olulised, kuna need aitavad Teil suurendada veebisaidi autoriteeti ja nähtavust. Kvaliteetsed lingid ütlevad otsingumootoritele, et Teie veebisait on usaldusväärne teabeallikas.

Parema SEO jaoks looge ja hallake linke

Kuidas linkida teistele lehtedele?

Oma veebisaidi teistele lehtedele linkimiseks on mitu võimalust. Võite kasutada ankrut, ehk (tekstis peidetud) linki, mis viib teisele lehele. Teine võimalus seda teha on kasutada selle lehe URL-i, millele soovite linkida. Samuti saate luua hüperlingi, mis on eritüüpi link ja avaneb uues aknas.

Milliseid tööriistu kasutada teistele lehtedele linkimiseks?

  • Yoast SEO
  • All in One SEO Pack pistikprogramm

Oma veebisaidi tervise säilitamine on otsingumootori hea optimeerimise jaoks hädavajalik.

Miks on veebisaidi toimivuse jälgimine oluline?

  • tagamaks, et otsingumootorid Teie veebisaiti roomavad ja indekseerivad
  • et jälgida teie veebisaidi asetuse muutusi teatud märksõnade või fraaside puhul
  • kui palju ja kust Teie sait liiklust saab

What is the best way to track the performance of a website?

Oma veebisaidi toimivuse jälgimiseks on mitmeid erinevaid viise, kuid üks tõhusamaid on Google Analyticsi kaudu. See tasuta teenus pakub Teile palju teavet Teie veebisaidi toimivuse kohta, sealhulgas:

  • kui palju külastajaid Teil on
  • kust külastajad pärinevad
  • milliseid lehekülgi nad külastavad
  • kaua nad Teie veebilehel viibivad
  • millised otsingu terminid nad Teie veebilehele juhatavad

Google Analytics on võimas tööriist ja selle kasutamine on hädavajalik, kui soovite oma veebisaidi SEO-d parandada. Seadistage kindlasti konto ja lisage oma veebisaidile jälgimiskood, et saaksite oma saidi toimivust jälgida.

What is the best way to track the performance of a website?
Google Analyticsi näide

Milliseid tööriistu veebisaidi toimivuse jälgimiseks kasutada?

  • Google Analytics
  • Bing Webmaster Tools
  • SEO audit

Sotsiaalmeedia on SEO osas oluline ja sellel võib olla tohutu mõju, eriti uutel veebisaitidel.

Miks on sotsiaalmeedia SEO suhtes oluline?

Kasutajatega suhtlemine ja regulaarse sisu avaldamine sotsiaalmeedias aitab Teil luua veebis brändiusaldust (mis aitab SEO puhul). Sotsiaalmeedia võib samuti tõhustada SEO-d loomulike linkide hankimise kaudu.

LiveAgent - Facebook homepage
Sotsiaalmeedia toob Teie veebilehele liilust

Kuidas käsitleda sotsiaalmeedias nähtavust SEO parandamiseks?

Jagage oma sotsiaalmeedias huvitavat sisu. Seda võidakse edastada teistele kasutajatele ja selle tulemusena ilmuda välistes allikates, näiteks foorumites.

Linkide loomine on tõhusa positsioneerimise oluline aspekt, seega parandab linkide hankimine sel viisil SEO-d. Kasutage seda ära ja proovige anda võimalikult palju võimalusi oma jälgijatega suhtlemiseks (postitage kaasahaaravat sisu, kasutage videoid, nautige seda loomeprotsessi).

Vastake regulaarselt nende küsimustele, kommentaaridele ja arvamustele – LiveAgent võib siin kasuks tulla. Heitke pilk sellele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvarale, mis kogub kõik suhtlused ühte postkasti, et saaksite neid kõiki ühest kohast hallata. Tänu sellele on klientidega kontakti hoidmine lihtsam.

Millised on parimad vahendid sotsiaalmeedias nähtavana püsimiseks?

  • sotsiaalmeedia haldamise tarkvara, nt. Kontentino
  • LiveAgenti Sotsiaalmeedia Toe tarkvara

Kokkuvõte SEO kontrollnimekirjast uutele veebilehtedele

  • Tehke märksõnade uuring
  • Valige õige domeeninimi
  • Valige veebiplatvorm
  • Valige teemasid ja pistikprogramme hoolega
  • Planeerige oma lehe struktuur
  • Eelistage intuitiivset navigeerimist
  • Optimeerige lehe URL-id
  • Kujundage mobiilisõbralik veebileht
  • Lülitage oma veebisait ümber SSL-ile
  • Aidake otsingumootori roomajatel Teie veebisaiti indekseerida
  • Esitage oma sait Google Search Console’i
  • Seadistage Minu ettevõtte profiil
  • Jagage kvaliteetsed sisu
  • Sihtige iga lehe peamisi märksõnu
  • Valmistage erinevates keeltes versioonid oma veebilehest
  • Kontrolliga uusimaid Google värskendusi
  • Tuvastage tehnilised SEO vead
  • Looge ainulaadseid pealkirjasilte ja metakirjeldusi
  • Kontrollige laadimiskiirusi
  • Tagage kõrge tööaeg
  • Linkige teistele lehtedele
  • Jälgige oma veebilehtede jõudlust
  • Olge sotsiaalmeedias nähtav

SEO checklist for new websites FAQs:

How to use the SEO checklist for new websites?

It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.

How can I perform SEO for a new website?

In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.

How do I find SEO keywords for my website?

There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.

How do I assess SEO for my website?

You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo