Businesswoman and customers shake hands

Uue kliendi liitumise kontrollnimekiri

Kas olete ettevõtte omanik, kes otsib võimalusi oma kliendi liitumise protsessi täiustamiseks? Kui jah, siis olete õiges kohas – see postitus pakub teile uue kliendiga liitumise kontrollnimekirja malli, mis aitab muuta protsessi sujuvamaks ja nii teie kui ka klientide jaoks vähem stressi tekitavaks. Lisateabe saamiseks jätkake lugemist.

Uue kliendi liitumise kontrollnimekirja tähtsus

Ettevõtte omanikuna on oluline omada uue kliendi kaasamise kontrollnimekirja, et inimestel oleks teie ettevõttega parim võimalik kliendikogemus. Järgides kontrollnimekirja, saate kiirendada kliendi liitumisprotsessi ja muuta selle tõhusamaks.

Kes saavad kasu uue kliendi pardale toomise kontrollnimekirjast?

  • Ettevõtte omanikud

Uue kliendi kaasamise kontrollnimekiri aitab teil protsessi sujuvamaks muuta ja tagada, et pakute oma klientidele parimat võimalikku teenust. Kontrollnimekirja järgides võite olla kindel, et kõik vajalikud sammud on tehtud, et teie kliendid oleksid oma kogemusega rahul.

  • Juhid

Juhid vastutavad sageli kliendi sisseelamise kogemuse eest, mistõttu tuleks neile selline kontrollnimekiri kasuks. See aitab neil vältida millegi olulise tähelepanuta jätmist, veenduda, et kõik vajalikud sammud on tehtud, ja parandada tõhusust, vältides dubleerimist.

  • Klienditeeninduse esindajad

Uue kliendi kaasamise kontrollnimekiri võimaldab klienditeenindajatel kiiresti ja lihtsalt uue kliendi kurssi viia teie ettevõtte ja selle toodete või teenustega. Samuti võib see aidata vältida vigu ja pakkuda algusest peale positiivset kliendikogemust.

  • Kliendid

Kliendid saavad samuti kasu uue kliendi liitumise kontrollnimekirjast. Kui kogu vajalik teave ja dokumendid on ühes kohas, teavad nad mida oodata, ja väldivad seeläbi frustratsiooni. Hea kliendi kaasamise kogemus võib innustada neid tegema teie ettevõttega korduvat äri ning jätma positiivseid veebiarvustusi.

Tutvuge meie uue kliendi liitumise kontrollnimekirjaga

Uue kliendi liitumise kontrollnimekiri

See isik vastutab kliendiga kontakti hoidmise, samuti teie ettevõtte ja selle toodete või teenuste kohta teabe edastamise eest.

Miks on oluline määrata müügiesindaja?

Müügiesindaja on võtmekontakt kliendi ja ettevõtte vahel, kellega ta äri teeb. Määratud isik vastutab suhete loomise ja kliendi positiivse kogemuse tagamise eest. Kliendi müügiesindaja peaks seega olema keegi, kelle peale saab loota kõigi võtmeküsimuste vastuste või muredega.

Kuidas müügiesindajat määrata?

Kliendi liitumisprotsessi eest vastutav juht peaks määrama müügiesindaja. Juht võtab arvesse nii kliendi vajadusi ja nõudeid kui ka ettevõtte tooteid või teenuseid, et otsustada, kes oleks parim inimene igale konkreetsele kliendile.

Sales manager

Milliseid tööriistu müügiesindaja määramiseks kasutada?

  • kliendisuhete haldamise (CRM) süsteemi – interaktsioonide ja konto oleku jälgimiseks
  • firmakataloogi – töötajate kontaktandmete leidmiseks
  • e-posti klienti – kliendile määratud müügiesindajaga suhtlemiseks

Sellisel juhul vastutab volitatud isik klienti toetamise ja tema võimalikele küsimustele vastamise eest.

Miks on oluline määrata klienditeenindaja?

Kui kliendil on küsimus või tal tekib probleeme, peab ta saama toetuda kellelegi, kes suudab anda vastuseid ja probleemi õigeaegselt lahendada.

Kuidas määrata klienditeenindaja?

Klienditeeninduse esindaja saab määrata samamoodi nagu müügiesindaja, mida teeb kaasamisprotsessi eest vastutav juht. Seetõttu järgivad nad eelmise sammuga sarnast protsessi, et määrata keegi, kes nende arvates konkreetsele kliendile kõige paremini sobiks.

fast customer support - illustration

Milliseid tööriistu klienditeenindaja määramiseks kasutada?

  • kliendisuhete haldamise (CRM) süsteemi – interaktsioonide ja konto oleku jälgimiseks
  • firmakataloogi – töötajate kontaktandmete leidmiseks
  • e-posti klienti – kliendile määratud klienditeenindajaga suhtlemiseks

Leping on võtmedokument, mis kirjeldab teie ettevõtte ja kliendi vahelise lepingu tingimusi.

Miks on lepingu kinnitamine oluline?

Leping on õiguslikult siduv dokument, mis kirjeldab kahe või enama poole vahelise kokkuleppe tingimusi. Enne jätkamist on oluline leping kinnitada, et veenduda, et tingimused on õiglased ja mõistlikud, kõik üksikasjad on õiged ning mõlemad pooled on müügiprotsessi lepinguga rahul.

Kuidas lepingut kinnitada?

Kliendi liitumisprotsessi eest vastutav juht vaatab lepingu läbi ja veendub, et kõik tingimused on selged ja kokkuvõtlikud. Samuti kontrollivad nad, kas kõik üksikasjad on täpsed ja mõlemad pooled on lepinguga rahul.

Business Email Templates

Milliseid vahendeid lepingu kinnitamiseks kasutada?

  • firmakataloogi – kliendi kontaktandmete leidmiseks
  • e-posti klienti – kliendiga lepingust rääkimiseks
  • lepingu malli – lepingu kavandi koostamiseks

Uue kliendi tervitamine on suurepärane viis liitumisprotsessi alustamiseks.

Miks on oluline saata tervitusmeil?

Tervitusmeil on viisakas žest, mis aitab luua hea esmamulje. Samuti annab see võimaluse ettevõtte ja selle toodete või teenuste tutvustamiseks ning selgitamiseks, mida klient võib liitumisprotsessilt oodata.

Kuidas tervitusmeili kirjutada?

Eelnevalt määratud müügiesindaja, kes tutvustab end protsessi käigus, üks kohustustest on saata kliendile tervituskiri. See sõnum peaks sisaldama ka ülevaadet sellest, mida klient võib liitumise ajal oodata, klienditeeninduse esindaja kontaktandmeid (nt e-posti aadress), manustatud lepingu koopiat ja muud asjakohast teavet.

Welcome to LiveAgent email

Milliseid tööriistu tervitusmeili saatmiseks kasutada?

  • e-posti klienti – tervitussõnumi loomiseks
  • firmakataloogi – kliendi andmete, sealhulgas kontaktandmete leidmiseks
  • lepingu malli – et lisada meilile lepingu koopia

Kliendi liitumisprotsessi jätkamiseks peaksite kokku leppima nendega kohtumise kas isiklikult või veebis.

Miks on oluline kliendiga kohtumine kokku leppida?

See on parim võimalus tutvuda kõigi lepingu üksikasjadega, vastata kliendi küsimustele ja veenduda, et nad saavad lepingust aru. See kohtumine annab teile ka võimaluse selgitada, mida klient võib ülejäänud liitumisprotsessist oodata.

Kuidas planeerida kohtumine kliendiga?

Kliendi eest vastutav müügiesindaja lepib kokku mõlemale poolele sobiva aja ja kuupäeva ning valib ka kohtumiseks sobivaima vormingu (isiklikult või veebis). Pange tähele, et seda saab algatada eelmise etapi tervitusmeili osana.

requestDemo

Milliseid tööriistu kliendiga kohtumise planeerimisel kasutada?

  • koosolekute planeerija – mõlemale poolele sobiva aja leidmiseks
  • videokonverentsi tarkvara – veebikoosoleku pidamiseks (vajadusel)

Kohtumise ajal on kliendil tõenäoliselt küsimusi ja muresid seoses liitumisprotsessi, lepingu ja/või teie tulevase suhtega.

Miks on oluline loetleda kõik kliendi küsimused ja mured?

See võimaldab teil neid kõiki koosoleku ajal käsitleda. Lisaks aitab tagada, et klient tunneb end ära kuulatuna ja et tema muresid võetakse tõsiselt, ning tuvastab valdkonnad, kus klient võib vajada rohkem selgitusi.

Kuidas panna kirja kõik kliendi küsimused ja mured?

Määratud müügiesindaja peaks märkmeid tegema kõigist küsimustest, mille klient koosolekul tõstatab. Teise võimalusena võivad nad kliendilt küsida, kas vestluse salvestamine oleks lubatud, et ta saaks hiljem üksikasjad üle vaadata.

Customer research illustration

Milliseid tööriistu kasutada kõigi kliendi küsimuste ja murede loetlemiseks?

  • märkmik (füüsiline või tarkvaraline) – kõigi küsimuste ja murede üleskirjutamiseks
  • helisalvestit – koosoleku salvestamiseks (vajadusel)
  • videokonverentsi tarkvara – veebikoosoleku salvestamiseks (vajadusel)

Kui vaatate läbi kliendi tõstatatud küsimused ja mured, võite tuvastada mõned võimalikud teetõkked.

Miks on oluline kataloogida kõik kliendil esinevad punased lipud või probleemid?

See on võimalus nendega otse tegeleda ja panna kliendi mugavalt sisseelamise protsessis edasi liikuma. Samuti võimaldab see neil näidata valdkondi, kus ettevõttel võib tekkida vajadus teha muudatusi.

Kuidas kataloogida kliendil esinevaid punaseid lippe või probleeme?

Pange kirja kõik kliendi tõstatatud punased lipud või probleemid. Kliendi eest vastutav müügiesindaja saab need üles kirjutada või salvestada.

Best incident management software

Milliseid tööriistu kasutada kliendi punaste lippude või probleemide kataloogimiseks?

  • tekstitöötlejat – punaste lippude või probleemide märkimiseks
  • arvutustabeleid – punaste lippude ja nende olekute kataloogimiseks

Kui kõik küsimused ja mured on lahendatud, on aeg täpselt välja selgitada, mida klient loodab teie ettevõttega äri tegemisest saada.

Miks on oluline määratleda kliendi ootusi?

See tähendab, et mõlemad pooled on edasi liikudes samal lainel ja et teel ei teki üllatusi. See on ka võimalus seada realistlikud eesmärgid, mida ettevõte suudab pakkuda ja mida mitte.

Kuidas teha kindlaks kliendi ootused?

Kohtumise ajal peaksite kliendilt otse küsima tema ootuste kohta. Samuti saate küsida nende eesmärkide ja sihtide kohta, et saada parem ülevaade nende poolt otsitavast.

informational email templates

Milliseid vahendeid kasutada kliendi ootuste tuvastamiseks?

  • märkmik (füüsiline või tarkvaraline)
  • tekstitöötlejat
  • videokonverentsi tarkvara

Nüüd, kui teate, mida klient soovib, on aeg hakata seadma mõningaid eesmärke.

Miks on oluline seada lühi- ja pikaajalisi eesmärke?

See annab teile teekaardi teie edaspidiseks suhteks kliendi teekonnal. Lisaks võimaldab see teil ka edusamme jälgida ja aja jooksul oma edu mõõta.

Kuidas seada lühi- ja pikaajalisi eesmärke?

Eesmärgid peaksid olema konkreetsed, mõõdetavad, saavutatavad, asjakohased ja ajalised. Need peaksid olema vastavuses ka kliendi ootustega.

team target goals - illustration

Milliseid vahendeid kasutada lühi- ja pikaajaliste eesmärkide seadmiseks?

  • SMART eesmärkide seadmise tööleht – eesmärkide loetlemiseks
  • projektijuhtimise tööriist – eesmärkide progressi jälgimiseks aja jooksul
  • CRM tarkvara – kliendisuhete jälgimiseks

Nüüd, kui teil on uus klient, on oluline tema teave talletada ja seda ajakohastada.

Miks on oluline jälgida kliendi andmeid?

Seda teavet kasutatakse kliendiga suhtlemiseks, tema vajaduste mõistmiseks ja parima võimaliku teenuse pakkumiseks. Samuti aitab see teil jälgida oma suhtlust kliendiga ja mõõta nende rahulolu aja jooksul.

How to keep track of the client’s data?

Kliendi nime, e-posti aadressi, telefoninumbri ja muu isikliku teabe salvestamiseks saate kasutada LiveAgenti kasutajatoe kontakte. Kasutajatoe tarkvara, nagu LiveAgent, võimaldab teil luua kohandatud kontaktivälju, et salvestada klientide kohta unikaalset teavet isikupärastatud suhtluse eesmärgil.

Contacts in Ticketing system - LiveAgent

Milliseid tööriistu kasutada kliendi andmete jälgimiseks?

  • LiveAgenti – klienditeabe salvestamiseks selle kasutajatoe kontaktide funktsiooni abil

Kui uus klient on teie ettevõttega alustanud, on aeg kindlaks teha, kuidas ta teie teenuseid või tööriistu kasutab.

Miks on oluline hinnata kliendi teenuste/tööriistade kasutamist?

See aitab teil mõista, kuidas klient teie tooteid või teenuseid kasutab ja kas nad saavad neist maksimumi või mitte. Samuti võib see aidata teil tuvastada valdkonnad, kus klient võib vajada rohkem tuge.

Kuidas hinnata kliendi teenuste/tööriistade kasutamist?

Küsides otse kliendilt, jälgides tema käitumist, vaadates üle andmeid ja analüütikat ja/või tehes kasutajateste. Seejärel saate võrrelda seda teavet oma eesmärkide ja sihtidega, et näha, kui hästi kliendi kasutus nendega ühtib.

Analytics overview feature in Customer service software - LiveAgent

Milliseid tööriistu kasutada kliendi teenuste/tööriistade kasutamise hindamiseks?

  • kasutaja testimise tarkvara – jälgimaks, kuidas klient teie toodet või teenust kasutab
  • analüütika tarkvara – kliendi kasutusandmete ülevaatamiseks
  • kliendi sisseelamise küsimustikku – et küsida neilt nende kogemuste kohta otse

Kui olete hinnanud, kuidas klient teie teenuseid kasutab, märkige üles kõik muutused tema käitumises.

Miks on oluline märgata kasutamise suurenemist või vähenemist?

See võimaldab teil mõista, kui hästi klient teie tooteid või teenuseid kasutab. Selle teabe põhjal saate soovitada lisateenuseid või tuge.

Kuidas märgata kasutuse suurenemist või vähenemist?

Jälgides andmeid ja analüütikat aja jooksul, näete, kuidas kliendi kasutus muutub. Kui märkate kasutuse vähenemist, võite pöörduda kliendi poole ja uurida, kas ta vajab abi.

Google Analytics - Realtime

Milliseid tööriistu kasutamise suurenemise või vähenemise märkamiseks kasutada?

  • analüütika tarkvara
  • kliendiedu tarkvara – kliendiga ühenduse võtmiseks ja toe pakkudmiseks
  • kliendi küsitlust

Näpunäiteid uute klientidega suhtlemiseks

  • Saatke isikupärastatud tänukiri 24 tunni jooksul pärast kliendiga kohtumist

Pärast uue potentsiaalse kliendiga kohtumist on alati hea mõte saata tänukiri. See järelmeil või muud tüüpi sõnum näitab, et olete huvitatud suhte loomisest ja olete nende äritegevuse eest tänulik.

  • Lisage uus klient oma meililisti ja saatke neile aeg-ajalt oma ettevõtte kohta värskendusi

Nii saate neid oma ettevõttega kursis hoida ja aja jooksul luua nendega tugeva suhte. Selle tulemusena kasutavad nad teie tooteid või teenuseid tulevikus tõenäoliselt rohkem.

  • Võtke ühendust kliendiga sotsiaalmeedias ja jälgige tema värskendusi

Sotsiaalmeedia on suurepärane viis klientidega ühenduse hoidmiseks – nende uuendusi jälgides saate nende ja nende huvide kohta rohkem teada. Selle tulemusel saate neile pakkuda paremat teenust ja vähendada klientide kadumist.

  • Kutsuge klienti tema valdkonnaga seotud üritustele või võrgustike koosolekutele

Seda tehes saate neile näidata, et olete nende ettevõttest huvitatud ja soovite aidata neil kasvada. See võimaldab teil ka nende valdkonna kohta rohkem teada saada ja oma võrgustikku luua.

  • Pakkuge tasuta ressursse või konsultatsiooni teenuseid, mis võivad kliendile kasulikud olla

See näitab kliendile, et olete tema edust huvitatud, ning võimaldab teil pakkuda talle ka väärtuslikku teavet või teenuseid. Selline väike žest võib kliendiga tugeva suhte loomisel palju kaasa aidata.

  • Pöörduge perioodiliselt kliendi poole, et näha, kuidas tal läheb

Kui võtate nendega regulaarselt ühendust, isegi kiire kõne või meili teel, võite olla kindel, et nad on teie toodete või teenustega rahul. Nii saate neile vajadusel ka täiendavat tuge pakkuda.

Uue kliendi liitumise kontrollnimekirja kokkuvõte

  • Määrake müügiesindaja
  • Määrake klienditeenindaja
  • Valideerige leping
  • Saatke tervitusmeil
  • Planeerige koosolek kliendiga
  • Pange kirja kõik kliendi küsimused ja murekohad
  • Kataloogige kliendi punaseid lippe või probleeme
  • Tuvastage kliendi ootused
  • Seadke lühi- ja pikaajalised eesmärgid
  • Jälgige kliendi andmeid LiveAgentiga
  • Hinnake kliendi teenuste/tööriistade kasutamist
  • Märgake kasutamise suurenemist või vähenemist

Frequently asked questions

Kui sageli peaksin uuendama oma uue kliendi liitumise kontrollnimekirja?

See sõltub teie ettevõttest ja protsesside muutumise sagedusest, kuid ideaalis peaksite seda värskendama alati, kui teie ettevõtte protseduurides, toodetes või kliendibaasis on muudatusi. Abi võib olla ka oma kontrollnimekirja perioodilisest ülevaatamisest, et näha, kas on valdkondi, kus saaksite tõhusust parandada.

Kas ma saan oma uue kliendi liitumisprotsessi osi tööriistade abil automatiseerida?

Jah, tarkvaradega nagu CRM-id, meiliturunduse platvormid ja projektijuhtimise tööriistad. Tehnoloogia kasutamine uue kliendi liitumisprotsessi automatiseerimiseks võib säästa teie aega ja energiat ning aidata teil oma uusi kliente hõlpsamini jälgida.

Kuidas teha uue kliendi liitumisprotsessi lihtsamaks nii neile kui ka endale?

Planeerige ette võetavad sammud, st järgige käesolevat kontrollnimekirja, ja veenduge, et kõik, mida teie uus klient vajab, on valmis ja ootaks teda liitumisel. Mida lihtsamaks teete alustamise oma uutele klientidele, seda tõenäolisemalt jäävad nad teie teenustega rahule ja jäävad teie juurde pikaks ajaks. See omakorda suurendab teie keskmist kliendi eluiga ja klientide hoidmise määra.

Milliseid vigu ettevõtted uue kliendi liitumisprotsessi käigus teevad?

Uue kliendiga liitumisel tuleb arvestada paljude teguritega, kuid siin on mõned kõige levinumad vead, mille hulka kuuluvad projekti ootustest ja eesmärkidest kliendile rääkimine, toote või teenuse ebapiisav selgitamine või demonstreerimine, suutmatus luua ajakava või määrake lõpuleviimise tähtajad ja pärast töö lõpetamist klientidega ühendust võtmata jätmine.

Kas ma saan oma uue kliendi liitumisprotsessi tellida kolmanda osapoole teenusepakkujalt?

Selle üle otsustades küsige endalt: „Kas nad suudavad pakkuda minu ootustele vastavat või ületavat teenust?”, „Kas nad suudavad minu ettevõtte kasvuga sammu pidada?”, „Kas neid saab usaldada tundlike kliendiandmetega toimetulekus?” ja „Kas nende lahendus on kulutõhus?” Kui vastate kõigile neile küsimustele jaatavalt, võib uue kliendi liitumisprotsessi allhange olla teie ettevõtte jaoks parim valik. Kuid kui vastate mõnele küsimusele “ei”, võib olla kõige parem jätta sisseelamisprotsess ettevõttesiseseks.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo