Suurepärane kliendi edu tarkvara võimaldab Teil pakkuda suurepärast kliendituge. Meie kõik ühes lahendus võimaldab Teil keskenduda uute suhete loomisele oma klientidega, kuna see keskendub isikupärastamisele, kiirusele ja kasulikkusele.
LiveAgenti klientide kaasamise tarkvara võimaldab Teil ühendada kõik oma klientide suhtluskanalid ühte ühtsesse postkasti, millele pääsevad juurde kõik Teie ettevõtte töötajad. See võimaldab igal töötajal näha kõiki kliendisuhtlusi ühes kohas ja annab agentidele võimaluse alustada suhete loomist Teie klientidega.
Klienditeeninduse edu võtmeks on suurepärased suhted oma klientidega. Selle saavutamiseks on oluline vastata klientide küsimustele kiiresti, tõhusalt ja isikupärastatud viisil ning teha sellest harjumus. Paljud veebiettevõtted seisavad aga silmitsi klienditoe päringute haldamise probleemidega, mis omakorda takistab efektiivsete vastuste pakkumist.
Enamik olemasolevaid e-posti kliente muudab jagatud postkastis töötamise keerukaks, kuna need ei ole loodud koostööd silmas pidades. Näiteks võite Outlookiga töötades kustutada töökaaslase töö, ilma et nad seda isegi teaksid ja vastupidi. Seetõttu võivad olulised e-kirjad kergesti kaduma minna, tähelepanuta jääda või isegi kustuda. LiveAgenti abil on kogu Teie töömeeskonnal juurdepääs jagatud postkastile, mis muudab meeskondade koostöö lihtsaks.
Klientide ootamas hoidmine pole hea tava, kuna nad võivad kergesti tülgastuda. Paraku on see tihtipeale aga klienditeeninduse reaalsus. Eriti kehtib see suurte klienditeeninduse meeskondadega organisatsioonide puhul, sest väga lihtne on kahe silma vahele jätta tähtsaid e-kirju.
LiveAgenti abil saate aga seadistada meeldetuletusi esmatähtsate e-kirjade jälgimiseks. Selle tulemusena saab Teie tugiteenuse meeskond alati e-kirjad kätte, enne kui on hilja.
Kui Teil on suur klienditeeninduse meeskond, võib kõigil olla keeruline traditsiooniliste e-kirja postkastide abil koostööd teha. Näiteks kui meeskonnaliikmed lähevad puhkusele ja nad saavad olulisi sõnumeid, võivad nad eksida või ununeda.
Lahendus? LiveAgent pakub Teile jagatud ettevõtte postkasti, mis võimaldab teie töötajatel jagada kättesaamatute agentide töökoormust.
Ilma jagatud süsteemita kliendisuhtluse haldamiseks on klienditoe tulemuslikkuse hindamine äärmiselt keeruline. LiveAgenti abil saate jälgida kõiki sõnumeid, mis Teie meeskonna ja klientide vahel liiguvad. Saate hõlpsasti märgata probleeme või premeerida meeskonnaliikmeid, kes pakuvad Teie klientidele suurepärast teenust.
LiveAgent annab kõigile Teie meeskonnaliikmetele lihtsa viisi klientide päringute jälgimiseks ja neile vastamiseks. See integreerib kõik kliendisuhtluse vormid ühte sujuvasse tarkvarasse.
Pole vahet kas Teie kliendid võtavad ühendust läbi kõnekeskuse, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia või e-posti, LiveAgent kannab hoolt, et Teie töötajad saaksid pidevalt kliendisuhtlust jälgida.
Klientide edu võti on kommunikatsioon ning LiveAgent pakub Teile ja Teie meeskonnale tõhusaks suhtlemiseks vajalikke tööriistu.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tugiteenust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent pakub palju tööriistu, millel võib olla drastiline mõju Teie meeskonna tulemustele ja Teie klienditeeninduse edule. Need tööriistad võimaldavad Teie töötajatel sujuvalt suhelda klientidega mitme kanali kaudu.
Meie kliendi edu tarkvaral on sektori kõrgeimad hinnangud ja see edestab Teisi kallimaid ja palju vähem funktsioone pakkuvaid klienditeeninduse tarkvarasid.
Kliendi edu tagamine tähendab klientidele mitmekanalilise kogemuse pakkumist. Seetõttu oleme nii Androidile kui ka iOS-ile välja töötanud spetsiaalse natiivse rakenduse, mis integreerub sujuvalt Teie veebikliendiga.
Isegi kui Teie töötajad on oma töölauast eemal, saavad nad oma rakenduses jätkuvalt suhelda Teie klientidega e-posti, telefoni ja sotsiaalmeedia kaudu. Tulemus? Iga oluline teade saab kiire vastuse.
Meie klientide edu tarkvara kasutatakse kogu maailmas ja sellega kaasneb täielik või osaline mitmekeelne tugi. LiveAgent pakub rohkem kui 40 rakenduse keelt ja võimaldab Teil rakenduses kõiki eritähti või diakriitikuid täielikult kohandada.
See annab Teie töötajatele võimaluse kasutada klientide küsimustele ja päringutele vastamisel oma emakeelt ning see tähendab, et ka Teie kliendid saavad abi otsida oma emakeeles.
Meie intuitiivne piletisüsteem võimaldab Teil kõiki oma kliendisuhtlusi pilguheitega vaadata ja võimaldab automatiseerida paljusid tavalisi klienditeeninduse ülesandeid. Teie töötajad saavad koheselt einevate suhtlusvormide vahel vahetada ja saate oma kliendikogemuse kohandada vastavalt oma sektori konkreetsetele vajadustele, luues kontaktivormid ja eritellimusel tugikeskused.
LiveAgent täiustab ja arendab pidevalt uusi funktsioone. LiveAgent pakub juba üle 180 klienditoe funktsiooni ja üle 40 integratsiooni/a>.
LiveAgenti usaldavad maailma suurimad ja mainekamad ettevõtted. Lugege meie edulugusid ja iseloomustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib aidata Teil saavutada klientide edu, tagada klientide lojaalsuse ja viia klienditoe uuele tasemele.
LiveAgent on võimas kliendi edu tööriist nii uutele kui ka olemasolevatele ettevõtetele. Kui alles alustate ettevõtlusega, võimaldab see Teil kiiresti luua kliendibaasi ja luua lojaalsust klientide seas. Kui olete asutatud ettevõte, kes soovib oma kliendikogemuse uuele tasemele viia, võimaldab kõigi kliendisuhtluskanalite integreerimine ühte tsentraliseeritud süsteemi Teie töötajatel palju lihtsamini ja efektiivsemalt suhelda klientidega.
Oleme kujundanud LiveAgenti väleda klienditeeninduse lahendusena ja meie tarkvara sobib igas suuruses ettevõtetele. Sõltumata sellest, millises sektoris Te olete või kui suur on Teie ettevõte, aitame Teil luua parema kommunikatsiooni oma klientidega.
Kliendi edu tarkvara aitab Teil ja meeskonnal klientidega suhtlemist hallata. LiveAgent on SaaS-lahendus, mis koondab kogu Teie suhtluse ühte sujuvasse süsteemi.
Teie kliendid võivad kontakti saamiseks kasutada erinevaid viise, nagu e-post, telefon, messengerid või reaalajas vestlus, nii et kogu kommunikatsiooni ühes kohas hoidmine võimaldab Teie agentidel paremini mõista klientide probleeme ning vastata neile kiiremini. LiveAgent kindlustab ka Teie sisekommunikatsiooni, et saaksite tundlikke kliendiandmeid turvaliselt hoida.
Klienditeeninduse edukus on eduka ettevõtte ja tugeva e-kaubanduse kogukonna loomise võti. Kliendi edu tarkvara võib dramaatiliselt parandada klientidega suhtlemise viisi. Teie töötajad ei pääse mitte ainult mitme kanali kaudu klientideni, vaid saate jälgida ka oma klienditeeninduse toimivust.
Kliendi edu tarkvara turg on ülerahvastatud, kuid iga müüja pakub Teile erinevaid tööriistu. Nagu iga ostuotsuse puhul, sõltuvad Teie vajadused klientide edu tarkvara järele tööstusharust, ettevõtte suurusest ja Teie isiklikest vajadustest.
Enamik tarkvarapakkujaid pakuvad põhifunktsioone, mis hõlmavad piletisüsteemi, reaalajas vestlust või analüütilist juhtpaneeli. Edasijõudnutel on automaatika, mitu teadmusbaasi tugisüsteemi või teistsugune koostöö tööriistakomplekt.
LiveAgentiga läksime sammu kaugemale. Ehitasime kõnekeskuse tarkvara otse meie platvormi, mis võimaldab Teil telefonikõnesid ja muude suhtlusvorme ilma vaevata vahetada. LiveAgent toetab sotsiaalmeedia sõnumeid ka otse kohalikult juhtpaneelilt, kust saate neile ka vastata. Meie ainulaadne piletisüsteem toob kõik suhtlusvormid ühte kohta.
Kuna turul on nii palju võimalusi, võib kliendi edu tarkvara valimine olla hirmutav ülesanne. Sellepärast oleme LiveAgenti ehitanud nii agiilseks kui võimalik. Kui Teil on ainult üks klienditoe meeskonnaliige, pole probleemi, LiveAgent hoiab kõik sõnumid korrastatuna. Kui Teil on suur kliendiküsimustega tegelev meeskond, võimaldab LiveAgent neil koostööd teha ja pakkuda Teie klientidele parimat võimalikku kogemust.
LiveAgent pakub kõiki neid funktsioone intuitiivse kasutajaliidese kaudu, mida on lihtne õppida ja millest näete peamisi mõõdikuid, mis näitavad, kui hästi Te oma kliente teenindate. LiveAgenti kasutamine on soodne tehing, kuna saate kõik need kasulikud funktsioonid keskmise kahe inimese õhtusöögi hinna eest.
Klienditoe tarkvara paremaks kliendikogemuseks
LiveAgent on täisfunktsionaalne klienditoe tarkvara, mis kasutab piletisüsteemi kõikide klienditoe protsesside ühendamiseks.
Tehke see teoks klientide kaasamise tarkvaraga.
LiveAgent parandab mitmekanalilise klientide kaasamise tarkvara abil klientide rahulolu. Heitke pilk LiveAgenti eelistele ja veenduge selles ise.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
Avastage LiveAgenti 2024. aasta parim kliendi jälgimise tarkvara, mis võimaldab teil jälgida veebisaidi külastajate käitumist ja alustada vestlust õigel ajal. Nautige 24/7 klienditeenindust, ilma seadistuskulude ja krediitkaardita. Alustage tasuta prooviperioodiga nüüd ja tõstke oma müüki ja kliendirahulolu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team