Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.
LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.
Paneme klienditoe tarkvara abil punkti halvale teenindusele
LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.
Teie kliendisuhtluse tarkvara esmapilgul.
Kliendisuhtluse tarkvara pakub personaalset ja kiiret teenust, mis on oluline e-kaubanduse trendide ja klientide vajaduste kontekstis. Pilvepõhised platvormid võimaldavad tugevat ja positiivset kliendikogemust, samas andes ettevõtetele olulist analüütilist ülevaadet.
Klienditoe tarkvara paremaks kliendikogemuseks
Tänapäeval on oluline suhelda klientidega mitmel kanalil. Klienditoe tarkvara nagu LiveAgent integreerib need kõik ühte, muutes klienditoe haldamise lihtsamaks. Selle abil saavad klientidega suhelda mitmel viisil, tagades parema teeninduse.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.