Minge üle pühendunud klienditoe tarkvarale ning täiendaga oma klienditeenindust. LiveAgent pakub Teile edasiarenenud kuid lihtsasti kasutatavat piletisüsteemi, mis ühendab kogu Teie klientide kommunikatsiooni ühte kohta.
Pakkuge tugiteenust läbi e-posti, reaalajas vestluse, telefoni, kliendiportaali, Viberi, WhatsAppi või asjakohase sotsiaalmeedia ning katke kõik klientide poolt kasutatavad kanalid. Jätkake lugemist, et LiveAgentist rohkem teada saada või alustage oma tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna.
Funktsioonid | Liveagent Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | SpiceWorks |
---|---|---|
Piletisüsteem Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | SpiceWorks pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | SpiceWorks ei paku reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | SpiceWorks ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindusportaali. | SpiceWorks pakub iseteenindusportaali. |
Facebook Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu. | LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni. | SpiceWorks ei paku Facebooki integratsiooni. |
Twitter Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | SpiceWorks ei paku Twitteri integratsiooni. |
Instagram Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni. | SpiceWorks ei paku Instagrami integratsiooni. |
Viber Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast. | LiveAgent pakub Viberi integratsiooni. | SpiceWorks ei paku Viberi integratsiooni. |
WhatsApp WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletsüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid. | LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist. | SpiceWorks ei paku WhatsAppi integreerimist. |
Teadmusbaas Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | SpiceWorks pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | SpiceWorks ei paku kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | SpiceWorks pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.. | LiveAgent pakub API funktsioone. | SpiceWorks pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus(IVR) Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | SpiceWorks ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | SpiceWorks ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata. | LiveAgent piiramatut ajalugu. | SpiceWorks pakub piiramatut ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | SpiceWorks pakub piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | SpiceWorks ei paku piiramatuid vestlusnuppe. |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid. | LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. | SpiceWorks pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestus Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist. | SpiceWorks ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu ööpäevaringne tugi Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge. | SpiceWorks ei paku piiramatut 24/7 tuge. |
Valige vajalikud piletihalduse funktsioonid ja pakkuge klienditeenindust kus vaja. Kas teie kliendid saadavad teile e-kirju või eelistavad nad kõigepealt helistada? LiveAgent suudab käsitseda kõiki klientide kommunikatsiooni aspekte, nii et saate keskenduda vaid vastuste pakkumisele.
Mitmekanalilise halduse võimalused sisaldavad e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kõnekeskust koos Viberi, WhatsAppi, kliendiportaali ja sotsiaalmeediaga, nagu Facebook, Twitter ja Instagram.
Reaalajas vestlus on ideaalne tööriist klientidele kiire ja suurepärase teenuse pakkumiseks. Meie reaalajas vestluse vidin on turu kõige kiirem, mis tähendab, et Te ei lase oma klientidel oodata. Lihtsalt asetage vidin oma veebilehele ja hallake sissetulevaid päringuid LiveAgentist.
Funktsioonid nagu reaalajas trükkimise vaade või ennatlikud vestluse kutsed, on Teile teekonnal toeks. Proovige seda tasuta ja nähke vaadake seda töös.
Igat suhtluskanalit toetavad täiustatud funktsioonid, tehes töövoo sujuvaks ja efektiivseks. Kasutage piletisüsteemi organiseerituna hoidmiseks filtreerimist, silte või märkmeid. Kasutage ära mängustamise funktsioone, võrgu jälgimist või ühendage oma klienditugi teiste rakendustega, mida igapäevaselt kasutate.
LiveAgent võimaldab teil otsustada, kuidas seda kasutada, ja võimaldab oma töövooge lõputult vajaduse järgi kohandada. Vaadake üle terviklik funktsioonide nimekiri.
Teedrajav tarkvara
2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2023. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, teenindades üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.
Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.
Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.
Tehke rohkem müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.
Me mõistame, et parima tugiteenuse pakkumiseks peate ka vajadusel parimat tugiteenust saama. LiveAgent on Teile igal hetkel toeks. Meie 24/7 tagab erakorralise klienditeeninduse pakkumise igal ajal. Kontakteeruge meiega kasutades e-posti, reaalajas vestlust või helistage meile kui vajate abi või soovite õppida midagi uut.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Vaadake meie taskukohaste pakettide hindu ning uurige milline on Teie ettevõtte jaoks kõige sobilikum. Kui soovite näha LiveAgenti töös, heitke pilk meie videotuurile või proovige ise ning alustage oma 30-päevase prooviperioodiga juba täna. Ei vaja krediitkaardi informatsiooni ning sisalda piiranguid.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?
Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.
Otsite osTicketi alternatiivi?
Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team