Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt Teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim turul olev SpiceWorksi alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi SpiceWorksile?

Minge üle pühendunud klienditoe tarkvarale ning täiendaga oma klienditeenindust. LiveAgent pakub Teile edasiarenenud kuid lihtsasti kasutatavat piletisüsteemi, mis ühendab kogu Teie klientide kommunikatsiooni ühte kohta.

Pakkuge tugiteenust läbi e-posti, reaalajas vestluse, telefoni, kliendiportaali, Viberi või asjakohase sotsiaalmeedia ning katke kõik klientide poolt kasutatavad kanalid. Jätkake lugemist, et LiveAgentist rohkem teada saada või alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

SpiceWorksi ja LiveAgenti võrdlus

Funktsioonid Liveagent SpiceWorks
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
SpiceWorks pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
SpiceWorks ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
SpiceWorks ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
SpiceWorks pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
SpiceWorks pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
SpiceWorks ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
SpiceWorks pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha..
LiveAgent pakub API funktsioone.
SpiceWorks pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus(IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
SpiceWorks ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
SpiceWorks ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent piiramatut ajalugu.
SpiceWorks pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
SpiceWorks pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
SpiceWorks ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
SpiceWorks pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
SpiceWorks ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
SpiceWorks ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Üks ainus platvorm, mis katab kõik kanalid

Valige vajalikud piletihalduse funktsioonid ja pakkuge klienditeenindust kus vaja. Kas teie kliendid saadavad teile e-kirju või eelistavad nad kõigepealt helistada? LiveAgent suudab käsitseda kõiki klientide kommunikatsiooni aspekte, nii et saate keskenduda vaid vastuste pakkumisele. 

Mitmekanalilise halduse võimalused sisaldavad e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kõnekeskust koos Viberi, kliendiportaali ja sotsiaalmeediaga, nagu Facebook, Twitter ja Instagram

Terviklik lahendus intelligentse töövooga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Parandage kliendisuhtlust reaalajas vestlusega

Reaalajas vestlus on ideaalne tööriist klientidele kiire ja suurepärase teenuse pakkumiseks. Meie reaalajas vestluse vidin on turu kõige kiirem, mis tähendab, et Te ei lase oma klientidel oodata. Lihtsalt asetage vidin oma veebilehele ja hallake sissetulevaid päringuid LiveAgentist.

Funktsioonid nagu reaalajas trükkimise vaade või ennatlikud vestluse kutsed, on Teile teekonnal toeks. Proovige seda tasuta ja nähke vaadake seda töös

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Proovige reaalajas vestlust koos arenenud funktsioonidega

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Teie tegevusi toetav lai funktsioonide valik

Igat suhtluskanalit toetavad täiustatud funktsioonid, tehes töövoo sujuvaks ja efektiivseks. Kasutage piletisüsteemi organiseerituna hoidmiseks filtreerimist, silte või märkmeid. Kasutage ära mängustamise funktsioone, võrgu jälgimist või ühendage oma klienditugi teiste rakendustega, mida igapäevaselt kasutate.

LiveAgent võimaldab teil otsustada, kuidas seda kasutada, ja võimaldab oma töövooge lõputult vajaduse järgi kohandada. Vaadake üle terviklik funktsioonide nimekiri.

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, teenindades üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

SpiceWorksi alternatiiv
30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Tehke rohkem müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.

Suurepärane klienditeenindus on meie prioriteet

Me mõistame, et parima tugiteenuse pakkumiseks peate ka vajadusel parimat tugiteenust saama. LiveAgent on Teile igal hetkel toeks. Meie 24/7 tagab erakorralise klienditeeninduse pakkumise igal ajal. Kontakteeruge meiega kasutades e-posti, reaalajas vestlust või helistage meile kui vajate abi või soovite õppida midagi uut. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Proovige LiveAgenti tasuta juba täna

Vaadake meie taskukohaste pakettide hindu ning uurige milline on Teie ettevõtte jaoks kõige sobilikum. Kui soovite näha LiveAgenti töös, heitke pilk meie videotuurile või proovige ise ning alustage oma 14 päevase prooviperioodiga juba täna. Ei vaja krediitkaardi informatsiooni ning sisalda piiranguid.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei’l, Yamaha’l, BMW-l ja O2-l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Mis teeb LiveAgentist parima SpiceWorksi alternatiivi?

LiveAgent pakub usaldusväärset ja taskukohast piletisüsteemi, mis suudab ühes kohas hallata mitut suhtluskanalit. See suudab hallata e-kirju, reaalajas vestlust, kõnesid, kliendiportaale ja sotsiaalmeediat - Facebook, Twitter ja Instagram. Saadaval on ka Viber.

Miks minna üle LiveAgenti?

LiveAgent pakub rohkem suhtlusvõimalusi, mis tähendab, et saate laiendada oma publikut ja lubada rohkematel klientidel teiega abisaamiseks ühendust võtta.

Millised on LiveAgenti funktsioonid?

LiveAgentil on mitmekanaliline piletisüsteem, mida toetab üle 125 funktsiooni ja üle 140 integratsiooni muu tarkvaraga.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo