MessageBird IVR-i arvustus

Compare MessageBird IVR-i arvustus with other in: How MessageBird IVR-i arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Interaktiivne häälvastus (IVR) on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab klienditoe agentidel organiseerida kõnesid erinevate tingimuste alusel. IVR-i abil saab luua "puud", mis suunavad helistajad vastavasse osakonda antud häälkäskluse või telefoni numbrivalija nupuvajutuse alusel.

Pricing
Starting from:
$ 30   kuus
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
4
Hind
5
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Lihtne seadistada ja kasutajasõbralik
  • Taskukohane
  • Toetab keerukaid IVR-i seadistusi

Cons

  • Piiratud kohandatavus
  • Klienditoega võib mõnikord olla raske ühendust saada

MessageBirdi Flow Builder on suurepärane võimalus neile, kes soovivad seadistada lihtsat IVR-i menüüd. Kasutajaliides on intuitiivne ja hõlpsasti navigeeritav, nii et te ei pea muretsema enda ülekoormamise või koodihunnikutesse kadumise pärast. MessageBird pakub teile kiiret õpetust nende Flow Building funktsiooni esmakordsel kasutamisel. See on suurepärane võimalus isegi vähem tehnikataiplikele kasutajatele, võimaldades neil hõlpsasti oma vooge seadistada. Ainus probleem, mille olen leidnud, on IVR-i sõnumite kohandamise puudulikkus. Kuid ma ei arva, et see peaks kasutajaid MessageBirdi IVR tarkvara valimast heidutama.

MessageBird IVR funktsiooniga alustamine

MessageBirdi prooviversioonile registreerumine on üsna lihtne. Pärast andmete täitmist ja agentide arvu lisamist tervitatakse teid puhta välimusega armatuurlaual, mis esmakasutajale ei tundu kindlasti üle jõu käiv.

MessageBirdi tervitav armatuurlaud

Kuigi te ei leia IVR-i funktsioone kohe, muudab see seadistus armatuurlaual orienteerumise lihtsaks. IVR-i funktsiooni konfigureerimiseks pääsete sellele juurde otse armatuurlaualt või Flow Builderi vasakpoolsest menüüst.

MessageBird IVR-i funktsionaalsused

Järgmisena klõpsake valikul Templates. Sealt leiate üsna suure valiku voo loomise ja automatiseerimise võimalusi. Seadistamise jätkamiseks klõpsake Easy phone menüül (IVR).

Minu arvates oli väga kasulik just õpetus, mida MessageBird pakub teile pärast IVR-i konfiguratsioonile juurdepääsu. See õpetus juhendab teid läbi nelja lihtsa sammu, kuidas luua voogusid omnikanalilises keskkonnas, teha telefonikõnesid jne. Soovi korral saate selle õpetuse vahele jätta.

MessageBird IVR-i loomise õpetus

Esmalt tuleb teil osta telefoninumber. Seda saate teha otse Flow Builderist, klõpsates hüpikaknal.

Kui teil on telefoninumber valmis, võite alustada kõnepuude konfigureerimist. Jätkake, klõpsates nupul Say. Saate luua oma sõnumi ja konfigureerida muutujaid, nagu keel, hääl ja muud.

Kahjuks ei saa te oma sõnumile helifaili lisada, seega peate piirduma kõnesünteesi valikuga. Teil on valida mitme keelevaliku ja inglise aktsendi vahel. Samuti saate valida mees- ja naishääle vahel.

MessageBird IVR konfiguratsiooni valikud

Kui olete sõnumi seadistanud, võite jätkata oma filiaalide loomisega. Saate luua mitu hargnemisvalikut eraldi sõnumite ja päästikutega. MEssageBird võimaldab teil luua lihtsaid kui ka üsna keerukaid IVR-i seadistusi. Pärast esmaste IVR-i valikute lisamist saate luua täiendavaid harusid ja konfigureerida muid toiminguid või haru sulgeda.

See menüü võimaldab teil konfigureerida lihtsa IVR-i seadistuse, mille tulemusel saavad teie kliendid ettevõttega kiiresti ja ilma probleemideta ühendust võtta. Kui aga vajate keerukamat seadistust, saate seda teha lisateateid ja harngemisvalikuid kasutades.

Kuidas IVR toimib?

Kogu Flow Builderi funktsioon töötab suurepäraselt ja probleemideta. Seadistamine on tänu GUI-le ja alguses olevale õpetusele üsna intuitiivne. Kahjuks ei võimalda IVR kohandatud helimeediumifaile, kuid kui see pole teie jaoks probleem, töötab kõnesüntees ilma tõrgeteta. IVR-i jõudlus ise on suurepärane ja kui otsite midagi lihtsat ja hõlpsasti kasutatavat, peaks see vastama kõigile teie ootustele. Kui teil on aga raskusi IVR-i konfiguratsiooniga seotud harude, muutujate või millegi muu mõistmisega, pakub MessageBird oma tugikeskuses hõlpsasti jälgitavat õpetust.

Hinnakiri

Kui teil pole vaja rohkem kui kahte istekohta ja olete nõus telefoninumbri ostma, saate MessageBirdi voo loomise võimalusi tasuta kasutada, Kui soovite oma tegevust laiendada, võite minna üle 30 dollarile kuus, mis võimaldab 3–10 kohta.

Lõpetuseks

See on suurepärane võimalus ja mõeldud enamasti väiksemate kontaktkeskuste jaoks. MessageBird pakub mõistliku hinna eest teile rohkeid võimalusi, lihtsat IVR-i seadistust ja mitmetasandilisi IVR-i valikuid. Kogu kasutajaliides on intuitiivne ja hõlpsasti navigeeritav. Kuigi see pole nii kohandatav, kui võiks soovida, ei valmista MessageBird pettumust, kui otsite lihtsat ja taskukohast lahendust.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei oska telefoninumbrit osta

MessageBirdi IVR funktsiooni kasutamiseks peate ostma telefoninumbri. Selleks logige oma kontole sisse ja klõpsake juhtpaneelil ikoonil Numbrid. Järgmisel lehel peate sisestama vajaliku teabe ja klõpsama nuppu Osta. Pärast seda kontrollige tellimuse kokkuvõtet ja kinnitage ost. Pärast numbri eest tasumist saate selle oma kontole lisada.

Mu IVR ei tööta

Peaksite oma IVR-i vookujundust veelkord kontrollima ja parandama leitud vead. Täiendava abi saamiseks võite tutvuda Messagebirdsi abi jaotisega või võtta ühendust klienditeenindusega.

Product reviews

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo