Bitrix24 IVR-i arvustus

Compare Bitrix24 IVR-i arvustus with other in: How Bitrix24 IVR-i arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interaktiivne häälvastus (IVR) on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab klienditoe agentidel korraldada kõnesid vastavalt erinevatele tingimustele. IVR-i abil saab luua "puud", mis suunavad helistajad vastavasse osakonda häälkäskluse või telefoni numbrivajutuse abil.

Pricing
Starting from:
$ 49   kuus
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4
Kasutajakogemus
4.5
Hind
4.5
Rakendamine
3

Key takeaways

Pros

  • IVR tasemete loomine on lihtne
  • Täpsemad valikud
  • Lihtne kasutada, kui olete asja selgeks saanud
  • Hinnakujundus ja tasuta pakett

Cons

  • Kasutajaliideses on raske navigeerida
  • Aegunud juhendid

Bitrix24 IVR on suurepärane esineja, kuigi selle funktsioonirikka lahenduse navigeerimisega harjumiseks võib kuluda veidi aega. IVR-i sätete leidmine võib võtta minuti, kuid võite olla kindel, et kui see on tehtud, on seadistus kasutajasõbralik ja funktsioonid töötavad ettenähtud viisil. Bitrix24 on suurepärane, eriti kui arvestada enam kui õiglast hinda ja selle tasuta paketi, mis ei vaja krediitkaardi andmeid.

Bitrix24 IVR-i funktsiooniga alustamine

Bitrix24-ga alustamine on üldiselt lihtne ülesanne, mis nõuab tasuta registreerimise läbiviimsit. Pärast meili kinnitamist saate kohe juurdepääsu oma tööruumile. Kogu protsess oli kiire ja ei nõudnud pikka ootamist. Olles saanud juurdepääsu Bitrix24 rakendusele, on aeg alustada ulatusliku menüü sirvimist. Bitrix24-ga on kaasas nii veebirakendus kui ka allalaetav rakendus arvutile. Kasutasin selle testi jaoks veebirakendust.

Menüü võib olla uutele kasutajatele segadust tekitav, kuna olemas on palju ikoone, millel pole nähtavaid kirjeldusi, neid näeb hiirekursorit ikooni kohal hõljutades. Veebirakendusel on ka otsinguvidin ja menüü ikoonide ümberkorraldamise või peitmise võimalus, mis muudab töövoo veidi lihtsamaks. Mul kulus natuke aega, enne kui sain teada, kust leida Bitrix24-s IVR-i loomise võimalus. Rakendusel on integreeritud abijuhend, kuid see oli aegunud ega olnud seetõttu kasulik.

Juhendi menüü nägi välja väga erinev rakendusest, mida selle ülevaate kirjutamise ajal kasutasin. Neile, kes on huvitatud sellest, kust leida Bitrix24 IVR-i sätteid, avage vasakpoolses menüüs CRM, valige ülemisest menüüst Lisandmoodulid, klõpsake Telefon, klõpsake nuppu Telefoni konfigureerimine ja lõpuks valige Häälmenüü ja Menüü lisamine.

Bitrix24 toimingu nuppude seaded - lisa uus toimingu nupp

Interaktiivse häälvastuse loomise protsess ei ole keeruline. Bitrix24 pakub palju kohandamisvõimalusi, mis on alati hea kasutajatele, kes soovivad olla konkreetsed selles, kuidas nende IVR toimima peaks. Ülaosas saate sisestada teksti kõnesünteesi jaoks või üles laadida oma helifaili. Seda salvestust esitatakse, kui helistaja loob ühenduse IVR-iga.

Loomine ei hõlma kasutajaliidese disainimisega sarnast protsessi, vaid pigem võimalust valida milliseid toiminguid helistaja numbrilaual olevad numbrid teevad. Teil on standardne valik edasisuunamise numbreid, nende suunamine teistele kasutajatele ja palju muud. Üldiselt on protsess väga lihtne ja kui olete IVR süsteemidega tuttav, kulub selle läbimiseks vähe aega.

Bitrix24 IVR toimingu nupud - salvesta valmis seadistused

Kui olete IVR-i seadistamise lõpetanud, klõpsake lihtsalt käsul Salvesta. Nüüd peate oma IVR-i rakendamiseks ühendama selle numbriga. Avage Telefoniteenused > Ühendus > Numbrite seadistamine > valige number/PBXja lubage sissetuleva kõne suunamine jaotises menüü Hääl. See on kõik, teie IVR ühendatakse pärast kõiki neid samme.

Kuidas IVR toimib?

Õnneks on Bitrix24 IVR-iga helistamine lihtne ja teie IVR-i loomisel töötab kõik täpselt nii, nagu ette nähtud. Tegin paar testkõnet ja selle käigus ei esinenud IVR-i jõudlusega probleeme. IVR töövõime sõltub teie seadistustest. Minu testkõne ajal ei esinenud vigu ega muid probleeme.

Üldiselt võivad teie helistajad eeldada ja kogeda tavalist IVR-i, mis ühendab nad sujuvalt õigete osakondadega. Ükskõik, kas eelistate kõnesüsteesi või oma salvestusi, on üldine kogemus kindel ja mul pole suuri kaebusi.

Hinnakiri

Bitrix24 hinnakujundus on kindlasti üks selle tipphetki. Selle asemel, et maksta jooksvalt, saate valida ühe hinnaplaanidest. Seda hinda piirab ainult funktsioonide arv ja salvestusruum. Parim osa on see, et Bitrix24-ga on kaasas ka tasuta pakett, mis tähendab, et te ei pea IVR-i funktsiooni hankimise eest suuri summasid maksma.

Tasuta pakett

Tasuta pakett pakub 5 GB salvestusruumi, samuti juurdepääsu koostöö funktsioonidele, ülesannetele ja projektidele, CRM-ile, drive’ile, kontaktikeskusele ja veebisaidi koostajale. See pakub tasuta lahenduse poolest suurepärast väärtust ja funktsionaalsust.

Basic plaan

Põhipakett sisaldab 24 GB salvestusruumi, sisaldab kõiki tasuta paketi funktsioone ning lisab võimaluse luua ja hallata veebipoodi. See maksab 5 kasutajale 49 dollarit kuus.

Standard plaan

Standard plaan pakub 100 GB salvestusruumi, kõiki eelmise kahe paketi funktsioone ning lisab turundus- ja veebidokumentide funktsioone. See maksab 50 kasutajale 99 dollarit kuus.

Professional plaan

Professional plaan pakub 1024 GB salvestusruumi, kõiki eelmiste plaanide funktsioone ja lisab uusi funktsioone, nagu müügianalüüs, automatiseerimine ja personalijuhtimine. See maksab 100 kasutaja kohta 199 dollarit kuus.

Lõpetuseks

Bitrix24 IVR töötab suurepäraselt, kuid üldiselt võib lahenduse kasutamine täiesti uutele kasutajatele olla keeruline. See ei tohiks aga takistada teid valimast seda oma IVR-tarkvaraks. Bitrix24-l on õiglane hind, suurepärased funktsioonid ja see töötab nagu unistus, kui võtate aega selle kasutamise õppimiseks. See on tugev kandidaat iga kõnekeskuse jaoks.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei leia Bitrix24 IVR-i valikut

Bitrix24 on paljude tööriistade ja funktsioonidega keerukas lahendus, nii et ärge muretsege, kui IVR-i leidmine tundub keeruline. Avage vasakpoolses navigeerimismenüüs CRM ja seejärel valige ülemisest menüüst Lisandmoodulid. Klõpsake nuppu Telefoniteenus ja seejärel Seadista telefoniteenus. Valige menüü Hääl ja lõpuks Lisa menüü. Siit saate alustada oma IVR-i ehitamist. Kui te ikka ei leia IVR-i valikut, kontrollige kindlasti veel kord, kas teil on õige plaan, mis võimaldab IVR-i.

Ma ei tea, kuidas ühendada Bitrix24 IVR-i konkreetse numbriga

Peate iga numbri jaoks lubama Häälmenüü. Avage Telefon > Ühendus > Numbrite konfigureerimine. Seejärel valige number/PBX ja klõpsake sissetuleva kõne suunamise jaotises menüül luba Hääl.

Product reviews

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo