JustCall IVR-i arvustus

LiveAgent pakub tasuta prooviversiooni, mis võimaldab kasutajatel nime valida oma alamdomeenile ja edastada andmeid masina kaudu. JustCall pakub lihtsat ja hõlpsasti kasutatavat IVR-i lahendust koos teksti ja kohandatud salvestiste võimalusega. IVR-i taseme visuaalset kujutlust aga ei ole. JustCallil on kolm hinnaplaani, millest odavaim algab 24 dollarist kuus ja pakub ainult olulisi IVR-i funktsioone. Kõige kallimas plaanis on mitmetasandiline IVR.
JustCall IVR-i arvustus
Compare JustCall IVR-i arvustus with other in: How JustCall IVR-i arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR töötab suurepäraselt igas olukorras, muutes selle üsna mitmekülgseks kandidaadiks. Seda on üsna lihtne seadistada ja rakendada ning see pakub mugavat IVR-i simulatsiooni funktsiooni, mis võimaldab teil enne selle rakendamist oma IVR-i testida.

Pricing
Starting from:
$ 24   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Kasutajakogemus
4.5
Hind
5
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Lihtne seadistamine ja rakendamine
  • Suurepärane kasutajaliides
  • IVR-i simulatsiooni funktsioon

Cons

  • Puudub IVR-i visuaalne kujutlus
  • Mitmetasandiline IVR on vaid kallimates plaanides

Kuigi IVR-i koostajat saaks täiustada tasemete visuaalse kujutluse lisamisega, on seda siiski lihtne kasutada peaaegu kkõigil, olenemata nende varasematest teadmistest. JustCall on samuti äärmiselt soodne, mis tähendab, et te ei aja selle mitmekülgse IVR lahendusega mitte mingil juhul lõhki oma eelarvet.

JustCall IVR funktsiooniga alustamine

JustCalliga alustamine on nii lihtne kui võimalik, eriti paistab silma kiire ja lihtne registreerumine prooviversioonile. Kõigile saadaolevatele funktsioonidele juurdepääsu hankimiseks peate esitama oma krediitkaardi andmed. Kasutajaliides on väga hästi kujundatud. See on tagasihoidlik, puhas ja väga lihtne navigeerida. See tähendab ka seda, et saate hõlpsasti leida IVR-i funktsiooni ilma keerulisi menüüsid ja valikuid läbimata. IVR-i leiate jaotisest Telefoninumbrid > Sissetulevad kõned > IVR (kõne menüü).

JustCall IVR seaded

IVR on vaikimisi keelatud, seega tuleb see esmalt sisse lülitada. Kui see on tehtud, pääsete juurde IVR-i koostajale. IVR-i koostaja ei ole iseenesest keeruline, kuid seepaku IVR-i tasemete visuaalset kujutlust, seega on hea mõte eelnevalt midagi ette planeerida. Saate valida klahvistiku numbri ja toimingu. See on üsna lihtne ja iga tasemega kaasnevad standardsed IVR-i kohandamisvalikud. See hõlmab suunamist sise- ja välisnumbritele. Teil on ka võimalus valida, mis juhtub siis, kui number pole kättesaadav.

JustCall IVS settings - Kõne menüü

JustCall IVR-il on nii tekstisünteesi kui ka kohandatud salvestiste võimalus, mida saab mugavalt süsteemi üles laadida. Üldiselt on IVR-i loomise protsess lihtne, hoolimata sellest, et iga taset pole visuaalselt kujutatud. Väga huvitav lisand on seadete simuleerimise võimalus. See on sisuliselt testnupp, mis võimaldab teil proovida IVR-i tööd ja teha kindlaks, kas kõik toimib eelduste kohaselt.

Kuidas IVR toimib?

JustCall IVR toimib hästi, nagu enamikelt IVR-lahendustelt oodatakse. Lisatud suvand IVR-i sätete simuleerimiseks on suureks eeliseks ja aitab teil vältida mittefunktsionaalseid IVR-e, mis võivad olla halvasti planeeritud või rakendatud. Igaks juhuks, kui teie IVR ei ole toiminud ootuspäraselt, on võimalus seda ümber korraldada ja testida nii sageli kui vaja, et õigele tasemele viia. JustCalliga võite oodata suurepärast jõudlust ja hästi töötavat IVR-i. ja ka selle testimise ajal ei esinenud mul probleeme.

Hinnakiri

JustCallil on kolm hinnaplaani, kõigis on ka IVR. Pange tähele, et odavaim Standard pakett pakub ainult olulisi IVR-i funktsioone, samas kui Premium pakett pakub mitmetasandilist IVR-i. Enne plaani valimist peaksite kaaluma, kas teie IVR-il peab olema mitu taset ja kas teil on vaja laiemat funktsioonide komplekti või mitte. Võtke siiski arvesse, et isegi kõige odavam JustCalli pakett pakub palju paindlikkust. Vaatame plaane ja uurime, mida igaüks neist pakub.

Standard

Odavaim JustCalli pakett algab 24 dollarist kuus kasutaja kohta, minimaalselt kahe kasutajaga. See pakub IVR-i ja muid olulisi funktsioone, sealhulgas kohalikku numbrit, piiramatuid minuteid, kõnede suunamist, SMS-i ja MMS-i, tagasihelistamise automatiseerimist, tööaega, märkmeid ja hinnanguid ning palju muud.

Premium

Premium pakett pakub täiustatud funktsioonide komplekti, mis algab 48 dollarist kasutaja kohta kuus, minimaalselt kahe kasutajaga. Lisaks Standard paketi funktsioonidele lisab Premium pakett reaalajas kõnede jälgimise, SMS-ide automatiseerimise ja hulgi SMS-ide saatmise, mitmetasandilise IVR-i, kohandatud töövood, prioriteetse toe ja palju muud.

Kohandatud

Kohandatud plaaniga kaasneb teie ettevõttele kohandatud hinnapakkumine. Saatkõik kahest eelmisest plaanist, lisaks teenusetaseme lepingud, kohandatud analüüsi ja aruannete, spetsiaalse kontohalduri ja tehnilise toe ning kõnetunde analüüsi.

Lõpetuseks

JustCall IVR funktsioon on väga hea kandidaat, mis pakub üldist suurepärast funktsionaalsust minimaalsete kompromissidega. See on kindlasti üks parimaid ja lihtsamaid IVR-i funktsioone. Veelgi paremaks teeb selle mõistlik hinnasilt ja hea valik muid kõnekeskuse funktsioone. JustCall IVR funktsioon sobib igat tüüpi ettevõtte jaoks ja toimib teil kindlasti hästi, nagu ka minu katsete ajal.

Levinud mured ja probleemid

Mu JustCall IVR ei tööta

Kontrollige oma IVR-i voogu ja kasutage selle testimiseks simuleerimise funktsiooni. Enamik IVR-i probleeme on tavaliselt tingitud disainivigadest.

Ma ei leia Justcallist IVR funktsiooni

Justcalli IVR-i koostaja tuleb kõnenumbri seadetes lubada. Kui libistate aktiveerimise lülitit, peaksite saama ka juurdepääsu IVR funktsioonile.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Lisage oma veebisaidile kontaktivorme ja lubage oma klientidel saata e-kirju otse Teie veebisaidilt. LiveAgentis on Teil mitmesuguseid kontaktnuppe

Kotaktivormi galerii

LiveAgent pakub erinevaid pakette, mis sobivad erinevate ettevõtete ja ärieesmärkidega. Tarkvaraga kaasnevad e-posti mallid ja tervituskirjad, mis on olulised e-kaubanduses, ning erinevad funktsioonid nagu integratsioonid, demo ja tugi. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ja läbipaistva hinnastamise süsteemi.

Saage inspiratsiooni kõige sagedamini kasutatavatest IVR-skriptidest ja looge oma IVR-sõnumid. Uuri välja, milline skript on täna kõige populaarsem!

IVR (interaktiivse häälvastuse) käsikirja näited

Twilio IVR on interaktiivse häälvastuse tarkvara, millega saavad klienditoe agendid kõnesid vastavalt erinevatele tingimustele korraldada. Twilio IVR-i arvustused on väga positiivsed, kuid hind võib olla kallis. IVR-i loomine on lihtne ning eelseadistused on saadaval. Zendeski IVR on samuti populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, kuid mõned kasutajad on kogenud probleeme IVR-i planeerimise ja loomisega. Hind algab 99 dollarist kuus ning tarkvaral on universaalne funktsionaalsus klienditoe agentide jaoks. LiveAgent on ka klienditoe tarkvaralahendus koos erinevate funktsioonidega, kuid hindade kohta infot ei ole loetletud.

Saate täiusliku vestluste ülevaate ja näete kaardil kõiki külastajaid, kes Teie veebisaiti sirvivad. Muutke LiveAgenti abil oma klienditeenindus paremaks. Jätkake lugemist.

Vestluste ülevaade

LiveAgenti vestluste ülevaade pakub ettevõtetele olulist teavet veebilehte külastavate külastajate kohta, näiteks nende riiki, sirvitavat URL-i ja kaua nad veebilehel veedavad. See võimaldab ettevõtetel ennetavalt külastajatega vestelda ja neile paremat klienditeenindust pakkuda, samuti tagab see agenditegevuse optimeerimise, et kasutada agentide aega võimalikult hästi. Lisaks saab see funktsioon ettevõtetele anda vajalikku teavet kliendi käitumise, probleemide ja vajaduste kohta. LiveAgenti tasuta prooviversioon on saadaval, et ettevõtted saaksid katsetada ja parandada oma klienditeenindusteenuseid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo