LiveAgenti IVR-i arvustus

Antud tekstis räägitakse IVR tarkvara kasutamisest klienditeeninduses ning tutvustatakse erinevaid IVR tarkvara pakette nagu Aircall, LiveAgent, Infobip, Bitrix24, Zendesk ja MessageBird. Samuti on võimalik saada informatsiooni LiveAgenti hindade, funktsioonide ja integratsioonide kohta ning leida ülevaateid klientide arvustustest. Tekstis mainitakse ka võimalust saada tasuta demo ning tellida LiveAgenti uudiskiri.
LiveAgenti IVR-i arvustus
Compare LiveAgenti IVR-i arvustus with other in: How LiveAgenti IVR-i arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3731 reviews

Interaktiivne häälvastus (IVR) on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab klienditoe agentidel korraldada kõnesid vastavalt erinevatele tingimustele. IVR-i abil saab luua "puud", mis suunavad helistajad vastavasse osakonda häälkäskluse või telefoni nupuvajutuse abil.

Pricing
Starting from:
$ 49   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
4.5
Hind
4
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • IVR töötab suurepäraselt
  • Suur paindlikkus ja kohandamine
  • Mõistlik hinnakujundus
  • Suurepärane ööpäevaringne klienditugi

Cons

  • Seadistamine pole uutele kasutajatele lihtne
  • Nõuab mõningaid skriptimise teadmisi ja oskusi

LiveAgenti IVR toimib väga hästi ja tänu täiustatud kasutajaliidesele ei võta IVR funktsiooni leidmine kaua aega. Kuigi LiveAgenti IVR-i seadistamine pole maailma kõige lihtsam ülesanne, korvab selle asjaolu, et nende ööpäevaringne klienditugi saab teid igal ajal aidata. Vähese kannatlikkuse ja mõnede oskuste abil suudab LiveAgenti IVR olla väga paindlik. Veel üks põhjus, miks LiveAgenti kasutada, on selle muude suurepäraste funktsioonide mõistlik hind, mida peaksite oma kasutajatoe puhul kindlasti kaaluma.

LiveAgenti IVR funktsiooniga alustamine

LiveAgentil on lihtne registreerimisprotsess, mille leiate veebisaidilt. Täitmiseks ja oma LiveAgenti veebirakendusele juurdepääsu saamiseks kulub vaid mõni minut. Pärast seda saate alustada kogu LiveAgenti kasutajatoe, sealhulgas IVR-i seadistamist. Iga LiveAgenti suhtluskanali jaoks on kaasas mugav alustamise juhend. Kui olete kõned lubanud ja oma VoIP-numbri lisanud, saate klõpsata selle seadetel ja alustada oma IVR-i seadistamist.

Kõne seaded LiveAgenti rakenduses

LiveAgenti IVR-i seadistus on alguses pisut ebatavaline. See ei paku IVR-i tasemete visuaalset kujutlust, seega tuleks kõik planeerimised eelnevalt teha. IVR-i seadistamine ja konfigureerimine tuleb teha YAML-i skriptiga. Kui töötate sellega esimest korda, ärge muretsege – saadaval on juhend ja lingi leiate otse LiveAgenti IVR-i sätetest. Kui soovite vältida kogu IVR-i ise kirjutamist, saate valida siit IVR-i näite ja kopeerida selle ning kohandada oma maitse järgi.

Kuigi see IVR-i loomise protsess pole parim, võib see muutuda lihtsamaks tänu pingutustele, mis tehti põhjalikuma näidetega juhendi koostamiseks. Tarkvara suudab pakkuda ka kõrgetasemelist paindlikkust kogenud kasutajatele, kes seda meetodit tunnevad. Iga käsurida avab teie IVR-is uue taseme või toimingu, nii et teatud oskused ja kannatlikkus võimaldavad teil teha keerukaid IVR-e. Varem mainitud IVR-i näidete kasutamisel võib lihtsamate IVR-ide tegemine võtta vaid mõne minuti.

IVR-i seadistamine LiveAgentis

Saate lisada ka oma salvestised IVR-i seadistusse või laadida alla näidissalvestised LiveAgenti tugiportaali artiklist. Peate need süsteemi käsitsi lisama. Artiklis on ka kasulik juhend, mis selgitab, kuidas seda teha.

Kuigi seda tüüpi seadistus pole parim, korvab selle kõige rohkem LiveAgenti ööpäevaringne klienditugi, mis aitab teid protsessi igal etapil. Teise võimalusena võite paluda tugiagentidel luua IVR-i teie eest, jättes asja ekspertide hooleks, ilma et peaksite kirjutama ühtegi skripti rida. Mitte iga IVR-i tarkvara ei paku seda tüüpi abi ja seetõttu väärib LiveAgent vaatamata keerulisemale seadistusele täiendavat kiitust.

Kuidas IVR toimib?

LiveAgent IVR toimib vastavalt teie kujundusele. Üldiselt töötab see hea planeerimise korral probleemideta ja pakub helistajatele suurepärast kogemust. Testimise käigus ei kogenud ma ühtegi probleemi ning kogu kogemus oli meeldiv. Oma salveiste tegemine ja üleslaadimine on lihtne, mis annab teile suurepärase võimaluse isikupärastada IVR-i vastavalt oma kaubamärgile ja anda sellele professionaalsem tunne. Kokkuvõttes saab LiveAgenti IVR oma tööga suurepäraselt hakkama.

Hinnakiri

LiveAgenti IVR funktsioon on saadaval ainult suurettevõtte plaanis, mis algab 49 dollarist agendi kohta kuus. See on LiveAgenti kõige ulatuslikum plaan, mis pakub täielikku kõnekeskuse funktsionaalsust ja muid olulisi klienditeeninduse kanaleid. Kogu suhtlus on korraldatud piletisüsteemi kaudu, mis käsitleb e-kirju, reaalajas vestlust, sotsiaalmeediat, messengeri rakendusi, kõnekeskust ja kliendiportaali ühes kohas.

Lõpetuseks

Kuigi LiveAgenti IVR pole parim kandidaat, teeb see oma tööd väga hästi ja see ei valmista kindlasti pettumust. Kasutajaid, kes otsivad lihtsat IVR-i seadistamist, võib LiveAgenti IVR-i loomise protsess pisut heidutada. Kui teil on valmisolek õppida, võib IVR imesid teha. Kvalifitseerimata kasutajad saavad alati kasutada mõnda LiveAgenti kliendiportaali artiklites sisalduvatest eelseadistustest või võtta ühendust ööpäevaringse toega, et aidata neil IVR-i tasuta planeerida. Õige planeerimisega võib IVR muutuda uskumatult paindlikuks ja toimib väga hästi.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei oska oma IVR-i voogu kujundada

LiveAgenti IVR-i ehitaja tugineb visuaalse IVR-i ehitaja asemel YAML-i skriptile. Kui teil on raskusi protsessi mõistmisega, võite tutvuda IVR-i juhendiga, kasutage kopeerimiseks ja kohandamiseks IVR-i näiteid või küsige klienditoe meeskonnalt, et saada täiendavat abi oma IVR-i loomisel.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Zendeski IVR on klientide seas populaarne valik. Tarkvara igapäevaste stsenaariumide toimimise tulemused leiate sellest ülevaatest.

Zendeski IVR-i arvustus

LiveAgent pakub klientidele e-posti haldussüsteemi ja reaalajavestlusteenust ning võimalust plaanida demo kõnet. Külastajad saavad LiveAgent veebilehe kaudu tagasisidet saata ja Messengeri või WhatsAppi kaudu vestelda. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo