Infobip IVR-i arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. Lisaks on saadaval ka mitmed tugi- ja partnerprogrammid. LiveAgenti kasutamine nõuab konto registreerimist ning selle loomisel saadetakse kinnitus sõnum. Kõik õigused on kaitstud vastavalt Tingimustele, Turbepoliitikale ja Privaatsuspoliitikale.
Infobip IVR-i arvustus
Compare Infobip IVR-i arvustus with other in: How Infobip IVR-i arvustus is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
107 reviews

Infobip on turunduse, müügi ja klienditeeninduse valdkonnas tuntud platvorm. Tarkvaral on suur valik funktsioone, mida kliendid üle kogu maailma on armastanud. Infobipi IVR-i funktsioonid on tõeliselt võimsad, jäädes samas ligipääsetavaks.

Pricing
Starting from:
$ 499   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Kasutajakogemus
4
Hind
4.5
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Väga kohandatav
  • Lihtne kasutada
  • Tugev

Cons

  • Kasutatav terminoloogia võib olla segadusttekitav
  • Keele tuvastamine võib olla veidi kohmakas

Tänu paljudele seadistatavatele valikutele sobib see IVR funktsioon suurepäraselt suurematele ettevõtetele, kes soovivad oma kontaktikeskuse toiminguid automatiseerida. Väikeettevõtted võivad Infobipi tarkvara siiski sama kasulikuks pidada. Vaatamata suurele hulgale funktsioonidele ja võimalustele saate seadistamise lõpetada ilma segadusse sattumata ning end ülekoormatuna tundmata.

Infobip IVR funktsiooniga alustamine

Testisin Infobipi tarkvara opsüsteemis Windows 10, kuid see võib töötada ka Linuxis. Infobipi tasuta prooviversiooni seadistamine oli üllatavalt tüütu. Pärast nupu “Registreeru” klõpsamist suunati mind nende kliendirahulolu uuringusse. Pärast veebisaidil ringi vaatamist proovisin hankida oma tasuta kontot dokumentide lehtede abil. Pärast artiklite läbi klõpsamist õnnestus mul lõpuks tasuta proovikontole registreeruda.

Pärast kinnitusmeili ja telefonile saadetud aktiveerimiskoodi saamist sain alustada IVR funktsiooni seadistamist.

See valmistas aga väikese väljakutse. Kui olete minu moodi, tunnete end tuttavaid termineid otsides eksinuna(nt. “voog” või “kõnede automatiseerimine”). Minu kindlaim valik oli pöörduda tagasi tugiportaali. Teabe leidmine IVR funktsiooni seadistamise kohta on üsna lihtne. Dokumentatsioonis ei mainita aga selliste asjade seadistamist nagu isiklik profiil, sildid, kanalisündmused jne. Kui olete selleni jõudnud, võite õpetusi vaadata.

Kuigi esimesed sammud olid pisut tülgastavad, oli edasine teekond sujuv.

IVR funktsiooni seadistamiseks klõpsake vasakpoolses menüüs valikul Moments. Kui teete seda esimest korda, pakub Infobip lühikest õpetust, mis juhendab teid põhitoimingute tegemisel.

Infobip IVR-i seadistamise õpetus

Jätkake, klõpsates nupul Loo voog ja seejärel käsul Alusta nullist.

Infobip uue voo loomine

Pärast seda peate valima mõne päästikuvaliku vahel. Telefonipuu loomiseks klõpsake paanil Inbound Call.

Infobip IVR-i päästikute valikuid

Nüüd saate hakata mängima IVR funktsioonidega. Infobipi kasutajaliides on väga puhas ja intuitiivne, nii et isegi uus kasutaja ei tunne end ülekoormatuna.

Saate kasutada kõnesünteesi või eelsalvestatud helifaile, et vastata sissetulevale kõnele automaatse sõnumiga. Helifaile saate lihtsalt oma arvutist tarkvarasse üles laadida. Kõnesünteesi kohandamiseks saate valida mitme häälevaliku hulgast. Peale selle saate seadistada kõne kiirust, pausi kestust ja palju muud.

Infobip IV-i seadistamine

Infobip võimaldab seadistada nii lihtsaid kõnepuid kui ka keerukamaid vooge. Saate oma filiaalidesse lisada muid suhtluskanaleid, nagu SMS, e-post ja Whatsapp Messenger. Nii loob Infobip teile ja teie klientidele mitmekanalilise kogemuse.

Infobip valmis IVR puu

Mis mulle selle tarkvara juures meeldib, on selle pakutavate võimaluste hulk. Saate seadistada oma IVR süsteemi jaoks jälgitavad eesmärke või konfigureerida selle koguma ja salvestama kasutajate sisestatud numbrite andmeid.

Infobip kasutaja sisendi koguja valikud

Keeruliste ja kohandatud voogude loomiseks on võimalik konfigureerida palju täpsemaid sätteid. Sõltuvalt teie ettevõtte vajadustest võib teie IVR olla nii algeline või nii keeruline, kui soovite.

Kuidas IVR toimib?

Hoolimata sellest, et esimesed sammud kõnepuude seadistamisel on pisut meelehärmi tekitavad, toimib funktsioon hästi. Infobip on tuntud oma töökindluse poolest, nii et kõik toimis sujuvalt ja ilma seisakuteta. Tarkvara võimaldab teil konfiguratsiooniga mängida, et saaksite kõik vajaliku. Isegi täiustatud valikud on kasutajatele juurdepääsetavad ilma suurte tehniliste teadmisteta. Ja isegi kui te eksite või satute segadusse, on Infobipi dokumentatsiooni lehel lihtne navigeerida ning see pakub palju artikleid ja juhiseid, mis teid sellel teekonnal aitavad.

Hinnakiri

Infobipi hinnakujundus on enamasti kohandatav. Nende põhitellimuste pakettide hindade leidmine on võimalik ainult siis, kui teil on tasuta konto. Infobipil on kolm hinnakujundusvalikut – Moments, Conversations ja Answers. IVR funktsiooni kasutamiseks vajate Moments paketti, mille hind algab 499 eurost kuus. Kohandatud plaani saamiseks võite võtta ühendust nende klienditoe või müügimeeskonnaga.

Lõpetuseks

Infobipi IVR funktsiooni kokkuvõtteks tuleb meelde sõna “funktsionaalne”. See on väga konfigureeritav, jäädes samal ajal kättesaadavaks igat tüüpi kasutajatele. Kasutajasõbraliku liidese ja lihtsate rippmenüüde toel ei tunne te hirmu isegi siis, kui seadistate kõnepuud esimest korda. Mitme suhtluskanali valik võimaldab teil luua oma klientidele tõeliselt mitmekanalilise kogemuse. Lisaks saate seadistada jälgimise otse IVR-is, et teie kõnekeskus oleks alati oma KPI-dega kursis. Vaatamata väiksematele ebamugavustele on Infobip suurepärane tarkvara nii väikeettevõtetele, kes soovivad luua kontaktkeskust, kui ka suurtele tööstusharu liidritele, kes peavad oma protsesse automatiseerima ja sujuvamaks muutma.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa Infobipi IVR-i oma CRM-iga integreerida

Teabe toomiseks kolmanda osapoole andmebaasist või CRM-ist saate kasutada Call API funktsiooni. Lisage süsteemi URL, mida soovite vooga integreerida. Veenduge, et URL oleks õige, et voog saaks sellega suhelda. Pärast seda määrake meetod, mida voog kasutab päringute saatmiseks URL-ile. Kui olete seda teinud, peaksite olema lõpetanud. Kui teil tekib probleeme, võite võtta ühendust Infobipi klienditoega.

Mu IVR ei tööta

Kontrollige vigu oma IVR-i voo disainis ja parandage need. Kui teil on endiselt probleeme oma IVR-iga, võite proovida vaadata Infobipi dokumentatsiooni või võtta ühendust klienditeenindusega.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo