Zendeski IVR-i arvustus

Compare Zendeski IVR-i arvustus with other in: How Zendeski IVR-i arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interaktiivne häälvastus (IVR) on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab klienditoe agentidel korraldada kõnesid vastavalt erinevatele tingimustele. IVR-i abil saab luua "puud", mis suunavad häälkäskluse või telefoni nupuvajutuse abil helistajad vastavasse osakonda.

Pricing
Starting from:
$ 99   kuus
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
3.5
Kasutajakogemus
4.5
Hind
3
Rakendamine
3

Key takeaways

Pros

  • Hästi toimiv IVR
  • Põhjalik kasutajaliides

Cons

  • IVR-i planeerimine ja loomine võib segadust tekitada
  • Hinnakujundus võib kalliks osutuda

Zendeski IVR funktsiooni pole kõige lihtsam seadistada, kuid see pole ka kõige keerulisem. See toimib hästi ja ilma probleemideta, kuid IVR-i seadistamine nõuab mõningast etteplaneerimist, et vältida segadust loomisprotsessi ajal. Zendesk on suurepärane universaalne tarkvara ja isegi kui IVR-i konfiguratsioonil on palju arenguruumi, ei saa te sellega valikuga eksida. Zendeski tugevused peituvad mujal ja kui olete nõus selle funktsioonide eest kõrgemat hinda maksma, ei pea te tõenäoliselt pettuma.

Zendeski IVR funktsiooniga alustamine

Zendeski IVR unktsioon on hõlpsasti juurdepääsetav tänu hästi kujundatud ja lihtsalt kasutatavale liidesele. Saate juurdepääsu liidesele kohe pärast tasuta prooviperioodile registreerimist, mille saab lõpule viia vaid paari minutiga. IVR asub Zendeski halduskeskuse Talk suvandite all, mille leiate vasakpoolsest menüüpaneelist.

Zendesi administraatori keskus - IVR menüüd

IVR-i loomise protsess ei ole optimaalne ega nii lihtne kui see võiks olla. Visuaalset planeerimise abi pole, saate lihtsalt valida IVR-i valikud ja toimingud. Kuigi protsessi ise on lihtne teha, pole teil kogu IVR-ist head ülevaadet. Iga IVR-i tase on eraldi vahekaart, mis mõnede muude lahendustega võrreldes ei suuda selgelt kuvada, kuhu IVR viib. See võib keerukamate IVR-i seadistuste loomisel põhjustada segadust ja probleeme. Soovitan IVR-i tasemed eelnevalt visuaalselt planeerida.

Iga IVR-i tase võimaldab valida klahvistiku iga nupu jaoks toiminguid. Võimalike tasemete arvul pole ilmset piirangut, nii et saate vajadusel planeerida ja ehitada keerukamaid IVR-e. Samuti on võimalus valida tervitus, kuid see ei tundunud minu testide ajal töötavat. Ainus võimalus oli “ilma tervituseta”. Kuid hiljem leidsin tervituste lisamise võimaluse “Talk” seadistuse teisest jaotisest. Iga IVR-i taset saab ümber nimetada, mis võimaldab loomise ajal paremat planeerimist.

Zendeski IVR liinide seadistus

Saate telefoniliinide IVR-i iga telefoniliini konfiguratsiooni alt sisse lülitada. Sellele menüüle pääseb hõlpsasti juurde vasakpoolselt paneelilt “Talk”. Erinevatele telefoninumbritele saab lisada erinevaid IVR-i seadistusi.

Zendeski IVR seaded

Kuidas IVR toimib?

Lisaks vähem kasutajasõbralikule loomisprotsessile toimib Zendeski IVR üldiselt väga hästi. Mul ei esinenud testimise ajal süsteemivigadest põhjustatud probleeme, siiski lõin esimestel katsetel mittefunktsionaalse IVR-i. Enne nende loomist planeerige kindlasti oma IVR tasemed, leidsin, et see on tohutult kasulik. Üldiselt oli jõudlus suurepärane ja kõik IVR-id töötasid pärast õiget planeerimist ettenähtud viisil.

Hinnakiri

Kuigi Zendesk pakub mitut hinnaplaani, annavad ainult kaks neist kasutajatele juurdepääsu IVR funktsioonidele. IVR sisaldub paketis Suite Professional ja Suite Enterprise, mis on kaks kõige kallimat Zendeski paketti. Mõlemad plaanid on tellimuspõhised ja lõplik hind sõltub vajalike agentide kontode arvust.

Suite Professional

Selle komplekti hind algab 99 dollarist kuus agendi kohta ja keskendub peamiselt kõnekeskuse funktsioonide ja funktsionaalsuste Zendeski arsenali lisamisele.

Suite Enterprise

Suite Enterprise algab 150 dollarist kuus agendi kohta. See lisab palju funktsioone, mis on suunatud ettevõtte tasemel ülesannete täitmisele ja suhtluse haldamisele.

Lõpetuseks

Kuigi Zendesk on üks populaarsemaid kasutajatoe lahendusi, saab selle IVR funktsiooni kindlasti parandada. Funktsionaalsus on täiuslik ja sellega seoses pole probleeme, kuid seadistamine ja juurutamine võivad eriti uute kasutajate jaoks olla üsna segadust tekitavad. Teiseks suureks probleemiks on hind, kuna see on teiste IVR-i pakkuvate tarkvaradega võrreldes üsna krõbe. Kui otsite ulatuslike funktsioonide komplektiga tarkvara, millel on IVR ja mis ei pea olema täiuslik, võib hind olla õigustatud. Muidu soovitan vaadata teisi odavamaid ja paremini disainitud IVR lahendusi.

Levinud mured ja probleemid

IVR-i tervitus ei toimi

Kui lisate välise numbrina numbri, mis on juba teie kontol, võib see takistada IVR-i tervituse esitamist. See võib põhjustada teistsuguse tervituse esitamise või üldse mitte esitamise. Selline number soovitatakse väliste numbrite loendist eemaldada.

IVR-i tervitus mängib korduvalt

Kui süsteem ei tuvasta ühtegi klahvivajutust, korratakse Zendeski IVR-i tervitusi vaikimisi kolm korda. Kui tervitus kordub rohkem kui kolm korda, peate veenduma, et IVR-i aktiivsete marsruutide jaotises Muuda Marsruuti asuv tervitus ei ole sama, mis menüütasanditel. Kui teil on IVR-i tervitamisega jätkuvalt probleeme, soovitame võtta ühendust Zendeski klienditoega.

Product reviews

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo