CloudTalki IVR-i arvustus

CloudTalk pakub lihtsasti kohandatava ja kasutajasõbraliku IVR-i funktsiooni, mida saab seadistada vastavalt ettevõtte vajadustele. Tarkvara pakub mitmeid võimalusi kõnede suunamiseks ning ka vastamata kõned saab suunata agentidele, rühmadele või osakondadele. CloudTalki IVR funktsiooni hind on taskukohane ja kasutajaliides on selge ja lühike. Kuid tarkvara puudub seadistamise õpetus ja võib kohati olla veidi tõrges. Lõppkokkuvõttes on aga CloudTalki IVR funktsioon usaldusväärne ja pakub mitmeid võimalusi, mis sobivad erinevate suuruste ja vajadustega ettevõtetele.
CloudTalki IVR-i arvustus
Compare CloudTalki IVR-i arvustus with other in: How CloudTalki IVR-i arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
954 reviews

CloudTalk on suhteliselt noor rakendus, mis võtab arvesse dünaamiliste ja paindlike kontaktikeskuste vajadusi. Usaldusväärne ja üllatavalt jõuline IVR funktsioon on väga taskukohase hinnaga. Saate muuta oma IVR-i menüü nii lihtsaks või keerukaks, kui soovite, silitades lihtsa navigeeritavuse ning võimaluse igal ajal ümberseadistamiseks.

Pricing
Starting from:
$ 30   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
4.5
Hind
5
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Lihtne seadistada ja kasutada
  • Taskukohane hind
  • Kohandatav

Cons

  • Puudub õpetus
  • Võib kohati olla veidi tõrges

Kasutajasõbralik liides pakub teile laias valikus võimalusi kõneharude konfigureerimiseks, ilma et see oleks uutele kasutajatele üle jõu käiv. Saate kõnesid edasi suunata, eelsalvestatud sõnumeid esitada või isegi HTTP-päringuid konfigureerida. Lisaks väikestele ebamugavustele, mis tulenevad õpetuse algusest ilmajäämisest, jätab CloudTalki IVR-tarkvara vähe soovida. Ja kui otsite usaldusväärset tarkvara, mis võimaldab teil oma IVR-i menüüga ringi mängida, on see teile suurepärane võimalus.

CloudTalki IVR funktsiooniga alustamine

CloudTalki proovikonto seadistamine on käkitegu. Kui olete oma andmed täitnud, saate automaatselt telefoninumbri ja 5 € krediiti. Kui olete oma kontole sisse loginud, näete puhast ja kasutajasõbralikku liidest koos armatuurlaua ja vasakpoolse menüüga. Armatuurlaual näete lihtsat ülevaadet oma kõnedest ja kontaktkeskuse tegevusest. See võib olla suureks abiks väiksematele meeskondadele, kes saavad kohe oma kõnetegevust analüüsida.

CloudTalki IVR tarkvara - Juhtpaneel

IVR funktsiooni konfigureerimise alustamiseks minge menüüs vahekaardile Numbrid. Seejärel klõpsate soovitud numbri kõrval olevat Redigeerimise nuppu.

CloudTalk - Numbrite seaded

Pärast seda saate hakata kõneharusid looma ja kohandama.

CloudTalk - Kõneharude kohandamine

Mulle meeldis CloudTalki IVR tarkvara puhul selle kohandatavus, jäädes samas kasutajasõbralikuks. Saate konfigureerida iga haru osa ja luua isegi keerukamaid mitmetasandilisi IVR menüüsid.

CloudTalk IVR-i menüü valikud

Kõnede suunamine on lihtne ning ka vastamata kõnesid saab määrata agentidele, rühmadele või osakondadele. Erinevaid võimalusi on palju ja konfigureerides saab toiminguid veelgi täpsustada. Siiski on tarkvara väga lihvitud ja hõlpsasti navigeeritav, nii et isegi vähem tehnikateadlikud kasutajad leiavad kõik vajaliku ega tunne end ülekoormatuna.

Saate oma kõneharusse lisada sõnumi, klõpsates menüüs IVR-i paanile ja kus on võimalik seadistada kõnesünteesi sõnum või helisalvestis. Helifaili saate üles laadida oma arvutist või salvestada selle otse CloudTalkis.

CloudTalk IVR menu -Lisa uus heli

Midagi, mida ma selle tarkvara puhul hindan, on võimalus saata kõnepost agendi e-posti aadressile. Saate konfigureerida oma IVR-i nii, et see salvestaks kliendi häälsõnumi ja mitte ainult ei teavitaks sellest agenti, vaid saadaks selle e-kirja manusena. See on suurepärane võimalus suhtluskeskuse sujuvamaks muutmiseks ja tagada, et kõik klientide päringud saadakse kätte.

CloudTalk - Kõneposti toimingute seaded

Kiire tutvustava juhendi lisamine oleks üks minu soovitusi CloudTalki IVR-i funktsionaalsuse parandamiseks. Kuigi tarkvara on lihtne kasutada, võib see mõnele vähemkogenud kasutajale olla siiski hirmuäratav. Kiire õpetus, mis käsitleb põhivalikuid ja seadistust, võib aidata hõivatud agentidel ja juhtidel tugikeskuses sirvimise asemel aega säästa. Nagu öeldud, pakub CloudTalk oma veebisaidil videoõpetust, nii et vajadusel leiate vähemalt selle juhendi.

Kuidas IVR toimib?

CloudTalki IVR funktsioon on usaldusväärne ja toimib täpselt nii, nagu ette nähtud. See suudab rahuldada nii väikeste kontaktkeskuste vajadusi, kus on väiksemad kõneharud, kui ka suuremate ettevõtete vajadusi, pakkudes erinevaid konfiguratsiooni ja mitme kanalile kasutamise võimalusi. Tarkvara kasutajaliides on selge ja lühike, muutes selle kasutamise kõigile lihtsaks, olenemata nende tehnilisest oskusest. Kuigi sellel puudub seadistamise õpetus, pole funktsionaalsust keeruline välja mõelda.

Hinnakiri

CloudTalk pakub IVR-funktsiooni nende teises hinnatasemes – Essential plaanis. Koos muude funktsioonidega saate selle paketi osta 30 dollari eest kasutaja kohta kuus.

Lõpetuseks

Paljudele inimestele on mis tahes automatiseerimise seadistamine oma olemuselt hirmutav. Hea uudis on see, et CloudTalk muudab teie IVR-i menüü konfigureerimise ja kõnevoogude automatiseerimise uskumatult lihtsaks ja juurdepääsetavaks. Kergesti navigeeritava liidese abil pole vaja muretseda ning teid ei koormata üle tohutute koodiplokkide ja arusaamatute muutujatega. CloudTalki IVR tarkvara abil on väga lihtne välja selgitada, milliseid samme kasutaja peab tegema oma automaatse kõnevoo konfigureerimiseks. CloudTalki IVR funktsioon võib aidata paljusid ettevõtteid nende igapäevases kontaktkeskuse toimimises ja seda mõistlike kuludega, pakkudes samas laia valikut võimalusi.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei tea, kas mu järjekorra või IVR-i kõne katkes

Kui te pole kindel, kas kõne katkes teie IVR-is, peaksite kõigepealt kontrollima oma voo kujundust. Kõnevoo marsruuti kasutades saate vaadata, millal Vastamata kõned > Filtreeritud grupi alusel, võivad olla katkenud katkenud. Statistika jaotises näete ka kõnede ajalugu, mis näitab samuti vastamata kõnede statistikat.

Mu IVR ei tööta

Kontrollige ja eemaldage vead IVR-i voo kujundusest. Kui teil on IVR-iga endiselt probleeme, vaadake CloudTalki abi jaotist, et näha, kas teie probleemile on saadaval lahendusi või võtke ühendust nende klienditeenindusega.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR on tõhus ja lihtsasti seadistatav IVR tarkvara, millel on atraktiivne liides ja kohandamisvõimalused. See on taskukohase hinnaga ning sisaldub isegi põhiplaanis. Aircalli IVR töötab hästi ja pakub palju lisafunktsioone, nagu kõnesünteesi valikud ja mitme keelevaliku võimalus. Kuigi keerukamate IVR-puude loomine võib olla keeruline, ei takista see enamust kasutajaid. Üldiselt on Aircalli IVR funktsioon väga tugev ja seda on lihtne kasutada.

Zendeski IVR on klientide seas populaarne valik. Tarkvara igapäevaste stsenaariumide toimimise tulemused leiate sellest ülevaatest.

Zendeski IVR-i arvustus

LiveAgent pakub klientidele e-posti haldussüsteemi ja reaalajavestlusteenust ning võimalust plaanida demo kõnet. Külastajad saavad LiveAgent veebilehe kaudu tagasisidet saata ja Messengeri või WhatsAppi kaudu vestelda. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid.

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Userlike'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo