Otsite Userlike'i alternatiivi?

Avastage, kuidas LiveAgent on parim Userlike’i alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

LiveAgent pakub kõige kiiremat reaalajas vestluse vidinat turul, mitmekanalilist piletisüsteemi ja erinevaid funktsioone ja integratsioone, mis aitab Teie klienditeeninduse tipptasemele tõsta. >Minge vingest vestluse platformist veelgi kaugemale ja pakkuge oma tugimeeskonnale piletisüsteemi, mis suudab käsitleda e-posti, reaalajas vestlust, sõnumeid, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja kliendiportaali.

Lugege edasi ning saage teada, mis teeb LiveAgentist täiusliku Userlike’i alternatiivi. Meie tasuta 14-päevane prooviperiood võib Teile näidata, mis teeb LiveAgentist suurepärase klienditoe tarkvara Teie ettevõttele. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke LiveAgentiga rohkem

UserLike võrrelduna LiveAgentiga

Funktsioonid Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
UserLike
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
UserLike ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust Pilet + Vestluse paketis hinnaga $29/agent/kuus.
UserLike pakub reaalajas vestlust paketis hinnaga $30/agent/kuus.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
UserLike ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
UserLike ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebook integratsiooni Pileti paketis täiendava tasu eest $39/kuus/konto kohta või Kõikehõlmavas paketis ilma lisatasudeta.
UserLike pakub Facebooki integratsiooni paketis hinnaga $30/agent/kuus.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
UserLike ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
UserLike ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
UserLike ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
UserLike ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
UserLike ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent automatiseerimist ja reegleid Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
UserLike pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinanga $49/agent/kuus.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
UserLike pakub API funktsioone paketis hinnaga $49/agent/kuus.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
UserLike ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
UserLike ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
UserLike pakub piiramatut ajalugu paketis hinnaga $30/agent/month.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent piiramatuid veebilehti Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
UserLike pakub piiramatuid veebilehti paketis hinnaga $30/agent/kuus.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe Pilet + Vestlus paketis hinnaga $29/agent/kuus.
UserLike pakub piiramatuid vestlusnuppe paketis hinnaga $30/agent/kuus.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
UserLike pakub piiramatuid pileteid/e-kirju paketis hinnaga $30/agent/kuus.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestust.
UserLike ei paku piiramatut kõnede salvestust.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
UserLike ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Käsitlege sissetulevaid kõnesid efektiivselt

Kasvatage kliendilojaalsust ja vastake kiiremini klientide vestlustele kasutades õiget reaalajas vestlust. LiveAgenti reaalajavestlus on neist kõige kiirem, mille vestluse kuvamise kiirus on 2.5 sekundit. Parandage agentide efektiivsust tänu reaalajavestluse funktsioonidele, nagu reaalajas trükkimise vaade/a>, proaktiivsed vestluse kutsed and kohandatud vestluse nupud. Uurige rohkem reaalajas vestluse funktsioonide kohta või proovige seda juba täna ja vaadake, mis teeb selle suurepäraseks. 

Pakkuge parimat suhtluskogemust oma klientidele

Kliendisuhtlus läbi mitmete kanalite

Ehitage kliendisuhteid kasutades piletisüsteemi, mis käsitleb iga klientide poolt kasutatud kanalit. Vastake e-kirjadele, lahendage probleeme läbi reaalajavestluse, võtke vastu klientide kõnesid, kirjutage kliendiportaali artikleid ja saage sotsiaalseks Facebookis, Twitter ja Instagramis. LiveAgent suudab ka kästileda Viberit. Pakkuge kliendirahulolu kõikjal kasutades vaid ühte klienditeeninduse tarkvara. 

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Pakkuge klienditeenindust igalt kanalilt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Kasutajasõbralik ja võimas tööriistakomplekt

Iga kommunikatsioonikanal, mida Te LiveAgentiga katate, on toetatud ettevõtte tööriistade ja funktsioonidega, mis aitavad Teil töö ära teha. Filtreerige kliendipäringuid, jälgige klientide tagasisidet, kasutage asjade sorteerimiseks silte või mängustamise funktsioone, et täiendada agentide jõudlust ja kaasamist . Heitke pilk tervele funktsioonide nimekirjale ja uurige järgi kuidas oma töövoogu parandada. 

Teed rajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestluse ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõige kõrgemalt hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, mis teenindab rohkem kui 150 miljonit kasutajat ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis tõstavad tulu.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust, hoides kliendid brändile lojaalsetena

.

Kliendi rahulolu käib mõlemat pidi

Suurepärase kliendirahulolu pakkumine on üks meie peamistest prioriteetidest ja seepärast anname endast parima, et luua kõigile hämmastav kliendikogemus. See on võimalik tänu 24/7 klienditoele, mis on saadaval läbi e-posti, reaalajas vestluse või telefonitsi. Võtke meiega igal ajal ühendust, et lahendada probleem või õppida midagi uut LiveAgenti kohta. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, ettagada erakordne tugiteenus meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Valmis täiendama oma kliendisuhtlust?

Alustage klienditeeninduse täiendamisega ning lisage rohkem kommunikatsioonikanaleid. Heitke pilk meie videotuurile ja vaadake üle meie taskukohane hinnakujundus. Kui soovite LiveAgenti kogemust, alustage meie tasuta 14-päeva prooviperioodiga. Ilma mingi tagamõtteta, me lubame. 

Related Articles to Userlike’i alternatiiv
TeleCube ja LiveAgenti ühendamise juhend pakub integreerimisjuhiseid, mis võimaldavad ettevõtetel hallata kõnesid ja saavutada suuremat kliendirahulolu. See integreerimine võimaldab kiiremat reageerimist ja sujuvamat suhtlust klientidega.

TeleCube’i ja LiveAgenti ühendamise juhend

TeleCube ja LiveAgenti ühendamise juhend pakub integreerimisjuhiseid, mis võimaldavad ettevõtetel hallata kõnesid ja saavutada suuremat kliendirahulolu. See integreerimine võimaldab kiiremat reageerimist ja sujuvamat suhtlust klientidega.

Piletivormiks nimetatakse LiveAgent'is kontaktvormi. Seda kasutatakse kas sisseehitatud vidina või hüpikaknana.

Piletivorm

Piletivorm on LiveAgent'i kontaktvorm klientidega suhtlemiseks ja teenuse taotluste esitamiseks. Vormi saab kohandada, et suurendada kliendisuhtlust ja agentide produktiivsust.

Vestuse tuge pakutakse live vestluse tarkvara kaudu. Liveagent pakub oma klientidele online tuge. Klienditeeninduse esindaja on valmis teid aitama.

Vestluse tugi

Vestluse tugi võimaldab klienditeenindusmeeskonnaga reaalajas suhelda veebilehel. Kiire ja personaalse teeninduse saamiseks tasub järgida vestluse reegleid. LiveAgent pakub mugavat vestlustööriista klientidega suhtlemiseks.

Reaalajas vestlus on ideaalne viis kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks. Valige kujundus ja manustage vestlus oma veebisaidile LiveAgenti abil juba kohe.

Vestlusnupp

LiveAgent pakub mitmekülgseid suhtluskanaleid, sealhulgas reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid ja kontaktvorme, mis parandavad klienditeenindust, suurendavad müüki ja kliendirahulolu. Vestlusnuppude loomine aitab kiirendada klienditeenindust ja suurendada agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid nuppude disaine ja kohandamisvõimalusi, ilma et see mõjutaks veebisaidi kiirust. Lisaks pakub LiveAgent ka tasuta prooviversiooni.

Migreerute Teamwork Desk`ilt teisele klienditoe lahendusele? Migreeruge LiveAgent`i tasuta ja tutvuge meie tööriistadega.

Migreerute TeamWork Desk`ilt?

LiveAgent on klientide suhtluse vahend, mis kiirendab suhtlust, parandab teenindust, suurendab rahulolu ja müüki. Kasutajad kiidavad selle lihtsat kasutamist ja suurepärast funktsionaalsust.

Kohapealne kasutajatoe tarkvara pakub teile olemasolevat infrastruktuuri. Teil tuleb see lihtsalt installida ja oma serverites hostida. See säästab aega ja raha.

Kohapealne kasutajatoe tarkvara

Kohapealne kasutajatoe tarkvara pakub paindlikkust, turvalisust ja kontrolli ettevõtetele. See aitab säästa aega, raha ning parandab organisatsiooni protsesse.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x