Otsite Heski alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Heski alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Tulge üle LiveAgenti juba täna ning vaadake, mis teeb sellest suurepärase Huski alternatiivi. LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis suudab hallata suhtlust läbi mitme kanali, sealhulgas e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia ja kliendiportaal.

Seda toetab suur valik funktsioone ja integratsioone teiste tarkvaralahendustega, mis aitavad teil luua sujuvaid töövooge. Lugege LiveAgenti lisateavet või alustage oma tasuta 14 päevase prooviperioodiga juba täna.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Hesk vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent Hesk
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Hesk pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab oma veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Hesk pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede automaatse jaotasmise abil helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Hesk ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
Hesk pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
Hesk ei paku Facebooki integreerimist.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka otse tarkvarast säutsudele vastata.
LiveAgent pakub Twitteri integreerimist.
Hesk ei paku Twitteri integreerimist.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Instagrami integreerimist.
Hesk ei paku Instagrami integreerimist.
Viber
Viberi integratsioon, mis tõmbab kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka Viberi sõnumitele vastata ja neid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvara kaudu edastada.
LiveAgent pakub Viberi integreerimist.
Hesk ei paku Viberi integreerimist.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemist ja käsitleda neid täpselt nagu mis tahes muid klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
Hesk ei paku WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Hesk pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine aruteluruum teie klientidele, asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Hesk ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saab automatiseerida korduvate ülesannete kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Hesk ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide komplekt, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Hesk ei paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Hesk ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videokõne, mis sarnaneb Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Hesk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Hesk pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Saate tarkvara kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Hesk pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Hesk ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatult pileteid ja e-kirju.
LiveAgent pakub piiramatult pileteid/e-kirju.
Hesk pakub piiramatult pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Hesk ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt ja ilma piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatud ööpäevaringset tuge.
Hesk ei paku piiramatud ööpäevaringset tuge.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Hankige oma veebilehele kiire reaalajas vestluse vidin

Lahendage reaalajas vestlusega kliendipäringuid kiiremini kui kunagi varem. Looge omale kohandatud vidin või valige mõni vestlusnuppude galeriist ning asetage see oma veebilehele. Teie kliendid saavad sellel lihtsalt klõpsata ja alustada vestlusi klienditoe agentidega. Reaalajas vestlus on hinnatud üheks turu kõige kiiremaks.

Seda toetavad kasulikud funktsioonid, nagu reaalajas kirjutamise eelvaade või proaktiivsed vestluskutsed, et suurendada klientide seotust. Proovige seda ise ja vaadake, kuida saate oma kliendituge täiendada. 

Kogege meie reaalajas vestluse tarkvara

Lihtne piletite haldamine

LiveAgent sorteerib piletid ja määrab need automaatselt agentidele tänu seadistatavatele automatiseerimise reeglitele. See on oluline, sest LiveAgent suudab hallata kõiki olulisi suhtluskanaleid, mida teie kliendid kasutavad, ja muuta saabuva suhtluse piletiteks.

Hankige omale piletisüsteem, mis suudab hallata kõike olulist – e-kirju, reaalajas vestlust, kõnekeskust, Viberi kõnesid ja sotsiaalmeediatFacebooki, Twitterit, WhatsAppi ja Instagrami. Kasutage number 1 klienditoe tarkvara Heski, Jira või isegi ZenDeski alternatiivina. Proovige ja nautige seda sujuvat kogemust juba täna. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Mitme kanaliga suhtlusfunktsioonid ühes kohas

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kohandatava brändinguga teadmusbaas

Looge oma abistav iseteenindusportaal, mis sisaldab terviklikke või asjakohaseid märkmeid, informatiivseid artikleid ja juhiseid erinevate probleemide lahendamiseks või millegi uue õppimiseks. Meie kliendiportaali funktsioonid võimaldavad teil kasutada kohandatavat brändingut, mis sobitub teie ettevõtte stiiliga.

Teadmusbaas sisaldab ka foorumeid, et teie kliendid saaksid üksteisele lahendusi pakkuda või lihtsalt arutleda erinevatest funktsioonidest. Saate seda kasutada ka klientide tagasiside kogumiseks ja oma ettevõtte täiustamiseks.

Pakkuge meie teadmusbaasiga suurepärast klienditeenindust

Meie suurepärane klienditugi on teie jaoks olemas

Lahendame ööpäevaringselt probleeme e-posti, reaalajas vestluse, kõnede või kliendiportaali kaudu, et meie kliendid saaksid hingamisruumi või keskenduda olulisele – klientide abistamisele. Võtke meiega ühendust igal ajal ja me anname endast parima, et teid informeerida või aidata.

Vaadake meie saavutusi või allolevaid arvustusi ja uurige, miks meie kliendid tulid erinevatelt muudelt lahendustelt LiveAgenti. Liituge meiega juba täna ja saage ka ise õnnelikuks kliendiks. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Säästke rohkem ja kasutage LiveAgenti

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Valmis kasutama meie klienditoe tarkvara?

Proovige meid ja alustage oma 14 päevase tasuta prooviperioodiga juba täna. Te ei pea esitama krediitkaarditeavet, seega pole ühtegi piirangut. Vaadake kindlasti esmalt meie ringkäigu videot, et näha, mida LiveAgent veel teha suudab, või lugege LiveAgenti kohta lisateavet meie veebisaidilt

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Heski alternatiiv
Funktsioon võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaual, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

LiveAgent on võimas tööriist, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil. Saab kohandada välimust ning kasutada online ja offline režiimis. LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.

LiveAgent pakub klientidele reaalajas tuge mitmete suhtluskanalite kaudu nagu chat, kõned ja kontaktvormid. Neil on ka kohandatavad vestlusnupud.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Reaalajas vestlus võimaldab mitut kliendipäringut korraga käsitleda, suurendades kaasatust. LiveAgent pakub reaalajas vestluse toe lisamise lihtsat juhendamist Volusioni poe veebisaidile.

Klientide rahulolu ja müük paranevad, kui integreerite Actinicu poe veebisaidile reaalajas vestluse, tagades kiire juurdepääsu toele ja teabele. Proovige LiveAgenti.

Kuidas Actinicu poodi reaalajas vestlust lisada

Kliendirahulolu ja tooteinfo kiire kättesaadavus suurendavad ostu tõenäosust. Reaalajas vestlus veebisaidil aitab seda saavutada.

Vajate abi andmete migreerimisel, süsteemide oleku, muutmislogide ja ettepanekute ning muuga? Tutvuge LiveAgenti klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Õpetus: Eelnevalt määratletud vastused LiveAgentis

Vajate abi andmete migreerimisel, süsteemide oleku, muutmislogide ja ettepanekute ning muuga? Tutvuge LiveAgenti klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Liveagent`il on 175+ funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja suurepärane hind. Vaadake, miks peaksite HelpCrunch`ilt LiveAgent`ile lülituma.

OtsiteHelpCrunch`ile alternatiivi?

LiveAgent pakub üle 175 funktsiooni, et muuta teie töövoog kiiremaks ja nauditavamaks. Lisaks pakutakse taskukohaseid hindu ning kõnekeskuse tuge telefonikõnedele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo