E-kaubanduse turule sisenemine avab täiesti uue võimaluste maailma. Laiendate oma haaret, suurendate oma kliendibaasi ja levitate teadlikust oma brändist. Kuid saate ka palju karmima konkurentsi osaliseks.
Lõpuks ei võistle te mõne üksiku poe vastu oma tänavalt. Võistlete kogu internetiga. Selleks, et õnnestuda on vaja olla oma konkrentidest igal moel parem. See sisaldab oma publiku kaasatuse säilitamist ja nende ostukogemusega kursis olemist. Parim moodus selleks on pakkuda klienditoena live vestlust, selleks on teil vaja õiget tarkvara.
Seega, vaatame mõnesid parimatest väikeettevõtetele live vestluse pakkujatest ja aitame teil enda vajadustele parima lahenduse leida.
Mis on live vestlus?
Live vestlus on veebilehe funktsioon, mis võimaldab teie klientidel teie klienditeeninduse meeskonnaga reaalajas ühendust võtta. Olete sellised funktsioone erinevaid veebilehti sirvides ilmselt palju näinud. Üle veerandi ettevõtetest pakub oma veebilehel live vestkust, seega on väike tõenäosus, et te seda ei märganud.
See on see väike vestluse nupp, mis ilmub teie ekraani alumisse nurka, kui lehekülge külastate. Tavaliselt sisaldab see automaatset tervistussõnumit, mis ütleb teile, et klienditeeninduse agent on kohe valmis teiega suhtlema, kui seda vajate.
Live vestluse väikeettevõtetele muudab teie suhtluse klientidega pingevabaks ja nauditavaks. Kliendie ei pea helistama klienidteenindusse ega ootama teie e-maili vastuseid. Nad saavad suhelda agentidega reaalajas, saades täpse, otsitud info kõigest sekunditega, samuti müügiprotsessi lõpetada.
Top viis vestluse ettevõtet väikeettevõtetele omavad tarkvara lahendust, mida saab rakendada mistahes veebilehele – pole vahet, kas kasutate WordPress`i, Wix`i, Squarespace`i, Weebly`t või mistahes CMS-i, mis sinna vahele jääb.
Kuidas live vestlus töötab?
Live vestlus on esmalt väike ilmuv aknake, mis pakub sõnumeerimise funktsioone. Teie kliendid ja potentsiaalsed kliendid trükivad sellesse oma küsimused ja päringud ja teie või teie personal näevad neid ja saavad oma kliendikaasatuse tarkvarast vastata.
Kuna sadade klientide samaaegset sõnumite saatmine võib lihtsalt teie klienditeeninduse agentidele koormavaks muutuda pakub enamik teie live vestluse tarkvarast mingit tüüpi automatiseerimise vormi.
Parimlive vestluse klienditoe tarkvara väikeettevõtete võimaldab teil saata automaatseid vastuseid lihtsatele ja sirgjoonelistele küsimustele – ilma inimesepoolse sekkumiseta. Keerulisemad päringud edastatakse teie töötajatele, kui klient vajab live agendi tuge.
Näiteks kui haldate WordPressi veebisaiti, saate kasutada reaalajas vestluse WordPressi pistikprogrammi, mis aitab teil vestlusnupu sujuvalt oma saidile integreerida. Sellised pistikprogrammid võimaldavad teil pakkuda reaalajas tuge ja kohest abi.
Startup`ide ja SMB-dele live vesluse pakkumise eelised
On mitmeid põhjuseid, miks teie väikeettevõte vajab live vestlust – see tuleb koos kasulike eelistega, mida te muul juhul nautida ei saa. Lihtsa tasuta live vestlusega saavad väikeettevõtted nautida vähem ostukorvi hülgamisi, paremaid vestlusi ja kaasatuse tasemeid ning teenindust ja suuremat kliendirahulolu.
Keskmine ostukorvi hülgamise reiting on peaaegu 70%. See tähendab, et 70% ettevõtetest on edudad oma klientide juhendamises läbi oma ostuprotsessi, kuid kaotavad need kliendid päris lõpus – ostmise ajal.
Kuigi on mitmeid põhjuseid, miks võite suurte ostukorvi hülgamise reitingutega kokku puutuda (keeruline kassa, ootamatud kulud, aeglane laadimiskiirus), saate lahendada paljusid neid probleeme pakkudes live vestluse tuge. Kui teie klientidel on viimase hetke muresid või küsimusi, saate neid oma müügitunnelis aidata veendudes, et nad viivad oma ostu lõpule.
Live vestlus võib ka soodustada paremaid vestlusi. Paljud potentsiaalsed kliendid võivad ettevõtetega kontakteerumisest telefoni või e-maili teel hoiduda, välja arvatud juhul kui neil on tungiv probleem, mis vajab lahendamist. Seega, kui nad ei mõista midagi on järgmisele veebilehele liikumine nende jaoks palju lihtsam ja info sealt leidmine. Live vestlus startupi`idele esindab ideaalset võimalust potentsiaalsete klientide aitamiseks, informeerimiseks ja oma konversioonimäärade 45% võimendamiseks.
Seda saab kasutada ka, kui tagasiside tööriista. Pärast igat vestluse sessiooni saavad osalised hinnata toe agendi sooritust ja täita ära lühikese kliendiküsitluse.
Parima live vestluse klienditeeninduse tarkvaraga väikeettevõtetele hoiate oma võimalikud kliendid huvitatuna ja tõstate kliendisäilitamise määra. Näitate oma klientidele, et nad on teie jaoks esikohal ja parandate oma tuge igal sammul. Lisaks sellele saate parandada ka kliendirahulolu, hoida olemasolevaid kliente lojaalsetena ja meelitada uusi kliente.
Top 5 live vestluse tarkvara
Vestluse tarkvara | Capterra reiting | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust) | JAH | JAH | $9 agent/kuus |
Acquire.io | 4.9/5 (19 arvustust) | EI | EI | $90 agendi kohta/kuus |
SnatchBot | n/a | EI | EI | $30 agendi kohta/kuus |
Birdeye | 4.7/5 (379 arvustust) | EI | JAH | n/a |
Hubspot | 4.8/5 (250 arvustust) | JAH | JAH | $50 /kuu |
20 live vestluse lahendust startup`idele ja SMB-dele
Nüüd, kui teate, kuidas väikeettevõtted saavad live vestlusest kasu on aeg leida teie vajadustele kõige paremini vastav lahendus.
Selleks, et kvalifitseeruda top 5 väikeettevõtete veebilehtede klienditeeninduse toe tarkvara hulka peab tarkvara vastama mitmetele kriteeriumitele. Sellel peavad parimad funktsioonid, kasutajasõbralik disain, suurepärane hinna ja väärtuse suhe ja seda peab olema teie veebilehele lihtne integreerida.
Parim ,ive vestluse tarkvara, olgu see tasuta või tasuline, vastab kõigile nendele kriteeriumidele ja pakub veel enamatki. Selleks, et muuta parima tarkvara valimine jaoks veelgi lihtsamaks oleme üle vaadanud parimad väikeettevõtete jaoks loodud live vestlust pakkuvad ettevõtted.
1. LiveAgent
Kui otsite tõeliselt suurepärast live vestluse tarkvara, on LiveAgent lahendus teie jaoks. See on kõige parem live vestluse tarkvara väikeettevõtetele, suurettevõtetele ja igat tüüpi ettevõtetele, mis sinna vahele jäävad. Sageli hinnatuna #1, on sellel kõrge profiiliga kliendid nagu BMW, Yamaha ja Huawei.
Sellel on suurepärased integratsioonid mitmesuguste platvormide ja kanalitega, nagu Fieber, Zoho Mail, Xero, PayPal, Asana, WooCommerce, HubSpot ja Salesflare.
LiveAgenti disain on imeliselt sujuv ja aitab teil jääda oma klienditoe meeskonna ja vestluse tippu. Täielikult kohandatavana tagab see teile kauakestva mule juba pärast ühte tervitussõnumit.
Alates universaalsest postkastist, mille kaudu saate juurdepääsu oma sõnumitele, mis asuvad e-mailis, Facebook`is, Twitter`is, Instagram`is, foorumipostitustes ja mujal.
Sedelisüsteem on efektiivne ja tagab, et teie agendid vastavad kõigile klientide päringutele rekord ajaga. Sedeleid saab automaatselt määrata erinevatele müügiesindajatele, et tagada iga kliendi jaoks vajalik hool. Hübriid sedelivoog on suurepärane lisa, mis aitab teil hoida silma kliendi päringute lahendamise teekonnal läbi erinevate kanalite.
LiveAgent sisaldab funktsioone, mis on intuitiivsed ja kasutajasõbralikud. Mõned selle põhifunktsioonid on:
- Automatiseeritud sedelite jaotamine
- Sisemised sedelid
- Masstegevused
- Rämpsposti filtrid
- WYSIWYG redigeerija
- Automatiseerimise reeglid
- Agentide kokkupõrke tuvastamine
- Agentide reastamine
- Reaalajas trükkimise vaade
- Sisevestlus
- Proaktiivsed vestluse kutsed
LiveAgent on kõik ühes lahendus, mis võimendab teie kliendisuhtluse haldamist ja muudab teie äriprotsessid sujuvamaks.
Hind
Saadaval on ka tasuta 30-päevane prooviperiood; krediitkaarti ei nõuta. Samuti saate valida tasuta versiooni, mis pakub endiselt suurepärast funktsionaalsust, kuigi piiratud funktsioonidega. Kui aga soovite LiveAgent`ist maksimumi võtta, peaksite minema üle ühele selle kolmest plaanist. Saate hankida Small paketi 9 dollarit kuus, Medium paketi hinnaga 29 dollarit kuus või Large paketi 49 dollarit kuus.
Connect with your customers today
Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.
2. ActiveCampaign
ActiveCampaign on täielikku klienditeeninduse kogemust pakkuv platvorm. See pakub turunduse ja müükide automatiseerimist, veebi personaliseerimist ja loomulikult ühte top viiest live vestluse tarkvarast väikeettevõtetele.
Tuhanded ettevõtted kasutavad platvormi klientide rahulolu parandamiseks ja kaasamise tasemete tõstmiseks. Seda on lihtne kohandada sobivaks nii idufirmade kui ka suurettevõtete vajadustele.
Selle põhifunktsioonide hulka kuuluvad automatiseeritud vestlusrobotid, sisseehitatud Facebook Messenger`i integratsioon, ühtne postkast ja agentide ülesanded.
ActiveCampaign võimaldab teil ühendada live vestluse funktsioonid automatiseerimise võimsusega. Saate seda kasutada automaatsete tehingute loomiseks CRM-is, lojaalsuse suurendamiseks automaatsete järelvestluste abil, unikaalsete siltide ja kohandatud info väljade lisamiseks tulevaste vestluste personaliseerimisel.
Vestlusroboti automatiseerimine aitab teil käsitleda lihtsamaid küsimusi 24/7 ja kergusega. Saate automaatselt koguda vastavat kliendiindot, mis tagab teie müügiesindajate selge ülevaate enne, kui nad vestlusega peale hakkavad. See, koos ühtse postkastiga minimeerib klientide vajadust end korrata mitmele agendile enne, kui nad lõpuks vastuse saavad (mis on üks kõige suurem live vestluse puudus üldse).
ActiveCampaign sisaldab üle 300 integratsiooni, sealhulgas Facebook, WordPress ja Salesforce. See ühildub mugavuse suurendamiseks mobiilseadmetega ja pakub täiustatud raporteerimise funktsioone, mis võimaldavad teil asju organiseerituna hoida.
Hind
ActiveCampaign pole väikeettevõtete jaoks tasuta live vestlus, kuid sellel on saadaval tasuta prooviversioon. Sellel on neli liitumistaset: Lite hinnaga 9$ kuus, Plus 49$ kuus, Professional 129 $ kuus ja Enterprise 229 $ kuus.
3. Acquire.io
Mitmekanalilised suhtlustööriistad ja vestlusrobotid on Acquire`i lahendus klientidega live vestluse haldamiseks. See on suurepärane lahendus ettevõtetele, mis kogevad mõningaid kasvuvalusid ja kellel on raskusi kasvavate klientide soovidega sammu pidamiseks.
Vestlust saab täielikult kohandada, et see sobiks teie unikaalse brändiga – valige vestluse värvid, ühendage asjakohased rakendused ja muutke kogu kogemus personaalseks. Sellel on kümneid integratsioone, mis ühilduvad sotsiaalvõrgustikega nagu Twitter ja Facebook, turundusplatvormidega nagu MailChimp, ajastamistarkvaraga nagu Calendly ja muud.
Reaalajas vestlus toetab kõiki meediatüüpe, võimaldades teie müügiesindajatel ja klientidel faile lihtsamini jagada, koos sirvida ja ekraani jagada. Acquire.io toetab heli- ja telefonikõnesid ning võimaldab isegi videovestlust.
Selle AI-toega töötavad vestlusrobotid saavad hakkama korduma kippuvate küsimustega, samas kui keerulisemad päringud suunatakse teie klienditoe agentidele.
Acquire.io reaalajas vestluse ainulaadne omadus on see, et selle AI suudab live`s tõlkida enam kui 100 keelt, võimaldades teil oma publikuga ühenduses olla, kus iganes nad ka ei viibiks ja olenemata sellest, mis keeles nad räägivad.
Hind
Platvormil pole standard hinnaplaane. Kui palju te selle teenuste eest maksate, oleneb teie unikaalsest meeskonnast, vajadustest ja asjaoludest. Igal juhul on egu kallima lahendusega ja võite eeldada, et maksate kuni 300 $ kuus.
4. Birdeye
Birdeye on mainehaldusettevõte, mis pakub väikeettevõtetele ühtesid parimaid live vestluse lahendusi. Kuna ettevõte keskendub mainehaldusele ja bränditeadlikkuse laiendamisele, pole üllatav, et sellel on üle 1000 integratsiooni. See on kasutajasõbralik ning mugav, saate oma live vestlust käivitada samaaegselt mitmel veebilehel.
Teie müügiesindajad saavad kohandada vestluse ikoone, värve ja tervitusi, nii et iga juht on koheselt informeeritud sellest, kes on teisel pool ekraani. Kuna iga vestlus algab vestluse eelse vormi täitmisega, mis nõuab nime ja telefoninumbrit, saate seda vestlustööriista kasutada isegi sujuvaks müügivihjete haldamiseks.
Birdeyel on AI-toega vestlusbot nimega Robin, mis suudab pakkuda automaatseid vastuseid kõikidele ettevõttega seotud küsimustele. Robin suudab ilma inimese sekkumiseta isegi kohtumisi kokku leppida ja tehinguid sõlmida.
Teie müügiesindajatel on täielik ülevaade vestluse ajaloole, mis minimeerib segadust ja korduvaid küsimusi. Nad saavad koheselt näha, kui kaastööline on sõnumit lugenud või vastuse trükkimise juures. Birdeye pakub sisemisi vestluse funktsioone, et võimendada koostööd, saate seda isegi kasutada, et määrata sissetulevaid sõnumeid spetsiifilistele meeskondadele.
Mõned Birdeye põhifunktsioonid on:
- Videovestlus
- Kõne salvestamine
- Ekraani jagamine
- Ühtsustatud postkast
- Vihjete haldamine
- Vestlusrobot
- Mobiilirakendus
- Meeskonna juhtimine
- Kontakti importimine
- Raporteerimine ja analüütika
Hind
Birdeye hinnakujundus on kohandatud vastavalt teie vajadustele ja oleneb teie asukohtade arvust ja ostetud toodetest. Võite eeldada, et maksate vähemalt 300$ kuus.
5. Chaport
Chaport on järjest populaarsemaks muutuv live vestluse lahendus, mis teenindab üle 10 000 meeskonna. Sellel on 2000 integratsiooni, sealhulgas WordPress, Joomla!, Facebook, Viber ja palju muud. Saate selle isegi Google Analytics`iga integreerida ja vestluse kohta aruandeid hankida.
Kuigi see ei sisalda keerulist automatiseerimist ja vestlusroboteid, pakub see siiski üsna täiustatud live vestluse funktsioone. Saate müügivihjete ja klientidega reaalajas ühendust võtta ning kui nad saadavad sõnumeid väljaspool teie tööaega, saate neile vastamiseks kasutada vestlusvidinat ja nad saavad oma e-mailile selle kohta teate.
Chaporti ainulaadne funktsioon on grupivestlus, mis võimaldab mitmel müügiesindajal ühest vestlusest ülevaadet saada. Saate edastada vestlusi töökaaslaste vahel, volitatud töötajad saavad vestlusi ka live`s jälgida.
Chaport on saadaval mitmes keeles, nii et kõik kasutajad näevad vestlusvidinat automaatselt oma emakeeles.
Chaport`i eristab see, et see on üks väheseid tasuta live vestluse tööriistu alustavatele, B2B- ja B2C-ettevõtetele. Sellel on helde tasuta pakett, mis pakub piiramatult vestlusi ja veebilehte, 30-päevast vestluste ajalugu, põhilisi kohandusi ja raporteid.
Hind
Keerulisema Pro-paketi hind on vaid 9,80 $ kuus. See pakub täiendavaid reaalajas vestluse funktsioone, nagu ülalmainitud grupivestlused, trükkimise ülevaated, mis võimaldavad teil näha külastajate sõnumeid enne nende saatmist, täpsemaid kohandamisvalikuid, automaatseid kutseid ja palju muud.
6. Chatra
Chatra on muljetavaldav live vestlus startup`idele ja väikeettevõtetele. Teie müügiesindajad saavad kasutada live vestluse funktsiooni veebilege külastajatega reaalajas ühenduse loomiseks või saate lubada sõnumite režiimi, et teie töötajad saaksid omas tempos reageerida.
Platvormil on Facebook`i ja e-maili integratsioonid ning see võimaldab teil hallata kõiki sõnumeid ühelt töölaualt. Selle võimekas vestlusrobot saab hakkama ka lihtsamate klientide küsimustega ja teie külastajad saavad soovi korral alati paluda rääkida inimesest esindajaga. Vestlusrobot võib koguda ka kontaktandmeid, et teid potentsiaalsete klientide leidmisel aidata.
Mobiilirakendus on saadaval kasutamiseks liikumises olles, kui teie müügiesindajad on oma töölaua juurest eemal.
Chatra eripäraks on see, et see annab teile reaalajas ülevaate teie veebilehe külastajatest. Saate seda kasutada, et jälgida, kes on praegu teie veebilehel, millisel lehel nad on ja nende asukohta. See annab teile võimaluse suhelda nendega personaalsemate sõnumite ja tervituste kaudu.
Chatra on ehk kõige põhjalikum tasuta live vestlus väikeettevõtetele. Selle tasuta versioon pakub vidinaid piiramatul arvul veebilehtedel, erinevaid kohandamisvalikuid, põhilist külastajainfot, Windows`i ja Mac`i töölauarakendusi, Androidi ja iOS-i mobiilirakendusi, piiramatul hulgal samaaegseid vestlusi ja palju muudki.
Hind
Essential ja Pro plaanidel on keerulisemad funktsioonid, mille hind on vastavalt 15 $ kuus agendi kohta ja 23 $ kuus agendi kohta.
7. CometChat
Kui Cometchat pole väikeettevõtete jaoks parim live vestluse teenus, on see kindlasti kõige unikaalsem. See sobib kõige paremini kohtingurakenduste, haridus-tehnoloogia ja tervishoiu veebilehtede jaoks, sündmuste otseülekandeks, sotsiaalsete kogukondade loomiseks ja muuks sarnaseks.
See on kergesti integreeritav kümnete platvormidega, sealhulgas WordPress, Joomla, Moodle ja Easysocial.
CometChat võimaldab teil üks ühele ja grupivestlusi, näha ja lugeda kviitungeid ja trükkimise indikaatoreid, jagada kõiki faile, kasutada kleepse ja emotikone palju personaalsemaks puudutuseks, teha hääl- ja videokõnesid, jagada ekraane, näha reaalajas keelte tõlkeid ja muud.
Sellel on kaasaegne, kasutajasõbralik disain, seda on kerge oma veebilhele integreerida ja veel lihtsam kasutada.
Hind
Tellimistasemeid on neli, millest igaüks on varustatud täiustatud funktsioonide ja parema funktsionaalsusega. Lite-plaani saate osta 49 $ kuus, Startup plaani 99 $ kuus, Growth plaani 199 $ kuus ja Mega plaani 229 $ eest kuus.
8. Freshdesk
Freshdesk, mille on Freshchat`i lahendused, on kindlasti üks parimaid live vestluse tarkvarasid igas suuruses ettevõtetele, sest seda on lihtne skaleerida, et vastata teie muutuvatele vajadustele.
Freshdesk`i abil saate jälgida külastajate käitumist ja käivitada proaktiivseid sõnumeid, mis kaasavad kliente ja hoiavad neid veebilehel kauem. Määrake vestlused konkreetsetele töötajatele ja kasutage kontekstipõhist infot nagu kasutajaprofiilid ja veebilehe teed, et pakkuda asjakohasemaid vastuseid ja juhtida andmepõhiseid vestlusi.
Vestluse operaatorid saavad hõlpsalt jälgida kõiki mitmest kanalist saabuvaid sõnumeid. Saate vestlusi kategoriseerida ja tähtsuse järjekorda seada, takistada mitmel agendil sama sessiooniga töötamist, linkida vestlusi ja sedeleid, mõõta müügiesindajate sooritust ja palju muud.
Hind
Freshdesk on teie väikeettevõtte veebilehe jaoks saadaval tasuta live vestlus. Tasuta versioon kannab sobivat nime Sprout, sobides suurepäraselt alustajatele. Tasulised lisafunktsioonidega plaanid sisaldavad järgmisi täiendavaid funktsioone:
- Blossom $15/kuu
- Garden $25/kuu
- Estate $49/kuu
- Forest $99/kuu
Paljud lisad on saadaval iga tellimisplaaniga, et saaksite pakkuda parimat, võimalikku klienditeenindust.
9. Front
Front on üks lihtsamaid live vestluse lahendusi, mida saate oma veebilehel rakendada. See on lihtne, minimalistlik ja võimas! See toob teie e-mailid, rakendused ja vestlused suhtlusplatvormil ühte kohta kokku, mis loob suure erinevuse.
Vestlusaknad on põhilised kohandamisvalikud – saate määrata vestluse värvi, laadida üles oma logo ning seadistada päise tervitussõnumeid.
Ühtse platvormina võimaldab Front saada sõnumeid kõikidest kanalitest (vestlus, e-mail, sotsiaalmeedia ja isegi SMS) ühte postkasti. Seal saate seadistada reeglid, mis määravad, millised müügiesindajad millistesse vestlustesse määratakse, ja saate märkida vestlused kiireloomulisteks, @mainida abi saamiseks meeskonnaliikmeid ja palju muud.
Front`il on peamine automatiseerimine konserveeritud vastuse vormis. Lihtsalt looge malle ja täitne need vajadusel spetsiifilise tektsiga.
Hind
Front`il on neli hinnamudelit, kõik suhteliselt taskukohased. Startet paketi saate osta 9$ kuus kasutaja kohta, Plus paketi hinnaga 24$ kuus kasutaja kohta, Prime paketi hinnaga 49$ kuus kasutaja kohta või Enterprise 79$ 44st kuus kasutaja kohta. Igas hinnaplaanis on lisatasu eest saadaval valikulised lisandmoodulid.
Lost in all the live chat software options?
The decision to select the best live chat software is complex. Try LiveAgent and its fastest live chat widget on the market today and start chatting immediately.
10. GetGist
GetGist on tarkvarapakett, mis on loodud igas suuruses ettevõtete aitamiseks turunduse, müügi ja kommunikatsiooniga. Seda live vestluse tarkvara on lihtne integreerida WooCommerce’i, WordPress`i, Facebook`i, Zoom`i, Zapier`i, SyncSpider`i ja paljude teiste platvormidega.
Vestluse kujundus meeldib kõigile tänu oma kaasaegsele, kuid klassikalisele välimusele. Saate oma vestlustesse lisada pilte, emotikone, GIF-e ja muud, et jätta endast parem mulje ja oma publikuga paremini ühendust luua.
GetGist`il on mitmekeelsed funktsioonid, mis toetavad inglise, saksa, prantsuse, itaalia, rootsi ja poola keeli, sellepärast on see ideaalne Euroopa turgudele laienevatele ettevõtetele.
Kõik live vestluse põhifunktsioonid on olemas – määrake ja korraldage oma vestlusi, looge tavalistele küsimustele konserveeritud vastuseid, lisage vestlustesse kaastöötajaid ja palju muud. GistBot aitab teil müügivihjeid kvalifitseerida ja automaatseid koosolekuid broneerida, saate selle aktiveerimiseks seadistada päästikuid.
Käivitage automaatselt sõnumid erinevatest osakondadest olenevalt sellest, kus teie külastaja klienditeekonnal asub. Kui keegi on mõnda aega hindade leheküljel, saab teie müügimeeskond automaatse teavituse. Kui VIP-klient külastab teie lehekülgi, saab teie kliendi edu meeskond automaatse teavituse.
GetGist lisab sageli uusi funktsioone ja uuendab olemasolevaid versioone, seega on GetGist`ilt alati midagi uut oodata.
Hind
GetGist pakub heldet tasuta live vestlust, plaanid Professional ja Premium on saadaval vastavalt 29$ eest kuus ja 99$ eest kuus.
11. HappyFox vestlus
HappyFox Chat on kerge live vestluse tarkvara, mis sobib suurte laienemisplaanidega startup`idele ja väikestele ning keskmise suurusega ettevõtetele. Praegu on sellel vaid mõned populaarsed integratsioonid, nagu Google Analytics, FB Messenger, Shopify, Slack ja muud sarnased, kuid peagi väljatulevaid on töös palju rohkem.
Seadistamine on lihtne ega nõua eelnevat kodeerimise kogemust. Saate selle üles seada kõigest mõne minutiga isegi siis, kui teil pole oskuslikku IT-osakonda. Iga aspekti saab vastavalt oma brändile lihtsasti kohandada, seega saate HappyFox vestluse kiiresti tööle panna.
Täiustatud AI toetab HappyFox vestlusrobotit. See on programmeeritud käsitlema enamikku klientide päringuid, jättes teie tugi- ja müügimeeskonnad keskenduma olulisematele käesolevatele asjadele.
Vestluse koormus on jaotatud ühtlaselt, et vähendada ooteaegu ja tagada klientide ülim rahulolu.
Erinevad keeled tuvastatakse automaatselt ja tõlked saate koheselt, mis loob ühenduse veebilehe külastajatega kõikjalt maailmast.
Hind
HappyFox`i vestlusel on neli peketti: Starter 29$ kuus, Growth 49$ kuus, Scale 149£ kuus ja Scale Plus 299$ kuus. Igas paketis on piiramatu arv agente, kuid piiratud on igakuiste vestluste arv.
12. HubSpot
HubSpot on tunnustatud CRM-tarkvara, mida kasutavad sajad ettevõtted üle kogu maailma. HubSpot`i reaalajas vestlustarkvara tõmbas meie tähelepanu kiiresti, sestsee on tasuta, kuid pakub suurepärast funktsionaalsust, muutes selle ideaalseks piiratud ressurssidega väiksematele ettevõtetele.
Vestlusvidin on täielikult kohandatav, et see vastaks teie brändi esteetikale. Võite minna nii kaugele, et luua erinevatele platvormidele ja kanalitele ainulaadseid, suunatud tervitussõnumeid.
Teie müügiesindajatel on iga vestluse ajaloo kohta selge ülevaade, sest kõik vestlused salvestatakse automaatselt universaalsesse postkasti, et pakkuda konteksti igasugusteks kliendisuhtlusteks. Saate lihtsa vaevaga lisada vestlustesse märkmeid, luua sedeleid ja ajakavastada järeltegevusi.
Vestlusrobotid on saadaval teie töötajate koormuse vähendamiseks. Saate parandada nende sooritust, lisades teadaolevat infot müügivihje või kliendi kohta, et nad saaksid välja töötada personaalsema lähenemisviisi.
Hind
Nagu mainitud, on HubSpot`i live vestlus saadaval tasuta eraldiseisva tarkvarana, saate selle hankida ka HubSpoti turunduse, CRM-i ja müügi ning klienditeeninduse tarkvarapakettide lahutamatu osana.
13. Intercom
Kui teil on tugev IT-osakond, võib Intercom olla teie jaoks suurepärane valik. See on pisut keerulisem tarkvara, mida rakendada, kuid see võib pärast kasutusele võtmist endaga palju eeliseid kaasa tuua.
See on kena ja atraktiivne koos kohandatava Messengeriga. Saate seda konfigureerida veebi, iOS-i ja Androidi jaoks ning käivitada paljudel platvormidel ja kanalitel.
Sisseehitatud rakendused võimaldavad teil kasutada automaatselt sisetelefoni hääl- ja videokõnede tegemiseks, ekraani jagamiseks ja koosolekute broneerimiseks. Kasutage koostööpõhist postkasti info levitamiseks osakondade vahel ja kliendisuhete haldamise sujuvamaks muutmiseks.
Kliendiprofiilid pakuvad praktilisi teadmisi, mis aitavad teil igale vestlusele isikupärasema lähenemise välja töötada.
Intercom`i vestlusrobot on saadaval tagamaks, et teie külastajad saaksid teiega ööpäevaringselt ühendust võtta, olenemata nende ajavöönditest ja teie tööajast. Vestlusrobot kvalifitseerib ja suunab veebilehe külastajaid automaatselt, vastab levinud küsimustele ja teeb isegi raamatumüügi demosid.
Täiendavad Intercom`i funktsioonid sisaldavad:
- Klientide hankimise ROI mõõtmine
- Meeskonna soorutuse analüüsimine
- Klienditoe ülevaadete raporteerimine
Hind
Saate liituda Intercom`i Start paketiga 39$ eest kuus, 99$ eest kuus plaaniga Grow ja plaaniga Accelerate 499$ eest kuus või hoopus plaaniga Scale 999$ kuus.
14. JivoChat
JivoChat on populaarne live vestluse tarkvara, mida kasutatakse peaaegu 300 000 veebilehel. See ühildub kõigi seadmetega ja seda saab käivitada veebist ja kasutada mistahes brauseri kaudu. See on saadaval ka iOS-i ja Android-rakendusena.
JivoChati saate kasutada ka telefoni, e-maili, WhatsApp`i, Telegram`i ja Facebook`i suhtluseks.
Ühtne postkast on juurdepääsetav kõigile olulistele töötajatele ja osakondadele parima klienditeeninduse tagamiseks ning see võimaldab teil kogu kliendisuhtlust sujuvamaks muuta. Värvikoodiga vestlused on suurepärane lisand, mis aitab teil organiseeritud olla. Live vestluse tõlge on saadaval 20 keeles.
JivoChat võimaldab teil jälgida meeskonna sooritust ja teenusekvaliteeti ja näitab, kes külastab teie lehekülge ja seda, milliseid lehekülgi ta vaatab.
JivoChat`il on mugav raporteerimise funktsioon. Tarkvara annab teile igapäevaseid skoore teie soorituse kohta ja teeb parendusettepanekuid.
Hind
JivoChati põhiversioon on tasuta saadaval kuni viiele agendile. Professional plaani saate 13$ eest kuus ühe agendi kohta. Saadaval on ka tasuta 14-päevane prooviperiood.
15. LiveChat
LiveChat on funktsioonirikas live vestluse tarkvara, mis sobib enamike valdkondade ja niššide ettevõtetele. Seda kasutavad sajad rahvusvahelised ettevõtted, sealhulgas Mercedes Benz, McDonald’s, Adobe ja PayPal.
Sellel on kõik vajalikud integratsioonid, mis muudavad selle väärtuslikuks lisandiks igale ettevõttele. Tänu lihtsale WordPressi pluginale on seda lihtne seadistada ja käivitada, nii saate hetkega hakata müügivihjeid otsima ja konversioone suurendama.
Sellel on elegantne disain ja see ühildub kõigi seadmete ja brauseritega. Ükskõik, kust teie kliendid tulevad, võite olla kindel, et saate neid liikumises olles aidata. See toetab enam kui 45 keelt, süsteem tõlgib automaatselt kõik teie vestluse vidinad ja tervitused külastaja emakeelde.
Mõned LiveChat`i silmapaistvamad funktsioonid on:
- Sõnumite eelvaade
- Vestluse reitingud
- Vestluse edastamine ja suunamine
- Pilgupüüdjad
- Vestluste teatised
- Sedelite raportid
- Agendi profiilid
Hind
Stardiplaan maksab teile 16$ kuus agendi kohta, Team plaan 33$ kuus ja Business plaan 50$ kuus agendi kohta. Enterprise plaan on saadaval fortune 500 ettevõttele ja selle hind oleneb teie konkreetsetest vajadustest.
16. Olark
Olark on üks lihtsamaid live vestluse tarkvarasid. See on hästi kujundatud ja sellel on sellel on kasutajasõbralik liides. Sellel praktiliselt puudub õppimiskõver, seeva võite olla kindel, et teie meeskond õpib seda kiiresti kasutama.
Sellel on lugematu arv kasulikke integratsioone. Kui te ei leia seda, mida vajate, saate ise kohandatud integratsiooni ise luua (eeldusel, et teil on selleks ettevõtmiseks vajalikud oskused ja teadmised).
Reaalajas vestlus ühendab teid klientidega üle kogu maailma. Saate kasutada live vestluse tõlkefunktsiooni, et saada reaalajas tõlkeid, mida teie agendid ja külastajad nautida saavad.
Live vestluse ülevaate ja analüüsi abil saate koheselt parandada klientide oma rahulolu ning optimeerida oma tooteid ja teenuseid.
Looge kohandatud vestlusakna vorme, kasutage ülestähendusi, juurutage automatiseerimise reegleid, suunake vestlused õigetele töötajatele ja suhelge oma veebilehe külastajatega reaalajas.
Hind
Olarkil on taskukohased pketid ja kui valite 2-aastase paketi, saate selle tarkvara kõigest 12$ eest kuus agendi kohta. Valikulised võimedused on saadaval hindadega 29–99$ kuus.
17. Podium
Podium ühendab teid lihtsa vaevaga teie müügivihjete, püsiklientide ja meeskonnaliikmetega ning boonusena aitab see teil hallata oma online mainet.
Saate seda kasutada kõigi veebilehe külastajatega ühenduse pidamiseks, olenemata nende kasutatavast brauserist. Tarkvara julgustab kasutajaid jätma oma kontaktandmeid, et saaksite nende küsimustele ka e-maili teel vastata.
Olenemata sellest, kas suhtlete külastajatega tekstisõnumi, Facebook`i või Google’i kaudu, saate kogu vestluse info ühtsesse postkasti. Sealt saab süsteem maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks automaatselt vestlusi konkreetsetele töötajatele ja osakondadele suunata.
Mis puutub Podium`i veebipõhisesse mainekujundusse, siis saate seda kasutada selleks, et julgustada kliente arvustusi kirjutama ja teile asjakohast tagasisidet andma. Töölaua kaudu saate ülevaate kõigist saadud arvustustest, nii saate neile vastata rekordajaga.
Hind
Kuna Podium analüüsib teie ettevõtet ja valdkonda, et pakkuda teie vajadustele kõige paremini sobivaid tooteid, on hinnaplaanid ettevõtteti erinevad. Olenevalt teie asukohast ja valitud toodetest võite maksta umbes 399$ kuus.
18. SnatchBot
SnatchBot on selle nimekirja ainulaadne ekspemplar, sest see on spetsiaalne vestlusroboti loomise tööriist. Kuigi see võib tunduda tehnikakaugematele kasutajatele pisut hirmutav, on see tegelikult lihtne tööriist. Eelnev vestlusroboti loomise või kodeerimise kogemus pole vajalik. Vestlusroboti loomise protsess on hästi selgitatud ja lihtne, nii saate oma roboti üsna kiiresti tööle seada.
See on omnikanaliga platvorm, mis teeb teid klientidele 34/7 kättesaadavaks. Vestlusrobotit juhib keeruline AI, millel on suurepärane kõnetuvastus ja loomuliku keele töötlemise võime.
Saate oma vestlusroboti täielikult kohandada, et see vastaks teie brändi unikaalsusele ja tagada, et sellel oleks täpselt vajalik toon – naljakas, ametlik, vaba, vaimukas ja miks mitte isegi sarkastiline.
Saate nautida esmaklassilisi funktsioone, nagu vestluse tõlked, Google’i otsing ja geolokatsioon. Saate täiustatud analüütika, lihtsad koostöötööriistad ning isegi oma robotile anda ainulaadsed pluginaid ja lisafunktsioone.
Loomulikult võib kliendisuhtlusi alati vajadusel suunata inimestest müügiesindajatele.
Hind
SnatchBot`il on kõigi oluliste funktsioonidega tasuta versioon. Pro plaanid võivad olla üsna kallid – olenevalt teie poolt valitud funktsioonidest alates 30-99$ kuus.
19. Tidio
Tidio on live vestluse teenuste sektoris suhteliselt uus tulija, kuid sellel on juba üle 300 000 püsikliendi. Tarkvara veebilehel käivitamiseks kulub vaid mõni minut, seega ei pea te muretsema keerulise rakendamise pärast.
Sellel on suurepärased kohandamisvõimalused, mis tagavad teie brändile hea sobivuse ja sellel on kõik vajalikud integratsioonid – Wix, WordPress, Zapier, Shopify ja palju muud.
Tidiole pääseb juurde mistahes brauseri või seadme kaudu ning see on saadaval ka lauaarvutis, iOS-is ja Androidis.
Tarkvara abil saate jälgida veebilehe külastajaid, nendega reaalajas suhelda, tehinguid teha, vaadata, kust teie kliendid tulevad, ja oma vestlusi automatiseerida. Valige ettevalmistatud Tidio vestlusbot, käivitage see kohe või looge oma robot (varasemaid kodeerimisoskusi pole vaja).
Lisafunktsioonide hulka kuuluvad vestluse reitingud, kontaktide segmenteerimine, e-maili mallide redigeerimine, reaalajas trükkimise vaade ja palju muud.
Hind
Saate kasutada Tidio tasuta versiooni ja nautida täielikke live vestluse võimalusi või valida lisafunktsioonide jaoks mõne nende tasulise plaani. Chatbots`i plaan algab 18$ kuus, Communicator`i plaani hind on 18$ kuus ja Email Martketing plaan 10$ kuus.
20. Zoho Desk
Lõpuks ka Zoho Desk, mis pakub suurepäraseid võimalusi ja integratsioone. Selle paigutused on täielikult kohandatavad ja saate need lihtsa vaevaga oma brändile sobibaks muuta või luua ainulaadseid iseteeninduse portaale mitme erineva brändi ja tootesarja jaoks.
Kasutage vestluste haldamiseks sedeleid, suunake need konkreetsete töötajateni, kasutage ühtset postkasti, mis kogub vestlusi kanalite lõikes, ja lubage automatiseerimise funktsioone klientide arusaadavamate taotluste käsitlemiseks.
Tipptasemel tehisintellekt võimaldab teil automatiseerida peaaegu kõiki ülesandeid ja vestlusi, tegeleda lihtsasti mitme kliendiha ja olla kursis kõigi oma veebilehe külastajatega.
Saate koguda klientide tagasisidet otse live vestluses, suurendada klientide rahulolu, käivitada konserveerida vastuseid efektiivsels kliendisuhete haldamiseks ja palju muud.
Hind
Zoho Desk`i live vestluse vidin on saadaval Enterpise plaanis hinnaga 35$ kuus agendi kohta.
Too many choices to choose from?
Try LiveAgent for a free 30-day trial, no credit card required.
Top 5 live vestluse lahendust startip`idele ja SMB-dele
Vestluse pakkuja | Capterra reiting | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust) | JAH | JAH | $29 agent/kuus |
Acquire.io | 4.9/5 (19 arvustust) | EI | EI | $90 agendi kohta/kuus |
SnatchBot | n/a | EI | EI | $30 agendi kohta/kuus |
Birdeye | 4.7/5 (379 arvustust) | EI | JAH | n/a |
Hubspot | 4.8/5 (250 arvustust) | JAH | JAH | $50 /kuu |
Olenevalt teie vajadustest ja eelistustest võivad kõik ülalmainitud live vestluse tarkvaralahendused klientide seotuse suurendamiseks ja teie konversioonimäärade suurendamisel imet teha. Kui olete aga huvitatud ainult tipplahendustest, oleme valinud neist viis, mis pakuvad kõige jõulisemaid funktsioone, mis aitavad teil oma ettevõtte uuele tasemele viia.
Meie lemmiklahendused on:
- LiveAgent – ühtmoodi parim live vestlus väikeettevõtetele ja suurkorporatsioonidele.
- Acquire.io – parim mitmekeelne tugi rahvusvahelistele turgudele laienevatele ettevõtetele.
- SnatchBot – parim automatiseerimine ja Vestlusroboti kohandamine
- Birdeye – parim üldine reputatsiooni haldaja
- HubSpot – parim üldine kliendisuhete haldaja
Valides ühe mistahes nendest viiest tarkvaralahendusest toob see endaga mõdetavaid parandusi teie ettevõttele. Kõik neist on suurepäratse integratsioonidega, mis tagavad sujuva rakendamise olenamata süsteemidest, platvormidest ja kanalitest, mida kasutate.
Need aitavad teil parandada kaasatust, suurendada konversioone, lojaalsust ja võimendada sooritust – kõik see mõjub positiivselt teie kasumile.
Nende tarkvaralahenduste ainulaadsed funktsioonid tagavad, et jõuate rekordajaga paremini oma müügivihjeid ja kliente mõista. Need lühendavad märkimisväärselt teie reageerimisaega, hoiavad külastajaid teie veebilehel kauem ja tagavad, et jätate endast suurepärase mulje.
Saate ülevaatava analüütika, et parandada oma sooritust ja meeskonna koostööd õnnelikumate ja palju rahulolevamate klientide jaoks.
Oma vajadustele vastava live vestluse tarkvara valimine on ülimalt tähtis, seega on hea mõte enne kohustuse võtmist proovida paari erinevat lahendust. Kuigi te ei eksi ühegi meie viie parima lemmiklahenduse puhul, võite vastada, et mõned neist on paremini juurdepääsetavamad kui teised. Seega võtke aega, uurige lahendusi põhjalikult ja leidke endale sobivaim.
Järedus
E-kaubanduse turul konkurentsis püsimine tähendab enda poolt pakutava tõhustamist ja laitmatu kliendikogemuse pakkumist. Peate tagama, et iga kliendi eest hoolitsetakse hästi ja kõik saavad vajaliku info kätte.
Kui jätate klientide küsimused vastuseta või ei aita neid müügikanalis, kaotate kliendid oma konkurentidele. Kaasamise suurendamiseks, huvi äratamiseks ja silma paistmiseks tuleb pakkuda oma klientide vajadustele kohandatud live vestluse lahendusi. Live vestluse tarkvara pakub palju eeliseid, puudusi sellel pole – see tähendab, kui valite kõrge kvaliteediga lahenduse.
20 live vestluse tarkvaralahendust väikeettevõtetele ja startup`idele, millest oleme rääkinud, võivad aidata teil oma ettevõtet edasi viia. Seega ärge jääge oma konkurentidest maha. Võtke kasutusele uus tehnoloogia ja tagage suurepärane kliendikogemus teie vajadustele kohandatud vestluse lahendustega.
Kas soovite rohkem teada saada?
Kas otsite väikeettevõttele parimat piletisüsteemi? Meie artiklis on nimekiri parimatest kasutajatoe tarkvaravalikutest, mis on spetsiaalselt kohandatud väikeettevõtete omanikele. Avastage kõige kuluefektiivsem lahendus ja õppige, kuidas valida õige piletisüsteem ilma eelarvet kurnamata.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with reliable and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Why should I add live chat support to my site?
Adding live chat support offers many advantages to businesses of all sizes. It helps you show your customers that you care about them and want to stay available to them at all times. It also keeps your website visitors on your site longer, presenting you with more opportunities to grab their attention and convert them to loyal customers.
Live chat can improve customer satisfaction, customer conversion rates, engagement levels, and your overall performance.Can I launch live chat on any website?
Yes, you can. Many live chat software solutions boast valuable integrations, meaning they can be launched on virtually any website. The most popular integrations include WordPress, Wix, Squarespace, Weebly, Joomla!, and more. To be safe, always check a software's integrations before you commit to it. If you're unsure whether live chat software can be launched on your site, you can always contact the provider's customer support.
What is the best live chat software on the market?
There are plenty of excellent live chat options out there, but some might be more suitable for you than others.
Our top choice is LiveAgent due to its abundance of features, excellent integrations, affordable pricing, and ease of use. It can successfully connect you with your website visitors and help you convert them to life-long customers.How can I install live chat on my website?
Installing a chat plugin is usually a straightforward task that you should be able to complete within minutes, even without prior coding knowledge. You will likely need to create an account with your live chat service provider first. Then, you'll receive a code that you simply have to copy and paste to your site's header/footer. Follow the instructions provided by your live chat software, and you shouldn't have any issues with the installation.
How does live chat automation help me?
Live chat is an excellent tool to have on your site, with or without the automation features. However, it's still best to choose software with extensive automation. It will help lessen your sales reps' and customer service agents' workload, and it will ensure that all your customers get the help they need.
With the help of automation, you can respond to frequently asked questions without the need for human intervention; you'll decrease your response times and help your teams stay organized.
Jaga seda artiklit
LiveAgenti reaalajas vestluse arvustus
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara, mis tagab tipptasemel klienditeeninduse ja suurendab kontaktkeskuse efektiivsust. Saavutades kõrgeid hinnanguid usaldusväärsetel arvustusportaalidel, on see võimas tööriist teie äri edukaks muutmiseks. Lisateave siin!
Reaalajas vestlus kinnisvarasektorile
Reaalajas vestluse tarkvara aitab kinnisvaramaakleritel täiustada klientiteenindust, luua uusi kontakte ja suurendada konversioonimäära.