Küllalt omasotsiaalmeedia klienditoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim sotsiaalmeedia tugiteenuse alternatiiv turul.
  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Kas otsite sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara alternatiive?

Haarake oma sotsiaalmeedia kanalite üle kontroll meie sotsiaalmeedia klienditoe alternatiiviga. Meie integreeritud lahendus tagab, et näete iga sõnumit, kommentaari või Teie brändi mainimist, mis tagab positiivse brändi taju, kõrgema kliendirahulolu ja rohkem müüki.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021
  • Best help desk software
Features Liveagent
Proovige tasuta parimat sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivi Ei vaja krediitkaarti.
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
Zoho Desk
Võrrelge Zoho Deski LiveAgentiga.
Groove
Võrrelge Groovei LiveAgentiga.
Help Scout
Võrrelge Kayako't LiveAgentiga.
Üldhinnang
Capterra kinntiatud kasutajate üldhinnang tarkvarale.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
4.5
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
4.5
Groove sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kinnitatud kasutajate poolne hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st.
4.4
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.4 5-st.
4.5
Groove sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.5 5-st.
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.7 5-st.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
4.2
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
4.3
Zoho Desk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.3 5-st.
4.6
Groove sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.6 5-st.
4.8
Help Scout sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
4.1
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.1 5-st.
4.5
Zoho Desk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.5 5-st.
4.0
Groove sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.0 5-st.
4.6
Help Scout sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.6 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$9-49/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$59-$199/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$18-$45/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$25-$40/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$25-$40/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Zendesk ei paku Instagrami integratsiooni.
Zoho Desk ei paku Instagrami integratsiooni.
Groove ei paku Instagrami integratsiooni..
Help Scout ei paku Instagrami integratsiooni..
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja minimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
Zendesk pakub Facebooki integratsiooni.
Zoho Desk pakub Facebooki integratsiooni.
Groove pakub Facebooki integratsiooni.
Help Scout pakub Facebooki integratsiooni.
Messenger
Facebooki integreerimine, mis toob kõik sõnumid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile sõnumitele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebook Messengeri integratsiooni.
Zendesk pakub Facebook Messengeri integratsiooni.
Zoho Desk ei paku Facebook Messengeri integratsiooni.
Groove pakub Facebook Messengeri integratsiooni.
Pole teada
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
Zendesk pakub Twitteri integratsiooni.
Zoho Desk pakub Twitteri integratsiooni.
Groove pakub Twitteri integratsiooni.
Help Scout ei paku Twitteri integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integratsioon, mis krabab kõik sõnumid ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata kõigile sõnumitele sotsiaalmeedia klineditoe tarkvarast.
Peagi tulekul LiveAgent pakub WhatsAppi integreemisit
Zendesk pakub WhatsAppi integratsiooni.
Zoho Desk pakub WhatsAppi integratsiooni.
Groove ei paku WhatsAppi integratsiooni.
Help Scout ei paku WhatsAppi integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Zendesk ei paku Viberi integratsiooni.
Zoho Desk ei paku Viberi integratsiooni.
Groove ei paku Viberi integratsiooni..
Help Scout ei paku Viberi integratsiooni.
Käitumise jälgimine
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
LiveAgent pakub käitumise jälgimist.
Zendesk pakub käitumise jälgimist.
Zoho Desk pakub käitumise jälgimist.
Groove pakub käitumise jälgimist.
Help Scout pakub käitumise jälgimist.
Mitmekanaliline suhtlus
Ühendub mitme suhtlusliiniga (nt e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel piletitarkvarast neile vastata.
LiveAgent pakub mitmekanalilist suhtlust.
Zendesk pakub mitmekanalilist suhtlust.
Zoho Desk pakub mitmekanalilist suhtlust.
Groove pakub mitmekanalilist suhtlust.
Help Scout pakub mitmekanalilist suhtlust.
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine kindlatele osakondadele ja agentidele vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
LiveAgent pakub automatiseeritud piletite marsruutimist.
Zendesk pakub automatiseeritud piletite marsruutimist.
Limited Zoho Desk pakub piiratud 5, 15 või 30 automatiseerimise marsruudi reegliga, olenevalt hinnakavast
Groove ei paku automatiseeritud marsruutimist.
Help Scout pakub automatiseeritud piletite marsruutimist.
Tõhususnäitajad
Võimaldab kasutajatel genereerida jõudlusaruandeid kanali, osakonna või agentide kaupa.
LiveAgent pakub tõhususnäitajaid.
Zendesk pakub tõhususnäitajaid.
Zoho Desk pakub tõhususnäitajaid.
Groove pakub tõhususnäitajaid.
Help Scout pakub tõhususnäitajaid.
Gruppide haldamine
Võimaldab agentidel luua kontaktgruppe turunduse ja müügi segmenteerimiseks..
LiveAgent pakub gruppide haldamist.
Zendesk pakub gruppide haldamist.
Zoho Desk ei paku gruppide haldamist.
Groove ei paku gruppide haldamist.
Help Scout ei paku gruppide haldamist.
Sotsiaalmeedia märgistamine
Võimaldab agentidel kliente märgistada, kui nad vastavad sotsiaalmeedia päringutele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub sotsiaalmeedia märgistamist.
Zendesk pakub sotsiaalmeedia märgistamist.
Zoho Desk ei paku sotsiaalmeedia märgistamist.
Groove pakub sotsiaalmeedia märgistamist.
Help Scout ei paku sotsiaalmeedia märgistamist.
Brändi Jälgimine
Võimaldab kasutajatel jälgida Twitteris konkreetseid märksõnu, sujuvamaks iga märksõna sisaldavat piiksumist tarkvarasse pileti kujul.
LiveAgent pakub brändi jälgimise funktsiooni.
Zendesk ei paku brändi jälgimise funktsiooni.
Zoho Desk ei paku brändi jälgimise funktsiooni.
Groove ei paku brändi jälgimise funktsiooni.
Help Scout ei paku brändi jälgimise funktsiooni..
Koostöö
Võimaldab agentidel teha koostööd piletite lahendamiseks.
LiveAgent toetab koostööd.
Zendesk toetab koostööd.
Piiratud Koostöö funktsioonid on limiteeritud profesionaalsele ja ettevõtte paketile.
Groove toetab koostööd.
Help Scout toetab koostööd.
Mitmete kontode haldamine
Võimaldab kasutajatel ühendada sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvaraga mitu sotsiaalmeedia kontot (näiteks kaks Facebooki kontot või kolm Twitteri kontot).
LiveAgent toetab mitmete kontode haldamist.
Zendesk ei toeta mitmete kontode haldamist.
Piiratud Zoho Deskiga saab ühendada piiratud arvu e-posti kontosid, tagasiside vidinaid, veebivorme ja sotsiaalmeedia kontosid.
Groove toetab mitme konto haldamist.
Help Scout ei toeta mitme konto haldamist.
Aruandlus/analüütika
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab teil luua toimivusaruandeid.
LiveAgent pakub aruandlust/analüüsi.
Zendesk pakub aruandlust/analüüsi.
Limited Juurdepääs aruandluse/analüütika juhtpaneelidele on piiratud kõigis plaanides peale Enterprise'i.
Groove pakub aruandlust/analüüsi.
Help Scout pakub aruandlust/analüüsi.

Usaldatud 30000+ ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja poolt

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Parandage oma sotsiaalmeedia reputatsiooni

Olge see bränd kellest kõik räägivad! Parandage oma suusõnalisi soovitusi ja suurendage müüki pakkudes suurepärast klienditeenindust sotsiaalmeedias.

Alustage oma tugeva veebipõhise kohaloleku pakkumist juba täna, kasutades sotsiaalmeedia tugiteenuse alternatiivi!

Vastake igale kommentaarile, sõnumile ja mainimisele

Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid on Teie salarelv oraniseerimisele ja selgusele üle mitle sotsiaalmeedia võrgustiku. Edastage kõik sõnumid, kommentaarid ja mainimised ühele juhtpaneelile, et kindlustada igale sõnumile vastamine. Sekelduste vaba teenindus ootab!

Uurige sotsiaalmeedia klienditeeninduse lisateavet
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Meie sotsiaalmeedia integratsioonidesse kuuluvad

Suurendage Viberi sõnumitega müüki

Suhelge klientidega läbi Viberi ja suurendage müüki! Vastake müügi, kampaaniate või eripakkumiste kohta käivatele sõnumitele hõlpsalt.

Uurige rohkem Viberi kohta

Jälgige oma konkurentsi

Kasutage ära meie sotsiaalmeedia kuulamise tööriistu, mis võimaldavad Teil jälgida unikaalseid võtmesõnu. Kas soovite teada, mida teie konkurentide kohta öeldakse? Jälgige neid hõlpsalt Twitteris tänu meie sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivile.

Uurige Twitteri kohta rohkem
Live chat templates

Kustutage tulekahjud enne kui on liiga hilja

Kas mõni ärritunud klient veab Teid alla? Tegutsege kiiresti, enne kui on liiga hilja ja Teid tühistatakse! Jälgige Twitteris igat mainimist Teie ettevõtte/brändi kohta (isegi kui Teid pole otseselt märgistatud) ja ühinege vestlusega. Alustage juba täna valede õigeks tegemisega!

Nautige tipptasemel turvalisust

Siisselogmisandmete jagamine on minevik! Varustage oma tugiteenuse agente ühise agentide töölauaga, mis võimaldab neil koostööd teha ja vastata sotsiaalmeedia küsimustele, ilma et nad peaksid igale vastavale platvormile sisse logima.

Uurige universaalse postkasti lisateavet
Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Eemaldage segadus ja parandage tootlikkust

Parandage sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivide abil oma meeskonna produktiivsust üle 35%/strong>. Eemaldage tähelepanu hajutajad, mida Instagrami, Facebooki ja Twitteri uudistevood endast kujutavad, vastates kõikidele sõnumitele ja teavitustele agentide töölaualt. Öelge head aega meemidele ja lõputule kerimisele!

Õppige kontekstirikastest piletite teemadest

Kas Teil puudub suurem pilt? Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid tagavad, et oleksite alati toimuvaga kursis! Jälgige ühest pileti lõimest iga kliendi probleemilahenduse teekonda üle reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, e-posti või telefoni. See ongi nii lihtne!

Uurige hübriidpiletivoo lisateavet
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Pakkuge kiireid ja isikupärastatud vastuseid

Kasutage ära sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivide poolt pakutavaid arenenud funktsioone, nagu sisse ehitatud CRM või konserveeritud sõnumid. Säästke igal nädalal kuni 15 tundi hoides kogu klientide informatsiooni käe ulatuses ja eelnevalt määratletud vastused valmis.

Pakkuge suurepärast teenindust ka liikvel olles

Moodne aeg nõuab kaasaegseid lahendusi. Vastake sotsiaalmeedia päringutele liikvel olles, kasutades meie mobiilirakendust, mis on saadaval Google Play’s ja App Store’is.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Vabanege igavatest ülesannetest

Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid pakuvad rikkalike automatiseerimise võimalusi. Automatiseerige igapäevaseid korduvaid ülesandeid, näiteks jälgimine, ülesannete või siltide määramine ja palju muud. Võimalused on lõputud.

Uurige automatiseerimise lisateavet

Õppige, parandage, ületage

Parandage on klienditeenindust (ja ka Teie poolt pakutavaid kliendikogemusi) meie jõuliste analüütika ja aruandluse funktsioonidega. Õppige reaalajas andmete statistikast ja kohandage vastavalt oma teenusstrateegiat.

Uurige klienditeeninduse aruannete lisateavet
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Midagi valesti?

Me ei jäta Teid üksinda! Oleme Teie jaoks olemas 24/7 ja pakume tugiteenust mitmetes keeltes. Võtke meiega igal ajal ühendust läbi reaalajavestluse, e-posti või telefoni.

Miks on LiveAgent parim sotsiaalmeedia toe tarkvara alternatiiv?

Säästke rohkem kasutades LiveAgenti

LiveAgenti ja tema konkurentide käepärase hinnavõrdluse abil saate teada, kui palju saate sotsiaalmeedia kasutajatoe funktsioonidelt säästa.

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

Related Articles to Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid
LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Otsite Novacall`ile alternatiivi? Olete selle leidnud, LiveAgent võib töö üle võtta. Tutvuge selle võtmeomaduste ja võimetega nüüd.

Otsite Novocall`ile alternatiivi?

"TEXT" kohta turunduse kokkuvõte.

Otsite Olark`ile alternatiivi? Tutvuge LiveAgent hea hinnaga võimaluste, tööriistade, funktsioonide ja omnikanal toega.

Otsite Olark`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.

Minge LeadDesk'ilt üle LiveAgenti'le ja avastage selle hüved, nagu suurepärane kõikehõlmav tugi, kiireim reaalajas vestlus ja palju muud.

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

Ettevõte pakub mitmeid klientiteeninduse tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteemid.

LiveAgent on ülim klienditeeninduse lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge läbi mitme kanali ja konto. Pakkuge abi parimate tööriistadega ja muutke oma töövoogu suurepärase sedelisüsteemi abil lihtsamaks. 4 põhjust, miks ettevõtted lülituvad liveagenti live vestlusele, sest see on turu kiireim vestlus, mille sõnumid kuvatakse 2.5 sekundiga.

Otsite Vocalcom`ile alternatiivi?

LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust hõlpsalt hallata teadmiste ressursse, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

Võtke kasutusele õige tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele.

Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Liveagent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi, sealhulgas reaalajas vestlust, piletite haldamist, teadmusbaasi haldamist ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Seda hinnatakse kasutusmugavuse, klienditeeninduse ja hinna ja väärtuse suhte poolest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x