Haarake oma sotsiaalmeedia kanalite üle kontroll meie sotsiaalmeedia klienditoe alternatiiviga. Meie integreeritud lahendus tagab, et näete iga sõnumit, kommentaari või Teie brändi mainimist, mis tagab positiivse brändi taju, kõrgema kliendirahulolu ja rohkem müüki.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Features | Liveagent
Proovige tasuta parimat sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivi Ei vaja krediitkaarti.
|
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
|
Zoho Desk
Võrrelge Zoho Deski LiveAgentiga.
|
Groove
Võrrelge Groovei LiveAgentiga.
|
Help Scout
Võrrelge Kayako't LiveAgentiga.
|
---|---|---|---|---|---|
Üldhinnang
Capterra kinntiatud kasutajate üldhinnang tarkvarale.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
|
4.5
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
|
4.5
Groove sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
|
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
|
Kasutuslihtsus
Capterra kinnitatud kasutajate poolne hinnang kasutuslihtsusele.
|
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st.
|
4.4
Zoho Desk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.4 5-st.
|
4.5
Groove sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.5 5-st.
|
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.7 5-st.
|
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
|
4.2
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
|
4.3
Zoho Desk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.3 5-st.
|
4.6
Groove sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.6 5-st.
|
4.8
Help Scout sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
|
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.7 5-st.
|
4.1
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.1 5-st.
|
4.5
Zoho Desk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.5 5-st.
|
4.0
Groove sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.0 5-st.
|
4.6
Help Scout sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hindeks 4.6 5-st.
|
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$9-49/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$59-$199/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$18-$45/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$25-$40/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$25-$40/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
Zendesk ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Zoho Desk ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Groove ei paku Instagrami integratsiooni..
|
Help Scout ei paku Instagrami integratsiooni..
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja minimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
|
Zendesk pakub Facebooki integratsiooni.
|
Zoho Desk pakub Facebooki integratsiooni.
|
Groove pakub Facebooki integratsiooni.
|
Help Scout pakub Facebooki integratsiooni.
|
Messenger
Facebooki integreerimine, mis toob kõik sõnumid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile sõnumitele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebook Messengeri integratsiooni.
|
Zendesk pakub Facebook Messengeri integratsiooni.
|
Zoho Desk ei paku Facebook Messengeri integratsiooni.
|
Groove pakub Facebook Messengeri integratsiooni.
|
Pole teada
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
|
Zendesk pakub Twitteri integratsiooni.
|
Zoho Desk pakub Twitteri integratsiooni.
|
Groove pakub Twitteri integratsiooni.
|
Help Scout ei paku Twitteri integratsiooni.
|
WhatsApp
WhatsAppi integratsioon, mis krabab kõik sõnumid ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata kõigile sõnumitele sotsiaalmeedia klineditoe tarkvarast.
|
Peagi tulekul
LiveAgent pakub WhatsAppi integreemisit
|
Zendesk pakub WhatsAppi integratsiooni.
|
Zoho Desk pakub WhatsAppi integratsiooni.
|
Groove ei paku WhatsAppi integratsiooni.
|
Help Scout ei paku WhatsAppi integratsiooni.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
Zendesk ei paku Viberi integratsiooni.
|
Zoho Desk ei paku Viberi integratsiooni.
|
Groove ei paku Viberi integratsiooni..
|
Help Scout ei paku Viberi integratsiooni.
|
Käitumise jälgimine
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
|
LiveAgent pakub käitumise jälgimist.
|
Zendesk pakub käitumise jälgimist.
|
Zoho Desk pakub käitumise jälgimist.
|
Groove pakub käitumise jälgimist.
|
Help Scout pakub käitumise jälgimist.
|
Mitmekanaliline suhtlus
Ühendub mitme suhtlusliiniga (nt e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel piletitarkvarast neile vastata.
|
LiveAgent pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Zendesk pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Zoho Desk pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Groove pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Help Scout pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine kindlatele osakondadele ja agentidele vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
|
LiveAgent pakub automatiseeritud piletite marsruutimist.
|
Zendesk pakub automatiseeritud piletite marsruutimist.
|
Limited
Zoho Desk pakub piiratud 5, 15 või 30 automatiseerimise marsruudi reegliga, olenevalt hinnakavast
|
Groove ei paku automatiseeritud marsruutimist.
|
Help Scout pakub automatiseeritud piletite marsruutimist.
|
Tõhususnäitajad
Võimaldab kasutajatel genereerida jõudlusaruandeid kanali, osakonna või agentide kaupa.
|
LiveAgent pakub tõhususnäitajaid.
|
Zendesk pakub tõhususnäitajaid.
|
Zoho Desk pakub tõhususnäitajaid.
|
Groove pakub tõhususnäitajaid.
|
Help Scout pakub tõhususnäitajaid.
|
Gruppide haldamine
Võimaldab agentidel luua kontaktgruppe turunduse ja müügi segmenteerimiseks..
|
LiveAgent pakub gruppide haldamist.
|
Zendesk pakub gruppide haldamist.
|
Zoho Desk ei paku gruppide haldamist.
|
Groove ei paku gruppide haldamist.
|
Help Scout ei paku gruppide haldamist.
|
Sotsiaalmeedia märgistamine
Võimaldab agentidel kliente märgistada, kui nad vastavad sotsiaalmeedia päringutele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub sotsiaalmeedia märgistamist.
|
Zendesk pakub sotsiaalmeedia märgistamist.
|
Zoho Desk ei paku sotsiaalmeedia märgistamist.
|
Groove pakub sotsiaalmeedia märgistamist.
|
Help Scout ei paku sotsiaalmeedia märgistamist.
|
Brändi Jälgimine
Võimaldab kasutajatel jälgida Twitteris konkreetseid märksõnu, sujuvamaks iga märksõna sisaldavat piiksumist tarkvarasse pileti kujul.
|
LiveAgent pakub brändi jälgimise funktsiooni.
|
Zendesk ei paku brändi jälgimise funktsiooni.
|
Zoho Desk ei paku brändi jälgimise funktsiooni.
|
Groove ei paku brändi jälgimise funktsiooni.
|
Help Scout ei paku brändi jälgimise funktsiooni..
|
Koostöö
Võimaldab agentidel teha koostööd piletite lahendamiseks.
|
LiveAgent toetab koostööd.
|
Zendesk toetab koostööd.
|
Piiratud
Koostöö funktsioonid on limiteeritud profesionaalsele ja ettevõtte paketile.
|
Groove toetab koostööd.
|
Help Scout toetab koostööd.
|
Mitmete kontode haldamine
Võimaldab kasutajatel ühendada sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvaraga mitu sotsiaalmeedia kontot (näiteks kaks Facebooki kontot või kolm Twitteri kontot).
|
LiveAgent toetab mitmete kontode haldamist.
|
Zendesk ei toeta mitmete kontode haldamist.
|
Piiratud
Zoho Deskiga saab ühendada piiratud arvu e-posti kontosid, tagasiside vidinaid, veebivorme ja sotsiaalmeedia kontosid.
|
Groove toetab mitme konto haldamist.
|
Help Scout ei toeta mitme konto haldamist.
|
Aruandlus/analüütika
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab teil luua toimivusaruandeid.
|
LiveAgent pakub aruandlust/analüüsi.
|
Zendesk pakub aruandlust/analüüsi.
|
Limited
Juurdepääs aruandluse/analüütika juhtpaneelidele on piiratud kõigis plaanides peale Enterprise'i.
|
Groove pakub aruandlust/analüüsi.
|
Help Scout pakub aruandlust/analüüsi.
|
Olge see bränd kellest kõik räägivad! Parandage oma suusõnalisi soovitusi ja suurendage müüki pakkudes suurepärast klienditeenindust sotsiaalmeedias.
Alustage oma tugeva veebipõhise kohaloleku pakkumist juba täna, kasutades sotsiaalmeedia tugiteenuse alternatiivi!
Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid on Teie salarelv oraniseerimisele ja selgusele üle mitle sotsiaalmeedia võrgustiku. Edastage kõik sõnumid, kommentaarid ja mainimised ühele juhtpaneelile, et kindlustada igale sõnumile vastamine. Sekelduste vaba teenindus ootab!
Suhelge klientidega läbi Viberi ja suurendage müüki! Vastake müügi, kampaaniate või eripakkumiste kohta käivatele sõnumitele hõlpsalt.
Kasutage ära meie sotsiaalmeedia kuulamise tööriistu, mis võimaldavad Teil jälgida unikaalseid võtmesõnu. Kas soovite teada, mida teie konkurentide kohta öeldakse? Jälgige neid hõlpsalt Twitteris tänu meie sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivile.
Kas mõni ärritunud klient veab Teid alla? Tegutsege kiiresti, enne kui on liiga hilja ja Teid tühistatakse! Jälgige Twitteris igat mainimist Teie ettevõtte/brändi kohta (isegi kui Teid pole otseselt märgistatud) ja ühinege vestlusega. Alustage juba täna valede õigeks tegemisega!
Siisselogmisandmete jagamine on minevik! Varustage oma tugiteenuse agente ühise agentide töölauaga, mis võimaldab neil koostööd teha ja vastata sotsiaalmeedia küsimustele, ilma et nad peaksid igale vastavale platvormile sisse logima.
Parandage sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivide abil oma meeskonna produktiivsust üle 35%/strong>. Eemaldage tähelepanu hajutajad, mida Instagrami, Facebooki ja Twitteri uudistevood endast kujutavad, vastates kõikidele sõnumitele ja teavitustele agentide töölaualt. Öelge head aega meemidele ja lõputule kerimisele!
Kas Teil puudub suurem pilt? Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid tagavad, et oleksite alati toimuvaga kursis! Jälgige ühest pileti lõimest iga kliendi probleemilahenduse teekonda üle reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, e-posti või telefoni. See ongi nii lihtne!
Kasutage ära sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivide poolt pakutavaid arenenud funktsioone, nagu sisse ehitatud CRM või konserveeritud sõnumid. Säästke igal nädalal kuni 15 tundi hoides kogu klientide informatsiooni käe ulatuses ja eelnevalt määratletud vastused valmis.
Moodne aeg nõuab kaasaegseid lahendusi. Vastake sotsiaalmeedia päringutele liikvel olles, kasutades meie mobiilirakendust, mis on saadaval Google Play’s ja App Store’is.
Sotsiaalmeedia klienditoe alternatiivid pakuvad rikkalike automatiseerimise võimalusi. Automatiseerige igapäevaseid korduvaid ülesandeid, näiteks jälgimine, ülesannete või siltide määramine ja palju muud. Võimalused on lõputud.
Parandage on klienditeenindust (ja ka Teie poolt pakutavaid kliendikogemusi) meie jõuliste analüütika ja aruandluse funktsioonidega. Õppige reaalajas andmete statistikast ja kohandage vastavalt oma teenusstrateegiat.
Me ei jäta Teid üksinda! Oleme Teie jaoks olemas 24/7 ja pakume tugiteenust mitmetes keeltes. Võtke meiega igal ajal ühendust läbi reaalajavestluse, e-posti või telefoni.
LiveAgenti ja tema konkurentide käepärase hinnavõrdluse abil saate teada, kui palju saate sotsiaalmeedia kasutajatoe funktsioonidelt säästa.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?
Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.
Klienditeenindus – Sotsiaalmeedia näpunäited
LiveAgenti kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda mitmekanalilist kliendituge sotsiaalmeedia kaudu, edendades brändilojaalsust ja parandades kliendikogemust.
Otsite Olark`ile alternatiivi?
LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.
Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?
Ettevõte pakub mitmeid klientiteeninduse tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteemid.
Otsite Vocalcom`ile alternatiivi?
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust hõlpsalt hallata teadmiste ressursse, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel