LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara arvustus

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara arvustus
Compare LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara arvustus with other in: How LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
4091 reviews

LiveAgent on klienditeenindustarkvara, mis pakub laia valikut tööriistu, mis aitavad ettevõtetel pakkuda oma klientidele tõhusat ja tulemuslikku tuge. Uurige meie ülevaatest, kuidas nende kõnekeskuse funktsioonid võivad tõsta tootlikkust ja parandada klienditeenindust.

Pricing
Starting from:
$ 9   kuus
Free trial: 1
Free version: 1

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
5
Hind
5
Rakendamine
4

LiveAgenti kõnekeskuse funktsiooniga alustamine

Lihtne registreerimisprotsess on iga ettevõtte jaoks esimene roheline lipp ja õnneks pakkus ka LiveAgent just seda. Klõpsates avalehe paremas ülanurgas nuppu “Tasuta prooviperiood”, pidin edasiliikumiseks sisestama mõned üksikasjad. Pärast minu nime, e-posti aadressi ja ettevõtte nime sisestamist loodi minu konto koos lingiga minu teadmusbaasi.

LiveAgenti paigaldamise staatus

Mind suunati kohe alustamise juhtpaneelile, mis võimaldas mul täita mõningad ettevõtte üksikasjad, sealhulgas lisada logo, hääletoe ja vestlusnupu. Uuemate ja rohkem teavet vajavate kasutajate jaoks oli isegi nupp “õpi põhitõdesid” ja “avasta LiveAgent”, kuid vajadusel saab need mõlemad vahele jätta. Vaatasin veidi ringi ja leidsin, et minu teadmusbaasi saab seadistada vasakpoolse ikooni Seaded kohal asuva nupu abil. Tegin väikese testimisartikli, et see oleks mulle vajadusel käepärast.

LiveAgenti alustamise juhend

Kui ma lõpetasin ja töölauale naasin, liikusin edasi ja lisasin ettevõtte logo ja häältoe jaoks, kuna see ülevaade keskendub kõnekeskuse funktsioonidele. Häältoe seadistamisel on teil võimalus ühendada kas video- või helikõne. Valisin klassikalise telefoniikooni, et näha, kuidas oma numbrit lisada.

Lisa häältugi LiveAgentis

Õnneks viis see mind otse kõne konfigureerimise juurde, et saaksin hõlpsasti oma numbri lisada. Ekraani vasakus servas on kõik tarkvaras navigeerimiseks vajalikud nupud paigutatud tõeliselt korralikku ja organiseeritud loendisse.

LiveAgent - seadistage oma kõnekeskus

Loomulikult liikusin ma vahekaardile Kõne > Numbrid ja klõpsasin seal oranžil nupul “Loo” ja lisasin Zadarma VoiP-teenuse numbri. Telefoninumbrite teenusepakkujaid on palju, nii et võite otsida oma numbri pakkuja või lihtsalt sisestada üldise VoIP-telefoninumbri. Kui olin asjakohase teabe sisestanud, klõpsasin allosas nupul “Lisa” ja minu ühendatud number kuvati koos rohelise punktiga selle kõrval. Mulle tundub kui roheline foorituli, seega arvan, et see tähendab head!

LiveAgent - lisa Zadarma number

Järgmisena läksin jaotisse “Nupud” ja klõpsasin käsul “Loo“, et saaksin midagi oma lehele paigutada. Sain päris pika nimekirja erineva kuju ja värviga kujundustest ja ka võimaluse teha nupp käsitsi, kuid valisin kõige lihtsama variandi: üleni must “Helista Meie” nupp. Pärast valimist sain nupu ülevaates seda redigeerida. Seadistused hõlmasid suunamist, kõne salvestamist ja keeleseadeid.

LiveAgent - redigeeri SIP nuppu

Kui valisin punasega kirjutatud käsu “Integreeri“, suunati mind otse html-koodi kopeerima. Hüppasin juhtpaneeli kaudu teadmusbaasi (vasakpoolsete vahekaartide seadete nupu kohal), kuna otsustasin oma nuppu seal testida. Avasin Teadmusbaasi seaded > Üldised seadistused > Jälgimiskoodid ja kleepisin oma html-koodi vastavasse jaotisesse. Seda koodi saab hõlpsasti kopeerida ja kleepida mis tahes veebisaidile.

LiveAgent - lisa jälgimiskood

Tundub piisavalt lihtne, eks? Tegelikult oli tõesti. Salvestasin oma koodi ja läksin oma lehe reaalajas versiooni kontrollima. Nupp oli mu lehe allosas, kutsuv ja monokroomne nagu ikka. Tõenäoliselt oleksin pidanud kasutama mõnda värvi, kuid õnneks on koodi kopeerimisel teade, et saate seda igal ajal muuta.

LiveAgent - kuvatud kõnenupp veebilehel

LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonid ja juurutamine

Kohe alguses näib liides tõesti puhas ja korralik, enamik ekraanivärve jääb heledamasse tooni ning oluline tekst ja nupud on värvilised. Kõik vasakpoolsel vahekaardil olevad nupud on avaras loendis ikoonidena ja pärast nendel klõpsamist kuvavatakse koos tekstipealkirjadega rohkem teavet. Parem ülanurk tõmbas mu tähelepanu tugevamate värvidega ning kuvas märguandeid ja tegelemist vajavaid probleeme.

Numbri lisamisel anti mulle võimalus suunata kõnesid kindlatesse osakondadesse. Selles ülevaates olin ma ainus osakond, seega suunati kõik kõned jaotisse “Üldine“. Rohkemate osakondadega ettevõtetele näib kõnede suunamise korraldamine olevat väga lihtne, tuleb kasutada rippmenüüd ja ühendada numbrid osakondadega. Samuti on võimalus automaatselt salvestada nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid kõnesid.

LiveAgent - Zadarma VOIP pakkuja

Nupu puhul avaldasid mulle muljet mitmesugused pakutavad valikud. LiveAgent näitas mulle kohe kõige populaarsemaid valikuid, mis sisaldasid igasugustes vormingutes ja värvides nuppe. Sain valida ka nuppude asukoha järgi, olenevalt sellest, kas soovisin külgede, nurkade või lehesisest paigutust.

LiveAgenti nuppude galerii

Kõige rohkem hindasin kohandatud nuppude valikut, mis minu arvates sobib suurepäraselt ettevõtetele, kellel on konkreetne brändikujundus ja eelistavad seda kasutada. Kuigi ettevalmistatud nupud on fantastilised kõigile, on siiski võimalus nuppe kujundada pildi või HTML-i abil alati teretulnud.

LiveAgent - loo kohandatud nupp

Hiljem kõneseadistuste all olevaid valikuid uurides avastasin rohkem funktsioone, mida ma ei uskunud, et saaksin oma kõnekeskuse jaoks kohandada. Esimene neist oli “Hingamisaeg”, ma ei olnud seda varem üheski seadistuses kohanud. Lugesin selle all olevat väikest kirjeldust ja nägin, et see võimaldab mul määrata agendi lubatud kõnedevahelise aja – omamoodi puhkeperioodi. Hämmastav. Ausalt öeldes arvan, et iga kõnekeskuse töötaja hindaks seda spetsiifilist valikut. Võimalus pärast kõnesid end veidi maha jahutada on hindamatu, pakkudes aega järelemõtlemiseks ja võib-olla ka joogivee jaoks. Kiitus LiveAgentile, sest nad pakuvad ettevõtetele võimalust liikuda lähemale teadlikematele töötavadele.

LiveAgenti kõne seaded

Kõik muud seaded näivad olevat seotud järjekorra aja, prioriteedi või juhusliku määramise ja helisemise ajaga ning aitavad korraldada kõnekeskust vastavalt igaühe soovile. Ma ei suuda tegelikult leida midagi, millest siin puudu oleks – vastupidi, mulle näidati funktsioone, millele ma enne seda isegi mõelda ei osanud.

Toimivus ja kasulikkus

Aeg testimiseks! Mul oli avatud kaks vahekaarti, millest esimenel oli minu agendi juhtpaneel ja teisel minu teadmusbaas koos “Helista meile” nupuga. Kõik on paigas, nii et otsustasin teha mõlemad katsetused sama brauseri kaudu ja vaadata, kas tekib probleeme või mitte.

LiveAgent töölaud

Kui ma nupule klõpsasin, avanes väike aken ja selgitas, et saan helistada otse arvutist. Lahe, ma arvan, et see näeks minu mobiilseadmes natuke teistmoodi välja, kuid siiani on kõik suurepärane. Jätkasin helistamisega.

LiveAgent - alusta kõne

See muutus interaktiivseks numbrivalimise ekraaniks ja oh, sa poiss, kus ma ehmusin helina peale. Peaaegu kohe kostis mu tuppa retrohõnguline telefonihelin ja jahmunud kassi seisundis kulus mul umbes sekund, et jõuda oma teisele vahelehele.

LiveAgenti numbrivalimise ekraan

Jah, seal see ongi, roheline ruudukujuline märguanne, mis võimaldab mul kõne vastu võtta. Tegin seda ja kõik sujus edukalt ilma probleemideta, kui välja arvata samas seadmes rääkimise ja vastuvõtmise kaja.

LiveAgent - juhtpaneelil kuvatud sissetulev kõne

Vaatamata õnnestumisele otsustasin üles otsida kõne helina seaded. Tunnistan, et selle sireeniga ei maga te ühtegi kõnet maha, aga ma arvan, et oleks tore muuta see millegi pehmema vastu. Püüdsin leida õiget kohta, kuid tulutult. Nüüd hindan seda hingamisaja funktsiooni veelgi rohkem.

Pärast LiveAgenti klienditoe portaalis täiendavat otsimist avastasin, et heli konfiguratsioon eksisteerib ja see tuleb lihtsalt aktiveerida liikudes jaotisesse Seadistamine>Süsteem>Pistikprogrammid ning klõpsates nupul”Helid“. Pärast aktiveerimist saate lihtsalt minna jaotisse Konfiguratsioon>Süsteem>Helid ja seal kõike muuta.

Kogu liides oli kergesti mõistetav ja töötas laitmatult. Helistamise ja kõne saabumise vahele ei mahtunud sekunditki. See on mingisugune kvantkiirus, mille üle ma kunagi ei kurdaks ja kindlasti viib see kliendid agentidele tõesti sammukese lähemale.

LiveAgenti hinnakujundus

LiveAgent pakub mitmesuguseid hinnaplaane, sealhulgas ka tasuta versiooni. Kõigile neist on sisseehitatud kõnekeskuse võimalused, nii et endale sobivaima plaani määramine sõltub tõesti mõne funktsiooni piirangutest või laiendustest. Vaatame allpool kõiki LiveAgenti pakkumisi.

Tasuta

LiveAgent pakub piiratud funktsioonidega tasuta taset, sinna kuuluvad 7-päevane piletite ajalugu, 1 reaalajas vestluse nupp, peamine aruandlus ja palju muud.

Väike

9 dollari eest agendi kohta kuus pakub Väike pakett kõiki tasuta versiooni funktsioone koos laiendatud võimalustega, nagu piiramatu piletite ajalugu, klienditeenindus, API integratsioonid ja aruandlus.

Keskmine

Keskmine pakett, mille hind on 29 dollarit agendi kohta kuus, sisaldab kõiki väikese paketi funktsioone koos täiendavate täiustatud funktsioonidega, sealhulgas piiramatud vestlusnupud, ennetavad vestluskutsed, täiustatud tagasiside haldamine, külastajate reaalajas jälgimine ja sotsiaalmeedia integreerimine.

Suur

Hinnaga 49 dollarit agendi kohta kuus, sisaldab LiveAgenti Suur pakett kõiki madalama taseme funktsioone ja võimaldab teil juhtida funktsiooniderohket kõnekeskust, millel on sellised funktsioonid nagu IVR, videokõned, piiramatu kõnede salvestamine, kõnede suunamine, edastamised ja palju muud.

Organisatsioon

69 dollari eest agendi kohta kuus, pakub LiveAgenti kõige põhjalikum pakett ehk Organisatsiooni tasand kõike alates suurest paketist ja sisaldab lisafunktsioone, nagu spetsiaalne võtmekonto haldur, mitmetasandiline teadmusbaasi, LiveAgenti kaubamärgi eemaldamine ja SSO (ühekordne sisselogimine) agentidele.

Lõpetuseks

Kokkuvõttes osutus LiveAgent tõeliselt sujuvaks kõnekeskuse tarkvaraks, kus oli täidetud enamik minu vajadustest. Mul ei puutunud kokku probleemidega ja sain tarkvara kasutamise väga kiiresti selgeks. Võimalus kohandada nuppe ja paigutada need suvalisse kohta oma lehel jättis mulle mulje, et LiveAgent on voolitav igat tüüpi ettevõtete jaoks. Peale väikese probleemi, mille raames ei suutnud ma helina seadistusi kuigi lihtsalt leida, pole mul väga midagi kurta. LiveAgent on kindlasti see tarkvara, millest võib kasu olla igasuguse kuju ja suurusega ettevõtetele.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas LiveAgentis helinat muuta?

Navigeerige juhtpaneelil jaotisesse Seadistamine>Süsteem>Pluginad, otsige üles Heli seadistamise pistikprogramm ja klõpsake nuppu Aktiveeri. Seejärel navigeerige jaotisse Seadistamine>Süsteem>Helid. Valige soovitud heli või laadige üles enda oma, klõpsates nupul „Vali fail” ning salvestage muudatused.

Kuidas LiveAgenti helistamisnuppu oma veebisaidile juurutada?

Liikuge jaotisse Seadistamine > Kõne > Nupud ja valige meelepärane nupp või looge oma isiklik. Minge vahekaardile Integreerimine ja kopeerige html-kood. Saate selle hõlpsalt kleepida oma veebisaidile või LiveAgenti teadmusbaasi jälgimiskoodide jaotisesse “Enne”.

Kuidas seadistada kõne suunamist LiveAgenti kõnekeskuses?

Minge jaotisse Seadistamine>Kõne>Seaded ja sealt saate valida juhusliku ja prioriteetse määramise vahel. Samuti on võimalus muuta marsruutimise aega, mille möödudes suunatakse kõne teisele saadaolevale agendile.

Product reviews

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Zoho Desk on tuntud ja populaarne tarkvara, kuid kuidas toimib selle teadmusbaas? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas sellel meie testides läks.

Zoho Deski teadmusbaasi arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub see ka klienditeeninduse süsteemi ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti parimate omaduste hulgas on integratsioonid, funktsioonid, veebiseminarid ja partnerprogramm.

Liituge meie tuhandete teiste rahulolevate klientidega, kes LiveAgent'it kasutavad. Looge paremat kliendikogemust tänu omnikanali lahendusele.

Websignal

LiveAgent on võimas ja lihtne klienditeeninduse tarkvara. See aitab vältida e-kirjade sorteerimist ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. LiveAgent pakub ka tuge, õpet ja erinevaid veebiseminare. Tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning võid võtta ühendust ka müügiesindajatega. Quality Unit, LLC on ettevõte, mis pakub LiveAgenti tarkvara.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo