Dialfire kõnekeskuse tarkvara arvustus

See tekst tutvustab LiveAgent'i klienditeeninduse tarkvara kontot, mis sisaldab VoIP telefonisüsteeme ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Tekst sisaldab ka LiveAgent'i veebiseminare ja demosid ning sisaldab veebisaidi kontaktivormi ja reaalajas vestluse võimalust. Tekst rõhutab ka LiveAgent'i privaatsuspoliitikat ja GDPR-i täitmist ning soovitab ettevõtetel registreeruda, et saada juurdepääs tarkvarale.
Dialfire kõnekeskuse tarkvara arvustus
Compare Dialfire kõnekeskuse tarkvara arvustus with other in: How Dialfire kõnekeskuse tarkvara arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
35 reviews

Dialfire kõnekeskuse tarkvara pakub funktsioone ja teenuseid, mis aitavad tõhustada kontaktkeskuse toiminguid ja parandada klientide rahulolu. Selles ülevaates vaatleme lähemalt Dialfire'i sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse toimivust.

Pricing
Starting from:
0.004   kuus
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Kasutajakogemus
3.5
Hind
4
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Kohandatavad funktsioonid
  • Paindlik
  • Usaldusväärne kõnede jälgimine ja analüüs

Cons

  • Võib olla raske navigeerida
  • Aeg-ajalt esineb katkestusi helistamisel
  • Võib osutuda kulukaks

Dialfire’i tasuta konto loomiseks pole vaja teha muud, kui esitada nõutav teave nende veebisaidi Registreerumise jaotises ja märkida linnuke tingimuste kasti.

Dialfire - registreerumise jaotis

Pärast seda peate lihtsalt oma e-posti aadressi kinnitama ja saategi hakata Dialfire’i platvormi kasutama.
Oma kontole sisenedes avanes mulle kohe mitu võimalust toe hankimiseks, sealhulgas videoõpetus ja link Dialfire’i teadmusbaasi. See kasutajakeskne lähenemine avaldas mulle üsna suurt muljet.

Dialfire - töölaud

Vaatasin kiiresti ringi ja otsustasin, et on aeg hakata kõnekeskuse funktsioone katsetama. Tunnistan, et ilma dokumentatsioonita oleks mul kõige seadistamine palju raskem olnud. Kuigi ma ootasin suurt punast “Helista” nuppu, ei töötanud see tegelikult nii.

Esimene asjana tuleb teil importida oma kontaktiloend. Selleks minge vasakpoolses menüüs vahekaardile Import. Seal on võimalik kontaktiloend üles laadida arvutustabeli kaudu (nt Microsoft Excel, LibreOffice Calc või Google Docs).

Dialfire - impordi kontaktiloend

Kui olete seda teinud, avage vahekaart Helista. Selles jaotises on teil võimalus helistada olemasolevale kliendile või lisada uus. Otsustasin lisada oma kontaktide hulka uue kliendi. Saate nende kohta täita üsna palju teavet, sealhulgas vestlusjuhiseid ja kõnetulemusi.

Dialfire - kliendi üksikasjad

Alumises paremas nurgas saate helistada, klõpsates rohelisel telefoni ikoonil. Samuti saate end vaigistada ning paremal asuvat punasel punktil vajutades alustate kõne salvestamist.

Dialfire - liides kõne algatamiseks

Kui soovite sissetuleva funktsiooni aktiveerida, võimaldab Dialfire teil jaotises Telefoninumbrid oma numbrit konfigureerida. Saate registreerida juba olemasoleva telefoninumbri, tellida uue ja luua virtuaalse liini. Oleksin tänulik, kui see konfiguratsioonivalik oleks rohkem esile tõstetud. Kuid te ei tohiks selle leidmisega liiga palju vaeva näha.

Dialfire - telefoninumbrite konfigureerimine

Dialfire’i kõnekeskuse funktsioonid ja juurutamine

Dialfire on pilvepõhine brauseri kõnekeskuse rakendus, mis on mõeldud peamiselt väljaminevate kõnede tegemiseks. Nagu ma juba mainisin, meeldisid mulle kohesed näpunäited juhistest ja KKK-dest.

Üldine kasutajaliides võib aga veidi segadust tekitada, seega soovitan igal uuel kasutajal süsteemiga tutvumisel dokumentatsiooni vahekaardi avatuna hoida. Õnneks on teadmusbaasi artiklid hästi kirjutatud ja informatiivsed.

Kui loote helistamiskampaaniaid, võimaldab Dialfire neid Ülesannete jaotises üsna põhjalikult konfigureerida. Saate luua IVR-vooge, eksportida kõnesalvestisi ja teha muud. See võib osutuda kasulikuks kõnekeskuse protsesside loomisel suuremates kõnekeskustes.

Dialfire - kõne kampaaniate seadistamine

Dialfire’i kõnekeskuse platvorm pakub ka mõningaid agentide jälgimise funktsioone. Jaotises Juhendamine saate konfigureerida iga kõnekeskuse agendi kontoriharu, lisada kampaania üksikasju ja isegi kuulata kõnede salvestisi.

Teine funktsioon, mis võib teie kõnekeskuse toiminguid oluliselt täiustada, on eelvaade ja ennustav valimine. Saate konfigureerida vastavusreegleid ja piirata samaaegsete kõnede arvu. Võite seadistada ka helistamisrühmi erinevatele meeskondadele või osakondadele.

Dialfire - erinevate meeskondade või osakondade helistamisrühmad

Lisaks saate uurida kõnekeskuse analüütikat ja luua aruandeid ning hõlpsasti importida ja eksportida saadaolevaid andmeid. See hõlmab kontaktiloendi statistikat, sissetulevate järjekordade statistikat ja tegevuste statistikat.

Toimivus ja kasulikkus

Dialfire’i kõnekeskuse jõudluse osas pole palju kritiseerida. Kui olete kunagi töötanud suures väljuvas kõnekeskuses, teate et “kui see töötab, siis see töötab”. Kas kasutajaliides võiks olla veidi kohandatud? Muidugi, kuid see pole kogemusi murdev probleem. Kõnekvaliteet on tipptasemel, saate importida ja eksportida vajalikke andmeid, kuulata kõnesid ja jälgida oma kõnekeskuse agente ning see on enamasti kõik, mida vajate.

Siiski ei saa ma jätta mainimata, et pärast väga lühikest testimisaega logiti mind välja ja nõuti oma konto kinnitamist. Mõtlesin, et muidugi ning otsustasin kontrollida oma e-posti.

Asi aga polnud nii lihtne. Nende saadetud meilis paluti mul põhimõtteliselt broneerida demokõne, vastasel juhul jään väljalogituks. Ma tean, millal lõpetada, seega otsustasin, et olen tarkvaras piisavalt ringi vaadanud ning valmis oma kommentaare andma.

Dialfire’i hinnakujundus

Dialfire’i hinnakujundust on veidi keeruline selgitada. Nad pakuvad 5 peamist tellimust. Mida kõrgem on tellitav pakett, seda vähem peate Dialfire’i funktsioonide eest lisatasusid maksma.

Maksa vastavalt kasutusele

Nagu pealkiri viitab, maksate selle taseme puhul funktsioonide eest nende kasutamise ajal. Esialgne tellimus on tasuta, kuid kõik, sealhulgas Dialfire platvormi kasutamine, kampaania skriptimine, ennustav helistaja ja sissetulevate kõnede segamine, nõuavad iga kord 0,001–0,005 euro tasumist.

Basic

15 euro eest kasutaja kohta kuus saate ilma lisatasudeta kasutada Dialfire’i platvormi, ennustavat valimist ja tehnilist tuge.

Advanced

See tase maksab 20 eurot kasutaja kohta kuus ja võimaldab teil nautida kõike eelmisest paketist, lisaks sissetulevate kõnede segamist ja kõnede salvestamist, ilma et peaksite lisatasu maksma.

Professional

Tasudes 25 eurot kasutaja kohta kuus, pakub Professional kõike eelmisest ja lisab funktsioonide loendisse kohandatavad kampaaniad, mis ei nõua lisatasu.

Enterprise

Kõige kallim ja jõulisem Dialfire’i pakett maksab 30 eurot kasutaja kohta kuus ja sisaldab kõiki eelmise tasandi funktsioone, millele on lisatud kampaania skriptimine, Google Calendar ja Google Data Studio Connector, tegevuste moodul ja allüürnikust agendi funktsioon ilma lisatasudeta.

Lõpetuseks

Oma kogemuse lõpetuseks Dialfire’i kõnekeskuse tarkvaraga ütleksin, et see on nii ja naa. Vaatamata sellele, et segane kasutajaliides mind pisut tagasi lükkas, avaldas mulle esialgu muljet jõuline ja abistav dokumentatsioon ning konfigureeritavate funktsioonide arv. Platvorm võib tunduda pisut tühine, kuid kõnekeskuse keskkonnas on vaevalt vaja midagi väga uhket.

Sellegipoolest oleksin nautinud kasutajasõbralikumat liidest. Kui teid ei häiri teisel ekraanil õpetuste avatuna hoidmist, saate väga hästi hakkama.

Viimane asi, millest pean rääkima oma kogemuse lõpust. Mulle ei meeldinud, et mind sunniti demokõne broneerima. Ma saan aru, miks see võib mõne inimese jaoks toimida. Kuid mul oli vaja ainult tarkvara testida. Väljalogimisel tundus, et mu konto on pantvangi võetud, kuni täidan Dialfire’i nõuded.

Levinud mured ja probleemid

Mul on probleeme kõnekvaliteediga.

Veenduge, et teie interneti ühendus oleks stabiilne ja tugev ning teie arvuti vastaks Dialfire’i kõnekeskuse tarkvara käitamise miinimumnõuetele. Lisaks võite kõnekvaliteedi parandamiseks ja kõne katkemise vältimiseks vähendada aktiivsete kõnede arvu.

Minu telefoninumbrit ei kuvata.

Telefoninumber, mida soovite kuvada, peab olema Dialfire’is registreeritud ja määratud helistamistoimingule. Jaotises Telefoninumbrid saate kontrollida helistaja ID konfiguratsiooni ja veenduda, et olete selle õigesti seadistanud. Kui teie telefoninumbrit ikka ei kuvata, võtke ühendust Dialfire’i klienditoega.

Product reviews

Bitrix24 on populaarne IVR tarkvara, millel on mitu kasutusjuhtu. Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas see toimis.

Bitrix24 IVR-i arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis sisaldab VoIP telefonisüsteeme, kaebuste haldamise süsteemi, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi. LiveAgenti konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimisandmed e-posti teel ja juurdepääs kontole on võimalik.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Twitter teatas, et tõstab oma API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuride hinda, mis mõjutab ka erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000. Lisaks on väljaminevad numbrivalijad, automaatsed numbrivalijad või müügi numbrivalijad viimase aja jooksul muutunud kõigi kõnekeskuste jaoks. VoIP telefonisüsteeme on võimalik hõlpsasti konfigureerida ning need võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti.

helpscout

Twitter teatas, et tõstab oma API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuride hinda, mis mõjutab ka erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000. Lisaks on väljaminevad numbrivalijad, automaatsed numbrivalijad või müügi numbrivalijad viimase aja jooksul muutunud kõigi kõnekeskuste jaoks. VoIP telefonisüsteeme on võimalik hõlpsasti konfigureerida ning need võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo