3CX kõnekeskuse tarkvara arvustus

LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid integratsioone ja tööriistu, nagu VoIP-telefonid ja projektihaldusprogrammid, mis aitavad parandada klientide kogemust. LiveAgentil on ka sõnastikud, mallid ja veebiseminarid, mis aitavad kasutajat paremini tundma õppida.
3CX kõnekeskuse tarkvara arvustus
Compare 3CX kõnekeskuse tarkvara arvustus with other in: How 3CX kõnekeskuse tarkvara arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
1112 reviews

3CX kõnekeskuse tarkvara pakub funktsioone, mis on loodud kliendisuhtluse parandamiseks. Selles ülevaates vaadeldakse selle toimivust lähemalt.

Pricing
Starting from:
$   kuus
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: 1

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
3
Hind
4.5
Rakendamine
3.5

Key takeaways

Pros

  • Mugav helistamine
  • Kättesaadav väikeettevõtetele

Cons

  • Mitte eriti kasutajasõbralik kasutajaliides
  • Väljaminevad kõned ei toiminud
  • Madal kõne kvaliteet

3CX kõnekeskuse funktsiooniga alustamine

3CX tasuta kontole registreerimiseks peate pöörduma nende veebisaidile. Kui olete esitanud teabe, näiteks oma nime, ettevõtte, asukohariigi ja eelistatud keele, peate valima ühe kolmest hinnakujundusvalikust.

3CX telefonisüsteem

Õnneks oli esimene tasuta, nii et valisin selle ja jätkasin registreerimist. Kinnitasin oma konto e-posti teel ja kohe pärast seda saadeti mulle minu mandaadid, nagu laiendus, PIN-kood ja veebikliendi sisselogimine.

Niisiis logisin innukalt sisse oma vastloodud 3CX kontole. Kohe kohe tervitati mind võimalusega laadida alla 3CX-i mobiilirakendus.

Paigalda 3CX rakendus

Praegu jätsin selle sammu vahele. Olin aga meeldivalt üllatunud, et see oli algusest peale nii ligipääsetav.

Vaatasin veidi ringi ja seadistasin oma konto helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks ning seejärel olin valmis alustama testimisega. Kasutajaliidese paremas ülanurgas leiate numbrivalija, QR-koodi rakenduse allalaadimiseks ja 3CX-i teadmusbaasi. Vaatasin kiiresti dokumentatsiooni, et veenduda, kas see helistaja on õige väljaminevate kõnede tegemiseks, kuna see tundus liiga lihtne. Teadmusbaasi artikkel kinnitas, et see oli õige viis kõnede algatamiseks, nii et hakkasin pihta.

3CX kõnekeskuse numbrivalija

Ennäe ennäe, vaikus! See ei hakanud isegi helistama. Arvates, et tegin ilmselt vea, proovisin veel paar korda, kuid minu kõnelogis oli vaid paar ebaõnnestunud kõnet. Kuna mulle esimeses klassis õpetati, otsustasin proovida teisi variante ja jätta probleemse koha hilisemaks.

Minu üllatuseks ei olnud sisekõnede tegemise või sissetulevate kõnede vastuvõtmisega üldse probleeme. Kõnekvaliteet ei olnud parim, kuid see ei olnud ka nii halb, et peaks kurtma. Pärast seda otsustasin uuesti välja selgitada, miks väljaminev helistamine ei toimi. Proovisin veel paar korda, enne kui hakkasin uuesti dokumentatsiooni sirvima. Siiski näis, et ükski tõrkeotsing ei aidanud minu probleemi tuvastada ega lahendada. Nii et ma liikusin Google’i poole, et konsulteerida 3CX-i teiste kasutajatega. Sain kiiresti aru, et ma pole ainuke, kes selle probleemiga kokku puutub. Kuigi proovisin mõnda pakutud foorumi soovitust, ei lahendanud need minu probleemi.

OTsustasin proovida veel ühe korra ja laadisin alla töölauarakenduse. Mõned inimesed väitsid, et see oli neid aidanud, miks siis mitte?

3CX - paigalda töölaua rakendus

Installisin rakenduse, klõpsasin läbi konfiguratsiooniviisardi ja ühendasin selle tarkvara veebikliendi versiooniga.

3CX töölaua rakendus

Kasutajaliides oli täpselt sama puhas kui brauseripõhise rakenduse kasutajaliides, mis polnud üllatav. Kontrollisin kiiresti konfiguratsiooni ja proovisin uuesti väljaminevat kõnet. See pingutus tõi kaasa vaid uue vastamata kõne, isegi ilma helistamata. Pärast pikemat internetis sirvimist tunnistasin kaotust.

3CX kõnekeskuse funktsioonid ja juurutamine

Nagu ma juba mainisin, on 3CX üsna kättesaadav lahendus, kuna see pakub mobiilirakendust iOS-is ja Androidis, brauseripõhist rakendust ja töölauarakendust. Kõigi nende allalaadimine on lihtne, nii et saate need väga kiiresti tööle panna.

Lisaks ilmselgetele sisse- ja väljaminevatele kõnedele võimaldab 3CX teil seadistada reaalajas vestluse vidina, integreerida WhatsAppi ja Facebooki, seadistada sisemisi sõnumeid ning saata e-kirju oma töökaaslastele ja klientidele.

3CX - hääle ja vestluse seaded

Videokõnesid saate seadistada ka Meeti funktsiooni abil.

3CX - Meet funktsioon

Kui olete meeskonnaliikme või kliendiga telefonis, saate panna kõnesid pausile, vaigistada, edastada, salvestada, kasutada videot, alustada uut kõnet või korraldada konverentsi. Need funktsioonid võivad kõnekeskustes üsna kasulikuks osutuda. Kuna need on kättesaadavad otse helistamisaknas, on nende kasutamine kiires kõnekeskusele omases keskkonnas lihtsam.

3CX - numbrivalimise ekraan

Kõnelogis saab klõpsata igal interaktsioonil ja uurida selle üksikasju, lisada kontakte oma kontaktiloendisse, algatada uusi kõnesid ja arhiveerida interaktsioone.

3CX kõnelogi

Toimivus ja kasulikkus

3CX on otsekohene tarkvara. Süsteem hõlbustab klientidega suhtlemist eelkõige telefonikõnede kaudu, kuid sisaldab ka mõningaid protsesse sujuvamaks muutvaid lisafunktsioone. Sellel on aegunud kasutajaliides, mis on väga algeline. Kuigi navigeerimine polnud kõige hullem, ei olnud see minu lemmikkogemus.

Kõnekvaliteet polnud samuti parim, nii et kui otsite lahendust, mida teie agendid saaksid kasutada keeruliste üksikasjade selgitamiseks ning tehniliste juhiste ja toe andmiseks, ei pruugi 3CX olla parim valik. Teisest küljest võib kõneaknas sisalduvate funktsioonide arv olla väga kasulik, kui agentidel on vaja korraga lahendada mitut ülesannet.

Usun, et minu väljahelistamise katse ei ebaõnnestunud minu puudujääkide tõttu. Kuna ma polnud ainuke, kellel oli probleeme selle tööle saamisega, ja kindlasti mitte ainuke, kellel see probleem oli, võib see rääkida üldisest kogemusest.

3CX hinnakujundus

3CX-il on kaks eraldi hinnakategooriat. Üks on hostitud lahenduse jaoks ja teine ​​isehaldatava valiku jaoks. Peamine erinevus seisneb selles, et kui valite hostitud lahenduse, haldab 3CX süsteemi teie eest. Kui otsustate isehallatava valiku kasuks, vastutate kogu süsteemi eest. Kõigi tasandite puhul tõuseb hind koos tarkvara kasutavate agentide arvuga. Vaatan 10 agendi hindu, nii et kui plaanite suuremat meeskonda, maksate tõenäoliselt rohkem.

Hostitud

  • Startup Free

Tasuta hinnatasemel on 1 helistamisgrupp, 1 automaatne saatja, videokonverentsid kuni 25 osalejaga, reaalajas vestlus, meeskonnasõnumid ja WhatsAppi integreerimine. Seda hinnapaketti saate kasutada kuni 20 kasutajaga.

  • Startup Pro

Startup PRO pakett sisaldab kõike TASUTA tasemest, lisaks mitmetasandiline IVR, puhkuse- ja töötundide marsruutimine, kõnede ja vestluste aruandlus, kõnepost tekstiks ja palju muud. See tase on piiratud maksimaalselt 20 agendiga ja maksab 175 eurot agendi kohta kuus.

  • Dedicated Pro

See hinnatase maksab teile 295 eurot agendi kohta kuus 4 SIM-kõne eest. Selle funktsioonide hulgast leiate spetsiaalse hostitud eksemplari, CRM-i integreerimise, SMS-i ja MMS-i, kuni 100 osalejaga videokonverentsi, Microsoft 365 integratsiooni ja palju muud.

  • Dedicated Enterprise

Paketti Dedicated Enterprise saate kasutada 4 SIM-kõnegat 330 euro eest agendi kohta kuus, mis võimaldab teil kasutada kõike alates Dedicated Pro paketist ja lisaks mõningaid lisafunktsioone, nagu oskustepõhine marsruutimine, videokonverentsid kuni 250 osalejaga, kõnede alustamise/lõpetamise salvestamise õigused ja muud.

Ise hallatud

  • Dedicated Pro

145 eurot agendi kohta kuus 4 SIM-kõne eest sisaldab see valik hostimist teie privaatses pilves Amazonis, Azure’is ja Google’is, CRM-i integreerimist, kõnejärjekordi, töölauda, kõnevoo kujundajat, WhatsAppi integreerimist, kuulamist, sosistamise funktsionaalsust, videokonverentse kuni 100 osalejaga ja palju muud.

  • Dedicated Enterprise

Kallim isehallatav tase maksab 180 eurot agendi kohta kuus 4 SIM-kõne eest. Selle paketiga saate nautida kõiki eelmise tasandi funktsioone, lisaks oskustepõhist marsruutimist, kuni 250 osalejaga videokonverentse, kohandatud IP-telefoni logo ja palju muud.

Lõpetuseks

Minu üldine kogemus 3CX kõnekeskuse tarkvaraga oli mõnevõrra kohmakas. Vaatamata mõningate funktsioonide mugavusele jäin mõtlema, miks seda lähenemist kogu kasutajaliideses ei rakendatud.

Muidugi pean mainima oma kahetsusväärset kogemust väljahelistamisega. Kogu selle arvustuse kirjutamise ajal naasin sinna punkti tagasi ja proovisin seda ikka ja jälle välja nuputada. Tulutult, seega pean järeldama, et 3CX-i väljahelistamise funktsioon on kindlasti vigane. Kõnede kvaliteedist polnud samuti midagi kirjutada, kuid kui proovite lihtsalt oma klientidega kiiresti rääkida, võib see minu arvates hästi toimida.

Ja sinna ma selle ülevaate jätan. Kuigi mõnes aspektis on 3CX kõnekeskus hea, jääb see teistes valdkondades alla.

Levinud mured ja probleemid

Mul on probleeme ühenduvusega.

Probleemid ühendusega võivad olla tingitud võrguprobleemidest või valedest tulemüüri sätetest. Selle probleemi lahendamiseks kontrollige oma võrguühendust ja veenduge, et teie tulemüüri seaded võimaldavad 3CX kõnekeskusel sujuvalt töötada.

Mul on halb kõne kvaliteet.

Selle probleemi põhjuseks võib olla madal ribalaius, võrgu ülekoormus või vananenud riistvara. Probleemi lahendamiseks võite kontrollida oma interneti ühendust ja ribalaiuse saadavust. Lisaks veenduge, et kasutate uusimaid riist- ja tarkvaraversioone.

Product reviews

Bitrix24 on populaarne IVR tarkvara, millel on mitu kasutusjuhtu. Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas see toimis.

Bitrix24 IVR-i arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis sisaldab VoIP telefonisüsteeme, kaebuste haldamise süsteemi, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi. LiveAgenti konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimisandmed e-posti teel ja juurdepääs kontole on võimalik.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo