Otsite OneDesk`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv OneDesk`ile.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Toetage kliente ühest lahendusest, mis keskendub eduka kasutajatoe loomisele. Säilitage klientidega kontakt mitme kanaliga kasutajatoega, mis toetab selliseid funktsioone nagu e-mail, live vestlus, kõnekeskus, kliendiportaal ning sotsiaalmeedia. LiveAgent on pühendunud ja äärmiselt lihtsalt kasutatav tarkvara, mis aitab teil käsitseda sissetulevaid sedeleid. Jätkake lugemist, kui soovite LiveAgent`i tööriistade, funktsioonide ja eeliste kohta rohkem teada saada või minge edasi ja alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

OneDesk vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige parimat toe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
OneDesk
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib kliediteeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedeliplaani $15/agent/kuu.
OneDesk pakub sedeliplaani $11/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust $29/agent/kuu.
OneDesk pakub live vestlust $11/agent/kuu.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja neile vastamiseks koos automaatse kõnede jaotuse.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
OneDesk ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab luua kliendiportaali, kus kliendid pääsevad juurde sedelitele ja teadmistebaasile
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
OneDesk pakub iseteenindust $11/agent/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest.
OneDesk ei paku Facebook liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning minimistele kasutajatoest.
Pakub Instagram`i integratsiooni.
Ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Viber´i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
OneDesk ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku infot nagu tõrgete otsimise juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
OneDesk pakub teadmistebaasi $11/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelu teie klientidele, mis asub teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu.
OneDesk pakub kliendifoorumit $11/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood ja reeglid, et kõrvaldada korduvaid töid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
OneDesk pakub automatiseerimist ja reegleid $11/agent/kuu.
API
Komplekt funktsioone, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
OneDesk pakub API funktsioone $11/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogiaga saavad helistajad enne, kui nad operaatoriga räägivad mööda süsteemi navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
OneDesk ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
OneDesk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu $15/agent/kuu.
OneDesk pakub piiramatut ajalugu $11/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
OneDesk ei paku piiramatuid veebilehti
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe.
OneDesk ei paku piiramatuid vetluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatut arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu.
OneDesk pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $11/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik kõned ja taasesitage salvestusi igal ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ilma päringute arvu piiranguteta 24/7.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
OneDesk ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Kiireim live vestlus teie kasutajatoe jaoks

Live vestlus on klienditoe pakkumiseks imeline tööriist. Tõstke oma klientide kaasatust live vestluse proaktiivsete kutsetega, kohandage oma vestluse nuppe või valmistage oma vastused varem ette Vastake kiiremini ja lahendage probleemid efektiivsemalt koos LiveAgent`i live vestlusega.  Seda toetavad mitmed funktsioonid ja see on ülimalt kiire, kuvades vestluse 2.5 sekundiga.

Proovige meie funktsionaalset live vestlust

Ülim mitme kanaliga kogemus

Pakkuge tuge läbi mitme kanali – see on lihtne, kui teil on tööd toetav tööriist. LiveAgent tuleb koos sedelisüsteemiga, mis kogub suhtluse ühte kohta. Pärast mida see filtreeritakse, organiseeritakse ja saadetakse klienditoe agentide vastavalt prioriteetide ja saadavuse alusel. Organiseerige emaili sedelisüsteem, vestlused, kõned, teadmistebaasi artiklid ja sotsiaalmeedia Viber, Facebook, Twitter ja Instagram ühte kohta ja tegelege kõigega nagu proff. 
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Pakkuge kliendituge üle kõigi oluliste kliendikanalite

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Sotsiaalmeedia tugi

Facebook, Twitter, Instagram saab kasutada enamaks, kui kassipiltide ja naljakate meemide jagamiseks. Sotsiaalmeediast on saanud võimekas ettevõtluskanal, turunduse tööriist ning efektiivne klienditoe kanal.  Toetage kliente sotsiaalmeedias meie ühtse mitme kanaliga lahenduse abil. Hoidke sotsiaalmeedia kanalitel silm peal. Saate lisada ka Viber`i, et teil oleks veel üks moodus, kuidas kliendid teiega ühendust saavad võtta. 

Muutuge sotsiaalsemaks koos LiveAgent`iga ja jõudke rohkemate klientideni

LiveAgent toetab teid

Saate meiega 24/7 ühendust võtta e-maili, live vestluse või telefoni teel ning tutvuda kliendiportaali artiklitega, kui vajate infot. LiveAgent Akadeemia on tasuta ja täidetud kasulike asjadega, et saaksite klienditoe ja kasutajatoe tarkvara kohta rohkem teada.   Liituge oma õnnelike klientidega ja näete, miks nad hakkasid LiveAgent`i oma ainukese kasutajatoe lahendusena kasutama.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent liidab live vestluse, sedelid, automatiseerimise, millega klientidele parimat tuge pakkuda.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Liituge LiveAgent`iga juba täna

Tutvuge meie tutvustava videoga,et näha kõike muud, mida LiveAgent pakub. Saate sirvida läbi ka meie taskukohased hinnaplaanid, et leida oma ettevõttele sobivaim. Alustage oma 14-päevast prooviperioodi tasuta ja pakkuge kliendituge LiveAgent`iga. Teilt ei nõuta krediitkaarti ning püsivat liitumist.  

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to OneDesk alternatiiv
Vajad abi andmete migreerimise, süsteemi oleku, logide ja ettepanekutega? Tutvu LiveAgenti klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integratsiooni erinevate suhtluskanalite ja automatiseeritud funktsioonidega. See võimaldab ettevõtetel hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades kvaliteeti ja efektiivsust.

LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.

Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua

LiveAgent pakub mitmesugust suhtlusvormide lahendusi, sealhulgas e-post, live chat, sotsiaalmeedia ja palju muud.

LiveAgenti veebiseminar 2 tutvustab e-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist. Selle eesmärk on aidata firmadel parandada klientide päringute haldamist.

LiveAgenti veebiseminar 2: E-post, automatiseerimine, SLA

LiveAgenti veebiseminari eesmärgiks on õpetada ettevõtetele LiveAgenti tarkvara funktsioone, sh e-posti, automatiseerimist ja SLA kasutamist.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.

LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.

LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed

Ettevõtteid julgustatakse kasutama LiveAgenti veebiseminare, et parandada klientide kaasatust ja pakkuda reaalajas tuge, mis suurendab rahulolu.

Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.

Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada

Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo