Tasuta Prooviperiood

Reaalajas klienditugi

Mis on reaalajas klienditugi?

Reaalajas klienditugi võib pakkuda klientidele abi reaalajas. Seda juhib ettevõte, mis soovib anda oma toote kasutajatele või veebikülastajatele asjakohast nõu ja tuge. Ei ole oluline, kas soovite kasutada telefonikõnet, reaalajas vestlust või videovestlust. Klienditugi võib teiega koostööd teha nii, nagu soovite.

Frequently asked questions

Mis on reaalajas klienditugi?

Reaalajas klienditugi on teenus, mis suudab pakkuda kliendituge reaalajas. Seda kasutavad ettevõtted, kes soovivad pakkuda oma klientidele parimat ostukogemust, samuti asjakohast tuge ja võimalust anda nõu toodete ja teenuste kohta. Sellel on suur mõju ettevõtte tajumisele ja klienditeeninduse tasemele.

 

Millised on reaalajas klienditoe kõige olulisemad omadused?

Klienditeeninduse kõige olulisemad omadused on reageerimise kiirus ja vastuse sisuline väärtus. Suhtlemisel sidekanalite kaudu, mis võimaldavad kliendil reaalajas ühendust, ootab ta kiiret vastust ja tuge. Väga oluline on ka lihtne juurdepääs sellele kanalile. Sellele aitab kaasa näiteks igal alamleheküljel olev nupp, mis suunab klienditoejuurde.

 

Kuidas pakkuda reaalajas kliendituge?

Klienditoe tagamiseks tuleb kõigepealt luua hea teenindusmeeskond ja anda neile vahendid selle teenuse kõrgetasemeliseks osutamiseks. Reaalajas klienditeenindus on võimalik muu hulgas tänu võimalusele võtta ühendust reaalajas vestluse ja reaalajas videovestluse kaudu. Võimaldage kliendile lihtne juurdepääs nendele suhtluskanalitele. Samuti peaksid töötajatel olema asjakohased sisulised teadmised ja nad peaksid kliendiga tõhusalt suhtlema.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo