Reaalajas vestluse agendid

Kes on reaalajas vestluse agendid?

Reaalajas vestluse agendid on töötajad, kes vastavad klientide küsimustele ja päringutele reaalajas vestluse kaudu.Reaalajas vestlus on kasutajatoe tarkvara funktsioon. Seda kasutatakse paljudes ettevõtetes, et pakkuda reaalajas vastuseid klientide päringutele.

Kui soovite rohkem teada saada, kuidas parandada oma reaalajas vestluse tuge ja klientide rahulolu, lugege LiveAgent  – kasutajatoe tarkvara.

Millised oskused peavad neil olema?

Agendid peavad olema tõhusad arvutite kasutamisel, reageerima kiiresti ja tundma teie ettevõtte poolt kasutatavat arvutitarkvara, samuti teie ettevõtte tooteid või teenuseid. Agendid peaksid püüdma olla abivalmid, suhtlema professionaalselt ja lõpetama klientidega reaalajas vestluse sessioone viisakalt.

Lisaks kõigile eespool nimetatud oskustele peavad agendid olema võimelised täitma mitut ülesannet. Kliendipäringutele reaalajas vestluse kaudu vastamine nõuab, et kliendiesindajad vastaksid kliendile kiiresti, otsides samal ajal kliendi kohta lisateavet. Seetõttu suudavad nad kliendi probleemi kiiresti uurida ja seejärel esitada õigeaegselt lahenduse.

Kui kiiresti peavad reaalajas vestluse agendid klientidele vastama?

Agentidelt oodatakse, et nad vastaksid klientide päringutele alla kolme minuti. Oodatav vastamisaeg on siiski tööstusharuti erinev. Seetõttu on oluline vaadata tööstusharu võrdlusnäitajaid, kui määrate oma agentidele vastamisaja ootusi. Te saate vastamisaega määrata klienditeeninduse tarkvaras, näiteks LiveAgent.

Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – klienditoe tarkvara.

Boonusnipid reaalajas vestluse agentide tõhususe parandamiseks

Reaalajas vestluse agendid vastavad tavaliselt ka teistest kanalitest tulevatele kliendipäringutele. Näiteks sotsiaalmeedia või e-post. Siin on mõned näpunäited nende igapäevase töövoo parandamiseks, et suurendada nende tootlikkust.

1. Trükkimise test reaalajas vestluse agentidele

Reaalajas vestluse trükkimise test on suurepärane vahend, et testida, kui tõhus on teie klienditeenindus-/tugiteenindusmeeskond. LiveAgent pakub seda testi tasuta. Selle tulemusena saate parandada oma reaalajas vestluse agentide oskusi ja CX-i. Tasuta reaalajas vestluse trükkimise testi leiate siit .

2. Klienditoe tarkvara

Klienditoe süsteem on kasulik vahend igale ettevõttele, mis tegeleb kliendipäringutega mitmes kanalis. Lisaks võimaldab see teie meeskonnal klientidega tõhusalt tegeleda. Enam ei ole vaja vahetada kasutajaliideste vahel. Saate vastata kõikidele kliendipäringutele ühest universaalsest postkastist.

Klienditoe tarkvara eelised:

  • Suurenenud kasum
  • Lojaalsed kliendid
  • Tõhus reaalajas vestluse toe töökorraldus
Youtube video:

Klienditoe tarkvara funktsioonid parema reaalajas vestluse toe jaoks:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

3. Kliendiportaal

Kui teil on kliendiportaal koos KKK-de, juhendite ja videotega, saate pakkuda kliendituge 24/7 ilma lisakulutusi tegemata. Lisaks saab teie klienditugi tõhusalt teavet anda, suunates kliente nende põhjalike teavitusartiklite juurde. Veel üks suur eelis on see, et reaalajas vestluse agendid saavad keskenduda olulistele kliendipäringutele, samal ajal kui informatiivsetele küsimustele vastatakse teie veebisaidil.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

Frequently asked questions

Kes on reaalajas vestluse agendid?

Reaalajas vestluse agendid on klienditoe töötajad, kes vastavad klientide küsimustele ja päringutele reaalajas vestluse kaudu. See on tugitarkvara üks funktsioone ja seda kasutatakse selleks, et klient saaks reaalajas vastuse.

 

Millised on reaalajas vestluse agendi ülesanded?

Reaalajas vestluse agendi peamine ülesanne on eelkõige klientide abistamine. Reaalajas vestluse agent peab olema arvutis tõhus, et vastata kiiresti kliendi vajadustele. Peab tundma ettevõtte pakutavaid tooteid ja teenuseid ning näitama üles häid suhtlemisoskusi, mis võimaldavad teil aidata kliente, kui neil on probleeme, nt toodete ostmise või teenindamisega. Lisaks peab agent olema võimeline täitma mitut tegevust samaaegselt.

 

Mida ei tohi reaalajas vestluse agendid teha?

Reaalajas vestluse agendid ei tohi täita ülesandeid, mis ületavad reaalajas vestluse tehnilisi võimalusi, ega ülesandeid, milleks neil ei ole luba ja mida ei piira näiteks seadus.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo