Reaalajas vestluse agendid

Kes on reaalajas vestluse agendid?

Live chat agents are employees that answer customer questions and queries through live chat. Live Chat is a function of help desk software. It is used in a lot of businesses to provide real-time answers to customer inquiries.

If you would like to learn more about how to improve your live chat support and customer satisfaction, read LiveAgent – Help desk software.

Millised oskused peavad neil olema?

Agents have to be efficient with computers, be quick to respond, and have to have knowledge of any computer software used by your business, as well as your company’s products or services. Agents should strive to be helpful, communicate professionally, and close live chat sessions with customers politely.

In addition to all the above-mentioned skills, agents have to be able to multitask. Answering customer queries via live chat requires customer representatives to answer the customer promptly while looking up further information about the customer. Therefore, they can quickly research the customer’s issue, and then present a solution in a timely manner.

Kui kiiresti peavad reaalajas vestluse agendid klientidele vastama?

An agent is expected to respond to customer queries in under three minutes after they become an assignee to that ticket. However, the expected response time varies from industry to industry. Therefore, it’s important to look up industry benchmarks when setting response time expectations for your agents. You can set the response time in customer service software, such as LiveAgent.

LiveAgent's Universal inbox overview

If you would like to learn more, read LiveAgent – customer service software.

Boonusnipid reaalajas vestluse agentide tõhususe parandamiseks

Reaalajas vestluse agendid vastavad tavaliselt ka teistest kanalitest tulevatele kliendipäringutele. Näiteks sotsiaalmeedia või e-post. Siin on mõned näpunäited nende igapäevase töövoo parandamiseks, et suurendada nende tootlikkust.

1. Trükkimise test reaalajas vestluse agentidele

Live chat typing test is a great tool to test how effective is your customer service/support team. LiveAgent provides this test for free. As a result, you can improve your live chat agents’ skills as well as CX. Here is a free live chat typing test.

2. Klienditoe tarkvara

A customer service system is a useful tool for any company dealing with customer inquiries across multiple channels. Furthermore, it allows your team to deal with customers effectively. No need to switch between interfaces anymore. Simply answer all customer inquiries from one Universal inbox.

Klienditoe tarkvara eelised:

  • Increased profit
  • Loyal customers
  • Efficient live chat support workflow
Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Klienditoe tarkvara funktsioonid parema reaalajas vestluse toe jaoks:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

3. Kliendiportaal

Kui teil on kliendiportaal koos KKK-de, juhendite ja videotega, saate pakkuda kliendituge 24/7 ilma lisakulutusi tegemata. Lisaks saab teie klienditugi tõhusalt teavet anda, suunates kliente nende põhjalike teavitusartiklite juurde. Veel üks suur eelis on see, et reaalajas vestluse agendid saavad keskenduda olulistele kliendipäringutele, samal ajal kui informatiivsetele küsimustele vastatakse teie veebisaidil.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

Frequently asked questions

Kes on reaalajas vestluse agendid?

Reaalajas vestluse agendid on klienditoe töötajad, kes vastavad klientide küsimustele ja päringutele reaalajas vestluse kaudu. See on tugitarkvara üks funktsioone ja seda kasutatakse selleks, et klient saaks reaalajas vastuse.

 

Millised on reaalajas vestluse agendi ülesanded?

Reaalajas vestluse agendi peamine ülesanne on eelkõige klientide abistamine. Reaalajas vestluse agent peab olema arvutis tõhus, et vastata kiiresti kliendi vajadustele. Peab tundma ettevõtte pakutavaid tooteid ja teenuseid ning näitama üles häid suhtlemisoskusi, mis võimaldavad teil aidata kliente, kui neil on probleeme, nt toodete ostmise või teenindamisega. Lisaks peab agent olema võimeline täitma mitut tegevust samaaegselt.

 

Mida ei tohi reaalajas vestluse agendid teha?

Reaalajas vestluse agendid ei tohi täita ülesandeid, mis ületavad reaalajas vestluse tehnilisi võimalusi, ega ülesandeid, milleks neil ei ole luba ja mida ei piira näiteks seadus.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo