Kontaktpunktid

Mis on kontaktpunktid?

Kontaktpunkt on aeg, mil klient enne või pärast ostu sooritamist teie ettevõttega erinevatel põhjustel ühendust võtab.

Ajavahemikku enne toote ostmist, mil klient otsib ja uurib teie ettevõtte erinevaid tooteid, nimetatakse kontaktpunktiks.

Ajavahemikku pärast toote ostmist teie ettevõttelt, kui klient helistab remondi või mõne tootega seotud päringu saamiseks, nimetatakse ka kontaktpunktiks.

Ettevõtted peavad oma tooteid turundama nii, et nende tooted saaksid võimalikult palju kokkupuutepunkte. Mida rohkem puutepunkte ettevõttel on, seda parem on see neile.

Frequently asked questions

Mis on kontaktpunktid?

Kontaktpunktid on aeg, mil klient võtab teie ettevõttega ühendust enne või pärast konkreetse toote või teenuse ostmist erinevatel põhjustel, nt et saada rohkem teavet konkreetse toote kohta või esitada kaebus.

 

Millised on tüüpilised kontaktpunktid?

Tüüpilisemad kontaktpunktid on klienditeenindusega suhtlemine erinevate kanalite kaudu, sotsiaalmeedias kommenteerimine, hinnangute ja arvustuste jätmine veebis.

 

Kas LiveAgent'is on võimalik hinnata kõiki puutepunkte?

LiveAgent'is saate hinnata kõiki suhtluskanalitega seotud kontaktpunkte, tänu millele saavad kliendid ja potentsiaalsed kliendid teie brändiga ühendust võtta.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo