Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunkt on aeg, mil klient enne või pärast ostu sooritamist teie ettevõttega erinevatel põhjustel ühendust võtab.
Ajavahemikku enne toote ostmist, mil klient otsib ja uurib teie ettevõtte erinevaid tooteid, nimetatakse kontaktpunktiks.
Ajavahemikku pärast toote ostmist teie ettevõttelt, kui klient helistab remondi või mõne tootega seotud päringu saamiseks, nimetatakse ka kontaktpunktiks.
Ettevõtted peavad oma tooteid turundama nii, et nende tooted saaksid võimalikult palju kokkupuutepunkte. Mida rohkem puutepunkte ettevõttel on, seda parem on see neile.
Frequently Asked Questions
Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunktid on aeg, mil klient võtab teie ettevõttega ühendust enne või pärast konkreetse toote või teenuse ostmist erinevatel põhjustel, nt et saada rohkem teavet konkreetse toote kohta või esitada kaebus.
Millised on tüüpilised kontaktpunktid?
Tüüpilisemad kontaktpunktid on klienditeenindusega suhtlemine erinevate kanalite kaudu, sotsiaalmeedias kommenteerimine, hinnangute ja arvustuste jätmine veebis.
Kas LiveAgent'is on võimalik hinnata kõiki puutepunkte?
LiveAgent'is saate hinnata kõiki suhtluskanalitega seotud kontaktpunkte, tänu millele saavad kliendid ja potentsiaalsed kliendid teie brändiga ühendust võtta.
Expert’s note
Kontaktpunktid on kliendi suhtlemisajad ettevõttega enne või pärast toote ostmist. Oluline on pakkuda kliendile erinevaid kontakteerumise võimalusi ja jälgida nende puutepunkte.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.