Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunkt on aeg, mil klient enne või pärast ostu sooritamist teie ettevõttega erinevatel põhjustel ühendust võtab.
Ajavahemikku enne toote ostmist, mil klient otsib ja uurib teie ettevõtte erinevaid tooteid, nimetatakse kontaktpunktiks.
Ajavahemikku pärast toote ostmist teie ettevõttelt, kui klient helistab remondi või mõne tootega seotud päringu saamiseks, nimetatakse ka kontaktpunktiks.
Ettevõtted peavad oma tooteid turundama nii, et nende tooted saaksid võimalikult palju kokkupuutepunkte. Mida rohkem puutepunkte ettevõttel on, seda parem on see neile.
Frequently Asked Questions
Mis on kontaktpunktid?
Kontaktpunktid on aeg, mil klient võtab teie ettevõttega ühendust enne või pärast konkreetse toote või teenuse ostmist erinevatel põhjustel, nt et saada rohkem teavet konkreetse toote kohta või esitada kaebus.
Millised on tüüpilised kontaktpunktid?
Tüüpilisemad kontaktpunktid on klienditeenindusega suhtlemine erinevate kanalite kaudu, sotsiaalmeedias kommenteerimine, hinnangute ja arvustuste jätmine veebis.
Kas LiveAgent'is on võimalik hinnata kõiki puutepunkte?
LiveAgent'is saate hinnata kõiki suhtluskanalitega seotud kontaktpunkte, tänu millele saavad kliendid ja potentsiaalsed kliendid teie brändiga ühendust võtta.
Expert note
Kontaktpunktid on kliendi suhtlemisajad ettevõttega enne või pärast toote ostmist. Oluline on pakkuda kliendile erinevaid kontakteerumise võimalusi ja jälgida nende puutepunkte.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua
LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.
Kõnekeskused töötlevad häälsuhtlust, kontaktikeskused aga kogu suhtlust mitme kanali kaudu. Kontaktikeskuste tarkvara pakub põhjalikumat ülevaadet klientide käitumisest ja eelistustest. Mõlemad kasutavad iseteeninduse võimalusi. Valik sõltub eesmärkidest, vajadustest ja kanalitest, mida kliendid eelistavad.