Mis on raportid?
Raportid, kutsutakse ka analüütikaks – annavad teile üldise ülevaate sellest, mis täpsemalt teie kontol toimub ja millises mahus. LiveAgent pakub laialdast raporteerimist, sealhulgas analüütika ülevaadet, soorituse raporteid, agendi raporteid, osakonna raporteid, sedeli raporteid, aja raporteid ja auditi logi – kõik need on saadaval eksporditavate CSV failidena.
Saage rohkem LiveAgent`i Raportite kohta teada
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida raporteid?
Reportid on andmekogumikud, mis annavad teile üldise ülevaate sellestm mis toimub teie klienditoe tarkvara süsteemi kontol. See võimaldab teil hinnata, kas teenus on õigel tasemel või kas seda on vaja parandada.
Kuidas Liveagent`is raporteid genereerida?
LiveAgent pakub laialdasi raporteid, mida näete Raportite sektsioonis. Kui teil on vaja dokumenti genereerida, saate selle CSV laiendustega alla laadida.
Millist tüüpi raporteid LiveAgent pakub?
LiveAgent pakub laialdaseid raporteid sealhulgas analüütika ülevaadet, soorituse raporteid, agendi raporteid, osakonna raporteid, sedeli raporteid, soorituse kuni aja raporteid, soorituse raporteid kanali alusel ja auditi logisid, jaotatud erinevate ajaperioodide kaupa (ühest kasutajast kuni terve aastani).
Expert note
LiveAgent pakub laialdasi klienditeeninduse aruandeid, sealhulgas sooritust, agendi- ja osakonna aruandeid ning CSV failides eksportimist. Need annavad ülevaate teenuse tasemest ja aitavad seda parandada.

Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on klientidele mõeldud klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas vestlusteenuse, kõneid, videokõnesid ja sotsiaalmeediat.