call center agent with headset

Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri

Kas olete kindel, et teie kõnekeskus on turvaline? Kui ei, siis läbige see kõnekeskuse turvalisuse loetelu.

Arutame kõige olulisemate turvameetmete üle, mida peate oma ettevõtte kaitsmiseks kasutama. Käsitleme kõike alates paroolikaitsest kuni andmete krüptimiseni. Meie nõuandeid järgides võite olla kindel, et teie kõnekeskus on häkkerite ja muude väliste ohtude eest kaitstud.

Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirja olulisus

Kõnekeskus on iga ettevõtte oluline osa. See on päästerõngas, mis ühendab teid oma klientidega. Ja nagu iga muud olulist vara, tuleb ka seda kaitsta.

Seetõttu oleme koostanud selle kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirja. See aitab teil tuvastada kontaktikeskuse turvalisuse nõrgad kohad ja pakub kõnekeskuse turvanõuandeid nende parandamiseks.

Kes saavad kasu kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirjast?

  • Ettevõtete omanikud

See kontrollnimekiri aitab teil hinnata kõnekeskuse turvalisust ja vastavust teie ettevõtte vajadustele.

  • Kõnekeskuse juhid

Kasutage seda kontrollnimekirja oma kõnekeskuse turvalisuse hindamiseks ja selle tippkvaliteedi tagamiseks.

  • Kõnekeskuse IT spetsialistid

Kui töötate IT meeskonnas, on see kontrollnimekiri kohustuslik lugemine. See aitab tuvastada turvariske kõnekeskuses ja leida lahendusi nende maandamiseks.

Tutvuge meie kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirjaga

Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri

Tugevad juurdepääsukontrolli meetmed on iga kõnekeskuse jaoks hädavajalikud. Need aitavad teil vältida volitamata juurdepääsu teie süsteemile ja andmetele. Mitmefaktoriline autentimine, ühekordne sisselogimine ja rollipõhine juurdepääsukontroll on kõik suurepärased võimalused, mida tuleks kaaluda.

Miks on tugevate kontrollimeetmete rakendamine oluline?

Mitmefaktoriline autentimine lisab täiendava turvakihi. See muudab häkkeritele teie süsteemi juurdepääsu raskemaks.

Kuidas rakendada tugevaid kontrollimeetmeid?

Mitmefaktoriline autentimissüsteem nõuab, et kasutajad esitaksid oma identiteedi kinnitamiseks rohkem kui ühe tõendi. Ühekordne sisselogimine võimaldab kasutajatel mitme komplekti asemel sisse logida ühe mandaadikomplektiga. Rollipõhine juurdepääsukontroll piirab kasutajad ainult nende piirkondade ja andmetega, millele nad vajavad juurdepääsu.

Google authenticator app on Google play store

Milliseid vahendeid tugevate kontrollimeetmete rakendamiseks kasutada

  • Google Authenticator kasutaja identiteedi kinnitamiseks kasutatavate koodide genereerimiseks
  • Authy kahefaktorilise autentimise jaoks teenusekoodide genereerimiseks
  • LastPass – paroolihaldur, mis salvestab ja krüpteerib paroole

Klienditeenindajatel on juurdepääs tundlikele kliendiandmetele. Seetõttu on oluline piirata nende juurdepääsu taset.

Miks on agentide õiguste piiramine oluline?

See aitab vältida volitamata juurdepääsu tundlikele kliendiandmetele ja vältida nende lekkimist.

Kuidas piirata agentide õigusi?

Piirake kõnekeskuse teatud piirkondade juurdepääse. Piirake ka aega, mida agent võib igas piirkonnas kulutada. Jälgige agendi tegevust ja märgistage kõik kahtlased käitumised.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

Milliseid tööriistu agentide õiguste piiramiseks kasutada?

  • kõnede salvestamise tarkvara kõnede salvestamiseks ja kahtlase käitumise märgistamiseks
  • juurdepääsu kontrollsüsteemi, et piirata juurdepääsu kõnekeskuse teatud piirkondadele

Regulaarne parooli muutmise nõue on elementaarne turvameede.

Miks on parooli muutmise nõudmine oluline?

Paroolide regulaarne muutmine aitab vältida volitamata juurdepääsu teie süsteemile. Samuti aitab see kaitsta teie andmeid parooli lekkimise või varguse korral.

Kuidas perioodiliselt paroole muuta?

Saate kasutada paroolihaldustööriista, mis loob ja salvestab teie jaoks paroole. Võite seadistada ka oma paroolide vaheldumise ajakava. Näiteks võite nõuda, et kasutajad vahetaksid oma paroole iga 30 päeva tagant. Samuti peaksid nad viivitamatult muutma vaikimisi paroole.

Kui tihti tuleks paroole vahetada? Enamik eksperte soovitab neid vahetada iga 3–6 kuu tagant. Kui teil on aga palju tundlikku teavet, peate võibolla oma parooli sagedamini muutma.

Expired password

Milliseid tööriistu paroolide perioodilise muutmise nõudmiseks kasutada?

  • Dashlane Business – üks parimaid võimalusi paroolide perioodilise muutmise nõudmiseks; see on turvaline viis paroolide jälgimiseks ja nende regulaarse muutmise tagamiseks
  • LastPass paroolide krüptimiseks

Turvarikkumise korral ei tahaks te ilma või IP aadresside juurdepääsuta jääda.

Miks on logimise ja IP aadresside ajaloole juurdepääsu säilitamine oluline?

Logimise ja IP aadresside ajaloole juurdepääs võimaldab teil leida probleemi allika ja vältida selle kordumist.

Kuidas säilitada juurdepääsu logimisele ja IP-aadresside ajaloole?

Kasutage turvalist pilvepõhist teenust, mis salvestab logid ja IP aadressid. See võimaldab teil neile kõikjalt juurde pääseda ja neid korralikult hoida. Võite kasutada ka kohapealset lahendust, kuid need on tavaliselt kallimad.

SLA log in Customer support software - LiveAgent

Milliseid tööriistu kasutada logimise ja IP aadresside ajaloole juurdepääsu säilitamiseks?

  • pilvepõhiseid teenuseid logide ja IP aadresside salvestamiseks väljaspool saiti
  • turvalisi servereid logide ja IP aadresside hoidmiseks, mis pole Internetiga ühendatud

Üks levinumaid viise, kuidas pahavara arvutisse tee leiab, on programmid, mis installitakse kasutaja teadmata.

Miks on programmide installimiseks rangete reeglite kehtestamine oluline?

See võimaldab vältida volitamata juurdepääsu teie süsteemile ja andmetele ning kaitseb teie ettevõtet vastutuse eest, kui installitakse pahavara sisaldav programm.

Kuidas programmide paigaldamiseks reegleid määrata?

Kõnekeskuse juhina peaksite kehtestama ranged reeglid ettevõtte arvutitesse programmide installimisele. Töötajatel peaks olema lubatud installida ainult neid programme, mis on nende tööülesannete täitmiseks vajalikud. Kõik muud programmid tuleks keelata.

Lisaks peaks kõik programmid installima IT osakond, et ettevõtte arvutitesse installitaks ainult volitatud programme. Kasutage ka rakenduste valget nimekirja, mis võimaldab teil määrata, milliseid rakendusi saab teie süsteemi installida, ja musta nimekirja, määratledes need, mis on blokeeritud.

terms and conditions agreement - illustration

Milliseid tööriistu kasutada programmide installimisele rangete reeglite kehtestamiseks?

  • rakenduste valge nimekiri ja must nimekiri
  • ranged reeglid
  • nõudeid ja tingimusi sisaldavad dokumendid

Üks parimaid viise turvarikkumiste ärahoidmiseks on hoida kõik süsteemid ajakohasena.

Miks on kõigi süsteemide regulaarne värskendamine oluline?

Regulaarsed värskendused aitavad sulgeda võimalikke turvalünki. Samuti aitab see kaitsta teie süsteemi uute turvaohtude eest, mis võisid ilmneda pärast viimast värskendust.

Kuidas kõiki süsteeme regulaarselt värskendada?

Kasutage automaatseid värskendusi või värskendage oma süsteemi käsitsi. Sel juhul on oluline mitte unustada seda regulaarselt teha – pöörake sellele suurt tähelepanu.

Windows system updates

Milliseid tööriistu kõigi süsteemide korrapäraseks värskendamiseks kasutada?

  • automaatseid värskendusi

Pidage meeles, et teie võrgureeglid on teie turvaplaani aluseks. Neid regulaarselt üle vaadates saate tagada, et nad jätkavad teie andmete kaitsmist.

Miks on võrgureeglite regulaarne ülevaatamine oluline?

Kuna teie ettevõtte kasvades kasvab ka teie võrgule juurdepääsu vajavate seadmete ja rakenduste arv. See võib tekitada uusi turvariske, millest te ei pruugi teadlik olla. Kui vaatate oma võrgureegleid regulaarselt üle, saate tagada, et need kaitsevad teie andmeid endiselt tõhusalt.

Kui sageli peaksite oma võrgureegleid üle vaatama?

Peaksite oma võrgureeglid üle vaatama vähemalt iga 6 kuu järel. Kui aga kogete oma ettevõttes muudatusi (nt lisate uusi töötajaid või rakendusi), peaksite oma võrgureeglid sagedamini üle vaatama.

Võrgureeglite ülevaatamisel kaaluge järgmisi küsimusi:

  • Kas kõigil minu seadmetel ja rakendustel on vastavad õigused?
  • Kas minu võrku on lisatud uusi seadmeid või rakendusi?
  • Kas minu olemasolevates reeglites on vaja teha muudatusi?
  • Kas ma pean lisama uusi reegleid?

Kui leiate, et teie võrgureeglid ei kehti enam, tehke vajalikud muudatused ja rakendage neid esimesel võimalusel.

Customer service analysis - illustration

Milliseid tööriistu võrgureeglite ülevaatamiseks kasutada?

  • SolarWinds Network Configuration Manageri, et hallata keskselt teie võrguseadmeid ja konfiguratsioone ning pääseda juurde võimsatele auditeerimisvõimalustele, mis aitavad hõlpsasti võrgukonfiguratsiooni muudatusi tuvastada
  • ManageEngine OpManager võrgu võimaluste jälgimiseks

Teie töötajad peaksid olema korralikult koolitatud teie ettevõtte turvapoliitikate ja -protseduuride osas (ka töölevõtmise ajal). Pakkuge pidevat koolitust, mis on kohandatud teie kõnekeskuse konkreetsetele vajadustele.

Miks on oluline pakkuda spetsiaalset koolitust turvaprotokollide kohta?

Sest teie töötajad on esimene kaitseliin turvaohtude vastu. Pakkudes neile spetsiaalset koolitust turvaprotokollide kohta, võite olla kindel, et nad on turvariskide tuvastamiseks ja neile reageerimiseks korralikult ette valmistatud.

Kuidas pakkuda turvaprotokollide koolitust?

Veenduge, et kõik töötajad mõistaksid turvalisuse tähtsust ja miks on protokolli järgimine hädavajalik. Tehke seda regulaarsete koolituste ja meeldetuletuste kaudu.

Andke kõigile töötajatele juurdepääs oma ettevõtte turvapoliitika juhendile. Lisaks peaksid uued töötajad saama turvaprotokollide alast koolitust alates esimesest päevast, et nad oleksid täielikult ette valmistatud.

Simulatsioonid on suurepärane viis töötajate koolitamiseks, kuidas turvariske tuvastada ja neile reageerida. Lisage teave oma ettevõtte turvapoliitika ja -protseduuridest oma töötajate käsiraamatusse ja vaadake neid regulaarselt kõigi töötajatega.

Online security

Milliseid tööriistu kasutada spetsiaalse turvaprotokollide koolituse pakkumiseks?

  • poliitikajuhend, mis kirjeldab kõnekeskuse protseduure konfidentsiaalse teabe käsitlemiseks
  • regulaarne koolitus uuendatud turvaprotokollide kohta
  • teie ettevõtte turvapoliitika ja -protseduuride iga-aastane ülevaade
  • süsteem kahtlastest tegevustest juhtkonnale teatamiseks
  • veebiseminarid ja kursused andmeturbe parimate tavade kohta

Mängustamine on mänguelementide kaasamine teistesse tegevustesse, et inimesi kaasata ja neid motiveerida. Millist mõju avaldab see teie kõnekeskuse turvalisusele?

Miks on oluline soodustada pidevat õppimist mängustamisega?

Sest mängustamine kaasab ja motiveerib töötajaid. Lisades mänguelemendid treeningprotsessi, saate muuta selle interaktiivseks ja lõbusaks. See võib julgustada töötajaid jätkama õppimist isegi pärast esialgse koolituse läbimist, parandades teie kõnekeskuse ohutust.

Kuidas julgustada LiveAgenti mängustamise abil pidevat õppimist?

LiveAgenti mängustamise funktsioonid kaasavad teie agente nende jõudluse parandamiseks. Päringuid lahendades ja oma oskusi täiustades saavutavad agendid aja jooksul tasemeid. Töötajate rohkemaks motiveerimiseks võite anda oma kõige töökamatele töötajatele preemiaid ja märke või kasutada võrdlusaluseid ja edetabeleid.

Kasutades neid funktsioone klienditeeninduses, muutuvad agendid rohkem kaasatuks ja edendatakse tervet konkurentsi. Selle tulemusena suureneb tootlikkus ja koostöö.

Gamification badges

Milliseid vahendeid pideva õppimise soodustamiseks kasutada?

  • LiveAgenti mängustamine

Kõnekeskuse teadmusbaas on tsentraliseeritud pilvepõhine platvorm, kus salvestatakse teadmisi juhendite ja dokumentide kujul. See on juurdepääsetav igal ajal ja mis tahes seadmest.

Miks on oluline pidada turvalist teadmusbaasi?

Kuna teie teadmusbaas on teie kõnekeskuse turvaprotseduuride oluline osa. See muudab teie kõnekeskuse tegevuse sujuvamaks, pakkudes agentidele kiiret ja lihtsat juurdepääsu neile vajalikule teabele.

Kuidas hoida sisemist turvalist teadmistebaasi?

  • Hoidke see värskeima turvaprotseduuride teabega kursis.
  • Veenduge, et kõigil töötajatel (agentidel ja juhtidel) oleks juurdepääs uusimale versioonile.
  • Piirake teadmusbaasi juurdepääsu ainult volitatud töötajatele.
  • Muutke paroole sageli ja nõudke tugevaid paroole.
  • Krüptige tundlikud andmed ja salvestage need turvalises kohas.
  • Täpsuse ja asjakohasuse säilitamiseks vaadake seda regulaarselt üle ja värskendage.
internal knowledge base

Milliseid tööriistu kasutada turvalise teadmistebaasi säilitamiseks?

  • teie ettevõtte turvapoliitika juhend ja protseduurid

Maksekaarditööstuse andmeturbe standard (PCI DSS) on turvastandardite kogum, mis on loodud kaardiomanike andmete edastamise kaitsmiseks.

Miks on oluline kaardiomanike andmeid kaitsta?

Kuna PCI vastavus on nõutav kõigi krediitkaarditeavet töötlevate, talletavate või edastavate ettevõtete jaoks. Kaitstes juurdepääsu kaardiomanike andmetele, saate muuta oma ettevõtte PCI standarditele vastavaks. See hoiab ära andmetega seotud rikkumisi ja kaitseb teie klientide teavet.

Kuidas kaitsta kaardiomanike andmeid?

Kaasake andmeturve oma kõnekeskuse töötajate koolitusse. Krüptige kogu telefoni teel edastatav krediitkaarditeave ja ärge kunagi kirjutage krediitkaardinumbreid üles ega salvestage neid. Nõudke, et töötajad kasutaksid krediitkaardiandmeid töötlevatele või talletavatele süsteemidele juurdepääsuks tugevaid paroole.

Card data protection - illustration

Milliseid tööriistu kaardiomanike andmete kaitsmiseks kasutada?

  • krüpteerimistehnoloogiad
  • tulemüüre ja viirusetõrjetarkvara
  • sissetungi tuvastamise ja ennetamise süsteeme
  • füüsilisi turvameetmed
  • vastavuse kontrollnimekirja

Kõnekeskuse tarkvara uusimate turvameetmetega ajakohasena hoidmine on ülioluline.

Miks on oluline kontrollida vastavust uusimatele turvameetmetele

Kõnekeskuse tarkvara peab teie kõnekeskuse andmete kaitsmiseks ühilduma uusimate turvameetmetega.

Kuidas kontrollida vastavust uusimatele turvameetmetele?

Kui valite kõnekeskuse tarkvara, kontrollige tarkvarateenuse pakkujalt, kas tal on vastavuse sertifikaat. Andmete turvalisus peaks olema ettevõtte jaoks esmatähtis.

Küsige tööstuse ekspertidelt, kas nad soovitavad seda tarkvara kõnekeskuste jaoks, ja lugege veebiarvustusi, et näha, kas teistel kõnekeskuse spetsialistidel on sellega häid kogemusi olnud. Teise võimalusena võite alati ühendust võtta kõnekeskuse turvakonsultandiga, et hankida tema arvamus parima nõuete täitmise kontrollimise viisi kohta.

Safe internet - illustration

Milliseid tööriistu kasutada uusimate turvameetmete vastavuse kontrollimiseks?

  • pakkuja veebilehte
  • pakkuja tugimeeskonda
  • teie ettevõtte IT osakond
  • turvanõustaja

Reaalajas hoiatused aitavad teil kiiresti tuvastada ja uurida kahtlast tegevust ning vältida andmeleket.

Miks on oluline seadistada kohesed märguanded volitamata juurdepääsu kohta?

Kui teid teavitatakse kohe volitamata juurdepääsust, saate astuda samme, et vältida andmeleket.

Kuidas seadistada koheseid teateid volitamata juurdepääsu kohta?

Küsige oma kõnekeskuse tarkvara pakkujalt, kas nad pakuvad turvafunktsioone, mis sisaldavad volitamata juurdepääsu märguandeid. Selleks saate seadistada ka eraldi teavitussüsteemi, kasutades selleks tööriista, nagu IFTTT, või lasta oma IT meeskonnal seadistada hoiatused, mis teavitavad teid volitamata juurdepääsust.

Unathorized access

Milliseid tööriistu kasutada volitamata juurdepääsu kohta koheste märguannete seadistamiseks?

  • oma kõnekeskuse tarkvara
  • IFTTT
  • IT meeskonda

Inimlik viga on üks peamisi andmetega seotud rikkumiste põhjuseid. Automatiseerides võimalikult palju kõnekeskuse protsesse, saate aidata kõrvaldada võimalikud turvariskid.

Miks on oluline kasutada automatiseerimist?

Kõnekeskuse ülesannete automatiseerimisega suurendate nende õige ja turvalise täitmise tõenäosust. Samuti aitab see vabastada teie töötajate aega, et nad saaksid teie kõnekeskuse tõhususe parandamiseks keskenduda muudele ülesannetele.

Kuidas kõnekeskuses automatiseerimist kasutada?

Tehke kindlaks, millistele ülesannetele peavad teie kontaktkeskuse agendid kõige rohkem aega kulutama ja kas neid saab automatiseerida. Mõnda ülesannet, nagu klienditeenindus või müük, ei saa täielikult automatiseerida. Saate siiski kasutada automatiseerimist protsessi osade jaoks, näiteks järelkontrollid või kohtumiste ajastamine.

Näiteks saate LiveAgentis automatiseerida kõnede suunamist prioriteedi alusel või kasutada automaatset tagasihelist. Lisaks saate kasutajatoes seadistada automatiseerimise reeglid, et edastada pileteid kindlatesse osakondadesse, lisada silte, märkida pileteid rämpspostiks või lahendada need.

LiveAgent SLA automation

Milliseid tööriistu ülesannete automatiseerimiseks kasutada?

  • toimingute reegleid
  • AI toega vestlusroboteid
  • automatiseeritud klienditeeninduse tarkvara, nagu LiveAgent

Olemas on palju aktsepteeritud turberaamistikke, nagu ISO 27001, NIST 800-53 ja COBIT.

Miks on oluline kinni pidada levinud turvaraamistikest?

See võimaldab teil järgida juba proovitud ja testitud turvajuhiseid, hõlbustades ka teistel ettevõtetel teie turvaseisundi mõistmist ja audiitoritel teie vastavuse hindamist.

Kuidas pidada kinni levinud turvaraamistikest?

Esimene samm on kindlaks teha, milline raamistik on teie ettevõtte jaoks kõige asjakohasem. Kui olete seda teinud, võite hakata kaardistama raamistikus nõutavaid rangeid turvakontrolli ja neid oma kõnekeskuses rakendama.

Cyber security icons on a tablet

Milliseid tööriistu kasutada tavapärastest turberaamistikest kinnipidamiseks?

  • GRC platvorme
  • vastavuse haldamise tarkvara, nt ProcessMAPi
  • haavatavuse haldamise lahendused nt. Qualys

Kui teie kõnekeskus pakub rahvusvahelisi teenuseid, peate olema teadlik igas riigis kehtivatest erinevatest andme- ja privaatsusstandarditest, nt. GDPR.

Miks on oluline kontrollida vastavust ülemaailmsetele andme- ja privaatsusstandarditega?

Andme- ja privaatsusstandardid on riigiti erinevad, mistõttu on oluline järgida standardeid oma tegevusalades, et vältida karistusi.

Kuidas kontrollida vastavust ülemaailmsetele andme- ja privaatsusstandarditega?

Parim viis seda teha on konsulteerida juristi või vastavusspetsialistiga, kes on kursis teie tegevusala riikide standarditega. Ärge lootke Internetist saadavatele üldistele nõuannetele, kuna standardid võivad muutuda ja teie teave võib muutuda, ei pruugi see olla ajakohane.

security ngo edu helpdesk-illustration

Milliseid tööriistu kasutada ülemaailmsetele andme- ja privaatsusstandardite vastavuse kontrollimiseks?

  • juriidilist abi
  • vastavuse spetsialisti

Otskrüpteering on turvameede, mis krüpteerib andmed allikas (saatja) ja dekrüpteerib need ainult sihtkohas (vastuvõtja).

Miks on oluline kaitsta kliendiandmeid täieliku krüptimisega?

See tagab, et andmetele pääsevad juurde ainult saatja ja vastuvõtja, ning takistab vahepealsetel osapooltel neid dekrüpteerimast või lugemast.

Kuidas kaitsta kliendiandmeid täieliku krüptimisega?

Peate valima täieliku krüptimise lahenduse, mis ühildub teie kõnekeskuse tarkvaraga. Kui olete ühe valinud, saate alustada kõnekeskuse kaudu tehtud kõnede krüpteerimist.

HTTPS

Milliseid tööriistu kasutada kliendiandmete kaitsmiseks täieliku krüptimisega?

  • VPN-e

Millised on suurimad ohud kõnekeskuse turvalisusele?

Tundlikud andmelekked

Häkkerid leiavad pidevalt uusi viise süsteemide turvaaukude ärakasutamiseks ning kõnekeskused pole erand. Tegelikult võivad nad oma töö iseloomu tõttu olla isegi haavatavamad kui teised ettevõtted.

Üks suurimaid ohte kõnekeskuse turvalisusele on andmete lekkimine. See võib juhtuda mitmel viisil, näiteks saadab töötaja kogemata tundlikku teavet valele inimesele või häkkerid saavad süsteemidele füüsilise juurdepääsu ja varastavad andmeid. Niisiis, kuidas saab ettevõtet kaitsta?

Koolitage töötajaid turvalisuse ja tundliku teabe õige käsitlemise olulisusest. Rakendage tundlike andmete käsitlemiseks rangeid eeskirju ja protseduure. Kasutage andmete krüptimist teabe kaitsmiseks nii edastamisel kui ka puhkeolekus. Jälgige regulaarselt süsteeme volitamata juurdepääsu tunnuste suhtes.

Segmenteerimata võrgud

Teiseks suureks ohuks kõnekeskuse turvalisusele on segmenteerimata võrgud, mis tähendab, et kõnekeskuse võrk ei ole ülejäänud ettevõtte võrgust eraldatud. See võib olla probleemne, kuna turvarikkumine mõnes teises võrguosas võib mõjutada ka kõnekeskust.

Sel põhjusel on oluline segmenteerida kõnekeskus ülejäänud ettevõtte võrgust tulemüüride või virtuaalsete privaatvõrkude (VPN) abil.

Samuti on oluline omada turvapoliitikat ja -protseduure, mis piiravad juurdepääsu kõnekeskuse võrgule. Juurdepääs peaks olema ainult volitatud töötajatel ja neil peaks olema võimalik seda teha ainult heakskiidetud asukohtadest.

Andmepüügirünnakud

Andmepüük on teatud tüüpi küberrünnak, mille käigus häkkerid saadavad petturlikke e-kirju või sõnumeid, et meelitada inimesi andma neile tundlikku teavet. See võib kõnekeskuste jaoks probleemseks muutuda, kuna töötajaid võidakse eksitada, et nad võimaldaksid häkkeritele süsteemile juurdepääsu.

Andmepüügirünnakute eest kaitsmiseks on oluline õpetada töötajaid neid märkama. Samuti on hea mõte rakendada turvameetmeid, nagu kahefaktoriline autentimine, mis muudab häkkeritel süsteemidele juurdepääsu raskemaks.

Sotsiaalse manipuleerimise rünnak

Sotsiaalse korralduse skeemid muutuvad üha keerukamaks ja kõnekeskuse töötajad on sageli esimene kaitseliin selliste rünnakute vastu. Häkkerid kasutavad sotsiaalse manipuleerimise skeeme, et petta töötajaid tundlikku teavet avaldama või neile süsteemile juurdepääsu andma.

Haridus on parim viis kaitsta end sotsiaalse manipuleerimise rünnakute eest. Töötajad peaksid olema teadlikud punastest lippudest, nagu ootamatud teabepäringud või kõned võõrastelt numbritelt.

Lunavara ja pahavara rünnakud

Lunavara ja pahavara on mõlemad pahatahtliku tarkvara tüübid, mida võidakse kasutada kõnekeskuste ründamiseks. Lunavara saab kasutada tundlike andmete krüpteerimiseks ja dekrüpteerimisvõtme eest lunaraha nõudmiseks, samas kui pahavara saab kasutada süsteemide keelamiseks või andmete varastamiseks.
Turvameetmete, nagu krüpteerimine ja regulaarne varundamine, rakendamine võib aidata seda tüüpi rünnakuid ära hoida. Samuti on hea mõte kehtestada turvapoliitika, mis nõuab töötajatelt kahtlastest meilidest või sõnumitest teatamist.

Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirja kokkuvõte

  • Rakendage tugevaid juurdepääsukontrolli meetmeid
  • Piirake agentide õigusi
  • Nõudke kasutajatelt perioodilist paroolide muutmist
  • Säilitage juurdepääs logimise ja IP aadresside ajaloole
  • Kehtestage programmide installimiseks ranged reeglid
  • Värskendage regulaarselt kõiki süsteeme
  • Vaadake oma võrgureeglid regulaarselt üle
  • Pakkuge spetsiaalset koolitust turbe- ja vastavuspoliitikate kohta
  • Julgustage LiveAgenti mängustamise abil järjepidevat õppimist
  • Pidage turvalist teadmusbaasi
  • Kaitske kaardiomanike andmeid
  • Kontrollige vastavust uusimatele turvameetmetele
  • Seadistage kohesed märguanded volitamata juurdepääsu kohta
  • Kasutage automatiseerimist, et võimalikult palju inimlikke eksimusi kõrvaldada
  • Järgige levinud turberaamistikke
  • Kontrollige vastavust ülemaailmsetele andme- ja privaatsusstandarditele
  • Kaitske kliendiandmeid täieliku krüptimisega

Frequently asked questions

Kui turvaline on VoIP

Kuigi VoIP-i peetakse üldiselt turvalisemaks kui traditsioonilised telefoniliinid, on sellega siiski seotud mõned riskid. Näiteks kui teie VoIP süsteem pole õigesti konfigureeritud, võivad häkkerid teie kõnesid pealt kuulata. Kui aga kasutate kõnede krüptimist ja turvalist kõnekeskuse tarkvara, mis ühildub kõigi eeskirjade ja turvastandarditega, pole teil põhjust muretseda.

Kui turvaline on krüptimine?

Krüpteerimine on protsess, mille käigus loetavad andmed muudetakse loetamatuks vorminguks. See tagab, et teabele pääsevad juurde ainult volitatud isikud. Krüptimist kasutatakse andmete täiendavaks kaitsmiseks sageli koos muude turvameetmetega, nagu paroolid või biomeetria. Nii kaua, kuni krüpteerimisvõtmeid hoitakse turvaliselt, võib see olla väga tõhus viis andmete kaitsmiseks.

Kui turvaline on IVR?

IVR on teatud tüüpi automaatne kõnesüsteem, mis võimaldab klientidel suhelda ettevõttega telefoni teel, sisestades oma vastused eelsalvestatud küsimustele. IVR süsteeme peetakse üldiselt väga turvaliseks, kuna need ei nõua inimlikku suhtlemist ja kõik kõned tavaliselt salvestatakse.

Miks peaks kõnekeskuse turvalisust parandama?

See kaitseb teie klientide teavet volitamata isikute juurdepääsu eest. Lisaks võib see aidata ära hoida pettusi ja muud tüüpi küberkuritegevust. Kõnekeskuse turvalisuse parandamine võib samuti aidata suurendada klientide rahulolu ja luua usaldust teie kaubamärgi vastu.

Kuidas saavad kodus töötavad agendid oma töö turvalisena hoida?

Nad peaksid kaugjuurdepääsu kaitsmiseks kasutama turvalist interneti ühendust (ilma avalike võrkudeta), looma ja haldama tugevaid paroole, oma töökontodele ligi pääsema ainult usaldusväärsetest seadmetest ja pärast töö lõpetamist logima oma kontodelt kindlasti täielikult välja. Neid lihtsaid turvameetmeid järgides saavad kodus töötamise kõnekeskuse agendid aidata kaitsta oma tööandmeid ja -teavet.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo