Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri hõlmab tugevaid juurdepääsumeetmeid, paroolide muutmist, logimist, süsteemi värskendusi, andmete krüpteerimist ja vastavust privaatsusstandarditele. Oluline on ka töötajate koolitus ja automatiseerimise kasutamine.
Kas olete kindel, et teie kõnekeskus on turvaline? Kui ei, siis läbige see kõnekeskuse turvalisuse loetelu.
Arutame kõige olulisemate turvameetmete üle, mida peate oma ettevõtte kaitsmiseks kasutama. Käsitleme kõike alates paroolikaitsest kuni andmete krüptimiseni. Meie nõuandeid järgides võite olla kindel, et teie kõnekeskus on häkkerite ja muude väliste ohtude eest kaitstud.
Kõnekeskus on iga ettevõtte oluline osa. See on päästerõngas, mis ühendab teid oma klientidega. Ja nagu iga muud olulist vara, tuleb ka seda kaitsta.
Seetõttu oleme koostanud selle kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirja. See aitab teil tuvastada kontaktikeskuse turvalisuse nõrgad kohad ja pakub kõnekeskuse turvanõuandeid nende parandamiseks.
See kontrollnimekiri aitab teil hinnata kõnekeskuse turvalisust ja vastavust teie ettevõtte vajadustele.
Kasutage seda kontrollnimekirja oma kõnekeskuse turvalisuse hindamiseks ja selle tippkvaliteedi tagamiseks.
Kui töötate IT meeskonnas, on see kontrollnimekiri kohustuslik lugemine. See aitab tuvastada turvariske kõnekeskuses ja leida lahendusi nende maandamiseks.
Tugevad juurdepääsukontrolli meetmed on iga kõnekeskuse jaoks hädavajalikud. Need aitavad teil vältida volitamata juurdepääsu teie süsteemile ja andmetele. Mitmefaktoriline autentimine, ühekordne sisselogimine ja rollipõhine juurdepääsukontroll on kõik suurepärased võimalused, mida tuleks kaaluda.
Mitmefaktoriline autentimine lisab täiendava turvakihi. See muudab häkkeritele teie süsteemi juurdepääsu raskemaks.
Mitmefaktoriline autentimissüsteem nõuab, et kasutajad esitaksid oma identiteedi kinnitamiseks rohkem kui ühe tõendi. Ühekordne sisselogimine võimaldab kasutajatel mitme komplekti asemel sisse logida ühe mandaadikomplektiga. Rollipõhine juurdepääsukontroll piirab kasutajad ainult nende piirkondade ja andmetega, millele nad vajavad juurdepääsu.
Klienditeenindajatel on juurdepääs tundlikele kliendiandmetele. Seetõttu on oluline piirata nende juurdepääsu taset.
See aitab vältida volitamata juurdepääsu tundlikele kliendiandmetele ja vältida nende lekkimist.
Piirake kõnekeskuse teatud piirkondade juurdepääse. Piirake ka aega, mida agent võib igas piirkonnas kulutada. Jälgige agendi tegevust ja märgistage kõik kahtlased käitumised.
Klienditeenindajatel on juurdepääs tundlikele kliendiandmetele. Seetõttu on oluline piirata nende juurdepääsu taset.
See aitab vältida volitamata juurdepääsu tundlikele kliendiandmetele ja vältida nende lekkimist.
Võite kasutada paroolihaldustööriista, mis loob ja salvestab teie jaoks paroole. Võite seadistada ka oma paroolide vaheldumise ajakava. Näiteks võite nõuda, et kasutajad vahetaksid oma paroole iga 30 päeva tagant. Samuti peaksid nad viivitamatult muutma vaikimisi paroole.
Kui tihti tuleks paroole vahetada? Enamik eksperte soovitab neid vahetada iga 3–6 kuu tagant. Kui teil on aga palju tundlikku teavet, peate võibolla oma parooli sagedamini muutma.
Te ei soovi turvarikkumise korral kaotada juurdepääsu oma logidele või IP aadressidele.
Logimise ja IP aadresside ajaloole juurdepääs võimaldab teil leida probleemi allika ja vältida selle kordumist.
Kasutage turvalist pilvepõhist teenust, mis salvestab logid ja IP aadressid. See võimaldab teil neile kõikjalt juurde pääseda ja neid korralikult hoida. Võite kasutada ka kohapealset lahendust, kuid need on tavaliselt kallimad.
Üks levinumaid viise, kuidas pahavara arvutisse tee leiab, on programmid, mis installeeritakse kasutaja teadmata.
See võimaldab vältida volitamata juurdepääsu teie süsteemile ja andmetele ning kaitseb teie ettevõtet vastutuse eest, kui installeeriitakse pahavara sisaldav programm.
Kõnekeskuse juhina peaksite kehtestama ranged reeglid ettevõtte arvutitesse programmide installeerimisele. Töötajatel peaks olema lubatud installida ainult neid programme, mis on nende tööülesannete täitmiseks vajalikud. Kõik muud programmid tuleks keelata.
Lisaks peaks kõik programmid installima IT osakond, et ettevõtte arvutitesse installitaks ainult volitatud programme. Kasutage ka rakenduste valget nimekirja, mis võimaldab teil määrata, milliseid rakendusi saab teie süsteemi installida, ja musta nimekirja, määratledes need, mis on blokeeritud.
Üks parimaid viise turvarikkumiste ärahoidmiseks on hoida kõik süsteemid ajakohasena.
Regulaarsed värskendused aitavad sulgeda võimalikke turvalünki. Samuti aitab see kaitsta teie süsteemi uute turvaohtude eest, mis võisid ilmneda pärast viimast värskendust.
Kasutage automaatseid värskendusi või värskendage oma süsteemi käsitsi. Sel juhul on oluline mitte unustada seda regulaarselt teha – pöörake sellele suurt tähelepanu.
Pidage meeles, et teie võrgureeglid on teie turvaplaani aluseks. Neid regulaarselt üle vaadates saate tagada, et nad jätkavad teie andmete kaitsmist.
Kuna teie ettevõtte kasvades kasvab ka teie võrgule juurdepääsu vajavate seadmete ja rakenduste arv. See võib tekitada uusi turvariske, millest te ei pruugi teadlik olla. Kui vaatate oma võrgureegleid regulaarselt üle, saate tagada, et need kaitsevad teie andmeid endiselt tõhusalt.
Peaksite oma võrgureeglid üle vaatama vähemalt iga 6 kuu järel. Kui aga kogete oma ettevõttes muudatusi (nt lisate uusi töötajaid või rakendusi), peaksite oma võrgureeglid sagedamini üle vaatama.
Kui leiate, et teie võrgureeglid ei kehti enam, tehke vajalikud muudatused ja rakendage neid esimesel võimalusel.
Teie töötajad peaksid olema korralikult koolitatud teie ettevõtte turvapoliitikate ja -protseduuride osas (ka töölevõtmise ajal). Pakkuge pidevat koolitust, mis on kohandatud teie kõnekeskuse konkreetsetele vajadustele.
Sest teie töötajad on esimene kaitseliin turvaohtude vastu. Pakkudes neile spetsiaalset koolitust turvaprotokollide kohta, võite olla kindel, et nad on turvariskide tuvastamiseks ja neile reageerimiseks korralikult ette valmistatud.
Veenduge, et kõik töötajad mõistaksid turvalisuse tähtsust ja miks on protokolli järgimine hädavajalik. Tehke seda regulaarsete koolituste ja meeldetuletuste kaudu.
Andke kõigile töötajatele juurdepääs oma ettevõtte turvapoliitika juhendile. Lisaks peaksid uued töötajad saama turvaprotokollide alast koolitust alates esimesest päevast, et nad oleksid täielikult ette valmistatud.
Simulatsioonid on suurepärane viis töötajate koolitamiseks, kuidas turvariske tuvastada ja neile reageerida. Lisage teave oma ettevõtte turvapoliitika ja -protseduuridest oma töötajate käsiraamatusse ja vaadake neid regulaarselt kõigi töötajatega.
Mängustamine on mänguelementide kaasamine teistesse tegevustesse, et inimesi kaasata ja neid motiveerida. Millist mõju avaldab see teie kõnekeskuse turvalisusele?
Sest mängustamine kaasab ja motiveerib töötajaid. Lisades mänguelemendid treeningprotsessi, saate muuta selle interaktiivseks ja lõbusaks. See võib julgustada töötajaid jätkama õppimist isegi pärast esialgse koolituse läbimist, parandades teie kõnekeskuse ohutust.
LiveAgenti mängustamise reeglidkaasavad teie agente nende jõudluse parandamiseks. Päringuid lahendades ja oma oskusi täiustades saavutavad agendid aja jooksul tasemeid. Töötajate rohkemaks motiveerimiseks võite anda oma kõige töökamatele töötajatele preemiaid ja märke või kasutada võrdlusaluseid ja edetabeleid.
Kasutades neid funktsioone klienditeeninduses, muutuvad agendid rohkem kaasatuks ja edendatakse tervet konkurentsi. Selle tulemusena suureneb tootlikkus ja koostöö.
Kõnekeskuse teadmusbaas on tsentraliseeritud pilvepõhine platvorm, kus salvestatakse teadmisi juhendite ja dokumentide kujul. See on juurdepääsetav igal ajal ja mis tahes seadmest.
Kuna teie teadmusbaas on teie kõnekeskuse turvaprotseduuride oluline osa. See muudab teie kõnekeskuse tegevuse sujuvamaks, pakkudes agentidele kiiret ja lihtsat juurdepääsu neile vajalikule teabele.
Maksekaarditööstuse andmeturbe standard (PCI DSS) on turvastandardite kogum, mis on loodud kaardiomanike andmete edastamise kaitsmiseks.
Kuna PCI vastavus on nõutav kõigi krediitkaarditeavet töötlevate, talletavate või edastavate ettevõtete jaoks. Kaitstes juurdepääsu kaardiomanike andmetele, saate muuta oma ettevõtte PCI standarditele vastavaks. See hoiab ära andmetega seotud rikkumisi ja kaitseb teie klientide teavet.
Kaasake andmeturve oma kõnekeskuse töötajate koolitusse. Krüptige kogu telefoni teel edastatav krediitkaarditeave ja ärge kunagi kirjutage krediitkaardinumbreid üles ega salvestage neid. Nõudke, et töötajad kasutaksid krediitkaardiandmeid töötlevatele või talletavatele süsteemidele juurdepääsuks tugevaid paroole.
Kõnekeskuse tarkvara uusimate turvameetmetega ajakohasena hoidmine on ülioluline.
Kõnekeskuse tarkvara peab teie kõnekeskuse andmete kaitsmiseks ühilduma uusimate turvameetmetega.
Kui valite kõnekeskuse tarkvara, kontrollige tarkvarateenuse pakkujalt, kas tal on vastavuse sertifikaat. Andmete turvalisus peaks olema ettevõtte jaoks esmatähtis.
Küsige tööstuse ekspertidelt, kas nad soovitavad seda tarkvara kõnekeskuste jaoks, ja lugege veebiarvustusi, et näha, kas teistel kõnekeskuse spetsialistidel on sellega häid kogemusi olnud. Teise võimalusena võite alati ühendust võtta kõnekeskuse turvakonsultandiga, et hankida tema arvamus parima nõuete täitmise kontrollimise viisi kohta.
Reaalajas hoiatused aitavad teil kiiresti tuvastada ja uurida kahtlast tegevust ning vältida andmeleket.
Kui teid teavitatakse kohe volitamata juurdepääsust, saate astuda samme, et vältida andmeleket.
Küsige oma kõnekeskuse tarkvara pakkujalt, kas nad pakuvad turvafunktsioone, mis sisaldavad volitamata juurdepääsu märguandeid. Selleks saate seadistada ka eraldi teavitussüsteemi, kasutades selleks tööriista, nagu IFTTT, või lasta oma IT meeskonnal seadistada hoiatused, mis teavitavad teid volitamata juurdepääsust.
Inimlik viga on üks peamisi andmetega seotud rikkumiste põhjuseid. Automatiseerides võimalikult palju kõnekeskuse protsesse, saate aidata kõrvaldada võimalikud turvariskid.
Kõnekeskuse ülesannete automatiseeirmisega suurendate nende õige ja turvalise täitmise tõenäosust. Samuti aitab see vabastada teie töötajate aega, et nad saaksid teie kõnekeskuse tõhususe parandamiseks keskenduda muudele ülesannetele.
Tehke kindlaks, millistele ülesannetele peavad teie kontaktkeskuse agendid kõige rohkem aega kulutama ja kas neid saab automatiseerida. Mõnda ülesannet, nagu klienditeenindus või müük, ei saa täielikult automatiseerida. Saate siiski kasutada automatiseerimist protsessi osade jaoks, näiteks järelkontrollid või kohtumiste ajastamine.
Näiteks saate LiveAgentis automatiseerida kõnede suunamist prioriteedi alusel või kasutada automaatset tagasihelistamist. Lisaks saate kasutajatoes seadistada automatiseerimise reeglid, et edastada pileteid kindlatesse osakondadesse, lisada silte, märkida pileteid rämpspostiks või neid lahendada.
Olemas on palju aktsepteeritud turberaamistikke, nagu ISO 27001, NIST 800-53 ja COBIT.
See võimaldab teil järgida juba proovitud ja testitud turvajuhiseid, hõlbustades ka teistel ettevõtetel teie turvaseisundi mõistmist ja audiitoritel teie vastavuse hindamist.
Esimene samm on kindlaks teha, milline raamistik on teie ettevõtte jaoks kõige asjakohasem. Kui olete seda teinud, võite hakata kaardistama raamistikus nõutavaid rangeid turvakontrolli ja neid oma kõnekeskuses rakendama.
Kui teie kõnekeskus pakub rahvusvahelisi teenuseid, peate olema teadlik igas riigis kehtivatest erinevatest andme- ja privaatsusstandarditest, nt. GDPR-iga.
Andme- ja privaatsusstandardid on riigiti erinevad, mistõttu on oluline järgida standardeid oma tegevusalades, et vältida karistusi.
Parim viis seda teha on konsulteerida juristi või vastavusspetsialistiga, kes on kursis teie tegevusala riikide standarditega. Ärge lootke Internetist saadavatele üldistele nõuannetele, kuna standardid võivad muutuda ja teie teave võib muutuda, ei pruugi see olla ajakohane.
End-to-end krüpteering on turvameede, mis krüpteerib andmed allikas (saatja) ja dekrüpteerib need ainult sihtkohas (vastuvõtja).
See tagab, et andmetele pääsevad juurde ainult saatja ja vastuvõtja, ning takistab vahepealsetel osapooltel neid dekrüpteerimast või lugemast.
Peate valima täieliku krüptimise lahenduse, mis ühildub teie kõnekeskuse tarkvaraga. Kui olete ühe valinud, saate alustada kõnekeskuse kaudu tehtud kõnede krüpteerimist.
Häkkerid leiavad pidevalt uusi viise süsteemide turvaaukude ärakasutamiseks ning kõnekeskused pole erand. Tegelikult võivad nad oma töö iseloomu tõttu olla isegi haavatavamad kui teised ettevõtted.
Üks suurimaid ohte kõnekeskuse turvalisusele on andmete lekkimine. See võib juhtuda mitmel viisil, näiteks saadab töötaja kogemata tundlikku teavet valele inimesele või häkkerid saavad süsteemidele füüsilise juurdepääsu ja varastavad andmeid. Niisiis, kuidas saab ettevõtet kaitsta?
Koolitage töötajaid turvalisuse ja tundliku teabe õige käsitlemise olulisusest. Rakendage tundlike andmete käsitlemiseks rangeid eeskirju ja protseduure. Kasutage andmete krüptimist teabe kaitsmiseks nii edastamisel kui ka puhkeolekus. Jälgige regulaarselt süsteeme volitamata juurdepääsu tunnuste suhtes.
Teiseks suureks ohuks kõnekeskuse turvalisusele on segmenteerimata võrgud, mis tähendab, et kõnekeskuse võrk ei ole ülejäänud ettevõtte võrgust eraldatud. See võib olla probleemne, kuna turvarikkumine mõnes teises võrguosas võib mõjutada ka kõnekeskust.
Sel põhjusel on oluline segmenteerida kõnekeskus ülejäänud ettevõtte võrgust tulemüüride või virtuaalsete privaatvõrkude (VPN) abil.
Samuti on oluline omada turvapoliitikat ja -protseduure, mis piiravad juurdepääsu kõnekeskuse võrgule. Juurdepääs peaks olema ainult volitatud töötajatel ja neil peaks olema võimalik seda teha ainult heakskiidetud asukohtadest.
Andmepüük on teatud tüüpi küberrünnak, mille käigus häkkerid saadavad petturlikke e-kirju või sõnumeid, et meelitada inimesi andma neile tundlikku teavet. See võib kõnekeskuste jaoks probleemseks muutuda, kuna töötajaid võidakse eksitada, et nad võimaldaksid häkkeritele süsteemile juurdepääsu.
Andmepüügirünnakute eest kaitsmiseks on oluline õpetada töötajaid neid märkama. Samuti on hea mõte rakendada turvameetmeid, nagu kahefaktoriline autentimine, mis muudab häkkeritel süsteemidele juurdepääsu raskemaks.
Sotsiaalse korralduse skeemid muutuvad üha keerukamaks ja kõnekeskuse töötajad on sageli esimene kaitseliin selliste rünnakute vastu. Häkkerid kasutavad sotsiaalse manipuleerimise skeeme, et petta töötajaid tundlikku teavet avaldama või neile süsteemile juurdepääsu andma.
Haridus on parim viis kaitsta end sotsiaalse manipuleerimise rünnakute eest. Töötajad peaksid olema teadlikud punastest lippudest, nagu ootamatud teabepäringud või kõned võõrastelt numbritelt.
Lunavara ja pahavara on mõlemad pahatahtliku tarkvara tüübid, mida võidakse kasutada kõnekeskuste ründamiseks. Lunavara saab kasutada tundlike andmete krüpteerimiseks ja dekrüpteerimisvõtme eest lunaraha nõudmiseks, samas kui pahavara saab kasutada süsteemide keelamiseks või andmete varastamiseks.
Turvameetmete, nagu krüpteerimine ja regulaarne varundamine, rakendamine võib aidata seda tüüpi rünnakuid ära hoida. Samuti on hea mõte kehtestada turvapoliitika, mis nõuab töötajatelt kahtlastest meilidest või sõnumitest teatamist.
Kuigi VoIP-i peetakse üldiselt turvalisemaks kui traditsioonilised telefoniliinid, on sellega siiski seotud mõned riskid. Näiteks kui teie VoIP süsteem pole õigesti konfigureeritud, võivad häkkerid teie kõnesid pealt kuulata. Kui aga kasutate kõnede krüptimist ja turvalist kõnekeskuse tarkvara, mis ühildub kõigi eeskirjade ja turvastandarditega, pole teil põhjust muretseda.
Krüpteerimine on protsess, mille käigus loetavad andmed muudetakse loetamatuks vorminguks. See tagab, et teabele pääsevad juurde ainult volitatud isikud. Krüptimist kasutatakse andmete täiendavaks kaitsmiseks sageli koos muude turvameetmetega, nagu paroolid või biomeetria. Nii kaua, kuni krüpteerimisvõtmeid hoitakse turvaliselt, võib see olla väga tõhus viis andmete kaitsmiseks.
IVR on teatud tüüpi automaatne kõnesüsteem, mis võimaldab klientidel suhelda ettevõttega telefoni teel, sisestades oma vastused eelsalvestatud küsimustele. IVR süsteeme peetakse üldiselt väga turvaliseks, kuna need ei nõua inimlikku suhtlemist ja kõik kõned tavaliselt salvestatakse.
See kaitseb teie klientide teavet volitamata isikute juurdepääsu eest. Lisaks võib see aidata ära hoida pettusi ja muud tüüpi küberkuritegevust. Kõnekeskuse turvalisuse parandamine võib samuti aidata suurendada klientide rahulolu ja luua usaldust teie kaubamärgi vastu.
Nad peaksid kaugjuurdepääsu kaitsmiseks kasutama turvalist interneti ühendust (ilma avalike võrkudeta), looma ja haldama tugevaid paroole, oma töökontodele ligi pääsema ainult usaldusväärsetest seadmetest ja pärast töö lõpetamist logima oma kontodelt kindlasti täielikult välja. Neid lihtsaid turvameetmeid järgides saavad kodus töötamise kõnekeskuse agendid aidata kaitsta oma tööandmeid ja -teavet.
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri LiveAgenti lehel, et tagada edukas kõnekeskuse loomine. Katame kõik olulised teemad alates tarkvarast ja tehnoloogiast kuni kliendisuhete haldamise ja turvalisuseni. Ärge jätke ühtegi sammu vahele!
Kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri
Avastage, kuidas kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri aitab ettevõtetel optimeerida efektiivsust ja protsesse. Uurige põhjalikke kategooriaid alates tarkvarast ja agendi efektiivsusest kuni värbamise ja klientide rahuloluni. Kasutage seda tööriista, et tuvastada puudujääke ning suurendada oma kõnekeskuse jõudlust ja teeninduse kvaliteeti. Liituge tasuta, et alustada oma auditi protsessi LiveAgenti abil!
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.
Kõnekeskuse ülemineku kontrollnimekiri
Kas soovite oma tarkvarapakkujat vahetada, kuid ei tea, kust alustada? See ülim kõnekeskuse ülemineku kontroll-loend aitab Teid probleemideta läbi kogu protsessi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team