Mis on pileti prioriteet?
Igale piletile määratakse prioriteet, mis põhineb selle SLA-tasemel. Kui te ei ole SLA-tasemeid seadistanud, määrab LiveAgent automaatselt prioriteedi vastavalt põhimõttele “kes ees, see mees”. Prioriteete kasutatakse vaadete ja aruannete loomiseks ning neid kasutatakse ka tingimustena ja toimingutena automatiseerimises ja päästikutes ning toimingutena reeglites.

Frequently Asked Questions
Mis on pileti prioriteet?
Pileti prioriteet näitab, millises järjekorras me peaksime pileteid menetlema. Kas antud piletit tuleks töödelda võimalikult kiiresti või võib see oodata. Kõige tavalisemad on Kiireloomuline, Kõrge, Keskmine või Madal sõltuvalt sisust, taotluse iseloomust või mis tahes omadusest sõltuvalt ettevõttest.
Milleks pileti prioriteeti kasutatakse?
Tööde järjekorra määramiseks. Seda kasutatakse vaadete ja aruannete loomiseks, aga ka tingimustena ja toimingutena automatiseerimises ja päästikutes ning toimingutena reeglites.
Millised on pileti prioriteedi kasutamise eelised?
See hõlbustab kindlasti tööd ja muudab piletid läbipaistvaks ning käitlemise järjekord on selge.
Expert note
Pileti prioriteet on oluline, et järjestada ja lahendada pileteid vastavalt nende tähtsusele ning vähendada vigu ja vastuse aegu. See aitab parandada kliendirahulolu ja tõhusust.
