Mis on nutireeglid?
Nutireeglid on sünonüüm sellele, mida me Liveagent`is reegliteks kutsume. Reeglid aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja pakkuda suuremat efektiivsust. Reeglid rakenduvad, kui täidetakse teatud tingimused. Iga reegel koosneb tingimusest ja tegevusest.
Saage Reeglite kohta rohkem teada LiveAgent`ist.
Frequently Asked Questions
Mis on nutireeglid?
Intelligentsed poliitikad või teisisõnu tuntud, kui reeglid aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja tõsta agentide produktiivsust. Need koosnevad spetsiifilistest tingimustest ja tegevustest. Need käivituvad vastava tegevuse korral.
Kuidas saab nutireegleid kasutada?
Intelligentseid reegleid saab kasutada näiteks, kui e-mailist luuakse sedel, sedeli staatus muutub, sedel määratletakse rämpspostina, sedel antakse ühelt agendilt teisele, agenti hinnatakse nägemaks, kas sedeli silte on muudetud.
Kas LiveAgent pakub nutireegleid?
LiveAgent pakub nutireegleid. Leiate kõik reeglid ja võimalused nende loomiseks vahekaardilt Reeglid.
Kui olete lõpetanud lehe "Nutireeglid" lugemise, võiksite kaaluda järgmisi teemasid, et oma teadmisi laiendada. Uurige, kuidas parandada oma klienditeenindust ja avastage taskukohase ja kõrgelt hinnatud kasutajatoe tarkvara eeliseid. Lisaks, kui olete huvitatud agenditöödest, siis lugege, kes on kasutajatoe agendid ja milliseid oskusi nad vajavad, et tagada parim teenindus.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
																																														



			