Mis on ärireeglid?
Vältige klienditeeninduse rahulolematust, mis tuleneb väga igavate tööde tegemisest. Laske mõnedel protsessidel toimida automaatselt. Seadke oma toes üles ärireeglid. Reeglid aitavad teil tarkavaras teha etteantud toiminguid. Seadke üles tingimused ja kui need on täidetud võetakse tegevus ette. Ärireegleid kasutatakse sageli sedelite edastamiseks, sedelite prioriteetide muutmiseks, vastuste saatmiseks, SLA taseme muutmiseks, siltide lisamiseks ja eemaldamiseks ja paljuks muuks. Need säästavad aega ja toovad palju kasu. Need aitavad agentidel olla keskendunud.
Saage Reeglitest LiveAgent`is rohkem teada.
Vaata videot ärinõuete kohta
Ärireeglid on tingimuste kogum, mis on määratletud äriprotsesside sujuvamaks muutmiseks ja automatiseerimiseks. LiveAgent kasutajatoe tarkvara kasutab neid reegleid ära, et tagada tõhus klienditeenindus ja tagada klientide päringute järjepidev käsitlemine. LiveAgentiga saab pileteid ärireeglite alusel automaatselt määrata, tagades kiirema reageerimisaja ja parema klientide rahulolu. Ärireegleid saab kasutajatoe tarkvara abil kohandada ja muuta vastavalt organisatsiooni erinõuetele.
Topics
- sotsiaalmeedia turundus
- sisuturundus
- bränding
Video summary
Video räägib turundusest ja selle olulisusest äri jaoks. See keskendub sotsiaalmeedia turundusele, sisuturundusele ja brändingu olulisusele. Turunduse õige rakendamine võib aidata ettevõttel saavutada suuremat nähtavust ja kliendibaasi.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.