Ärireeglid

Mis on ärireeglid?

Vältige klienditeeninduse rahulolematust, mis tuleneb väga igavate tööde tegemisest. Laske mõnedel protsessidel toimida automaatselt. Seadke oma toes üles ärireeglid. Reeglid aitavad teil tarkavaras teha etteantud toiminguid. Seadke üles tingimused ja kui need on täidetud võetakse tegevus ette. Ärireegleid kasutatakse sageli sedelite edastamiseks, sedelite prioriteetide muutmiseks, vastuste saatmiseks, SLA taseme muutmiseks, siltide lisamiseks ja eemaldamiseks ja paljuks muuks. Need säästavad aega ja toovad palju kasu. Need aitavad agentidel olla keskendunud.

Saage Reeglitest LiveAgent`is rohkem teada.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on ärireeglid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ärireeglid sisaldavad detailseid juhiseid selle kohta, kuidas igapäevaseid ülesandeid teostada. Reegleid saate luua LiveAgent´i paneelil. Tänu sellele on teil võimalus palju rohkemateks automatiseeritud tegevusteks. Ärireegleid kasutatakse tavaliselt sedeli saatmiseks, siltide eemaldamiseks ja lisamiseks, samuti SLA taseme muutmiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas luua ärireegleid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selleks, et oma paneelil ärireegleid luua tuleb teil minna ‘Konfiguratsioon’. Seejärel valige ‘Automatseerimine’ ja ‘Ajareeglid’. Tänu reeglitele saate defineerida, millised sedelid spetsiifilistele osakondadele lähevad ja milliseid silte nendega sobitada, kui süsteem süsteem peab pileteid rämpspostiks märkima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks on ärireeglid olulised?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ärireeglid on olulised, sellepärast need toetavad tööde automatiseerimist veelgi enam, nii ei pea agendid tegelema ebavajalike töödega ja on palju efektiivsemad. Efektiivsed reeglid aitavad and juhiseid selle kohta, kuidas töid peaks läbi viima.” } }] }

KKK

Mis on ärireeglid?

Ärireeglid sisaldavad detailseid juhiseid sellest, kuidas igapäevaseid töid teostada. Saate LiveAgenti töölaual reegleid luua. Tänu sellele on teil võimalus luua rohkem automatiseeritud tegevusi. Ärireegleid kasutatakse tavaliselt selleks, et saata sedelit, eemaldada või lisada silte, samuti SLA taseme muutmiseks.

Kuidas ärireegleid luua?

Selleks, et oma paneelil ärireegleid luua tuleb teil minna ‘Konfiguratsioon’. Seejärel valige ‘Automatseerimine’ ja ‘Ajareeglid’. Tänu reeglitele saate defineerida, millised sedelid spetsiifilistele osakondadele lähevad ja milliseid silte nendega sobitada, kui süsteem süsteem peab pileteid rämpspostiks märkima.

Why are business rules important?

Ärireeglid on olulised sellepärast, et need toetavad tööde automatiseerimist veelgi enam, nii ei pea agendid tegelema ebavajalike töödega ja on palju efektiivsemad. Efektiivsed reeglid aitavad and juhiseid selle kohta, kuidas töid peaks läbi viima

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo