Mis on ärireeglid?
Vältige klienditeeninduse rahulolematust, mis tuleneb väga igavate tööde tegemisest. Laske mõnedel protsessidel toimida automaatselt. Seadke oma toes üles ärireeglid. Reeglid aitavad teil tarkavaras teha etteantud toiminguid. Seadke üles tingimused ja kui need on täidetud võetakse tegevus ette. Ärireegleid kasutatakse sageli sedelite edastamiseks, sedelite prioriteetide muutmiseks, vastuste saatmiseks, SLA taseme muutmiseks, siltide lisamiseks ja eemaldamiseks ja paljuks muuks. Need säästavad aega ja toovad palju kasu. Need aitavad agentidel olla keskendunud.
Saage Reeglitest LiveAgent`is rohkem teada.

Vaata videot ärinõuete kohta
Ärireeglid on tingimuste kogum, mis on määratletud äriprotsesside sujuvamaks muutmiseks ja automatiseerimiseks. LiveAgent kasutajatoe tarkvara kasutab neid reegleid ära, et tagada tõhus klienditeenindus ja tagada klientide päringute järjepidev käsitlemine. LiveAgentiga saab pileteid ärireeglite alusel automaatselt määrata, tagades kiirema reageerimisaja ja parema klientide rahulolu. Ärireegleid saab kasutajatoe tarkvara abil kohandada ja muuta vastavalt organisatsiooni erinõuetele.

Expert note
Ärireeglid aitavad automatiseerida protsesse ning suurendada klienditeeninduse efektiivsust ja agentide keskendumist olulistele ülesannetele.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.
Kliendil ei ole alati õigus, kuid mõned kliendid on paremad kui teised | Peter Fader | TEDxPenn
Õigesõnastus ja suhtlemisoskused on olulised head klienditeenindust tagamiseks. LiveAgent pakub mitmeid suhtlusviise ja tarkvaralahendusi.
Customer Service | Awkward Puppets
Klienditeeninduse keeles tuleks vältida teatud fraase ja investeerida koolitusse, et suhelda efektiivsemalt klientidega.