Mis on nutireeglid?
Nutireeglid on sünonüüm sellele, mida me Liveagent`is reegliteks kutsume. Reeglid aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja pakkuda suuremat efektiivsust. Reeglid rakenduvad, kui täidetakse teatud tingimused. Iga reegel koosneb tingimusest ja tegevusest.
Saage Reeglite kohta rohkem teada LiveAgent`ist.
Frequently Asked Questions
Mis on nutireeglid?
Intelligentsed poliitikad või teisisõnu tuntud, kui reeglid aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja tõsta agentide produktiivsust. Need koosnevad spetsiifilistest tingimustest ja tegevustest. Need käivituvad vastava tegevuse korral.
Kuidas saab nutireegleid kasutada?
Intelligentseid reegleid saab kasutada näiteks, kui e-mailist luuakse sedel, sedeli staatus muutub, sedel määratletakse rämpspostina, sedel antakse ühelt agendilt teisele, agenti hinnatakse nägemaks, kas sedeli silte on muudetud.
Kas LiveAgent pakub nutireegleid?
LiveAgent pakub nutireegleid. Leiate kõik reeglid ja võimalused nende loomiseks vahekaardilt Reeglid.
Expert’s note
Nutireeglid on intelligentsed poliitikad, mis aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja tõsta agentide produktiivsust LiveAgentis.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.