Mis on nutireeglid?
Nutireeglid on sünonüüm sellele, mida me Liveagent`is reegliteks kutsume. Reeglid aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja pakkuda suuremat efektiivsust. Reeglid rakenduvad, kui täidetakse teatud tingimused. Iga reegel koosneb tingimusest ja tegevusest.
Saage Reeglite kohta rohkem teada LiveAgent`ist.
Frequently Asked Questions
Mis on nutireeglid?
Intelligentsed poliitikad või teisisõnu tuntud, kui reeglid aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja tõsta agentide produktiivsust. Need koosnevad spetsiifilistest tingimustest ja tegevustest. Need käivituvad vastava tegevuse korral.
Kuidas saab nutireegleid kasutada?
Intelligentseid reegleid saab kasutada näiteks, kui e-mailist luuakse sedel, sedeli staatus muutub, sedel määratletakse rämpspostina, sedel antakse ühelt agendilt teisele, agenti hinnatakse nägemaks, kas sedeli silte on muudetud.
Kas LiveAgent pakub nutireegleid?
LiveAgent pakub nutireegleid. Leiate kõik reeglid ja võimalused nende loomiseks vahekaardilt Reeglid.
Expert note
Nutireeglid on intelligentsed poliitikad, mis aitavad automatiseerida töövoogu, vähendada töökoormust ja tõsta agentide produktiivsust LiveAgentis.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.