Mis on laiendused?
Tööriistu, mis aitavad parandada kasutajatoe funktsioone kutsutakse laiendusteks, näiteks LiveAgent`i pluginad.
Frequently Asked Questions
Mis on laiendused?
Laiendused on väikesed programmid, mis toetavad kasutajatoe tegevusi. Need võimaldavad kohandada funktsioone ja programmi käitumist kasutaja individuaalsetele vajadustele. Need tuginevad HTML-ile, JavaScript`ile ja CSS-ile. Laienemine peaks teenima ainult ühte kitsalt määratletud eesmärki.
Kuidas laiendusi kasutada?
Laienduse kasutamiseks tuleb teil see installeerida ja korralikult hallata. Vahel on teil laienduste lisamiseks vaja teatud lubasid või andmeid, kui soovite need programmile lisada. Laiendused võimaldavad teha täiendavaid tegevusi, mida programm ise ei saa pakkuda.
Kas LiveAgent pakub laiendusi?
LiveAgent pakub erinevaid laiendusi. Olenevalt sellest, mida vajate saate lisatasu eest osta individuaalseid elemente. Lisades need standard toe tarkvarale saate oma klienditoe meeskonnale ja klientidele pakkuda rohkem võimalusi ja funktsioone.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.