Mis on piiratud kasutajatugi?
Piiratud kasutajatugi piirab klientide sisselogimist sedelile vastamiseks või selle esitamiseks. Piirates oma kasutajatuge võite vältida rämpsposti või topeltsedeleid ja tõsta sooritust ja efektiivsust. Teisalt mitte piirates oma kasutajatuge aitab see olla oma klientidele “lähemal”.
Frequently Asked Questions
Mis on piiratud kasutajatugi?
Piiratud kasutajatoe keskus piirab klientide sisselogimist vastuse või sedeli esitamiseks või sellele vastamiseks. See võimaldab teil vältida spämmimist ja topelt teavitusi tõstes efektiivsust.
Mis on piiratud kasutajatoe tüübid?
Piiratud kasutajatoe keskus võib piirata suhtluskanaleid, mille kaudu kliendid saavad ühendust võtta. Lisaks võib see piirata ühe inimese poolt esitatavate päringute arvu.
Kas LiveAgent pakub piiratud kasutajatoe funktsiooni?
LiveAgent pakub piiratud kasutajatoe funktsiooni. Sellel on oma eelised, sest see võimaldab vältida rämpsposti ja topelt teavitusi, kahjuks lisab see distantsi kliendi ja brändi vahele.
Expert note
Piiratud kasutajatugi võimaldab klientide sisselogimist ja vastamist piirata, vältides spämmi ja topeltteavitusi, suurendades tõhusust ja efektiivsust.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.