Mis on koolitamine?
Koolitus on protsess, kus valmistate oma agendid ette, et nad oleksid klientide teenindamiseks valmis.
Koolitus koosneb sellest, kuidas klientidega rääkida, kuidas nende probleemidega tegeleda ja anda neile ettevõtte poolt müüdavate toodete kohta teadmisi. Koolitus on midagi, mis ei tohiks mitte kunagi lõppeda, sest kui agendid hakkavad tööle, nad lahendavad klientide probleeme ning õpivad läbi selle. Iga kord uue probleemi lahendamisel on alati midagi, mida sellest õppida. Töötoad on hea moodus koolitada oma personali ja jälgida seda, kui palju nad on õppinud.
Frequently Asked Questions
Mis on koolitus?
Koolitus on protsess, mille käigus valmistate klienditeeninduse esindajad oma kohustuste täitmiseks meeskonna osana, ette. See on suurepärane võimalus õppida uusi oskusi, arendada oma meeskonda ja valmistada oma agente nende ülesannete täitmiseks ette.
Miks on klienditoe koolitamine oluline?
Koolitus on oluline, et agendid saaksid oma ülesandeid sobival tasemel täita. See on hea võimalus töötajate ja nende oskuste arendamiseks.
Mis on iga klienditoe agendi koolitamise olulised elemendid?
Kõige levinumad elemendid klienditeeninduse personali koolitamisel on toodete, suhtlusoskuste, suhtluskeele ja kliendisuhete alaste teadmiste edasi andmine, sealhulgas kliendisuhe, konfliktide lahendamine ja stressi haldamine.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.