Tasuta Prooviperiood
  • Academy
  • Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine

Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine

Microsofti uuringus teatas 54% klientidest, et neil on sel aastal klienditoele suuremad ootused kui eelmisel aastal. Klientide aktiveerimise ja säilitamise edukus sõltub sellest, kui hästi Teie kasutajate pardale tulek edukaid kasutajaid loob. Lisaks sellele, kui hästi suudab Teie tugimeeskond seadistuse probleemidega inimeste piletitega hakkama saada.

Nüüd on olulisem kui kunagi varem keskenduda kasutajate kaasamise ja klienditoe kombinatsiooni koordineerimisele. Miks? Kuna paari protsessi täiendusega võib see:

  • vähendada oma piletite päringuid
  • vähendada klientide kadumise määra
  • suurendada kasutajate säilitamist

Rakendusesisese klienditoe pakkumine parandab kliendikogemust, sest seda eelistavad kasutajad. American Expressi andmetel ütlesid kuus klienti 10-st, et nende iseteenindusega klienditoe kanaliteks on veebisaidid, rakendused, häälvastussüsteemid või reaalajas vestlused.

Faktide põhjal vaatame, kuidas saavad klienditugi ja kasutajate kaasamine üksteisega korrelatsioonis olla. Seega, kuidas saate seda oma eeliseks kasutada, võideldes suure kadumise määra ja madalate konversioonidega.

Kuidas seostada kliendituge ja kasutajate sisseelamist

Kasutaja sisseelamine pakub kasulikke ja väärtuslikke samme kasutaja teekonna esimestel nädalatel või kuudel. Seega saavad nad Teie toote ja ainulaadse väärtuspakkumise kohta rohkem teada. Lisaks ühendab see Teie turundusmaterjali nende kasutajakogemuse tegelikkusega.

Teie kasutajate teekonna igal etapil (eriti liitumisel) seisavad nad silmitsi erinevate probleemidega. Esiteks on see konto seadistamine, seejärel nende API-võtme leidmine ja seejärel integratsiooni konfigureerimine. Uurivad ja õppivad kasutajad loovad toote kasutuselevõtmisel tugipileteid. Teie ülesanne on lihtsalt muuta väärtuslike vastuste leidmine lihtsaks.

Väärtuse andmise valem on järgmine:

Asjakohasus + Toimiv teave = VÄÄRTUS

Iga rakendusesisene viip, mille oma kasutajatele saadate, peaks rahuldama järgnevat kahte asja. See peaks olema Teie konkreetse kasutaja elutsükli etapi jaoks asjakohane. Lisaks peaks see andma praktilisi nõuandeid nende probleemi lahendamiseks.

Selle lahendamiseks ja õigel ajal õige abi osutamiseks reaalajas vestlusest üksi ei piisa. Vajate kahte sorti rakendusesisest abi:

  • "Lükkav" abi: müksab kasutajaid konkreetse funktsiooni või pettumuse kohta lisateavet hankima.
  • “Pull” help: võimaldab kasutajatel hõlpsasti leida vajalikku teavet teadmisbaasidest, esindajatelt ja vestlusrobotitelt.

Nagu näete, on reaalajas abi ja kasutajate sisseelamine erinevad tugivõimalused, mis oma olemuselt kuuluvad üksteisele.

Enne kui jätkame, pidage meeles üht asja – kasutaja sisseelamine on tegelikult toote turundamine. Eesmärk peaks olema Teie toote väärtuse tugevdamine (turundus), mitte ainult toote kasutamise õpetamine (koolitus).

Artiklit läbides näeme erinevaid viise, kuidas saate kasutajate liitumisel kasutada iseteeninduslikku kliendituge, aga ka reaalajas tuge.

1. Rakendage reaalajas tuge oma kasutaja pardaletuleku voos

Reaalajas tugi mängib igas ettevõttes olulist rolli. Sama on ka kasutaja sisseelamisega. Kui tehisintellekt ebaõnnestub või kui kasutaja ei leia oma probleemile lahendust, on vaja inimtoel sekkuda.

Microsofti kohaselt teatas 94% klientidest, et klienditugi on brändile lojaalsuse valimisel ülioluline.

Vaatame, kuidas reaalajas vestluse tugi leiab oma koha kasutaja sisseelamisel.

Reaalajas vestlus kui esimene klienditoe valik

Invespcro järgi teatavad 73% klientidest, et nende arvates on reaalajas vestlus kõige rahuldavam viis ettevõttega suhtlemiseks.

Reaalajas vestlus mängib klienditoes olulist rolli. Paljud kasutajad nõuavad kiireid vastuseid ja mis on klientide jaoks parem viis rasketele probleemidele vastuse saamiseks kui eksperdiga reaalajas rääkimine?

Tegelikult ütles 79% inimestest, et neile meeldib reaalajas vestlus just seetõttu, et see pakub kiireid vastuseid ja lahendusi.

Näiteks saate oma hinnakirjas kuvada vestlusvidina, et vastata kliendi arveldusküsimustele või ülesmüüa suuremaid pakette.

Kasutaja sisseelamisel saate reaalajas vestlust seostada iga varajase teekonna etapiga. Kasutajad peaksid saama kiiret abi, kui nad seda vajavad, olgu see siis seadistamise küsimuste või prooviperioodijärgse arveldamisega seotud probleemide korral.

Teisest küljest ei aita prooviperioodi kasutajatele spetsiaalse reaalajas vestluse toe pakkumine lihtsalt nende probleeme hõlpsalt lahendada, klientide edu parandada, nendega suhelda ja neid omaks võtta, vaid see aitab ka parandada oma säilitamist ja vähendada klientide kaotamist.

2. Tehke teadmistebaasi artiklite abil klientidele vastuste leidmine lihtsaks

KKK või kasutusjuhendi edasiarendused ehk teadmusbaasid on viimase paari aasta jooksul muutunud aina populaarsemaks. Ilma selleta on raske edukat SaaS-i toodet leida. Miks? Sest tugi on liikumas esmalt iseteeninduse suunas.

Salesforce’i andmetel kasutavad 89% millenniumlastest otsingumootorit, et leida oma küsimustele vastused enne klienditoele helistamist, samas kui 67% neist suurendasid toetuse ootusi võrreldes eelmise aastaga. Põhjus on selles, et tuge vajavate kasutajate käitumine muutub.

Econsultancy uuringud näitavad meile, et 51% klientidest eelistavad tehnilist tuge teadmistebaasi kaudu – iseteeninduslikku lähenemist.

Vajadus teadmistebaasi järele kasvab orgaaniliselt, kuna ka tugipäringute arv kasvab. Palju kordi esitatud küsimus saab tavaliselt endale teadmusbaasi artikli, et kaotada see levinud päring. Kuid ka teadmistebaasid tuleks kavandada põhjaliku teabe ja organiseeritud kategooriatega, et kasutajal oleks lihtne vajalikku leida.

3. Toetaotluste vähendamiseks lisage kasutaja sisseelamiseks kontrollnimekirjad

Kontrollnimekirjad on suurepärane viis uute kasutajate hõlpsaks kaasamiseks ja tugitaotluste vähendamiseks. Nad võivad köita uue kasutaja tähelepanu, õpetada neile väärtuslikku voogu.

Põhjused miks kasutada kasutaja sisseelamiseks kontrollnimekirju:

  • Pikemate voogude jaotamiseks hõlpsasti teostatavateks ülesanneteks, mis tõenäoliselt täidetakse.
  • Kontrollnimekirjad on Zeigarniku efekti rakendamine – psühholoogiline eelarvamus, mille puhul kasutajad kipuvad meeles pidama poolikute ülesannete täitmist.
  • Kontrollnimekirjad aitavad parandada ka Teie väärtuse saavutamise aega, suunates kasutaja kiiremini arusaamale.

4. Pakkuge tootetutvustuste kaudu rakendusesisest tuge

Teil ei peaks tarvis olema kasutada reaalajas tuge lihtsate seadistamise küsimuste ja liidese funktsioonide asukoha seletamisele. Saate suure osa sellest automatiseerida rakendusesiseste toote tuuridega. Tuurid võivad motiveerida kasutajaid seadistamist lõpetama, funktsioone avastama ja tegema ülesandeid, mis on seotud kiire väärtuse ja pikaajalise säilitamisega.

Kasutades erinevaid rakendusesiseseid vidinaid, samm-sammulisi juhendeid või liitumise kontrollnimekirju, saate kasutajatele näidata oma põhifunktsioone ja neid hõlpsalt aktiveerida.

LiveAgent julgustab kasutajaid läbima kogu põhifunktsioonide voo. Seetõttu on kasutaja voo lõpuks teinud midagi, mis talle tegelikult väärtust pakub.

Kokkuvõtteks

Nagu oleme näinud, peaksid klienditugi ja kasutajate kaasamine olema tihedalt seotud nii uute kui ka olemasolevate kasutajate säilitamise ja toote kasutuselevõtu parandamisega.

Iseteeninduse ja reaalajas klienditoe hoolika koordineerimisega saate vähendada tarbetuid ja lihtsaid pileteid, nii et Teie tugiesindajad saavad keskenduda oma kõige olulisematele ülesannetele kõrgeima väärtusega klientide jaoks.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo