Microsofti uuringus teatas 54% klientidest, et neil on sel aastal klienditoele suuremad ootused kui eelmisel aastal. Klientide aktiveerimise ja säilitamise edukus sõltub sellest, kui hästi Teie kasutajate pardale tulek edukaid kasutajaid loob. Lisaks sellele, kui hästi suudab Teie tugimeeskond seadistuse probleemidega inimeste piletitega hakkama saada.
Nüüd on olulisem kui kunagi varem keskenduda kasutajate kaasamise ja klienditoe kombineerimisele. Miks? Lihtsate protsessi täiendustega võimaldab see:
- vähendada oma piletite päringuid
- vähendada loobumismäära
- suurendada kasutajate säilitamist
Rakendusesisese klienditoe pakkumine parandab kliendikogemust, sest kasutajad eelistavad seda. American Expressi andmetel ütlesid kuus klienti 10-st, et nende iseteeninduse kanaliteks on veebisaidid, rakendused, häälvastussüsteemid või reaalajas vestlused.
Faktide põhjal vaatame, kuidas saavad klienditugi ja kasutajate kaasamine üksteisega korrelatsioonis olla. Seega, kuidas saate seda oma eeliseks kasutada, võideldes suure kadumise määra ja madalate konversioonidega.
Kuidas seostada kliendituge ja kasutajate sisseelamist
Kasutaja sisseelamine pakub kasulikke ja väärtuslikke samme kasutaja teekonna esimestel nädalatel või kuudel. Seega saavad nad Teie toote ja ainulaadse väärtuspakkumise kohta rohkem teada. Lisaks ühendab see Teie turundusmaterjali nende kasutajakogemuse tegelikkusega.
Teie kasutajate teekonna igal etapil (especially B2B klientide liitumisel) seisavad nad silmitsi erinevate probleemidega. Esiteks on see konto seadistamine, seejärel nende API-võtme leidmine ja seejärel integratsiooni konfigureerimine. Uurivad ja õppivad kasutajad loovad toote kasutuselevõtmisel tugipileteid. Teie ülesanne on lihtsalt muuta väärtuslike vastuste leidmine lihtsaks.
Väärtuse andmise valem on järgmine:
Asjakohasus + Toimiv teave = VÄÄRTUS
Iga rakendusesisene viip, mille oma kasutajatele saadate, peaks rahuldama järgnevat kahte asja. See peaks olema Teie konkreetse kasutaja elutsükli etapi jaoks asjakohane. Lisaks peaks see andma praktilisi nõuandeid nende probleemi lahendamiseks.
Selle lahendamiseks ja õigel ajal õige abi osutamiseks reaalajas vestlusest üksi ei piisa. Vajate kahte sorti rakendusesisest abi:
- “Tõukav” abi: suunab kasutajaid konkreetse funktsiooni või pettumuse kohta lisateavet hankima.
- “Tõmbav” abi: võimaldab kasutajatel hõlpsasti leida vajalikku teavet teadmusbaasidest, esindajatelt ja vestlusrobotitest.
Nagu näete, on reaalajas abi ja kasutajate sisseelamine erinevad tugivõimalused, mis oma olemuselt kuuluvad üksteisele.
Enne kui jätkame, pidage meeles üht asja – kasutaja sisseelamine on tegelikult toote turundamine. Eesmärk peaks olema Teie toote väärtuse tugevdamine (turundus), mitte ainult toote kasutamise õpetamine (koolitus).
Artiklit läbides näeme erinevaid viise, kuidas saate kasutajate liitumisel kasutada iseteeninduslikku kliendituge, aga ka reaalajas tuge.
1. Rakendage reaalajas tuge oma kasutaja pardaletuleku voos
Reaalajas tugi mängib igas ettevõttes olulist rolli. Sama on ka kasutaja sisseelamisega. Kui tehisintellekt ebaõnnestub või kui kasutaja ei leia oma probleemile lahendust, on vaja inimtoel sekkuda.
Microsofti kohaselt teatas 94% klientidest, et klienditugi on brändile lojaalsuse valimisel ülioluline.
Vaatame, kuidas reaalajas vestluse tugi leiab oma koha kasutaja sisseelamisel.
Reaalajas vestlus kui esimene klienditoe valik
Invespcro järgi teatavad 73% klientidest, et nende arvates on reaalajas vestlus kõige rahuldavam viis ettevõttega suhtlemiseks.
Reaalajas vestlus mängib klienditoes olulist rolli. Paljud kasutajad nõuavad kiireid vastuseid ja mis on klientide jaoks parem viis rasketele probleemidele vastuse saamiseks kui eksperdiga reaalajas rääkimine?
Tegelikult ütles 79% inimestest, et neile meeldib reaalajas vestlus just seetõttu, et see pakub kiireid vastuseid ja lahendusi.
Näiteks saate oma hinnakirjas kuvada vestlusvidina, et vastata kliendi arveldusküsimustele või ülesmüüa suuremaid pakette.

Kasutaja sisseelamisel saate reaalajas vestlust seostada iga varajase teekonna etapiga. Kasutajad peaksid saama kiiret abi, kui nad seda vajavad, olgu see siis seadistamise küsimuste või prooviperioodijärgse arveldamisega seotud probleemide korral.
Teisest küljest ei aita prooviperioodi kasutajatele spetsiaalse reaalajas vestluse toe pakkumine lihtsalt nende probleeme hõlpsalt lahendada, klientide edu parandada ega nendega suhelda, vaid see aitab teil ka parandada oma säilitamist ja vähendada loobumismäära.
2. Tehke teadmistebaasi artiklite abil klientidele vastuste leidmine lihtsaks
KKK või kasutusjuhendi edasiarendused ehk teadmusbaasid on viimase paari aasta jooksul muutunud aina populaarsemaks. Ilma selleta on raske edukat SaaS-i toodet leida. Miks? Sest tugi on liikumas esmalt iseteeninduse suunas.
Salesforce’i andmetel kasutavad 89% millenniumlastest otsingumootorit, et leida oma küsimustele vastused enne klienditoele helistamist, samas kui 67% neist suurendasid toetuse ootusi võrreldes eelmise aastaga. Põhjus on selles, et tuge vajavate kasutajate käitumine muutub.
Econsultancy uuringud näitavad meile, et 51% klientidest eelistavad tehnilist tuge teadmistebaasi kaudu – iseteeninduslikku lähenemist.
Vajadus teadmusbaasi järele kasvab orgaaniliselt koos klienditoe päringute arvu kasvuga. Palju kordi esitatud küsimus saab tavaliselt endale teadmusbaasi artikli. Kuid ka teadmusbaasid tuleks kavandada põhjaliku teabe ja organiseeritud kategooriatega, et kasutajal oleks lihtne vajalikku leida.

3. Toetaotluste vähendamiseks lisage kasutaja sisseelamiseks kontrollnimekirjad
Kontrollnimekirjad on suurepärane viis uute kasutajate hõlpsaks kaasamiseks ja tugitaotluste vähendamiseks. Nad võivad köita uue kasutaja tähelepanu, õpetada neile väärtuslikku voogu.
Põhjused miks kasutada kasutaja sisseelamiseks kontrollnimekirju:
- Pikemate voogude jaotamiseks hõlpsasti teostatavateks ülesanneteks, mis tõenäoliselt ka täidetakse.
- Kontrollnimekirjad on Zeigarniku efekti rakendamine – psühholoogiline eelarvamus, mille puhul kasutajad kipuvad meeles pidama pooleldi täidetud ülesanneta lõpetamist.
- Kontrollnimekirjad aitavad parandada ka teie väärtuse saavutamise aega, suunates kasutaja kiiremini “ahhaani”
4. Pakkuge tootetutvustuste kaudu rakendusesisest tuge
Teil ei peaks tarvis olema kasutada reaalajas tuge lihtsate seadistamise küsimuste ja liidese funktsioonide asukoha seletamisele. Saate suure osa sellest automatiseerida rakendusesiseste toote tuuridega. Tuurid võivad motiveerida kasutajaid seadistamist lõpetama, funktsioone avastama ja tegema ülesandeid, mis on seotud kiire väärtuse ja pikaajalise säilitamisega.
Kasutades erinevaid rakendusesiseseid vidinaid, samm-sammulisi juhendeid või liitumise kontrollnimekirju, saate kasutajatele näidata oma põhifunktsioone ja neid hõlpsalt aktiveerida.

LiveAgent julgustab kasutajaid läbima kogu põhifunktsioonide voo. Seetõttu on kasutaja voo lõpuks teinud midagi, mis talle tegelikult väärtust pakub.
Kokkuvõtteks
Nagu oleme näinud, peaksid klienditugi ja kasutajate kaasamine olema tihedalt seotud nii uute kui ka olemasolevate kasutajate säilitamise ja toote kasutuselevõtu parandamisega.
Iseteeninduse ja reaalajas klienditoe hoolika koordineerimisega saate vähendada tarbetuid ja lihtsaid pileteid, nii et Teie tugiesindajad saavad keskenduda oma kõige olulisematele ülesannetele kõrgeima väärtusega klientide jaoks.
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.